Jos maailmanloppu tulee minun elinaikana?

Testipää

Mietin että jos niin p*ska säkä käy että maailmanloppu tulee juuri minun elinaikana, ajattelen että tämä koko elämä on feikkiä.

Silloin meikeläisen päässä on koko feikki-universiumi, kaikki kaverit ja sukulaiset on "lavastettuja". Meikeläinen on vain joku testinukke ja että kohta töpseli vedetään pistorasiasta irti.

Testi on ohi.

4

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan antamana

Raamatun ilmoitus on hyvä, mutta tulee vastaanottaa raittiisti ja rohkeasti ja rakkaudellisesti, sillä Jeesus on hyvä Paimen ja kaiken mitä tekee on siinä vanhurskas ja pyhä, ja sitä myös me saamme vastaanottaa eikä ole mitään huonoa, ei yhtään.

Kaikki Jumalan Hengen vaikuttamat ovat hyviä ja vastaanottamisen arvoisia ja tavoiteltavia ja pelkästään totuutta ja hyvää hedelmää.

Anotaan Jeesuksen nimessä sitä hyvää, mitä Jumala Jeesuksen nimessä antaa.

• ihan sikamageeta

Ajattele! Pääsisit kokemaan jotain ainutlaatuista :-D

• väärä termi!

Maailma eli maailmankaikkeus ei lopu koskaan. Aurinkoja kuolee ja sitä mukaa meiltäkin kuolee elämä satojen miljoonien vuosien kuluttua. Mutta, maailmankaikkeus eli avaruus kappaleineen pysyy aina vaan.

Sen sijaan maapallomme elollinen luonto tuhoutuu koko ajan kovaa vauhtia. Harvinaisia eläin- ja kasvilajeja kuolee koko ajan sukupuuttoon, viimeksi Jaavan sarvikuono. Meret on kalastettu tyhjiksi vuoteen 2020 mennessä. Sademetsät hakattu aukioiksi 20 v kuluessa. Merissä on nyt jo isojen valtioiden kokoisia muovijätelauttoja jotka tappavat merieläimiä kun ne syövät vahingossa muoviroskia. Fossiilisten polttoaineiden jättikulutus muuttaa ilmastoa ja mm kuivuus ja rankkasateet tekevät tuhoaan.

Meillä on luonnon tuhotumisen ja raaka-aineiden ja ruuan pulan takia kovat ajat edessä lähimmän 20 vuoden kuluessa. Ihmiskuntaa tulee kuolemaan ja paljon edellä mainitun takia, eikä lopulta edes ihmiselo ole mielekästä kun luonto on ympäriltä kuollut.

Koettakaa hyvät ihmiset tajuta jo, ettei maailma lopu eikä satu-Nibiru tule ja tuhoa, vaan me ihmiset tuhoamme planeettamme elinolosuhteet, ihan ite.

• erttkl

maa ilma=maailma. Taitaapa maa tiivistyä kovin, jos ilma puristuu pois!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1930
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe