Jos uskallat,niin allekirjoita adressi!

Vai pelkäätkö?

http://www.adressit.com/anteeksipyynto_israelilta****

Arvoisa ulkoministeri Erkki Tuomioja!

Me kirjeen allekirjoittaneet olemme seuranneet lausuntojanne Israelista.
Lausunnot eivät ole olleet totuudellisia ja johtavat siksi ihmisiä harhaan.
Juuri tässä mielessä haluamme muistuttaa teitä vastuustanne ulkoministerinä
ja Suomen kansan edustajana.
?Tuomioja Israelista: "Apartheid-valtio ei ole oikeutettu eikä kestävä"
(HS 28.10.11).
Vastaavan lausunnon olette antaneet jo vuonna 2003.****

Lausunto on paitsi paikkansa pitämätön myös suuri loukkaus Israelin
valtiota kohtaan.
Se myös vakavasti vahingoittaa maamme mainetta tasapuolisena toimijana
maailman
kansojen joukossa. Israel on ainoa demokraattinen valtio Lähi-idässä.
Israelin kaikki kansalaiset ovat tasa-arvoisia ja heillä on samat oikeudet,
ovat he sitten arabeja, druuseja, juutalaisia tms.
Myös israelilaisdiplomaatti Yuval Donio-Gideon tuomitsi luonnehdintanne,
jossa rinnastitte Israelin apartheid-valtioon (ti 27.10.11).
"Erittäin valitettavaa", Donio-Gideon sanoi. "Tämä ei tee oikeutta
todellisuudelle."****

** **

Hyvä ulkoministeri, väitätte myös, että sähköpostinne on tukittu
vuonna 2002 Israelin ulkoministeriön toimesta.
?Israelin ulkoministeriöstä ei lähde roskapostia ulkomaille,
lähetystösihteeri Yuval Donio-Gideon sanoi HS:lle keskiviikkona 28.10.11.?**
**

Suomi-Israel yhdistysten liitto ry on valtioneuvos K.A.Fagerholmin (sd)
perustama
http://www.suomi-israel.fi/uusi/KAFesite.pdf
ja mm. edesmennyt professori, kirjailija, poliitikko, runoilija ja
lehtimies Arvo Salo (sd)
oli tunnettu Israel-ystävä, joten toivomme, että ulkoministerinä
tutustuisitte tähän perintöön.****

** **

Arvoisa ulkoministeri Tuomioja, mielestämme olette toimineet eettisesti
väärin ja
loukkaavasti Israelin kansaa ja valtiota sekä meitä Israelin tukijoita
kohtaan.
Odotamme teidän peruvan lausuntonne ja pyytävän niitä anteeksi!****
** **
Shalom!

10

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffgfjjkkl

Ei kukaan allekirjoita yhtään mitään, jos aloittaja yrittää kalastaa ääniä uhoamalla/uhkaamalla.....vaikka asia olisikin oikea.

• Jumalan sielunlain

perusteella tämän palstan aloittaja ja Erkki Tuomioja ovat pelkkiä luusereita,joita pitää
      pätkiä turpiin.

• vanha ja vakaa

Lopullinen ratkaisu on kylläkin se että Israelin valtio hajoitettaan (ei pommeilla) ja juutalaiset sulautetaan takaisin eri kansoihin. Ameriikkalaiset varmaan tykkäisivät heitä sijoittaa latinojen tilalle.
      Saattaa tämä prosessi nytkähtää eteenpäin automaattisestikkin, ilmaston muutoksen ja jatkuvan sodan pelossa yhä useampi Israelilainen nimittäin muuttaa pois Palestiinasta tulevaisuudessa.
      Tämä olisi ihmiskunnalle pelastus ja saataisiin rauha lähi-itään.
      Eikun "Uusi Exodus" adressia kiireesti liikkeelle.

• Sana sanoo!

Aabrahamin,Iisakin ja Jaakobin Jumala ilmoitti profeetta Hesekielin kautta juuri nyt elettävistä päivistä:
        ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Siidon, ja näytän kunniani sinun keskuudessasi. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, kun minä siinä panen toimeen tuomiot ja näytän siinä pyhyyteni.

Minä lähetän sinne ruton ja verta sen kaduille, ja kaatuneita on viruva sen keskellä, kaatuneita miekkaan, joka käy sen kimppuun joka taholta. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.

Sitten ei Israelin heimolle enää ole pistävänä orjantappurana eikä vaivaavana ohdakkeena yksikään sen naapureista, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, Herra.

Näin sanoo Herra, Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista, joitten sekaan he ovat hajotetut, silloin minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain silmien edessä, ja he saavat asua maassansa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille.

He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."

• vanha ja vakaa
        Sana sanoo! kirjoitti:

Aabrahamin,Iisakin ja Jaakobin Jumala ilmoitti profeetta Hesekielin kautta juuri nyt elettävistä päivistä:
        ja sano: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä käyn sinun kimppuusi, Siidon, ja näytän kunniani sinun keskuudessasi. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, kun minä siinä panen toimeen tuomiot ja näytän siinä pyhyyteni.

Minä lähetän sinne ruton ja verta sen kaduille, ja kaatuneita on viruva sen keskellä, kaatuneita miekkaan, joka käy sen kimppuun joka taholta. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra.

Sitten ei Israelin heimolle enää ole pistävänä orjantappurana eikä vaivaavana ohdakkeena yksikään sen naapureista, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, Herra.

Näin sanoo Herra, Herra: Kun minä kokoan Israelin heimon kansoista, joitten sekaan he ovat hajotetut, silloin minä näytän pyhyyteni heissä pakanakansain silmien edessä, ja he saavat asua maassansa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille.

He asuvat siinä turvallisesti ja rakentavat taloja ja istuttavat viinitarhoja. Turvallisesti he asuvat, kun minä panen toimeen tuomiot kaikille heidän naapureillensa, jotka ovat heitä halveksineet. Ja he tulevat tietämään, että minä olen Herra, heidän Jumalansa."

mutta minä sanon että jos ehdottamani "lopullinen ratkaisu" ei toteudu milloinkaan ei saada rauhaa lähi-itään.
        Mutta uskon että tulevaisuudessa ainakin Palestiinan valtio perustetaan ja Israel jakaantuu kahtia. Juutalaiset toden-näköisesti jatkossa luovuttavat loputkin maat Palestiinalaisille ja koko Israel on historiaa. Veristä historiaa.
        Jumala on mielikuvitusolento.

• Palest. on muututtav
        vanha ja vakaa kirjoitti:

mutta minä sanon että jos ehdottamani "lopullinen ratkaisu" ei toteudu milloinkaan ei saada rauhaa lähi-itään.
        Mutta uskon että tulevaisuudessa ainakin Palestiinan valtio perustetaan ja Israel jakaantuu kahtia. Juutalaiset toden-näköisesti jatkossa luovuttavat loputkin maat Palestiinalaisille ja koko Israel on historiaa. Veristä historiaa.
        Jumala on mielikuvitusolento.

Juudan heimon minä tempaan heidän keskeltänsä. Mutta sen jälkeen kun minä olen temmannut heidät , minä jälleen a r m a h d a n heitä ja palautan heidät, itse kunkin perintöosaansa ja itse kunkin maahansa. Jos ( palestiinal. ) oppivat minun kansani tiet, niin että vannovat minun nimeeni: Niin totta kuin Herra elää, niin kuin he opettivat baalin kautta, niin heidät rakennetaan minun kansani keskeen. Mutta jos he eivät kuule, niin minä tempaan pois ja hukutan sen kansan sanoo Herra (Jeremia 12:14-17. lue myös Hesekiel 28:20-26) Tässä sanotaan että Palestiinalaiset ovat niitä pahoja naapureita. jotka terrori-iskuillaan tuhoavat loppujen lopuksi vain itseään. He ovat niitä Taivaallisen Isän pahoja naapureita. Lopettakaa terrori niin saatte asua rauhassa ja menestytte. Näinhän tässä sanotaan.
        En tiedä mitä mieltä olet mutta sanassa kehotetaan palestiinalaisia elämään sovussa Juutalaisen kansan kanssa. Se takaa heillekin kasvavan elintason nousun.

• Kaikki harhaoppiset

ortodoksijuutalaiset yms. pitää aluksi pakottaa paskomaan hattuunsa Israelissa.
      Ja sitten jumalan sielunlain mukaan hattu ylpeästi päähän takaisin!

• Hyvin menee!

Sanassa sanotaan; ettei heidän varjelijansa torku, eikä hän nuku.

• uskallatko?
    • Se paatumus!

Jos homo tahtoo eheytyä, niin hän ei pilkkaa vaan pelkää.
      Mutta kun ihminen ehdoin tahdoin paaduttaa itsensä, niin Jumala hylkää hänet mielettömien himojensa valtaan, näin se vain on.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1995
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      121
      1715
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      720
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      57
      614
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      204
      575
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      482
    Aihe