Kymmenykset hyvää Businesta mormonikirkolle!

6787878788

mormonikirkko kerää kymmenyksiä jäseniltään. jos useimmat mormonit todella maksavat kymmenesosan tuloistaan mormonikirkolle niin rahakasa jonka päällä kirkko makaa on valtava.

kun rahaa kerätään tälläisiä määriä pitäisi ehdottomasti kirkon rahankäytön oltava erittäin avointa jokaiselle joka haluaa sitä tutkia. mikäli näin ei ole, on asiassa jotain hämärää ja piiloiteltavaa.

kysynkin, onko mormonikirkon rahankäyttö kaikkien selvitettävissä? voitko sinä mormoni saada tietää täsmälleen minne kirkko on rahojaan käyttänyt?

pitää olla hyvin naiivi syytääkseen rahaa sellaiseenkin uskontoon kuin mormonit. niin hämärää sen toiminta on ollut ja oppeja muuteltu järjettömän usein. ja hyvin erikoisia uskon käsityksiä on mormoneilla.

5

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksamme kymmenykset, koska olemme vakuuttuneita siitä, Jeesuksen Kristuksen kirkko on palautettu maan päälle. - Mitä maksamisemme kenellekään muulle kuuluu? Me jäsenet näemme mihin varamme käytetään.

Monet käyttävät vielä enemmän turhuuteen kuten alkoholiin ja tupakkaan ja pilaavat terveytensä.

• 56464y

laita nyt hyvä aikuinen mies rahasi mielummin vaikka suoraan hyväntekeväisyyteen eri kohteisiin kuin johonkin ihme sekavia ja erikoisia suorastaan hulluja opetuksia syöttävään mormonikirkkoon. ja samat sanon jehoville.

voi hyvää päivää miksi ihmiset on niin sinisilmäisiä. mormonikirkko ja jehovat on muutelleet oppejaan tämän tästä ja kaikki aina uppoaa jumalan sanan jäsenistöön..haloooooooo

• 68788u

jos minä kirjoitan paperille näin:

" tämän tekstin kirjoitti pyhä jumala ja tämä on totuus"

niin uskotko sinä tuon noin helpolla?? uskontoja on paljon ja kaikissa sama kaava. muut uskonnot pidetään väärinä ja se oma uskonto oikeana.

tiedätkö mitä tarkoittaa kehäpäätelmä? katsopa

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kehäpäätelmä

• OttoPetteri
        68788u kirjoitti:

jos minä kirjoitan paperille näin:

" tämän tekstin kirjoitti pyhä jumala ja tämä on totuus"

niin uskotko sinä tuon noin helpolla?? uskontoja on paljon ja kaikissa sama kaava. muut uskonnot pidetään väärinä ja se oma uskonto oikeana.

tiedätkö mitä tarkoittaa kehäpäätelmä? katsopa

http://fi.wikipedia.org/wiki/Kehäpäätelmä

Minulle on kerrottu, että Raamattu on pyhä, koska Raamatussa niin lukee.
        Minulle on kerrottu, että kristinusko on ainoa oikea usko, koska kristinuskossa uskotaan ainoaan oikeaan Jumalaan.

Kyseessähän ei ole esim. aivopesu ( uskonnollinen herääminen ) tai pelottelun ( helvetin kiirastuli ) aikaansaama olotila?

Ei, koska Raamatussa lukee, että Raamattu on totta!

Voi kuinka hataralla pohjalla uskovaisten elämä on!

• Odotan.

Kerroit että näette mihin kymmenysvarat käytetään. Annapa tilipäätöstiedot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe