Niin että mitä? Ei mitään.
11.11.11 Mitähän tapahtuu?
9
141
Vastaukset
- Olen minä
Voi tapahtua mitä vaan.
Riippuu siitä mitä halutaan tapahtuvaksi.- Tapahtuuko sinulle
halujesi mukaan? "Riippuu siitä mitä halutaan tapahtuvaksi." Mitä haluat?
- Perjantai päivä
näyttää olevan ja eiköhän tapahdu yleisesti sitä samaa mitä yleensä perjantaisin tapahtuu. Jos kuka elää vaihtelevaa elämää, niin sitäkin voi silloin tapahtua, samoin tapahtuu varmaan näitä joka päivä tapahtuvia ja voimakkaitakin asioita. Toinen syntyy ja toinen kuolee, samoin auto-onnettomuus tai muut tällaiset yllättävät tapahtuvat kohtaavat niitä, joille se sallitaan syystä tai toisesta tapahtuvaksi.
Autuaat ne ihmiset, jotka myös tuona päivänä, niinkuin joka päivä, turvaavat Jumalaan Jeesuksen nimessä kiittäen ja kunnioittaen Herraansa ja Jumalaansa. Myös tuo päivä on suuri Herran armon päivä niille, jotka sen siten vastaanottavat, puhumattakaan että uudestisyntyvät lupauksen lapseuteen, sillä siitä taivaassa iloitaan enemmän kuin niistä yhdeksästä kymmenenstä yhdeksästä, jotka ovat jo aiemmin saaneet uudestisyntyä armoliittoonsa.
Tulkoon tuosta päivästä monille Suomessakin ja myös sinulle aloittaja, jos et ole vielä syntynyt vedestä ja Hengestä, elämäsi suurin päivä, kun synnyt elävän Jumalan lapseksi hengellisesti eloon kuolleista. - niinpäkin
Moni menee naimisiin.
- Jumala siunatkoon
kaikkia aviopareja Jeesuksen nimessä ja suokoon kutsun myös Yljän häihin.
- skyrimiä odotellessa
Kyllä tänään jotain merkittävää tapahtuu. Skyrim-peli tulee vihdoin myyntiin! ;)
- skyrim
ainakin MUN nettiseikkailut loppuu muutamaksi viikoksi...
- 11.11.2011
Kello meni jo ohi 11:11:11 11.11.2011.
- 110011001
Minne se meni? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472