Oli seuraavanlainen teksti: ""•heikko-osaisia autetaan monilla tavoin: ruoka-apu, päihdetyö, kriminaalityö ym.""""
Seurakunnat tekee tuollaista työtä. Koetin googlettaa tekevätkö tieteilijät, evoluuttioon uskovat ja ateistit tuollaisia töitä. En löytänyt. Löytäisikö joku. Mutta eihän eläinten kuulu noin tehdäkään.
Erään kaupungin kirkolliselta sivulta löysin:
6
115
Vastaukset
- Matti Möttönen
Tulet tänne leveilemään kirkon tekemällä työllä, joka pyörii hyvin pitkälti verovaroilla ja EU-tuilla, ja samaan hengenvetoon haukut eläimiksi ne, jotka eivät jaa uskontoasi? Annatpa kirkostasi todella hyvän kuvan. Kaltaisesi ihmiset ovat yksi syy kirkon jäsenpakoon. Onneksi olkoon, kirjoituksesi jää tänne ikuisiksi ajoiksi jokaisen kirkosta eroamista harkitsevan nähtäväksi.
Olet täysin hakoteillä, jos tosissasi luulet, että vain kirkko tekee tässä maassa hyväntekeväisyyttä. Suurella osalla hyväntekeväisyysjärjestöistä on hyvin vähän tai ei mitään tekemistä kirkon kanssa. Ota asioista selvää, mene ulos, tutustu meihin ateisteihin ihan ihmisinä - saatat yllättyä kaikesta siitä hyvästä, mitä tapahtuukaan ilman kirkkoa.
Uskonto eikä sen enempää ateismikaan tee kenestäkään hyvää tai huonoa ihmistä, vaikka selvästi niin kuvitteletkin. Netistä löytämäsi kirkon propaganda on selvästi purrut, nostat itsesi muiden yläpuolelle.
Kuvitteletko myös, että koska ihminen ei osaa ulkoa kymmentä käskyä, hän vaeltelee kaduilla tappamassa toisia vailla minkäänlaista moraalikäsitystä? - yritystä ny
Matti Möttönen taisi kolauttaa päänsä tänään! Ei nimittäin yhtään tolkkua tuossa ylläolevassa oksennuksessa!
- Matti Möttönen
Ei ole minun vikani, jos pieni pääsi ei ymmärrä isoa tekstiäni.
- Hehheh
Matti Möttönen kirjoitti:
Ei ole minun vikani, jos pieni pääsi ei ymmärrä isoa tekstiäni.
Mötsökällä on vähän kiinnitykset vain löystyneet, mutta eiköhän se siitä kun korjaaja saadaan paikalle (psygologi).
- katsoitseäpeilistä
Itse ei varmaan ole huomannut sitä että montako vuotta olet tehnyt itse työtä asumallakin pois vanhempien läheisyydestä.
- Atte Ateisti
Eläimillä ja ateisteilla ei ole yleistä verotusoikeutta. Seurakunnilla on.
Sitten kun eläimille annetaan verotuwsoikeus, saattavat kirkot alkaa näyttää sisustukseltaan erilaisilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 78875
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611