Minulle tehdään torstaina jo toinen abortti. Rukoilkaa että kaikki menee hyvin.
Rukous pyyntö
15
113
Vastaukset
- elämä on lahja
Rukoilen että et tekisi aborttia. Voi anttaa lapsesi syntyä ja antaa hänet kasvatettavaksi johonkin kotiin.
En voi rukoilla murhan puolesta.
Onkohan tämä todellinen rukouspyyntö sitttenkään?- yhtä todellinen
kuin abortti: "Onkohan tämä todellinen rukouspyyntö sitttenkään?"
- .
Ei se rukoilu auta. Kysy vaikka lääkäriltäsi.
- Nainen 29
Jeesus auttaa. Jeesus ei koskaan hylkää sinua, tuntuu miltä tuntuu. Herra tahtosi tapahtukoon, Sinä hoidat kaikki asiamme parhain päin, niin että saamme kiittää ja ylistää Sinua nyt jo!
- kaikki tärkeitä
Kerran eräs henkilö kertoi, kuinka hän oli menossa abortin tekoon.Mutta edeltävänä yönä hän näki unen, jossa tuleva lapsi huusi;äiti älä tapa minua". Niin abortti jäi tekemättä, nyt tämä tyttö on tosi tärkeä ihminen äidille.
- koskettava uni
kannattaa kaikki abortit jättää tekemättä.
- Sipe -)
Abortti onnistui teidän ansiosta hyvin. Kiitos kaikille jotka rukoilivat aborttini onnistumisen puolesta. Muistan teitä kaikkia iltarukouksissani.
Siunausta teille kaikille.- joku pellekö asialla
Hyvin todennäköisesti tämä ei ollut todellinen rukouspyyntö. Hän joka menee tekemään murhaa, ei pyydä siihen kenenkään varjelusta ja rukousta. Muistaakseni juuri tällainen "rukoupyynt"ö on ollut täällä aikaisemminkin ja sanamuoto ja vastauskin on juuri samanlainen?
- Child is child
Aika mautonta herjausta uskovia kohtaan. Ei osoita kovin suurta ymmärrystä. Hyvin lapsellista.
- vihollisista
viimeisesenä kukistetaan kuolema, kun Elämä voittaa, amen. Hallelujah!
- Jumalan vaikuttama
elämä ihmisille on pyhä, sillä se on Jumalan antama.
- No jaa....
"Hyvin todennäköisesti tämä ei ollut todellinen rukouspyyntö. Hän joka menee tekemään murhaa, ei pyydä siihen kenenkään varjelusta ja rukousta."
Onhan sitä kyllä esimerkiksi sodankäynnissä tilanteita, joissa rukoillaan ja jäljestä päin kiitellään kun on saatu vihollisia tapetuksi. Eikä sekään mikään mahdottomuus ole että hetken päästä ne samat viholliset kiittävät samaa jumalaa kun ovat mielestään omassa tappotyössään onnistuneet. - Reijo **
Jeesuksen nimeen on tapettu miljoonia.
- mies24v
sana abortti tulee englanni sanasta abort= keskeyttää..jos tolla logiikalla ajatellaan et abortti ei merkkaa mitää parina ekana kuukautena..ni mitä väliä sillä vaikka sen "abortois" pari kolme kuukaude jälkee syntymisestä...se "sikiö" näyttää vaan syntymä jälkee enemmä ihmiseltä...ei sillä viel parta kasva taj muute sukupuoliset piirteet nii alkanu näkyy...ei se oo ihmine viel...vittu kuka meistä on enemmä sekasi nää ns perus ihmiset vai minä..?
- mies24v
mut sitä mä oon täs miettiny..et mite katumus pilleri sit toimii..sehä ny estää ettei siittiö pääse hedelmöittämään muna solua..ei muute mut halusi et exä ottas semmose ku ei tullu ehkäsyä käytettyä...toisaalta jos se oliski ollu vääri ni jumala hyvi kosti sen koska se tuli mulle raskaaksi ja jumala ajo kummatki ihmiset mun elämästä pois...enkä luultavasti tuu koskaa näkee kumpaakaa 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532