Jumala menettää joka vuosi miljoonia itselleen muka rakkaita sieluja helvettiin vain siksi, että ei kykene tekemään itsestään uskottavaa. Eihän sellainen olisi kaikkivoipalle temppu eikä mikään, mutta Jumala se vain antaa piilotella itseään. Minä en ainakaan anna huijata itseäni näkymättömillä olemattomilla.
Jumala on uskomaton luuseri!
27
96
Vastaukset
- Tämä kiinnostaa
Samaa mieltä! Ennen uskon Joulupukkiin kuin Jumala-nimiseen vedättäjään.
- Brina
Me ihmiset olemme tehneet jumalkuvamme ihmisen kaltaiseksi, mutta jonkinlaiseksi meistä erillään olevaksi kaikkivoivaksi superolennoksi. Jos etsit sellaista, niin tietenkään et tule koskaan sellaista löytämään!
Koko asetelmasi on siis väärin. Myöskään kukaan ei lähetä ketään koskaan helvettiin (jonkinlaiseen ikuiseen kärsimyksen paikkaan) mistään syystä! Kaikki sellaiseen uskominen on ollut tietyn uskonnon levittäjien keino kerätä kannatustaan pelottelusysteemillä. Valitettavasti monet uskovat moiseen valheeseen edelleenkin. Siis sinäkin, 5joulupukki5, olet antanut huijata itseäsi olemattomilla taruilla!
"...Jumala se vain antaa piilotella itseään."
Ei Jumala kaukana ole! Et vain ole vielä tajunnut Jumalaa sisimmässäsi eli se tarkoittaa, että tietoisuutesi on Sen osatietoisuutta (ihmistietoisuus on vain pieni osa Sen kokonaisuudesta, mutta silti samaa). Jumala ei siis piileskele meitä. Me emme vain huomaa Sen läsnäoloa itsessämme kuin joskus harvoin tietynlaisissa tilanteissa tai mielentilassa.
Tietoisuuden tasomme on ainoastaan tähän elämään asti saavuttamamme "valaistumisen aste" (suurin osa ihmiskunnasta on vielä tällä hetkellä suurin piirtein samoilla askelmilla, mutta muutos on tapahtumassa kovaa vauhtia!). Tällainen tietoisuuden aste/taso kasvaa koko ajan jokaisessa meissä ja varsinkin nyt koko ihmiskunta on ottamassa "tietoisuuden kvanttihyppyä". Jokainen on vaikuttamassa kaikkeen ja kaikkiin ( kvanttifysiikan entanglement ja no-local ilmiöön). Olemme kaikki täällä globaalisen tietoisuuden kentässä, jota kutsumme maailmaksi. Todelliselta 'olemukseltamme' olemme kaikki yhtä ja samaa Tietoisuutta, Viisautta...Jumalaa, mutta pitää ymmärtää se, että "pisara ei ole meri"!. Jos olet lukenut tänne saakka, niin voin vakuutta, että myös nämä kirjoittamani lauseet jäävät vaikuttamaan mielesi nurkkiin, vaikket ehkä juuri nyt pystyisikään hyväksymään niitä tosiksi! Me emme näet voi unohtaa oikeasti yhtään mitään kokemaamme, vaikka aivoista poistettaisiin suuri osa. Tämän ovat uudet aivotutkimukset todistaneet!.
"Minä en ainakaan anna huijata itseäni näkymättömillä olemattomilla."
Oikeastaan me huijaamme itseämme koko ajan "näkymättömillä olemattomilla", sillä kaikki on vain energiaa tietyssä "muotissa ja nuotissa", jonka aistimme (hyvin vajavaiset) tietoisuutemme johdattamina välittävät tietovirtana (mielen "palomuurin" suodattamana) aivoihin. Siis kaikki "materiaalinen" ja "todistettava" on vain aivojen tulkitsemaa mielikuvaa, mutta oikeasti "mayaa" eli harhaa.
Siis mikä onkaan oikeasti totta ja mikä "olematonta"? Siinä taitaakin piillä koko elämän tarkoituksen salaisuus! Jo antiikin viisaat neuvoivat: "Tunne itsesi, niin tiedät kaiken"! Mitä he tarkoittivatkaan tuolla "itsellä"? Ihmisen ulkokuortako, fyysistä kehoa? En usko!
Muuten vihjeenä; kannattaa tutustua uusimpiin tietoisuutta käsittäviin tutkimuksiin, jos asia alkaa vähänkään kiinnostamaan!- 5Joulupukki5
Toisin sanoen Jumala on suurta kusetusta.
- Tammi2
5Joulupukki5 kirjoitti:
Joka luuleenäkevänsä mutta ei näekuintenkaan,ei sokea voi sokeaa taluttaa he molemmat lankeavat kuoppaan.
- IJustCalled...
Tammi2 kirjoitti:
Joka luuleenäkevänsä mutta ei näekuintenkaan,ei sokea voi sokeaa taluttaa he molemmat lankeavat kuoppaan.
Tiedätkö mitä? En ole ikinä nähnyt sokean edes kompuroivan vaikka hän olisikin liikkunut itsestään.
Joo ja kyllä tajuan, että tuo on vain vertauskuva mutta vaikka ihmisellä olisikin jokin vajavaisuus (esim. juuri sokeus) niin ei se tarkoita sitä, että sen takia hän jollakin tavalla epäonnistuisi elämässään.
Katso vaikkapa Stevie Wonderia. Sokeus ei ole estänyt häntä nousemasta kuuluisaksi muusikoksi joka vieläpä osaa soittaa useaa instrumenttia. - 5Joulupukki5
Tammi2 kirjoitti:
Juuri uskovaiset ovat niitä sokeita, jotka luulevat näkevänsä, mutta näkevätkin ainoastaan harhoja.
- Kuseta ja löydä
5Joulupukki5 kirjoitti:
Jos Jumala on suurta kusetusta niin olet myös sinäkin tämän olettamuksen myötä, sillä Jumaluus on meissä kaikissa...Se joka on piilossa..
- 5Joulupukki5
Kuseta ja löydä kirjoitti:
Jos Jumala on suurta kusetusta niin olet myös sinäkin tämän olettamuksen myötä, sillä Jumaluus on meissä kaikissa...Se joka on piilossa..
Erona on vain se, että minä en ole piilossa, kun taas jumalista ei näy merkkiäkään. Jumalat tarvitsevat "olemassa" ollakseen kaltaisiasi kusettajia, koska ne ovat muuten kaiken aikaa kadoksissa, piilossa eli olemattomissa.
"Jumala menettää joka vuosi miljoonia itselleen muka rakkaita sieluja helvettiin vain siksi, että ei kykene tekemään itsestään uskottavaa"
Omilla valinnoillaan ihminen itse valitsee, meneekö Taivaaseen vai helvettiin.
Jumala on "Herrasmies". Hän ei pakota ketään Taivaaseen vastoin asianomaisen tahtoa.
Eli mitään ristiitaa Jumalan kaikkivoivaisuudelle ei ole!
"mutta Jumala se vain antaa piilotella itseään"
Ettei vain nyt olisi niin, että itse piiloudut Jumalalta? Et löydä Jumalaa samasta syystä, kuin rosvo ei löydä poliisia tai hiiri ei löydä kissaa.
"Minä en ainakaan anna huijata itseäni näkymättömillä olemattomilla."
En minäkään. Siksi uskon todelliseen ja elävään Jumalaan, joka on ilmaisut itsensä minulle ja miljardeille muille ihmisille.- 5Joulupukki5
Puhu mummosi pyörryksiin huijari, mutta mulle et ala! Mielikusetusolennot kuolevat ihmisen kuollessa. Sen tulet itsekin huomaamaan.
Kukaan miljardeista kusetetuista ei ole nähnyt vilaustakaan Jumalasta. Ei sen paremmin nekään, jotka väittävät kokevansa samaa Allahista tai Buddhasta tai tuhansista muista mielikusetusolennosta. 5Joulupukki5 kirjoitti:
Puhu mummosi pyörryksiin huijari, mutta mulle et ala! Mielikusetusolennot kuolevat ihmisen kuollessa. Sen tulet itsekin huomaamaan.
Kukaan miljardeista kusetetuista ei ole nähnyt vilaustakaan Jumalasta. Ei sen paremmin nekään, jotka väittävät kokevansa samaa Allahista tai Buddhasta tai tuhansista muista mielikusetusolennosta."Puhu mummosi pyörryksiin huijari, mutta mulle et ala! Mielikusetusolennot kuolevat ihmisen kuollessa. Sen tulet itsekin huomaamaan"
Olen täysin samaa mideltä mielikuvitusolennoista, mutta nythän emme puhukaan mielikuvitusolennosta, vaan Jumalasta. Hän on iankaikkinen.
"Kukaan miljardeista kusetetuista ei ole nähnyt vilaustakaan Jumalasta. Ei sen paremmin nekään, jotka väittävät kokevansa samaa Allahista tai Buddhasta tai tuhansista muista mielikusetusolennosta"
On monia asioita, joita sinä enkä minä ole koskaan nähneet ja silti varmasti tiedämme niiden olevan olemassa.
Oletko esim. nähnyt omat aivosi? Oletko nähnyt atomin? Oletko nähnyt esi-isäsi esi-isän?
Ensimmäinen askel Jumalan olemassaolon kokemiseen on, että lopetat höpisemästä mielikuvitusolennoista ja alat rehellisesti etsimään Jumalaa.
Jumala kyllä ilmaisee itsensä niille, jotka Häntä vilpittömästi etsivät..- 5Joulupukki5
Jaakob kirjoitti:
"Puhu mummosi pyörryksiin huijari, mutta mulle et ala! Mielikusetusolennot kuolevat ihmisen kuollessa. Sen tulet itsekin huomaamaan"
Olen täysin samaa mideltä mielikuvitusolennoista, mutta nythän emme puhukaan mielikuvitusolennosta, vaan Jumalasta. Hän on iankaikkinen.
"Kukaan miljardeista kusetetuista ei ole nähnyt vilaustakaan Jumalasta. Ei sen paremmin nekään, jotka väittävät kokevansa samaa Allahista tai Buddhasta tai tuhansista muista mielikusetusolennosta"
On monia asioita, joita sinä enkä minä ole koskaan nähneet ja silti varmasti tiedämme niiden olevan olemassa.
Oletko esim. nähnyt omat aivosi? Oletko nähnyt atomin? Oletko nähnyt esi-isäsi esi-isän?
Ensimmäinen askel Jumalan olemassaolon kokemiseen on, että lopetat höpisemästä mielikuvitusolennoista ja alat rehellisesti etsimään Jumalaa.
Jumala kyllä ilmaisee itsensä niille, jotka Häntä vilpittömästi etsivät.."Olen täysin samaa mideltä mielikuvitusolennoista, mutta nythän emme puhukaan mielikuvitusolennosta, vaan Jumalasta. Hän on iankaikkinen."
Jumalasi iankaikkisuus päättyy kuollessasi, kuten tulet huomaamaan. Se on siis täysin mielikusetusolento, eikä etenkään iankaikkinen.
"On monia asioita, joita sinä enkä minä ole koskaan nähneet ja silti varmasti tiedämme niiden olevan olemassa.
Oletko esim. nähnyt omat aivosi? Oletko nähnyt atomin? Oletko nähnyt esi-isäsi esi-isän?"
Toisin kuin väität konkreettiset asiat ovat konkreettisia asioita. Esimerkiksi aivoja voidaan tutkia tai leikata, samoin atomeja. Esi-isistä löytyy todisteita. Sitä vastoin se sinun Jumalasi pysyy piilossa päivästä toiseen. Hän siis kieltää itsensä eli on ateisti itsekin. Tuo sinä se jumalasi tutkittavaksi niin eiköhän siinä luulo vaihdu tiedoksi sinullakin. Kylläpä on onnettoman heikko jumala, joka ei itse pysty olemassaoloaan mitenkään vakuuttamaan, vaan vaatii kaltaisiasi huijareita sen tekemään.
Ensimmäinen askel järkevyyteen on, kun lopetat hourupäiset höpinäsi. - Karua kieltä
Jaakob kirjoitti:
"Puhu mummosi pyörryksiin huijari, mutta mulle et ala! Mielikusetusolennot kuolevat ihmisen kuollessa. Sen tulet itsekin huomaamaan"
Jumala kyllä ilmaisee itsensä niille, jotka Häntä vilpittömästi etsivät..Nyt oli kyllä niin huonot vertaukset kuin olla ja voi.
Ihminen on nähnyt aivot. Ihminen on nähnyt atomin. Ihminen on myös nähnyt esi-isäsi esi-isän MUTTA yksikään ihminen ei ole nähnyt Jumalaa 5Joulupukki5 kirjoitti:
"Olen täysin samaa mideltä mielikuvitusolennoista, mutta nythän emme puhukaan mielikuvitusolennosta, vaan Jumalasta. Hän on iankaikkinen."
Jumalasi iankaikkisuus päättyy kuollessasi, kuten tulet huomaamaan. Se on siis täysin mielikusetusolento, eikä etenkään iankaikkinen.
"On monia asioita, joita sinä enkä minä ole koskaan nähneet ja silti varmasti tiedämme niiden olevan olemassa.
Oletko esim. nähnyt omat aivosi? Oletko nähnyt atomin? Oletko nähnyt esi-isäsi esi-isän?"
Toisin kuin väität konkreettiset asiat ovat konkreettisia asioita. Esimerkiksi aivoja voidaan tutkia tai leikata, samoin atomeja. Esi-isistä löytyy todisteita. Sitä vastoin se sinun Jumalasi pysyy piilossa päivästä toiseen. Hän siis kieltää itsensä eli on ateisti itsekin. Tuo sinä se jumalasi tutkittavaksi niin eiköhän siinä luulo vaihdu tiedoksi sinullakin. Kylläpä on onnettoman heikko jumala, joka ei itse pysty olemassaoloaan mitenkään vakuuttamaan, vaan vaatii kaltaisiasi huijareita sen tekemään.
Ensimmäinen askel järkevyyteen on, kun lopetat hourupäiset höpinäsi."Jumalasi iankaikkisuus päättyy kuollessasi, kuten tulet huomaamaan. Se on siis täysin mielikusetusolento, eikä etenkään iankaikkinen"
Mistä sinä tiedät? Oletko käynyt kuoleman rajan takana? Te ateistit arvostatte tieteellisiä todisteita. Esitä siis tieteelliset todisteet väitteellesi.
"Toisin kuin väität konkreettiset asiat ovat konkreettisia asioita. Esimerkiksi aivoja voidaan tutkia tai leikata, samoin atomeja."
Vaikka aivoja voidaan tutkia, et ole edes nähnyt OMIA aivojasi, joten mistä tiedät että OMAT aivosi ovat olemassa? Atomien tutkiminen ei myöskään todista, että SINÄ olisit nähnyt ne, joten sinulla ei ole niistä todisteita. Uskot vain sokeasti siihen, koska muut ovat tutkineet niitä.
"Esi-isistä löytyy todisteita."
Kysymys oli näkemisestä. Sinä et ole nähnyt esi-isiäsi.
"Sitä vastoin se sinun Jumalasi pysyy piilossa päivästä toiseen"
Eikä pysy, vaan asuu Pyhän Henkensä kautta minun ja satojen miljoonien muiden sisimmässä. Joka päivä ihmiset keskustelevat Hänen kanssaan.
"Ensimmäinen askel järkevyyteen on, kun lopetat hourupäiset höpinäsi"
Iltaläksyksi sinulle:
Psalmi 19:8 Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun, Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.- 5Joulupukki5
Jaakob kirjoitti:
"Jumalasi iankaikkisuus päättyy kuollessasi, kuten tulet huomaamaan. Se on siis täysin mielikusetusolento, eikä etenkään iankaikkinen"
Mistä sinä tiedät? Oletko käynyt kuoleman rajan takana? Te ateistit arvostatte tieteellisiä todisteita. Esitä siis tieteelliset todisteet väitteellesi.
"Toisin kuin väität konkreettiset asiat ovat konkreettisia asioita. Esimerkiksi aivoja voidaan tutkia tai leikata, samoin atomeja."
Vaikka aivoja voidaan tutkia, et ole edes nähnyt OMIA aivojasi, joten mistä tiedät että OMAT aivosi ovat olemassa? Atomien tutkiminen ei myöskään todista, että SINÄ olisit nähnyt ne, joten sinulla ei ole niistä todisteita. Uskot vain sokeasti siihen, koska muut ovat tutkineet niitä.
"Esi-isistä löytyy todisteita."
Kysymys oli näkemisestä. Sinä et ole nähnyt esi-isiäsi.
"Sitä vastoin se sinun Jumalasi pysyy piilossa päivästä toiseen"
Eikä pysy, vaan asuu Pyhän Henkensä kautta minun ja satojen miljoonien muiden sisimmässä. Joka päivä ihmiset keskustelevat Hänen kanssaan.
"Ensimmäinen askel järkevyyteen on, kun lopetat hourupäiset höpinäsi"
Iltaläksyksi sinulle:
Psalmi 19:8 Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun, Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan."Mistä sinä tiedät? Oletko käynyt kuoleman rajan takana? Te ateistit arvostatte tieteellisiä todisteita. Esitä siis tieteelliset todisteet väitteellesi."
Esimerkiksi leikkaukseen nukutetaan ja tuolloin ihminen on käytännössä kuollut. Hän ei tiedosta enää mitään. Vasta nukutuksesta herätessään hän jälleen pystyy tajuamaan elävänsä. Tilanne on sama ihmisen kuoltua. Todiste: Kukaan uskovainen hölösuu ei ole kuoltuaan tullut saarnoja pitämään muka elävistä jumalista ja ikuisesta elämästään.
"Vaikka aivoja voidaan tutkia, et ole edes nähnyt OMIA aivojasi, joten mistä tiedät että OMAT aivosi ovat olemassa? Atomien tutkiminen ei myöskään todista, että SINÄ olisit nähnyt ne, joten sinulla ei ole niistä todisteita. Uskot vain sokeasti siihen, koska muut ovat tutkineet niitä."
Esimerkiksi magneettikuvauksessa voidaan nähdä aivot. Jumalasta ei ole yhtäkään vastaavaa kuvaa. Uskovaisten pääkopasta ei taatusti löydä aivoista hippuakaan, vaikka yritettäisiin kuvata millä konstia. Itse uskot sokeasti täysin olemattomiin.
"Kysymys oli näkemisestä. Sinä et ole nähnyt esi-isiäsi."
Olen kyllä esimerkiksi vaarini. Sinä et tietenkään voi olla nähnyt, koska se "Jumala" loi sinut suoraan.
"Eikä pysy, vaan asuu Pyhän Henkensä kautta minun ja satojen miljoonien muiden sisimmässä. Joka päivä ihmiset keskustelevat Hänen kanssaan."
Höpöhöpö. Sinussa ja vastaavissa huijareissa asuu vain hel.vetin suuri luulo ja narsistinen käsitys, että joku haluaisi katsella typerää naamaanne ikuisesti.
"Psalmi 19:8 Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun, Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan."
Pas-kapuhetta. En ole tavannut yhtäkään viisasta uskovaista.
- Totta tosiaan
Allah ja Aton vetävät Zeuksen kanssa milloin tahansa Jumalaa lättyyn. Jumala on niin uskomaton luuseri.
"Allah ja Aton vetävät Zeuksen kanssa milloin tahansa Jumalaa lättyyn. Jumala on niin uskomaton luuseri"
Ateismin mukaan, mitään jumalaa ei ole olemassa. Nyt niitä näyttää olevankin ainakin 4 kpl.- täyttä asiaa
Jaakob kirjoitti:
"Allah ja Aton vetävät Zeuksen kanssa milloin tahansa Jumalaa lättyyn. Jumala on niin uskomaton luuseri"
Ateismin mukaan, mitään jumalaa ei ole olemassa. Nyt niitä näyttää olevankin ainakin 4 kpl."Ateismin mukaan, mitään jumalaa ei ole olemassa. Nyt niitä näyttää olevankin ainakin 4 kpl"
Kaikki muut jumalat ovat paitsi ei Jumalaa.
- faktaa kehiin
Jumala on sairaalloisen ujo. Siksi hän on kaikille alati piilossa. Vain jotkut luulevat löytäneensä hänet, mutta hekin ainoastaan luulevat. Jumala on myös heille täydellisesti kadoksissa.
"Jumala on sairaalloisen ujo. Siksi hän on kaikille alati piilossa. Vain jotkut luulevat löytäneensä hänet, mutta hekin ainoastaan luulevat. Jumala on myös heille täydellisesti kadoksissa"
Jes.57:15 Minä (Jumala) asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki.- näin se menee
Jaakob kirjoitti:
"Jumala on sairaalloisen ujo. Siksi hän on kaikille alati piilossa. Vain jotkut luulevat löytäneensä hänet, mutta hekin ainoastaan luulevat. Jumala on myös heille täydellisesti kadoksissa"
Jes.57:15 Minä (Jumala) asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki."Jes.57:15 Minä (Jumala) asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki."
Jesaja on runoilija, joka ei kamelin selkää korkeammalle yltänyt koskaan. Kunhan valehteli herkkäuskoisille höperöille. näin se menee kirjoitti:
"Jes.57:15 Minä (Jumala) asun korkeudessa ja pyhyydessä ja niitten tykönä, joilla on särjetty ja nöyrä henki."
Jesaja on runoilija, joka ei kamelin selkää korkeammalle yltänyt koskaan. Kunhan valehteli herkkäuskoisille höperöille."Jesaja on runoilija, joka ei kamelin selkää korkeammalle yltänyt koskaan. Kunhan valehteli herkkäuskoisille höperöille"
Näin se menee:
Sananlaskut 19:3 Ihmisen oma hulluus turmelee hänen tiensä, mutta Herralle hän sydämessään vihoittelee.- eiku näin se menee
Jaakob kirjoitti:
"Jesaja on runoilija, joka ei kamelin selkää korkeammalle yltänyt koskaan. Kunhan valehteli herkkäuskoisille höperöille"
Näin se menee:
Sananlaskut 19:3 Ihmisen oma hulluus turmelee hänen tiensä, mutta Herralle hän sydämessään vihoittelee."Näin se menee:
Sananlaskut 19:3 Ihmisen oma hulluus turmelee hänen tiensä, mutta Herralle hän sydämessään vihoittelee."
Sanankaskut: Herralle on turha vihoitella, koska ei ole mitään Herraa, jolle vihoitella. Vain hullu kuvittelee mielikusetusolennot todellisiksi.
- Saagapolku
Mutta kun ei ole olemassa mitään muuta kuin Jumala.
Kaikki fyysinenkin on Jumalan osia.
Kuten sinäkin joka olet 75% vettä ja 25% hiiltä.
Mikä sinä kuvittelet sen olevan joka ajattelee ja tuntee lihapukusi sisällä?- Niin se on
Kallio on kallio, mutta voihan sitä höperö jumalaksikin nimittää, kuten aikoinaan on ollut tapioita, ahteja ym. Jumalia tulee ja menee.
Niin se on kirjoitti:
Kallio on kallio, mutta voihan sitä höperö jumalaksikin nimittää, kuten aikoinaan on ollut tapioita, ahteja ym. Jumalia tulee ja menee.
"Kallio on kallio, mutta voihan sitä höperö jumalaksikin nimittää, kuten aikoinaan on ollut tapioita, ahteja ym. Jumalia tulee ja menee"
Totta kai on olemassa paljon vääriä uskontoja ja jumalia, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että on myös olemassa oikea Jumala, jolle kaikkien on kerran tehtävä tili elämästään.- Herää jo!
Jaakob kirjoitti:
"Kallio on kallio, mutta voihan sitä höperö jumalaksikin nimittää, kuten aikoinaan on ollut tapioita, ahteja ym. Jumalia tulee ja menee"
Totta kai on olemassa paljon vääriä uskontoja ja jumalia, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että on myös olemassa oikea Jumala, jolle kaikkien on kerran tehtävä tili elämästään."Totta kai on olemassa paljon vääriä uskontoja ja jumalia, mutta ei se poista sitä tosiasiaa, että on myös olemassa oikea Jumala, jolle kaikkien on kerran tehtävä tili elämästään."
Olet täysin väärässä. Juuri sinä uskot ihan väärään jumalaan ja joudut siksi vastuuseen teoistasi. Yrität lisäksi saada muutkin uskomaan suureen valheeseesi! Varoitan sinua! Olet hirmuisella turmion tiellä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571