Vaimo otti ja lähti ja sen jälkeen itse muutin mummonmökkiin. "Mene ja ryyppää yksinäsi" olivat vaimon viimeisimmät sanat minulle.
Jo varhain avioliittomme aikana olin joutunut kohtaamaan sunnuntai-aamuisin räyhähenkien aikaansaannokset.
Nyt viime elokuussa heräsin mummonmökissäni hyttysiin ja ristivetoon. Ulko-ovi oli sepposen selällään kuten myös keittiön ikkuna. Kolme tuolia oli kaatunut ja keittiön kaapista oli pudonnut paljon astioita lattialle.
Menin ulos.
Tessu-koirani, tiibetinspanieli, pälyili arkana koirankopissaan. Ulkogrilli oli kaadettu ja sinappituubi ja pätkä HK:n sinistä lojuivat avuttomina grillin vieressä.
Koska inhoan kutsumattomia vieraita olin laittanut rautaporttiini sähköpaimenen paimentamaan noita kutsumattomia vieraita. Ihme kyllä portin tällä puolella lojui nyt yksinäinen kenkä ja hiekassa olevasta enkelikuviosta saatoin päätellä että joku oli siinä kieriskellyt sähköshokissa tuskissaan koska portin vierestä löytyi myös ilmeisimminkin tuon kieriskelijän suusta tullutta vaahtoa.
Ulkosaunassa oli oksennusta ja puut oli laitettu saunanpataan. Siellä ne kelluivat vedenpinnalla. Onneksi siis ei ollut tulipalon vaaraa.
Mutta kaikenkaikkiaan minua pelottaa.
Poltergeis-ilmiö on jo 15-vuotiaasta asti vainonnut minua.
Nyt olen ajatellut hommata videokamerat sekä ulos että sisään. Lopulta lyön rahoiksi noilla yliluonnollisilla tallenteilla - seuratkaa jatkossa juutuubia.
Poltergeist-ilmiö pelottaa, kameratallenteet
Ghostbusterssi
1
101
Vastaukset
- karmeaa!
Aivan uskomattomalta nuo kokemasi asiat kuullostavat. Joltai maksukanavalta näin vastaavaa ulkomailta. "Se" särki jopa autonkin.
Kun nykyään esitetään varmana, että kyseessä poltergeistisissa ilmiöissä on jonkun useimmin nuoren ihmisen psyykestä lähtevä häiriköinti.
Aivan varma asia on se, että alkoholin käyttöä sinun kannattaa välttää. Se kun herkistää vielä näille ilmiöille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473