pitäkää tätä vaikka kostona siitä mite te kerran mua kohtaa käyttäydyitte..
t. mies24v
mä en usko että tääl pahemmi enää heilun
3
84
Vastaukset
- no se piruite mies24
vähä mä vihaan teitä ja teidä jumalaanne :((((((((((((
teitä ja mitä teidä paska jumalanne on mulle tehny...sitä tyrannia pirua joka aattelee vaa yksi ja täysi itteänsä..monellako saatana eri kielella ja montako vuotta se pitää sanoa ettei KIINNOSTA??!!! häh???- asdkasjladalskjdl
ai anteeksi eihän orjalla ole valtaa mitää sanoa..kunhan orjapoika tekee mitä Herra käskee..eikö näin??? häh...??
- mies24(nyt 25)
asdkasjladalskjdl kirjoitti:
ai anteeksi eihän orjalla ole valtaa mitää sanoa..kunhan orjapoika tekee mitä Herra käskee..eikö näin??? häh...??
mä en lähe tälle tielle jos se on mun vallassa...mä vannon sen jumalan, kaiken mikä on taivaassa, maan päällä, ja maan alla..kaiken sen kautta vannon etten lähe..jos lähen ni palakoon minun sieluni koska rikoin valani..te olette todistajia
rajasa kaikella saatana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462