hallava hevonen nyt liikkeellä

4 sinetti

onko 4 sinetti avattu nyt
3. KAIRON mielenosoituksista otetussa videossa, jonka julkaisivat MCMBC ja CNN, nähdään mystinen kalpea hevonen ratsastajineen. Hevonen nähdään selvästi videossa kohdassa 1.19, jossa se ilmestyy mielensoittajien keskelle laukaten hetken ja sitten nousten mystisesti ilmaan haihtuen näkymättömiin kadun varrella olevan kansanjoukon yli. Se ei ilmeisestikään ole videoon käsin tehty trikki, vaan todellinen, jota ei ole pystytty tyydyttävästi selittämään.
Erään arvion mukaan se voisi olla kameran linssiin heijastuneen valon aiheuttama harha. http://www.youtube.com/watch?v=gWQKOj9Sxkg

TOISENA arviona esitetään, että se on Johanneksen Ilmestyskirjassa kerrottu ”kalpea” (hallava) hevonen, josta teksti kertoo neljännen sinetin avaamisen yhteydessä näin:
”Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon sanovat: ”Tule”. Ja minä näin ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.” (Ilm.6:7-8)
Kreikan kielessä esitetty sana ”clhoros”, joka käännetään englannissa sanalla ”pale”, suomeksi hallava, on käännetty muualla sanalla ”green” eli ”vihreä”. Täten neljän ratsun värit, valkoinen, punainen, musta ja vihreä, ovat samat kuin PA:n ja monien Lähi Idän valtioitten lippujen värit eri tavoin aseteltuina ja lisätunnuksin varustettuina.
Tämä on eräs Egyptin mielenosoitusten yhteydessä sattuneista oudoista tapahtumista. http://www.wnd.com/index.php?fa=PAGE.view&pageId=260049

88

8181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • linssiheijastukseksi

      Vastaavalla kohdalla kuvan keskikohdan toisella puolella on kirkas liekki, joka heijastuu monien linssien systeemissä. Varsin hyvälaatuinen kamera, jossa on linssipinnoilla heijastuksia poistava pinnoite.

      Kameran kuvakulmaa muuttamalla heijastus saadaan lähtemään lentoon.

      • Ihmettelevä ihminen

        joka tapauksessa! Näyttää kuin ratsastaja olisi kasvot taaksepäin ja istuu erittäin takana hevosen selässä. Uskon toki että voimme elää jo Ilmestyskirjan 4. sinetin aikaa. Ajan kuluessa tämäkin selviää. Tärkeintä on elää niin että on valmiina silloin kun Jeesus tulee takaisin! Siihen ei mene enää kovinkaan pitkä aika.


    • Kun kuvaa katsoo tarkasti sekunti sekunnilta huomaa, että kyseessä on heijastus liehuvasta lipusta. Vihertävä osa voidaan tulkita myös keltaiseksi. Se on lipun risti, ilmeisesti kuvausolosuhteet vääristävät väriä. Merkillepantavaa on, että vihertävän osan ympärillä näkyy tumma suorakaiteen muotoinen tausta, lipun taustakangas. Kuvaaja on ilmeisesti seissyt paikassa, jonka vieressä on liehunut Ruotsin lippu - ehkä Ruotsin suurlähetystön vieressä olevan talon parvekkeella, tai mahdollisesti jonkin hotellin parvekkeella, ja hotellin pihalla on ollut eri maiden lippuja, joista yksi on ollut sopivassa kohdassa aiheuttaakseen heijastuksen linssiin.

    • hiioihoi

      Että hallava ratsastaja näkyy kuvassa 3 eri kertaa.3 on pyhä luku.

    • ???

      Oi Luoja, mitä tämä on? Kuolon hepo karauttaa väkijoukkoon! Sotaa, sotaa se tietää, ja sitä myötä massakuolemia, joiden jälkeen ei enää riitä haudankaivajia vainajille.

    • näkemyksineen

      http://www.youtube.com/watch?v=pbAug4qqegs

      Tässä sama video hiukka eri sävyissä. Minä taas näen, että tuon liikkeelle lähtevän selässä istuu alaston, pitkä hiuksinen nainen kyykyssä. Tarkemmin kun katsoo, 2. ja 3. otoksessa nainen voisi istua liekehtivän kirjakäärön päällä.

      Tuli mieleen Sakarjan kirjan näky jumalattomuudesta eli naisesta, joka istuu Eefa-mitan sisällä ja joka lähtee Sinearin maahan eli Irakiin. Rakennettaisiinko sinne huone jumalattomuudelle eli antikristukselle?
      Sakarja 6 luvussa sitten puhutaan mm. näistä liikkeelle lähtevistä hevosista.

      Sakarja 5
      1 Minä nostin jälleen silmäni, ja katso: oli lentävä kirjakäärö.
      2 Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen lentävän kirjakäärön, kahtakymmentä kyynärää pitkän ja kymmentä kyynärää leveän".
      3 Hän sanoi minulle: "Tämä on kirous, joka käy yli kaiken maan. Sillä tämän kirouksen mukaisesti siitä puhdistetaan pois jokainen varas, ja jokainen vannoskelija puhdistetaan siitä pois.
      4 Minä lasken sen irti, sanoo Herra Sebaot, ja se menee varkaan kotiin ja sen kotiin, joka vannoo väärin minun nimeeni. Se jää sisälle hänen kotiinsa ja kalvaa sen loppuun asti, sekä sen puut että sen kivet."
      5 Sitten enkeli, joka puhutteli minua, lähti liikkeelle ja sanoi minulle: "Nosta silmäsi ja katso: mikä tuo on, joka lähtee liikkeelle?"
      6 Minä sanoin: "Mikä se sitten on?" Ja hän vastasi: "Tämä on eefa-mitta, joka lähtee liikkeelle". Ja hän sanoi: "Tämän näköisiä ne ovat koko maan päällä";
      7 ja katso, lyijykansi kohosi, ja siinä istui eräs nainen eefa-mitan sisällä.
      8 Ja hän sanoi: "Tämä on jumalattomuus". Ja hän paiskasi hänet sisälle eefa-mittaan ja paiskasi lyijypainon sen suulle.
      9 Ja kun minä nostin silmäni, näin minä, katso, kaksi naista lähtevän liikkeelle, ja niillä oli tuulta siivissään, ja niiden siivet olivat kuin haikaran siivet; ja ne kantoivat eefa-mittaa taivaan ja maan välitse.
      10 Niin minä sanoin enkelille, joka puhutteli minua: "Mihin ne kuljettavat eefa-mittaa?"
      11 Ja hän vastasi minulle: "Ne menevät rakentamaan hänelle huonetta Sinearin maahan. Ja kun se on valmis, lasketaan hänet sinne paikoillensa."

      • ...se tyttö kotelossa...:D


      • Mikko Ainasoja

        Mikko Ainasoja tervehtii väkeä täällä keskustelu alueella. Herramme Jeesus Kristus puhui totuuden ja nyt minä kirjoitan teille Pyhässä Hengessä, yhteydessä rakkaaseen Herraan, Totuuteen. Kunnia Jumalalle!

        Tuo Sakarjan näyn Sinerianmaa luvusta 5. viittaa Babyloniaan ja orjuuttajaan ja tuo orjuuttaja viittaa Babyloniin. Se on siis Babylon, Rooma. Tuo viljaruukku on Rooman kirkko ja sillä tarkoitetaan myös niitä kirkkoja, jotka toimivat sen yhteydessä ja hyväksyvät sen toimet. Tuo nainen se viittaa myös tuohon Babyloniin, Porttoon ja halpaan henkeen, joka vallitsee tuossa kirkossa ja sen piirissä. Babylon on suuri ja sen henki vallitsee myös Rooman kirkon ulkopuolella niissä maissa joissa tuo Porton kirkko edustaa kansalaisten hengellistä paremmistoa, kuten Euroopassa, mutta myös muualla. Tuo Rooman kirkko on kuin Babyloni sydän. Se on perustettu jumalattomaksi ja se kaatuu jumalattomana. Hylätkää se! Tuo kirkko jakaa kyllä ruokaa, kuten viljaruukusta voi jakaa, mutta sen sisällä on jumalattomuus mitä se jakaa myös. Se on kaikkea muuta, kuin Jumalan Isän Kaikkivaltiaan mieleinen seurakunta edustamaan hänen rakasta poikaansa Jeesusta Kristusta. Me Kristuksen seuraajat olemme läpikulkumatkalla ja muukalaisina täällä, mutta tuo kirkko se ei ole muukalaisena eikä läpikulkumatkalla, vaan lujasti perustettu MAAHAN!

        Tulkoon Totuus myös teidän osaksenne ihmiset.

        Minä kirjoitan Hengessä ja Totuudessa ja minua voi kuulla Herran omat ja Synagoga blogeissani, joissa avaan itseni ja Hengen itsessäni päivän valoon kaikien nähtäväksi mitään peittämättä tai salaamatta.

        [email protected]


    • SamiA

      ”TOISENA arviona esitetään, että se on Johanneksen Ilmestyskirjassa kerrottu ”kalpea” (hallava) hevonen”

      Yhtään sinettiä ei ole vielä avattu, joten vielä ei ole hallavan hevosen eli kuoleman aika.

      Sinetit avataan vasta Herran päivänä, jolloin silloin on vihan- ja ahdistuksen aika.

      • sinetettejä avattu

        1.sinetti on eksytys ja on avattu
        2.sinetti on sodat on avattu
        3.sinetti on nälkä,maanjäristykset on avattu
        4.hallava on nyt lähtemässä liikkeelle


      • SamiA
        sinetettejä avattu kirjoitti:

        1.sinetti on eksytys ja on avattu
        2.sinetti on sodat on avattu
        3.sinetti on nälkä,maanjäristykset on avattu
        4.hallava on nyt lähtemässä liikkeelle

        ”1.sinetti on eksytys ja on avattu
        2.sinetti on sodat on avattu
        3.sinetti on nälkä,maanjäristykset on avattu
        4.hallava on nyt lähtemässä liikkeelle”

        1 sinetti on antikristus, jolla on lupa ilmestyä vasta sen jälkeen, kun on ensin otettu pois se, joka pidättää eli seurakunta.

        Toiseksi väkevä eksytys ei ole seurakuntaa varten, vai miksi Jumala haluaisi eksyttää seurakunnan?
        Väkevä eksytys on niitä ihmisiä varten, joilla ei vihan- ja ahdistuksen ajassa ole Jeesuksen todistusta. He uskovat valheet tai valhetta eli antikristusta.

        Yksikään, joka uskoo Jeesukseen, ei eksy, ja vaikka eksyisikin, niin Jeesus jättää 99 ja hakee tämän yhden. Jeesuksen kädestä ei kukaan voi ottaa.


      • Westsider
        SamiA kirjoitti:

        ”1.sinetti on eksytys ja on avattu
        2.sinetti on sodat on avattu
        3.sinetti on nälkä,maanjäristykset on avattu
        4.hallava on nyt lähtemässä liikkeelle”

        1 sinetti on antikristus, jolla on lupa ilmestyä vasta sen jälkeen, kun on ensin otettu pois se, joka pidättää eli seurakunta.

        Toiseksi väkevä eksytys ei ole seurakuntaa varten, vai miksi Jumala haluaisi eksyttää seurakunnan?
        Väkevä eksytys on niitä ihmisiä varten, joilla ei vihan- ja ahdistuksen ajassa ole Jeesuksen todistusta. He uskovat valheet tai valhetta eli antikristusta.

        Yksikään, joka uskoo Jeesukseen, ei eksy, ja vaikka eksyisikin, niin Jeesus jättää 99 ja hakee tämän yhden. Jeesuksen kädestä ei kukaan voi ottaa.

        vaan usko, joka on luopumukseen saakka pidättäjänä.
        Luopumus avaa tien Antiksen tulolle.

        Ei yli sen, mitä on kirjoitettu


      • Westsider
        Westsider kirjoitti:

        vaan usko, joka on luopumukseen saakka pidättäjänä.
        Luopumus avaa tien Antiksen tulolle.

        Ei yli sen, mitä on kirjoitettu

        Eiköhän liene niin, että, seuraava on punainen hevonen joka tuo sen sodan jossa Venäjä siihen liittyneine joukkoineen hyökkää Israeliin ja tuhoutuu, ydinsodassa sen vuorille. Se taas aiheuttaa nälkävuodet
        jotka tuo musta hevonen, ja sitä seuraa hallava hevonen, nälkä ja ruttoon kuolevien tuojana.


      • SamiA
        Westsider kirjoitti:

        vaan usko, joka on luopumukseen saakka pidättäjänä.
        Luopumus avaa tien Antiksen tulolle.

        Ei yli sen, mitä on kirjoitettu

        ”Ei Raamatussa sanota, että, seurakunta on pidättäjä, vaan usko”

        Ei usko ole mikään ongelma, sitä on pakko löytyä silloin, kun Jeesus ja seurakunta tulevat fyysisesti takaisin maan päälle. Jeesus löytää uskoa ja tulee takaisin.

        ”Luopumus avaa tien Antiksen tulolle.”

        Luopumus tapahtui jo apostolien aikana.

        Seurakunta tai paremmin sanottuna armon evankeliumi on Raamatun pidättäjä. Sen jälkeen, kun evankeliumi karkaa takaisin Israeliin, loppuu pidättäminen. Kun seurakunta on poissa, niin ei ole enää armon evankeliumia. Sen jälkeen julistetaan toisenlaista evankeliumia, näin Raamattu.


      • Westsider
        SamiA kirjoitti:

        ”Ei Raamatussa sanota, että, seurakunta on pidättäjä, vaan usko”

        Ei usko ole mikään ongelma, sitä on pakko löytyä silloin, kun Jeesus ja seurakunta tulevat fyysisesti takaisin maan päälle. Jeesus löytää uskoa ja tulee takaisin.

        ”Luopumus avaa tien Antiksen tulolle.”

        Luopumus tapahtui jo apostolien aikana.

        Seurakunta tai paremmin sanottuna armon evankeliumi on Raamatun pidättäjä. Sen jälkeen, kun evankeliumi karkaa takaisin Israeliin, loppuu pidättäminen. Kun seurakunta on poissa, niin ei ole enää armon evankeliumia. Sen jälkeen julistetaan toisenlaista evankeliumia, näin Raamattu.

        Tuosta kertomastasi seurakunnan poisotosta, ja mihin heidät vietiin?


      • jeesuksen tulo odotu
        Westsider kirjoitti:

        Tuosta kertomastasi seurakunnan poisotosta, ja mihin heidät vietiin?

        2joh2:18. Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.

        Atikristuksia on ollut esim hitler oli yksi antikristus eikä seurakunta pystynyt sitä estämään 6milj juutalaisen kuoleman

        2tes2:3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        4. tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        5. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
        6. Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

        Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

        mikä pidättää jumalan temppelin rakentamisen se ei ole seurakunta

        mikä temppeli siellä nyt on

        http://i422.photobucket.com/albums/pp303/Inkalandia/vuodatus/100suurta/kalliomoskeija.jpg

        tämän islamin temppelin valta pitää poistua antikristuksen tieltä

        onko se tälläinen antikristuksen temppeli aika näyttää sen

        http://www.templemount.org/komsky/


      • SamiA
        Westsider kirjoitti:

        Tuosta kertomastasi seurakunnan poisotosta, ja mihin heidät vietiin?

        ”Kerroppa mitkä Raamatun jakeet kertovat selvin sanoin tuosta kertomastasi seurakunnan poisotosta, ja mihin heidät vietiin?”

        Ei ainakaan ilmestyskirjan 12 luku.
        Ilmestyskirja ei ole tempauskirja, vaan kuvaus Israelin heimon loppujuoksusta.

        Oppiaksesi tempauksesta, sinun kannattaa lukea Apostoli Paavalin kirjeitä, niissä Apostoli opettaa tempauksesta.

        Paavalin mukaan seurakunta temmataan yläilmoihin Kristuksen tuomioistuimen eteen tuomittaviksi.


      • hnhnjmjm
        Westsider kirjoitti:

        vaan usko, joka on luopumukseen saakka pidättäjänä.
        Luopumus avaa tien Antiksen tulolle.

        Ei yli sen, mitä on kirjoitettu

        tosiaankaan sanota että seurakunta pidättää. Seurakunta on niin luopunut että pyhiä on vain vähän ja he joutuvat vainottaviksi.


      • hnhnhnjmjm
        SamiA kirjoitti:

        ”Kerroppa mitkä Raamatun jakeet kertovat selvin sanoin tuosta kertomastasi seurakunnan poisotosta, ja mihin heidät vietiin?”

        Ei ainakaan ilmestyskirjan 12 luku.
        Ilmestyskirja ei ole tempauskirja, vaan kuvaus Israelin heimon loppujuoksusta.

        Oppiaksesi tempauksesta, sinun kannattaa lukea Apostoli Paavalin kirjeitä, niissä Apostoli opettaa tempauksesta.

        Paavalin mukaan seurakunta temmataan yläilmoihin Kristuksen tuomioistuimen eteen tuomittaviksi.

        on ensimmäinen ylösnousemus, vai kuinka monta kertaa ne haudat aukeavat.


      • ''kirjoitukset''
        hnhnjmjm kirjoitti:

        tosiaankaan sanota että seurakunta pidättää. Seurakunta on niin luopunut että pyhiä on vain vähän ja he joutuvat vainottaviksi.

        Niin se on, ns. länsimaiset srk:t nukkuvat .. sopii jotenkin joululaulun sanat:
        "kaikki väki nukkuu"... jne... Huom. aasiassa srk:t ei hengellisesti nuku...
        siellä on herätykset...!
        (meille)Nukkuville menee myös täydestä tuon hallava hevonen videon kameranlinssin
        heiastuksetkin.. Katsokaapa miten ne autotkin syttyi siellä tuleen, eiköhän niistäkin kameranlinssille heistusta osaltaan tule?!
        Eikös 2.Tess.2 luku puhuu uskovien luopumuksesta, ei seurakunnasta "pahan pidättäjänä".
        Herätkäämme!


      • te eksytte kun ette
        ''kirjoitukset'' kirjoitti:

        Niin se on, ns. länsimaiset srk:t nukkuvat .. sopii jotenkin joululaulun sanat:
        "kaikki väki nukkuu"... jne... Huom. aasiassa srk:t ei hengellisesti nuku...
        siellä on herätykset...!
        (meille)Nukkuville menee myös täydestä tuon hallava hevonen videon kameranlinssin
        heiastuksetkin.. Katsokaapa miten ne autotkin syttyi siellä tuleen, eiköhän niistäkin kameranlinssille heistusta osaltaan tule?!
        Eikös 2.Tess.2 luku puhuu uskovien luopumuksesta, ei seurakunnasta "pahan pidättäjänä".
        Herätkäämme!

        antikristus on vasta tässä eikä ilm6:1,2

        ilm13:18 Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.

        erään ihmisen = antikristus


      • lopun aika,.,
        te eksytte kun ette kirjoitti:

        antikristus on vasta tässä eikä ilm6:1,2

        ilm13:18 Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi.

        erään ihmisen = antikristus

        pidättäjä on islam kalliomoskejoineen

        antikristuksen hengen ilm6:1,2täytyy yhdistää ensin kaikki uskonnot yhteen jotta antikristus voisi hallita jerusalemin temppellissä matt24:15,2tes2:4,ilm13:18, islam ei saa olla yksin valtias jerusalemissa kallion ,nyt islamian valtaa murretaan lähi-idässä

        Dan10:13. Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää

        profeetalisesti tarkoittaa 21 vuotta

        berliinin muurin kaatuminen tapahtui noin 21vuotta sitten

        nyt persian enkeli ruhtinas on kukistumassa lähi-idän tahtumat viittaa siihen

        islamin muuri on kaatumassa nyt

        http://fi.wikipedia.org/wiki/10/40-ikkuna

        nyt 10/40 rukoukset alkavat näkyä 21 vuoden rukoukset lähi-idän muurien kaatumiseksi

        http://cuttingedgefinland.tripod.com/cef1643.html

        http://mikkol-miettii.blogspot.com/2008/12/jerusalemin-temppeli-3_12.html

        http://israelupdate.achlak.net/?page_id=117


      • juhaantero

        Rauhaa vaan Sami
        Herran paeivae alkaa kun haen tulee oeljymaelle,eli palaa takaisin.
        (minulla on vain englannin kieliset aakkoset joten joudun kirjoittamaan
        ae ja oe.) Siunauksin juha


      • juhaantero
        SamiA kirjoitti:

        ”1.sinetti on eksytys ja on avattu
        2.sinetti on sodat on avattu
        3.sinetti on nälkä,maanjäristykset on avattu
        4.hallava on nyt lähtemässä liikkeelle”

        1 sinetti on antikristus, jolla on lupa ilmestyä vasta sen jälkeen, kun on ensin otettu pois se, joka pidättää eli seurakunta.

        Toiseksi väkevä eksytys ei ole seurakuntaa varten, vai miksi Jumala haluaisi eksyttää seurakunnan?
        Väkevä eksytys on niitä ihmisiä varten, joilla ei vihan- ja ahdistuksen ajassa ole Jeesuksen todistusta. He uskovat valheet tai valhetta eli antikristusta.

        Yksikään, joka uskoo Jeesukseen, ei eksy, ja vaikka eksyisikin, niin Jeesus jättää 99 ja hakee tämän yhden. Jeesuksen kädestä ei kukaan voi ottaa.

        Terve taas Sami.
        Vaekevae eksytys on uskoville ihmisille,jotka luopuvat oikeasta uskosta ja uskovat valheen. Sen saa aikaan nykyiset eri "viillitykset" jotka ovat jo seurakunnissa. Eli uskovat ihmiset johdetaan harhaan. Suurin syy on siihen ettei
        ihmiset tunne tarpeeksi sanaa. Vaan he ovat helppo saalis viholliselle.

        Valitettavasti se ei ole seurakunta joka pidaettaeae. Vaan osa on yhteiskunta-
        jaerjestystae. Toisaalta uskovien luopuminen. Jerusalemin temppelin olemassaolo. (pitaeae olla paikallaan) On muitakin asioita jotka pidaettaevaet
        Siunauksin juha


      • juhaantero
        Westsider kirjoitti:

        Tuosta kertomastasi seurakunnan poisotosta, ja mihin heidät vietiin?

        Terve vaan.
        Lue 1 tess:4:13-17 ja 2:tess: 2:1-4 kertoo selvin sanoin uskovien poisotosta
        yst.terv juhaantero


      • 1234567...
        SamiA kirjoitti:

        ”Ei Raamatussa sanota, että, seurakunta on pidättäjä, vaan usko”

        Ei usko ole mikään ongelma, sitä on pakko löytyä silloin, kun Jeesus ja seurakunta tulevat fyysisesti takaisin maan päälle. Jeesus löytää uskoa ja tulee takaisin.

        ”Luopumus avaa tien Antiksen tulolle.”

        Luopumus tapahtui jo apostolien aikana.

        Seurakunta tai paremmin sanottuna armon evankeliumi on Raamatun pidättäjä. Sen jälkeen, kun evankeliumi karkaa takaisin Israeliin, loppuu pidättäminen. Kun seurakunta on poissa, niin ei ole enää armon evankeliumia. Sen jälkeen julistetaan toisenlaista evankeliumia, näin Raamattu.

        Niin se vaan on SamiA, että ei ole mitään salaisia tempaamisia tuuliin ja pilviin, ennen Jeesuksen toista tulemista.

        Pedon taholta tuleva vainon aikakin on ennen Jeesuksen toista tulemista. Jeesuksen toinen tuleminen katkaisee vihat ja vainot kun Jeesus tempaa omansa taivaaseen jonne Hän on mennyt valmistamaan omilleen sijaa.

        Vihaajat ja vainoojat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään ja paholainen sidotaan, ja näin maa on autio ja tyhjä 1000-vuotta.

        1000-vuoden jälkeen on jumalattomien ylösnousemus ja tuomio. Tuli lankeaa alas taivaasta ja kuluttaa heidät. Tämä on toinen kuolema tulijärvessä.

        Luodaan uusi taivas ja uusi maa, jossa vanhurskaus asuu.

        Pedon merkki on sunnuntai, ja Jumalan merkki on sapatti. Ihminen valitsee kumpaako Herraa hän kumartaa, siitä riippuu ikuinen kohtalo.

        Valitse oikein !


      • tarkennusta

        Sinettejä on avattu, koska sehän jo näkyy ja kuuluu joka puolella. Sodat, nälkä, maanjäristykset. Kyllä Eksyttäjä on voinut jo lähteä voittoisana, mutta milloin hän tulee kaikille esiin.


      • ei ole sinettejä
        tarkennusta kirjoitti:

        Sinettejä on avattu, koska sehän jo näkyy ja kuuluu joka puolella. Sodat, nälkä, maanjäristykset. Kyllä Eksyttäjä on voinut jo lähteä voittoisana, mutta milloin hän tulee kaikille esiin.

        aloitettu avamaan ja liittyvät siihen Herran päivään ja seitsenvuotisjaksoon, josta on edeltä ilmoitettu. Toki merkkejä on muutoin jo täyttynyt paljonkin ja profetioita, ja nähdään ennenkaikkea Israelissa ja Jerusalemissa, samoin muissa kansoissa, kuten Jeesus opetti puista ja ennenkaikkea viikunapuun lehteen tulosta.

        Kuolemakin on ollut maan päällä vieraana ihan alusta asti, sillä jokainen ihmiseksi syntyvä myös kuolee, ja Egyptissäkin kun Tuhooja teki työnsä niin siitä on kirjoitettu:

        ´Ja Mooses kutsui kaikki Israelin vanhimmat ja sanoi heille: "Menkää ja ottakaa lammas kutakin perhekuntaanne kohti ja teurastakaa pääsiäislammas. Ja ottakaa isoppikimppu, kastakaa se vereen, joka on maljassa, ja sivelkää ovenpäällinen ja molemmat pihtipielet sillä verellä, joka on maljassa. Älköönkä kukaan menkö ulos talonsa ovesta ennen aamua. Sillä Herra kulkee rankaisemassa egyptiläisiä; mutta kun Herra näkee veren ovenpäällisessä ja molemmissa pihtipielissä, menee hän sen oven ohi eikä salli Tuhoojan tulla teidän taloihinne teitä vitsauksella lyömään. Noudattakaa tätä; se olkoon ikuinen säädös sinulle ja sinun lapsillesi.

        Ja kun te tulette siihen maahan, jonka Herra on teille antava, niinkuin hän on sanonut, niin noudattakaa näitä menoja. Kun sitten lapsenne kysyvät teiltä: 'Mitä nämä menot merkitsevät?' niin vastatkaa: 'Tämä on pääsiäisuhri Herralle, joka meni israelilaisten talojen ohi Egyptissä, kun hän rankaisi egyptiläisiä, mutta säästi meidän kotimme'." Silloin kansa kumartui maahan ja rukoili.

        Ja israelilaiset menivät ja tekivät, niinkuin Herra oli Moosekselle ja Aaronille käskyn antanut; niin he tekivät.

        Ja puoliyön aikana tapahtui, että Herra surmasi kaikki Egyptin maan esikoiset, valtaistuimellaan istuvan faraon esikoisesta vankikuopassa olevan vangin esikoiseen asti, ynnä kaikki karjan esikoiset. Niin farao nousi sinä yönä ja kaikki hänen palvelijansa ynnä kaikki egyptiläiset, ja kova valitus oli Egyptissä; sillä ei ollut yhtään taloa, jossa ei ollut kuollutta.

        Ja hän kutsutti yöllä Mooseksen ja Aaronin ja sanoi: "Nouskaa ja menkää pois minun kansani joukosta, sekä te että israelilaiset; menkää ja palvelkaa Herraa, niinkuin olette puhuneet. Ottakaa myös lampaanne ja karjanne mukaanne, niinkuin olette puhuneet, ja menkää ja rukoilkaa minullekin siunausta." Ja egyptiläiset ahdistivat kansaa jouduttaaksensa heidän lähtöänsä maasta pois, sillä he ajattelivat: "Me kuolemme kaikki".´ (2. Moos. 12:21-33)


      • vain J
        hnhnjmjm kirjoitti:

        tosiaankaan sanota että seurakunta pidättää. Seurakunta on niin luopunut että pyhiä on vain vähän ja he joutuvat vainottaviksi.

        "Seurakunta on niin luopunut että pyhiä on vain vähän ja he joutuvat vainottaviksi."

        Ei Raamatussa sanota että vainot johtuvat luopumuksesta. SItä paitsi vainoja oli jo apostolien aikana, ja tänä päivänä kristittyjä vainotaan lukuisissa maissa. Viimeinen ahdistus, jollaista ei ole ennen ollut, on siis jotain muuta kuin kristittyjen vaino.


      • Hilimaria
        SamiA kirjoitti:

        ”1.sinetti on eksytys ja on avattu
        2.sinetti on sodat on avattu
        3.sinetti on nälkä,maanjäristykset on avattu
        4.hallava on nyt lähtemässä liikkeelle”

        1 sinetti on antikristus, jolla on lupa ilmestyä vasta sen jälkeen, kun on ensin otettu pois se, joka pidättää eli seurakunta.

        Toiseksi väkevä eksytys ei ole seurakuntaa varten, vai miksi Jumala haluaisi eksyttää seurakunnan?
        Väkevä eksytys on niitä ihmisiä varten, joilla ei vihan- ja ahdistuksen ajassa ole Jeesuksen todistusta. He uskovat valheet tai valhetta eli antikristusta.

        Yksikään, joka uskoo Jeesukseen, ei eksy, ja vaikka eksyisikin, niin Jeesus jättää 99 ja hakee tämän yhden. Jeesuksen kädestä ei kukaan voi ottaa.

        SamiA: Miksi Jeesus sitten varoittaa opetuslapsiaan (koskee myös meitä!) "varokaa ettei teitä eksytetä", jos me emme voi eksyä! Hän varoittaa monta kertaa!

        Alkuseurakunnasta lähti eksyneitä joista Paavali kirjoittaa "tähän maailmaan eksyneinä". Jumala ei eksytä ketään! Paholainen eksyttää ja ihmiset itsekin eksyvät. Jeesus kyllä etsii ja tahtoo tuoda takaisin, mutta ei väkisin ketään. Moni kääntyy takaisin maailmaan tai mieltyy johonkin valheeseen enemmän. Vain Jeesukseen tarttumalla uskossa ja rukoillen, pysyen ristin juurella ja ensimmäisessä rakkaudessa Häneen - siinä rakkaudessa jonka saimme kun heräsimme ymmärtämään ja saimme uskon siihen miten paljon Hän on meitä rakastanut sovittaen meidän syntimme - me pysymme turvassa.


      • Anonyymi
        lopun aika,., kirjoitti:

        pidättäjä on islam kalliomoskejoineen

        antikristuksen hengen ilm6:1,2täytyy yhdistää ensin kaikki uskonnot yhteen jotta antikristus voisi hallita jerusalemin temppellissä matt24:15,2tes2:4,ilm13:18, islam ei saa olla yksin valtias jerusalemissa kallion ,nyt islamian valtaa murretaan lähi-idässä

        Dan10:13. Persian valtakunnan enkeliruhtinas seisoi vastustamassa minua kaksikymmentäyksi päivää

        profeetalisesti tarkoittaa 21 vuotta

        berliinin muurin kaatuminen tapahtui noin 21vuotta sitten

        nyt persian enkeli ruhtinas on kukistumassa lähi-idän tahtumat viittaa siihen

        islamin muuri on kaatumassa nyt

        http://fi.wikipedia.org/wiki/10/40-ikkuna

        nyt 10/40 rukoukset alkavat näkyä 21 vuoden rukoukset lähi-idän muurien kaatumiseksi

        http://cuttingedgefinland.tripod.com/cef1643.html

        http://mikkol-miettii.blogspot.com/2008/12/jerusalemin-temppeli-3_12.html

        http://israelupdate.achlak.net/?page_id=117

        Höpö höpö! ensiksi tulee uskontojen hävitys jonka jälkeen sellainen on mahdollista. Sitä ennen nähdään vihanajat jolloin yksikään liha ei säästy maan päällä jollei Jumala olisi puolittanut vihanaikaa. Tämä siis pitää tapahtua ennen kun laittomuuden ihminen voi ilmoittautua omilla ja saatanan vaiheilla.


      • Anonyymi
        SamiA kirjoitti:

        ”1.sinetti on eksytys ja on avattu
        2.sinetti on sodat on avattu
        3.sinetti on nälkä,maanjäristykset on avattu
        4.hallava on nyt lähtemässä liikkeelle”

        1 sinetti on antikristus, jolla on lupa ilmestyä vasta sen jälkeen, kun on ensin otettu pois se, joka pidättää eli seurakunta.

        Toiseksi väkevä eksytys ei ole seurakuntaa varten, vai miksi Jumala haluaisi eksyttää seurakunnan?
        Väkevä eksytys on niitä ihmisiä varten, joilla ei vihan- ja ahdistuksen ajassa ole Jeesuksen todistusta. He uskovat valheet tai valhetta eli antikristusta.

        Yksikään, joka uskoo Jeesukseen, ei eksy, ja vaikka eksyisikin, niin Jeesus jättää 99 ja hakee tämän yhden. Jeesuksen kädestä ei kukaan voi ottaa.

        Niille jotka ei ota vastaan rakkautta totuuteen
        voidakseen pelastua
        Hän lähettää väkevän eksytyksen, niin että uskovat valheen
        2 Tess.2:10-11


    • 75757656757886765

      johanneksen ilmestys kertoo johanneksen omasta päänsisäisestä maailmasta. ja ilmestyskirjan "666" peto oli keisari Domitianus, johanneksen aikalainen ja kristittyjen vihulainen. että se siitä.

    • ajattelen näin

      Voi olla että ratsastaja on jonkinlainen heijastus tai tekninen harha (ei tarkoituksella tehty). Jumala voi sallia ja puhua myös sellaisen kautta.

      Ainakin ajattelemisen aihetta haamuratsastaja on antanut.

      • Just joo. Ja mun kahvinporojen kautta kans...:O


      • Tee-man
        KTS kirjoitti:

        Just joo. Ja mun kahvinporojen kautta kans...:O

        Aivan samoin.Itse en tosin juo kahvia vaan teetä.Ja tulos on kuitenkin aina sama..
        Eli eiköhän kaikenlaisia tulkintoja tietyistä asioista ja tapahtumista ole pyritty noin abaut noin 2000:nen viime vuoden aikana tulkitsemaan aina sen mukaan mitä maailmassa tapahtuu.Eli aina sen mukaan että minkälaisille tulkinnoille kullonkin on tilausta...


    • Ei ole avattu

      Voit olla siitä aivan varma, sillä ennen 4. avataan 1. ja 2. ja 3. eikä mitään ole niistä vielä avattu.

      Kun ensimmäinen avataan niin Iankaikkinen Evankeliumi julistetaan ja samoin kaksi säkkipukuista aloittaa tuon 3,5 vuoden ajanjakson.

      Kun neljät tulee niin päitä puu kuin lehtiä syksyllä, ja ilmeisen jihadin seuraajia on 200 miljoonaa jumalansa palvelijaa, mutta on Perkeleestä ja Saatanasta alas taivaasta viskattuna, sillä ensimäisen sinetin avaajat seuraavat Karitsaa mihin ikinä heitä vie ja verellään ja hengellään saavat voiton myös taivaallissa, sillä voitetun sodan seurauksena Paha alas viskataan.

      Pankaan kaikki toivonne Jumalan armoon mikä teille tahdotaan tarjota Herrassa Jeesuksessa. Muistakaa että armo kasvattaa teitä pyhitykseen eikä se ole mahdollista ilman öljyä astiassa, sillä omavanhurskaudella ei kukaan pelastu kuin korkeintaan ulkokultaisten suureen joukooon eikä ole sielun pelastumista niinkuin Luoja tahtoo.

    • juhaantero

      "EI OLE AVATTU"
      Terve vaan. Valitettavasti eka sinetti ei kuvaa Kristusta. Vaan Saatanaa.
      Herrallamme ei ole jousi, seppele. Vaan kruunu ja miekka.
      Saatanahan on voittanut ja ei kukaan mene sotaan muuta kuin voittamaan. On sitten aivan toinen asia voittaako vaiko ei. Kristus on avaamassa sinetit,ei menossa sotimaan samanaikaisesti.

    • King James

      And I saw, and behold a WHITE horse: and he that sat on him had a bow; and a CROWN was given unto him: and he went foth conquering, and to conquer.(Rev. 6:2)
      And I saw heaven opened, and behold a WHITE horse; and he that sat upon him
      was called Faithful and True, and in righteouness he doth judge and make war.
      (Rev 19:11)
      His eyes were as a flame of fire , and on his head were many CROWNS, and he had name written, that no man knew but himself. (Rev.19:12)
      (Huom. wreath, garland, corona=seppele)

      • King James

        Suomenkielisessä raamatunkäännöksessä on (Ilm. 6:2) mainittu VALKEASTA hevosesta ja SEPPELEESTÄ. Ilm 19:11 mainitaan taas VALKOISESTA hevosesta ja Ilm.19:2 KRUUNUISTA.


    • Tsekkasin alkutekstiä ja tää on ny taas vähän miten tän haluaa kääntää. Ilm 6:2 on sana stephanos joka tarkoittaa seppelettä tai kruunua. Yleensä korkean arvon merkkiä. Se oli myös antiikin olympiakisoissa se voittajan "kultamitali".

      Ilm 19.12 puhutaan monikossa diadems eli diameemi, pääviitta, kuningas-seppele. Ihan tarkkaan ottaen se on sellainen Persian kuninkaidne käyttämä turbaanin ympäri sidottu sininen viitta, johon oli kudeottu valkoinne juova.

      Eli siis tämä "Uskollinen ja Totinen", joka taivaasta ratsastaa, diggaa persialaista ylimysmuotia kun taas tämä valkoisella hevosella ratsastava seppelpää on vähän kallellaan sinne kreikkalaiseen tyyliin.

      • Ei Jumala

        Pahan palvelijoille anna seppelettä eikä kruunua vaan alastomina vaeltavat.


      • Ilmestyskirja

        on Jumalalta eikä valheen isältä. Missä on ymmärrys näiltä valheen rakastajilta, jotka Jumalan ilmoittaman valkoisen tahtovat muuksi muuttaa? Ei ole ymmärrystä.


      • Kun Pahasta

        kerrotaan niin sanotaan sen tekeytyvät valkeuden enkeliksi, mutta tietenkään ei pimeyden enkeli voi omistaa valkeuttaa, koska ei voi Jeesuksen totuudessa pysyä ja totuus on valkeutta. Ymmärrystä kaikille Jeesuksen nimessä!


      • Jumalan hullutus

        on viisaampi kuin tämän maailman viisaiden viisaus, sillä se on turhuutta ja tyhjää eikä sen kautta voida oppia Jumalaa tuntemaan, ihan oikeesti. Anovat saavat ja ylpeät lähetään tyhjinä pois, no voivat yliopistopapereilla kyllä papin virkoja saada, mutta ei taivaan Isän toimesta vaan tämän maailman viisaiden joukossa.


    • hallava hevonen

      toteutuu hävityksen kauhistuksessa: ´Ja sille annettiin valta antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan, että ketkä vain eivät kumartaneet pedon kuvaa, ne tapettaisiin.´ (Ilmestyskirja 13:15)

      Älkää eksykö, ensimmäinen valkoinen hevonen on 144 000 ensihedelmänä Jeesukselle, Israelin Pyhälle Herralle, niinkuin nuo ovatkin Israelin kahdestatoista sukukunnasta kaksitoista tuhatta kustakin. Jumala on Järjestyksen Jumala eikä kadu kutsumustaan vaan vie aina työnsä päätökseen ja on uskollinen ja totuudellinen, amen.

      Autuaat ne, jotka tahtovat olla siinä suuressa kaikista kansoista kootussa valkopukuisten joukossa palmun oksat käsissä ja suuresta ahdistuksesta tulleina, amen. Hallelujah!

      Älkää eksykö!

      • Toto.

        Minä en ainakaan ole eksynyt syystä,että äskettäin raveissa satuin veikkaamaan voittavan hevosen puolesta.Sekin heppa oli ihan maallinen mutta ihan mukavasti muuten tuli fyffeä.


      • tahdotko veikaten
        Toto. kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole eksynyt syystä,että äskettäin raveissa satuin veikkaamaan voittavan hevosen puolesta.Sekin heppa oli ihan maallinen mutta ihan mukavasti muuten tuli fyffeä.

        mennä myös kuolemasi jälkeiselle tuomiolle?


      • August Pölhölä
        Toto. kirjoitti:

        Minä en ainakaan ole eksynyt syystä,että äskettäin raveissa satuin veikkaamaan voittavan hevosen puolesta.Sekin heppa oli ihan maallinen mutta ihan mukavasti muuten tuli fyffeä.

        Minulle tuli huono omatunto, kun olin voittanut raveissa. Sitä ei uskoisi, mutta yöllä herätessäni tuntui pahalta. Hävisin sitten puoli tahallani seuraavissa raveissa ja joka lähdössä tuntui helpottavalta, kun sain palautettua voittamaani rahaa takaisin pelaajille.

        Varmistin, etten ollut jäänyt ainakaan jäänyt voiton puolelle vekkauksissani. Lopetin sitten pelaamisen kokonaan, kun ei siinä enää ollut mieltä. Ensin jännitin katsoessani juoksua, jonka jälkeen tuli joko pettymys hävitessäni ja jos voitinkin tuli silti myöhemmin sen johdosta paha olo.


      • Kyllä...
        tahdotko veikaten kirjoitti:

        mennä myös kuolemasi jälkeiselle tuomiolle?

        ...tällainenkin järjestely käy vaikkapa lottoarvonnan tai viking-loton arvonnan avulla.


      • siinä mielessä
        Kyllä... kirjoitti:

        ...tällainenkin järjestely käy vaikkapa lottoarvonnan tai viking-loton arvonnan avulla.

        hyvä vertauskuva, että niinkuin voittopallot erotetaan toisista palloista, niin myös hyvät menevät taivasten valtakuntaan voittajina, mutta ei lainkaan arpoen vaan perustuu Jumalan valtakunnassa Jeesuksen Kallion varaan rakentamiseen uskossa ja toivossa ja rakkaudessa elävän veden ja Pyhän Hengen kautta nöyrinä anoen ja tahtoaan tehden. Samoin myös palkka ei ole lainkaan tämän maailman Mammonan rahaa vaan Jumalan antamaa iloa ja rauhaa ja vanhurskautta ja pyhitystä, totisesti.

        Kannattaa keskittyä Uuden Testamentin saatavaan hyvään sanomaan ja profetaaliseen ilmoitukseen ja anoa Herran Hengen armoa ja totuutta Jeesuksen nimessä.


    • teoria

      On huomattava, että hevosen noustessa ilmaan sitä näyttää seuraavan kolme pistettä eri kohdassa kuvaa. Itse arvelen, että video on kuvattu lasin läpi ja lasista on heijastunut joku huoneessa oleva valaisin.

    • Tankard

      Ja mitäköhän tämä apokalypse sitten ihmis kunnalle mahtaa tehdä, ihminen kerkeää tuhota tämän pallon, omin voimin varmastikkin ennen kuin tämä vapahtajaksi kutsuttu satuolento saapuu rankaisemaan väärä uskoisia. Ja tästä saatanan petomaisuudesta ei taida olla olemassa muuta kuin kristillinen näkökulma, joten pidän todennäköisempänä että vihtahousu on itseasiassa ihan hauska gubbe, kuin hirmuinen piinaaja.

    • Kun ensimmäinen

      sinetti avataan niin tapahtuu nämä:

      ´Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan. Ja kun Karitsa avasi toisen sinetin, kuulin minä toisen olennon sanovan: "Tule!" ´ (Ilm. 6:1-3)

      Ja tapahtuu tämä:

      ´Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet". Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat". Ja heitä seurasi vielä kolmas enkeli, joka sanoi suurella äänellä: "Jos joku kumartaa petoa ja sen kuvaa ja ottaa sen merkin otsaansa tai käteensä, niin hänkin on juova Jumalan vihan viiniä, joka sekoittamattomana on kaadettu hänen vihansa maljaan, ja häntä pitää tulella ja tulikivellä vaivattaman pyhien enkelien edessä ja Karitsan edessä. Ja heidän vaivansa savu on nouseva aina ja iankaikkisesti, eikä heillä ole lepoa päivällä eikä yöllä, heillä, jotka petoa ja sen kuvaa kumartavat, eikä kenelläkään, joka ottaa sen nimen merkin. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon. Ja minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Kirjoita: Autuaat ovat ne kuolleet, jotka Herrassa kuolevat tästedes. ´Totisesti´ sanoo Henki ´he saavat levätä vaivoistansa, sillä heidän tekonsa seuraavat heitä.´ " ´ (Ilm. 14:6-13)

      • tämä ensimmäinen

        saatetaan tulla avamaan noin 2016.


    • ....

      .....

    • Hummani hei.

      Vieläkös se hallava hevonen karauttelee vai onko se mennyt välillä talliin kauroja
      napostelemaan?

      Ai niin,nyt täytynee olla tarkkana siksi,että jospa se heppa kohta karautteleekin stadionin yläpuolella Lontoon olympialaisten avajaisten aikana.

      Olkaa siis valppaita,olkaa valveilla,tutkikaa Sanaa älkääkä eksykö.

    • puurim

      Jesaja:
      19:1 Ennustus Egyptistä. Katso, Herra ajaa nopealla pilvellä ja tulee Egyptiin. Silloin vapisevat Egyptin epäjumalat hänen edessään, ja sydän raukeaa Egyptin rinnassa.
      19:2 Minä kiihoitan Egyptin Egyptiä vastaan, niin että he keskenänsä sotivat, ystävä ystävää vastaan, kaupunki kaupunkia vastaan, valtakunta valtakuntaa vastaan. >> Jakeen lisätiedot
      19:3 Egyptiltä katoaa rohkeus rinnasta, ja minä hämmennän hänen neuvonsa; ja he kysyvät epäjumalilta, henkienmanaajilta, vainaja- ja tietäjähengiltä.
      19:4 Minä annan Egyptin tylyn herran käsiin, ja kova kuningas on hallitseva heitä, sanoo Herra, Herra Sebaot.
      Tää uusi johtaja on tää tyly herra

    • ...

      ...

    • uutinen

      http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/55386-raivo-leimahti-kairossa-porssissa-romahti

      Raivo leimahti Kairossa – pörssissä romahti

      Egyptissä presidentin päätös keskittää valta itselleen on raivostuttanut mielenosoittajat.

      Sunnuntaina mielenosoittajat ottivat yhteen maan turvallisuusjoukkojen kanssa pääkaupunki Kairossa.

      Lisää yhteenottoja lienee luvassa ensi viikolla.

      BBC kertoo, että sunnuntaina Egyptin pörssissä osakkeet romahtivat 10 prosenttia. Kaupankäynti keskeytettiin puolen tunnin jälkeen, mutta sen jatkuessa jatkui myös osakkeiden alamäki.

      Egyptin tuomarit ilmoittivat lauantaina aikovansa mennä lakkoon vastalauseena Mursin toimille. Mursin uuden asetuksen mukaan ylin valta keskitetään presidentille uuden perustuslain säätämiseen asti.

    • lopunajanmertkki

      28.5.2017

      Tässä yksi lopuanajan merkki mitä olen odottanut

      Tämän pitää tapahtua koska Venäjä on jossain vaiheessa Saksan kanssa yhteistyössä Israelia vastaan. Minulla on sellainen käsitys että Saksa jää Naton ja venäjän konfliktissa sivustakatsojaksi hetkeksi aikaa.

      Ensin pitää tapahtua ns. hädän hetki, jolloin tapahtuu maailman suurin koskaan, yli 10 magnitudin maanjäristys, jota seuraa tietysti jättitsunamit ja muut. Samaan syssyyn saapuu meteoriittisade, joka pelottaa vielä enemmän maan asukkeja. Silloin kaikki maailman ylimykstekin pelkäävät.

      Suomikin miehitetään tässä vaiheessa….

      Tämän jälkeen maan neljälle kulmalle asettuu enkelit pitämään kiinni hävityksen tuulia ja alkaa häävieraiden merkitseminen. Sitä herästystä kestää sen nelisen vuotta ja ensimmäinen vuosi on valtava menestys. Pian kristinusko kielletään kaikkialla ja alkaa ahtaat ajat. Seurakunta pakenee maan alle odottamaan poispääsyä.

      Kun sitten viimein Lähi-idän rauha rikotaan Egyptistä alkaen ja Jordanjoen alajuoksulle leirinsä rakentanut sotapäällikkö hyökkää Israeliin Juudean kautta, niin silloin se puolustautuu ydinasein, jolla tuhotaan mm. Damaskos maailman kartalta ja luultavasti muutama muukin naapurimaa. Kymmeniä miljoonia kuolee yhdessä hetkessä.

      Tässä vaiheessa Saksa alkaa Naton kanssa tapellessa jo näivettyneen Venäjän kumppaniksi Israelia vastaan ja molemmat tuhoutuvat Israelin sotavoimien edessä. Tällöin Venäjä hakee Suomestakin pois miehityksen ja kaikki sen asevoimat valjastetaan Israelia vastaan.

      Vasta aivan lopussa Idästä nousee suurempi armeija ja alkaa ns. toivottomat Armageddonin ajat kun Israelista hävitetään kaksi kolmannesta, jota seuraa se että Israelin jäännös huutaa Herran nimeen tulevaa ja Jeesus saapuu heti kun näin tapahtuu.

      --------------

      Merkel: USA ja Britannia eivät enää luotettavia kumppaneita

      Sunnuntai 28.5.2017 klo 19.48 (päivitetty klo 20.04)

      http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201705282200168553_ul.shtml

      Saksan liittokanslerin mukaan eurooppalaisten täytyy ottaa kohtalonsa omiin käsiin.

      Yhdysvallat ja Britannia eivät enää ole luotettavia kumppaneita, sanoi Saksan liittokansleri Angela Merkel vaalitilaisuudessa Münchenissä tänään. Hänen mukaansa eurooppalaisten täytyy ottaa kohtalonsa omiin käsiin.

      - Ajat, jolloin voimme täysin luottaa muihin, ovat katoamassa. Olen kokenut sen viime päivinä, Merkel sanoi.

      Samaan aikaan kun pyritään säilyttämään hyvät suhteet Yhdysvaltoihin ja Britanniaan, Saksan ja Euroopan täytyy Merkelin mielestä kamppailla oman kohtalonsa puolesta.

      Merkel osallistui äskettäin johtavien teollisuusmaiden G7-ryhmän kokoukseen, jossa ei saavutettu sopua Pariisin ilmastosopimuksesta Yhdysvaltain ja kuuden muun ryhmään kuuluvan valtion välillä. Merkel totesi lauantaina, että tilanne oli kuusi yhtä vastaan.

      ---------

      Nimimerkin "Pave" saama uninäky 15.1.2005

      Näin ison ristin maassa makuuasennossa.
      Ristin keskellä oli n. 20 cm pitkä ja 5 cm syvä ja 5 cm leveä kolo.
      Kolon päällä oli kupera suojalasi tai jotakin läpinäkyvää muovia.
      Kolon sisällä oli 2-3 cm pituisia puupaloja, sorakiviä ja hiekkaa.

      Ääni sanoi: "Sinä et saa koskea niihin, ne ovat niin korkeasti pyhää."
      Sanottiin että puupalat ovat Jeesuksen alkuperäisestä rististä.

      Hiekka ja sorapalat ovat ristin juurelta. Hivelin kädellä lasi- tai muovikupua ja
      sanottiin, että et saa koskea niihin, ne ovat korkeasti Pyhää.
      Eikä niihin ollut mahdollisuuttakaan koskea, sillä kupu suojasi niitä.

      Yhtäkkiä kuului oikealla ääni joka sanoi: "Googin sota alkaa 2011."

      Säikähdin ja ihmettelin, mitä tämä todella tarkoitti.

      Rupesin ihmettelemään: todellako minulle ilmoitettiin Googin sodan alkamisvuosi.

      Olen viisi vuotta pidätellyt tämän näyn ilmoitusta, mutta nyt koen hengessäni, että
      se on tuotava julki.

      -----------

      1.9.2008

      Erään henkilön saama sana Herralta

      Eräs henkilö on saanut Herralta sanan, että syksy 2011 on Googin sodan aatto.

      Sitä ennen pitäisi tulla muutokset, että Venäjä ja Saksa lyö hynttyyt yhteen ja Venäjä on palannut supervallaksi, kuten Hesekiel 38 edellyttäisi.

      • pihonsivultaaa

        Anne Colling-Rautiaisen uni 5.10.2010

        Kyselin Herralta, että välillä tuntuu, että toinen sanoo toista ja toinen toista, niin mikä on sinun aikataulusi missä mennään? Ja pyysin että näyttäisitkö sen minulle unessa. Unohdin asian ja meni useita viikkoja asiasta, mutta 5.10.

        olen päiväkirjaani kirjoittanut seuraavaa: "Viime yönä näin unessa 3 aikajaksoa peräkkäin. Ikään kuin piirretyllä aikajanalla. 1. jakso oli 0 vuodesta nykypäivään, jota nyt elämme. Tässä jaksossa katastrofit ja maanjäristykset lisääntyivät jakson loppua kohti merkittävästi.

        Sitten tuli 2. lyhyt ikään kuin liukuma-aikajakso. Tämä 2. aikajakso on aivan lyhyt, kuin liukuma, jolloin tapahtuu suuria tuhoja, tiuhaan ja paljon kaikkialla, mutta ei ole mitään siihen verrattuna, mitä 3. jaksolla on tulossa.

        3. jakso oli nimetty janalla Rooman uudeksi valtakunnaksi. Unesta ja sen tapahtumista tuli esille se, että olemme nyt astumassa 2. jaksolle."

        Heräsin ja pohdin unta. Mietin, mitä se nyt sitten tarkoitti. Tulin siihen tulokseen, että 2. jakso kuvasti ahdistuksen ajan alkuosaa, sekä se että 3. jakso aikajanalla on ahdistuksen viimeinen puolikas eli varmaankin se antikristuksen vallan aika.


    • Kirjakääröt

      Ilm.6:8 Biblia (1776). Ja minä näin, ja katso, hiirenkarvainen orhi, ja joka sen päällä istui, sen nimi oli kuolema; ja helvetti noudatti häntä, ja hänelle annettiin voima tappaa neljättä osaa maan päältä, miekalla ja nälällä, ja surmalla ja pedoilla maan päällä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Vaikuttaa todella uskottavalta tulkinnalta.


    • Anonyymi

      Hallava hevonen lähti kolmen muun perään jo sillon kun Jeesus ristiinnaulittiin.

      • Anonyymi

        No ei kyllä lähtenyt.


    • Anonyymi

      Kyllä. Nyt, vuonna. 2011.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      12.5.2018

      Uni sodasta Israelissa ja iskusta Tel Aviviin

      Christine Beadsworth, Etelä-Afrikassa asuva kirjailija ja taiteilija, näki toissapäivänä 10.5.2015 unen, jossa hän kuuli israelilaisen miehen laulavan valittaen ja surumielisenä yhä uudestaan: ”Oi Israel, kuinka ovatkaan mahtavat kaatuneet, kuule äitien itkua, oi Israel.”

      Christine näki samalla, miten hänen ohitseen meni pitkä, loppumattomalta vaikuttava jono puisia ruskeita ruumisarkkuja.

      Christine rukoili seuraavana päivänä palavasti Israelin puolesta, kun hän kuuli Herran sanovan: ”Minä lyön päätä, jotta sydän kääntyisi minun puoleeni. Minä suojelen Siionia.”

      Silloin Christine ymmärsi, että iskun saava pää on Tel Aviv, jota rangaistaan homouden, ylpeyden ja ihmisviisauden palvonnan takia, ja sydän on Siion eli Jerusalem, jota Jumala suojelee.

      Tämä on tuomio myös kaikille niille kansoille, jotka pitävät suurlähetystöään Tel Avivissa, vaikka Jerusalem on Israelin pääkaupunki.

      ------------------

      Kun Christine kysyi ajankohtaa, hän sai vastauksen, että hyökkäys Tel Aviviin tapahtuu USAn ja Guatemalan suurlähetystöjen Jerusalemiin siirtymisen eli 14.5. ja 16.5.2018 jälkeen.

      ------------------

      Jouko Pihon kommentti:

      Uskon että näin tapahtuu. Jumala tuhosi Sodomankin, joten Tel Avivin, maailman homopääkaupungin, rankaiseminen on hyvin uskottavaa. Mutta tuomion tarkoituksena on siis ennen kaikkea se, että se herättäisi israelilaisia hylkäämään syntinsä ja kääntymään Jumalan puoleen.

      -------------

      https://www.joukopiho.fi/

      Maailman paras gaykaupunki - Tel Aviv!

      https://www.is.fi/matkat/art-2000000472930.html

      Julkaistu: 30.1.2012

      Ei ihan ensimmäiseksi tulisi mieleen kaupunki Lähi-idässä, mutta näin kuulemma on. Maailman parhaaksi gaykaupungiksi on valittu Isrealin Tel Aviv.

      ---------------

      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009907199.html

      Ainakin 22 kuollut ja 550 loukkaantunut yllätys­hyökkäyksessä Israeliin, pääministeri Netanjahu: Olemme sodassa

      Hamas on ampunut Israeliin tuhansia raketteja. Paikallismedioiden mukaan aseellisia taisteluita käydään ympäri Etelä-Israelia.

    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/45c6f898-c8db-4278-9bad-0ec1ffcd29d1

      Oudot valot ilmestyivät Marokon taivaalle juuri ennen tuhoisaa maanjäristystä
      Juuri ennen Marokon tuhoisaa maanjäristystä taivaalle ilmestyi salaperäisiä välähdyksiä.

      Tänään klo 0:07 (muokattu klo 1:57)

      Marokon taivaalle ilmestyi outoja valoja 8. syyskuuta – vähän ennen tuhoisaa maanjäristystä. Nämä niin sanotut maanjäristysvalot ovat tunnettuja vuosisatojen ajan, mutta ne ovat hyvin harvinaisia ilmiöitä.

      Ilmiön syy on edelleen epäselvä, eikä varmuudella tiedetä, olivatko valot uhkaavan onnettomuuden ennakkovaroitus. Marokon erikoisia valoilmiöitä ihmeteltiin myös viestipalvelu X:ssä (ent. Twitter).

      – Salaperäisiä sinisiä valon välähdyksiä ilmestyi horisonttiin, eikä kukaan tiennyt mitä ne olivat. Onko kenelläkään selitystä, eräs käyttäjä kirjoittaa.

      Kuten Euronews raportoi, salaperäisiä välähdyksiä nähtiin vain muutamia minuutteja ennen niin sanottua pääjäristystä.

      Maanjäristysvalot voivat olla erivärisiä ja -tyyppisiä, kuten CNN uutisoi. Joskus ne muistuttavat revontulia, toisinaan ne näyttävät hehkuvilta palloilta tai ne voivat näyttää pieniltä liekeiltä.

      – Nämä kirkkaat ja tanssivat välähdykset eri väreissä ovat pitkään askarruttaneet tiedemiehiä, eikä vieläkään ole päästy yksimielisyyteen siitä, mikä ne aiheuttaa, mutta ne ovat "ehdottomasti todellisia", eläkkeellä oleva geofyysikko John Derr sanoi CNN:lle.

      Useita selityksiä

      Outojen valojen esiintymiselle on useita selityksiä. Erään teorian mukaan maanjäristyksiä aiheuttavien litosfäärilaattojen törmäys synnyttää sähköä, joka sitten ionisoi ilman ja aiheuttaa salaman kaltaisia ​​ilmiöitä. Joissakin maanjäristyksissä saattaa syntyä myös sähkömagneettista säteilyä, joka häiritsee radiolähetyksiä.

      Ensimmäiset kameraan tallennetut maanjäristysvalot ovat peräisin vuodelta 1965 Japanin maanjäristyksen aikana. Myöhemmin samanlaisia ​​ilmiöitä havaittiin Kiinassa vuonna 2008, Italiassa vuonna 2009 ja Meksikossa vuonna 2017.

      Kyseessä oli pahin Marokkoa koetellut maanjäristys vuosikymmeniin. Noin 6,8 magnitudin maanjäristys on vaatinut yli 2 800 ihmisen hengen, kertoo uutistoimisto Reuters. Marokon yksi tuhoisimmista maanjäristyksistä tapahtui vuonna 1960 lähellä Agadirin kaupunkia lännessä, ja siinä kuoli ainakin 12 000 ihmistä.

    • Anonyymi

      https://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/a/dab84eb6-4016-462d-93e5-afc99363eeaf

      Poikkeuksellisen muotoinen pilvi hämmästytti Turkissa – luultiin jopa muukalaisiksi

      Poikkeuksellisen muotoista pilveä ihmeteltiin torstaina Turkin luoteisosassa sijaitsevassa Bursan kaupungissa.

      Perjantai 20.1.2023 klo 13:50

      Erikoisen muotoinen pilvi erosi suuresti alueen muiden pilvien muodosta. Osa pilven nähneistä ehti jopa luulla muukalaisten olevan asialla, Daily Mail kertoo.

      Turkin ilmatieteenlaitoksen mukaan kyseessä oli kuitenkin soikean muotoinen mantelipilveksi kutsuttu ilmiö. Mantelipilvet muodostuvat voimakkaista tuulenvaihteluista ja ne voivat sisältää useita kerroksia. Mantelipilvet muodostuvat usein vuoristoisille alueille, jossa tuulen suunta voi johtaa vuoren rinnettä pitkin ylöspäin.

      Katso yllä olevalta videolta, miten pilvimuodostelma erosi maisemasta.

      ---------------

      https://yle.fi/a/74-20016626

      Maanantain maanjäristys oli suurin Turkissa havaittu järistys vuosikymmeniin, kertoo tutkija
      Turkin maanjäristys oli voimakkuudeltaan 7,8. Se oli voimakkain maanjäristys Turkissa yli 80 vuoteen. Myös toinen, maanantaina iltapäivällä havaittu maanjäristys oli huomattavan suuri.

      6.2.

      Maanantaiaamun maanjäristys on voimakkain Turkissa tapahtunut maanjäristys vuosikymmeniin, kertoo Geologian tutkimuskeskus GTK:n tiede ja innovaatiot -yksikön johtaja Saku Vuori.

      Turkin eteläosaan iski varhain maanantaiaamuna voimakas maanjäristys, jossa oli maanantai-iltapäivään kello 16.30:een mennessä kuollut lähes 2 000 ihmistä Turkissa ja Syyriassa.

      • Anonyymi

        Jeremia 1

        4 Minulle tuli tämä Herran sana:

        5 "Jo ennenkuin minä valmistin sinut äidin kohdussa, minä sinut tunsin, ja ennenkuin sinä äidistä synnyit, minä sinut pyhitin; minä asetin sinut kansojen profeetaksi".

        6 Mutta minä sanoin: "Voi Herra, Herra! Katso, en minä kykene puhumaan, sillä minä olen nuori."'

        7 Niin Herra sanoi minulle: "Älä sano: 'Minä olen nuori', vaan mene, kunne ikinä minä sinut lähetän, ja puhu kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.

        8 Älä pelkää heitä, sillä minä olen sinun kanssasi ja pelastan sinut, sanoo Herra."

        9 Ja Herra ojensi kätensä ja kosketti minun suutani. Ja Herra sanoi minulle: "Katso, minä panen sanani sinun suuhusi.

        10 Katso, minä asetan sinut tänä päivänä yli kansojen ja valtakuntain, repimään maasta ja hajottamaan, hävittämään ja kukistamaan, rakentamaan ja istuttamaan."

        11 Minulle tuli tämä Herran sana: "Mitä sinä näet, Jeremia?" Minä vastasin: "Minä näen mantelipuun oksan".

        12 Herra sanoi minulle: "Sinä olet nähnyt oikein; sillä minä valvon sanaani toteuttaakseni sen".

        13 Minulle tuli toistamiseen Herran sana, näin kuuluva: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen kiehuvan padan; se näkyy pohjoisen puolelta".

        14 Ja Herra sanoi minulle: "Pohjoisesta on onnettomuus purkautuva kaikkien maan asukasten yli.

        15 Sillä katso, minä kutsun kaikki pohjoisten valtakuntain kansanheimot, sanoo Herra, ja ne tulevat ja asettavat kukin valtaistuimensa Jerusalemin porttien oville ja kaikkia sen muureja vastaan, yltympäri, ja kaikkia Juudan kaupunkeja vastaan.

        16 Sitten minä julistan heille tuomioni kaikesta heidän pahuudestaan, koska he ovat hyljänneet minut, polttaneet uhreja muille jumalille ja kumartaneet kättensä tekoja.

        17 Mutta sinä, vyötä kupeesi, nouse ja puhu heille kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.

        18 Sillä katso, minä teen sinusta tänä päivänä varustetun kaupungin, rautapatsaan ja vaskimuurin koko maata vastaan, Juudan kuninkaita, sen ruhtinaita, sen pappeja vastaan ja maan kansaa vastaan.

        19 Ja he sotivat sinua vastaan, mutta eivät voita sinua, sillä minä olen sinun kanssasi, sanoo Herra, ja pelastan sinut."


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      21.10.2009

      Arto Pölläsen kolme sanomaa kesällä 2009

      Kolme sanomaa

      Helatorstain viikonloppuna Ivalossa kokousmatkan aikana sain siellä hiljentyessäni henkeeni sanoman: "Seurakunta on menossa kohti Golgataa".

      Ihmettelin sanaa ja ajattelin, että uskovat ovat hengellisesti käyneet Golgatalla tullessaan uskoon. Mutta jatko kuuluikin jotenkin näin: koska kovin monet uskovista ovat käyneet vain niin "kevyesti" Golgatalla,
      että ovat omistaneet vain pelastuksen (Kristus meidän puolestamme), eivätkä paljoakaan sitä totuutta mitä on lihan (oman minän) kuolema yhdessä Kristuksen kanssa eli "kasvaminen Jeesuksen kuoleman ja ylösnousemuksen yhteyteen samankaltaisen kuoleman kautta", niin suuri osa seurakuntaa joutuu tai pääsee käymään uudelleen Golgatalla, että tämäkin puoli Jeesuksen uhrityöstä toteutuisi.

      "Kristus meissä", Hengen voima, ylösnousemusvoima ei voi olla suurena seurakunnan keskellä, jos uskovissa oleva lihan mieli ei ole raivattu pois, sillä se on este todelliselle helluntaille ja Hengen voimalle keskellämme.

      Henkeeni tuli vaikutelma, että tämä syksy, talvi ja ensi kevät ovat tärkeä aika tässä Golgata-kokemuksessa
      ja
      että lihansa kuolemaan suostuvat (myös omaa tahtoa kysytään: ..."ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen", Gal. 5) ovat se joukko, joka vie lähetystyön päätökseen ja korjaa sadon ennen loppua.

      Heinäkuussa sain eräänä aamuna sydämeeni sanan: "turning point (käännekohta)". Tuli mielikuva syvästä hengellisestä (ja muitakin tasoja koskevasta?) muutoksesta, joka on alkanut. Ajan (aikakaudenkin?) saranat kääntyvät.

      Elokuun lopulla eräänä iltana hiljentyessäni henkeeni tuli sana: "Myrsky nousee."

      Sitten seurasi henkilökohtainen sana itselleni ja lopuksi sana "pian". Vaikutelma oli, että kyseessä on suurempi maailmaa koskeva asia, jotain muutakin kuin mahdollinen luonnollinen myrsky.

      Arto Pöllänen

    • Anonyymi

      Kannata lakialoitetta kahden sähkömittarin sallimiseksi samassa taloudessa. Yksi mittaisi pörssisähköä sen ollessa halpaa ja toinen sopimussähköä sen ollessa halvempaa.
      Nykyinen laki kieltää kahden mittarin käytön!!
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/12663

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      yksi osa profetiasta!

      --------------

      Maurice Sklarin profetia 24.11.2005

      Levittänyt Jan Willem van der Hoeven (International Christian Zionist Center)


      Suomentanut Kaija Varimo


      MORSIAMEN VALMISTAMINEN

      Ja Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita (Ilm. 3:14-22): "Minä tiedän sinun tekosi, että et ole kylmä etkä palava; oi jospa olisit kylmä tai palava! Mutta nyt, koska olet penseä, etkä ole palava, etkä kylmä, minä olen oksentava sinut suustani ulos. Sillä sinä sanot: Minä olen rikastunut, enkä mitään tarvitse, etkä tiedä, että
      juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston. Minä neuvon sinua ostamaan minulta kultaa, tulessa puhdistettua, että rikastuisit ja valkeat vaatteet, että niihin pukeutuisit, eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja silmävoidetta voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
      Katso minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan ja hän minun kanssani. Joka voittaa, sen minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittanut ja istunut Isäni kanssa hänen valtaistuimellansa. Jolla on
      korvat, se kuulkoon, mitä Henki seurakunnille sanoo."

      ------------

      Tuomitsen Hollywoodin ja koko elokuvateollisuuden niistä miljoonista ja miljoonista sieluista, jotka se on houkutellut pois ja lähettänyt helvettiin. Tuomitsen uutismediat ja televisio-ohjelmatuotannot.
      Tuomitsen musiikkituotannot. Kaadan kumoon koko musiikkituotannon sellaisella tavalla, että se ei enää koskaan voi saastuttaa maailmaa.Tuomitsen Internetissä levitettävän pornotuotannon. Koko Internet-systeemi suljetaan.

      Tuomitsen aborttien tekijät ja aborttien kannattajat. Tuomitsen ja käännän ylösalaisin Korkeimman Oikeuden.

      Lyhyessä ajassa he tulevat muuttamaan lait sille pohjalle, että minua pelätään ja kunnioitetaan.

    • Anonyymi

      https://www.joukopiho.fi/

      HELLUNTAIHERÄTYKSEN KIELLETTY PROFETIA

      Tauno W. Rantala, Suomen Helluntaiherätyksen pitkäaikainen työntekijä, Helsingin Siion seurakunnan evankelista sai 1996/97 seuraavan profetian, jonka sen saaja ymmärsi olevan helluntaiherätyksen johtavilla paikoilla oleville, mutta jota helluntaiherätyksen lehti Ristin Voitto ei hyväksynyt julkaistavaksi lehdessään (!):

      Te minun aseenkantajat ja johtavilla paikoilla olevat; jotka johdatte minun verelläni ostettua laumaa. Teidän tulee panna pois elämästänne se, joka on ollut teille lankeemukseksi pois vanhurskauden tieltä.

      Tehkää parannus; ylpeydestä ja inhimillisestä korskamielestä. Lopettakaa toinen toisenne lyöminen, alas painaminen ja kadehtiminen. Myös puhutte pahaa toisistanne ja vitsailette minun sanaani käyttäen. Levitätte valheellista tietoa toisistanne painaaksenne toista alas. On sellaisia, jotka herkuttelevat irstaiden televisio-ohjelmien edessä näin ruokkien aistillista ihmistä.

      Myös minä näen keskuudessanne salasynneissä eläjiä, vallan ja taloudellisen edun tavoittelijoita.

      Miksi köyhdytätte minun seurakuntiani suurten velkataakkojen kanssa ja näin teette seurakunnistani kykenemättömiä evankelioimaan, kun varat menevät muualle.

      Te ette huomioi vähäosaisia vaan varakkaita te arvostatte.

      Heittäkää yltänne pois farisealaiskaapu ja pukeutukaa veljelliseen rakkauteen. Antakaa toisillenne sydämestänne anteeksi, sopikaa riidat ja erimielisyydet ja hyljätkää se elämästänne, jonka tiedätte olevan vastoin minun sanaani.

      Jos käännytte pois parannuksessa kaikesta tällaisesta niin minä vielä vastaan tulella taivaasta ja otan tämän herätyksen käyttööni, pelastaen sieluja, parantaen sairaita ja tehden monia voimallisia tekojani.

      Mutta ellette käänny minun puoleeni vaan jatkatte tietänne, niin minä pirstoan tämän herätyksen ja lyön sen hajalleen. Ja otan siitä pienen uudistuneen osan, jolla minä käännyn niitä auttamaan, jotka ovat tässä maailmassa, sidottuna kurjuuteen ja rautoihin.

      Ketä te sitten hoidatte ja köyhdytätte, kun se hajosi teidän käsistänne pirstoiksi. Minulla on oma aikani, jolloin minä odotan kääntymystä. Mutta jos ei sitä korjausta ja parannusta tule, niin tämän minä seurakunnan Herra joudun tekemään, koska minun sanaani ei kunnioiteta eikä minun pelkoni saa teissä tilaa, sanoo Jeesus, teidän vapahtajanne.

      Tauno Rantala sanoo lisäksi, että hänellä ei ole mitään katkeruutta tai kaunaisuutta Suomen helluntaiherätyksen johtavia veljiä vastaan ja että hän on rukoillut, että Herra käyttäisi helluntaiherätystä.

      Harri Veijonen: Voin sanoa samoin. Lisäksi voin sanoa, että ainakin joiltakin osin tämä profetia sopii myös osoitetuksi meille ja siksi se julkaistiinkin tässä. Herra siunatkoon veli Tauno Rantalaa ja jokaista tämän lukijaa! (Toukokuun 10. 1997)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sakarja 12

      1 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:

      2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.

      3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.

      4 Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.

      5 Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään: "Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat Herrassa Sebaotissa, heidän Jumalassansa".

      6 Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa-Jerusalemissa.

      7 Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan.

      8 Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.

      9 Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.

      10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

      11 Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset, niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa.

      12 Ja maa pitää valittajaisia, kukin sukukunta erikseen: Daavidin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Naatanin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen,

      13 Leevin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, siimeiläisten sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen.

      14 Kaikki muut sukukunnat, kukin sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen.

    • Anonyymi

      2. Mooseksen kirja 14

      1 Herra puhui Moosekselle sanoen:

      2 "Sano israelilaisille, että he kääntyvät takaisin ja leiriytyvät Pii-Hahirotin kohdalle Migdolin ja meren välille; leiriytykää vastapäätä Baal-Sefonia meren rannalle.

      3 Ja farao on ajatteleva, että israelilaiset ovat eksyneet maassa ja että erämaa on saartanut heidät.

      4 Ja minä paadutan faraon sydämen, niin että hän ajaa heitä takaa; mutta minä näytän kunniani tuhoamalla faraon ja koko hänen sotajoukkonsa; ja niin egyptiläiset tulevat tietämään, että minä olen Herra." Ja he tekivät niin.

      5 Kun Egyptin kuninkaalle ilmoitettiin, että kansa oli paennut, muuttui faraon ja hänen palvelijainsa mieli kansaa kohtaan, ja he sanoivat: "Mitä teimmekään, kun päästimme Israelin meitä palvelemasta!"

      6 Ja hän valjastutti hevoset sotavaunujensa eteen ja otti väkensä mukaansa;

      7 ja hän otti kuudetsadat valitut sotavaunut sekä kaikki muut Egyptin sotavaunut ynnä vaunusoturit niihin kaikkiin.

      8 Sillä Herra paadutti faraon, Egyptin kuninkaan, sydämen, niin että hän lähti ajamaan takaa israelilaisia, vaikka israelilaiset olivat lähteneet matkaan voimallisen käden suojassa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Profeettat Ja Profetiat

      koko nykyisen profeettaliikkeen mukaan UT:n profeetat ovat eri asia kuin VT:n profeetat.

      Nykyiset profeetat voivat olla väärässä. Tällainen selitys vie pohjan pois koko profetoinnista.

      Nykyprofetia on siis pelkkää arvailua, spekulatiivista peliä. Liikkeen mukaan UT:n profeetta voi olla ajoittain väärässä ja ajoittain oikeassa. Profeetta itse ei ota vastuuta sanoistaan, vaan väärinkäyttäen 1.Kor.14:29 he siirtävät vastuun kuulijalle, jonka tulee ottaa siitä hyvä ja erottaa huono pois.

      Tämä selitys on Paavalin kirjoituksen vääristelyä, sillä asiayhteydessään Paavali nimenomaan painottaa, että kristityn tulee tehdä erotus väärän ja oikean profeetan välillä.

      (Ainoa tapa erottaa väärä ja oikea profeetta on selvittää onko Herran sanana
      esille tuotu profetia toteutunut.
      Jos profetia on väärä, niin profeetta on väärä.
      Joidenkin mukaan tällaista erotusta ei ole.
      Täten he tekevät tyhjäksi Raamatun sanan).

      Raamattu ei tue mahdollisuutta olla ”oikea profeetta”, joka antaa vääriä profetioita.

      Raamattu ei selvitä kuinka UT:n profeetat eroavat VT:n profeetoista.
      Tarkoitus on painottaa ja keskittää huomio siihen että, onko esitetty profetia/profeetta oikea vai väärä.

      Ei niin, että se jaetaan osiin, joista toinen osa oikeaa ja toinen väärää.
      Tällainen ajatus on vastoin Raamatun käytäntöä.
      Missään ei sanota, että UT:n ajan profetioissa olisi oikeaa ja väärää sekaisin.

      Oikea profeetta ei saata antaa vääriä profetioita.
      Kun arvostelet näiden itse itsensä profeetoiksi nimittäneiden sanomia,
      he leimaavat sinut ”fariseukseksi”, ”uskonnolliseksi” tai että sinulla on ”Iisebelin henki”.

      Näiden mukaan asioita tutkivat ovat ”tuhoisa voima”.
      Ei ole epätavallista, että raamatullisesti asioita tutkivien
      ja arvostelevien sanotaan toimivan ”saatanan hengessä”.

      Eräs tapa koettaa välttää arvostelu on vääristää sitä koskevat raamatunkohdat.
      Joidenkin mukaan on väärin arvostella julkisesti.

      (nämä viittaa Matt.18:15-17, joka kuitenkin puuttuu eri asiaan.
      Tämä raamatunpaikka ei puhu menettelystä koskien väärää opetusta.
      Jos väärä opetus on julkista, niin myös sen arvostelun pitää olla julkista. Menettely on raamatullinen).

      Profetiat on alennusmyynnissä.
      Kun Raamattu asettaa profetian suureen arvoon ja
      painottaa Jumalan vaikuttaman profetian myös toteutuvan
      niin nämä opettavat, että n. 66%:n tarkkuus profetoinnissa riittää
      ja sinut voidaan julistaa Jumalan profeetaksi.

      Tästä suora seuraus on, että profetoida voi kuka tahansa.

      Näin profetialta on viety arvokkuus, luottamus ja kunnioitus. Profetia voi olla mitä tahansa ja mistä lähteestä tahansa pääasia on,
      että profeettaa arvostetaan ja kunnioitetaan.

      Raamatun malli on aivan toinen - profeetalla ei ole omaa

      arvovaltaa vaan hän ainoastaan tuo esille Jumalan haluaman ilmoituksen.

      Koska Jumala on kaikkivaltias Hän valvoo antamansa profetian oikeellisuuden
      ihmisen vajavaisuudesta huolimatta.

      Jumalan vaikuttamaa profetiaa ei tarvitse jälkeenpäin puolustella eikä selitellä.

      Nykyinen hengellinen liikehdintä on laittanut profetian lahjan halpahallin myyntitiskille, josta kuka tahansa voi sen ostaa 66%:lla todellisesta hinnasta.

      Jumalan vaikuttama profetia toteutuu aina 100 %:sti, koska

      painopiste ei ole vajavaisen ihmisen kyvyssä vaan Jumalan kaikkivaltiudessa.

      Raamattu ei siis kehota pelkästään arvostelemaan profetiaa, vaan profeettaa.
      Jos sanoma on väärä, profeetta paljastuu vääräksi.

      Nykyinen profetia-käsitys leikittelee Jumalan arvovallalla. Jumala on voimallinen
      antamaan ja valvomaan oikean profetian.

      Kun Raamattu sanoo, ”Profetoimista älkää halveksuko” (1.Tess.5:20)
      se on käännetty tarkoittamaan, että kunhan vain profetoimisen vuoksi profetoidaan niitä näitä, niin se on merkki profetian arvostamisesta.

      Asiahan on päinvastoin. Väärä ja turha profetointi, sekä mitään sanomattomien ilmoitusten antaminen Herran nimessä on profetian ja Herran lahjojen halveksumista.

      • Anonyymi

        Oikeita profeettoja on vain piskuinen joukko joita Jumala käyttää, mutta vääriä on paljon kuten sanakin meille sen ilmoittaa.

        Edellä oli todella hyvää sanaa. Ennenkaikkea väärä profeetta alkaa paisua väärällä tavalla. Hän ryhtyy pilkkaamaan ja jopa väittää etten ole näin sanonut. Tällaiselt profeetalta puuttuu terveänlainen Jumaanpelko.

        Hän ei tiedä että hänet tullaa tuomitsemaan, eikä välitä ojennuksista. Tällainen vastaa ojennuksiin omilla uusilla profetioimisillaan, kuten omassa hengessään kielillä puhuva korottaa ääntään toivoen ettei hänen ihmismieltymyksiään havaittaisi.

        Samoin ne jotka opettavat, ja opettavat, mutta joukkoon sekoittuu paljon omia ajatuksia ja päätelmiä. Nuokaan eivät nuhdetta kuuntele.

        Tämä aika on paha, ja uskoville annetaan paljon lustetta jotta usko voisi perustua Totuuteen ja kestävään kuuliaiseen vaellukseen josta Herramme meille ilmoittaa.

        Tahdon käsitellä vertauksella erästä Raamatunkohtaa joka puhuu profetoimisen vajavaisuudesta.

        1. Kor. 13:9 Sillä tietomme on vajavaista, ja profetoimisemme on vajavaista.

        Tämä ei kuitenkaan tarkoita väärää profetoimista vaan vajavaista kuten se on kirjoitettukin. Esim. sanotaan että on tuleva huomenna sininen kuorma-auto joka on törmäävä lastenvaunuihin mutta poikavauva selviää ja äiti joutuu pyörätuoliin, koska ei uskonut Jumalaa ja hälle annettua profetiaa että selvittäisi välit miehensä kanssa.

        Jos jokin profeetta ilmoittaa että kuorma-auto on punainen, niin profetia on jollain tapaa vahingollinen, ja sen motiivi on silloin väärä. Jumala ei anna valhetta mukaan, vaikka tuo muutoin voisikin olla oikein.

        Profetoitu saattaa kylläkin säikähtää, mutta siitä voi olla seurauksena profeettauskovaisuus ja mahdollisesti ennustelu jatkossa, joka aikaansaa vain murhetta profetian saaneen hengelle tai muuta inhottavaa ja vahingollista.

        Profetia voi kuitenkin olla vajaavainen esim siten että se ei mainitse halvaantumista, tai auton väriä, tai jotain muuta ja silleen saatetaan tutkia olevan vajaavainen. Herran tahto onkin, että tutkimme kaiken ja että katsoisimme häneen.
        ******* tahtoo kopioida ja Jumala sen sallii.

        Kun Mooses antoi profetioita oli monia jotka jäljittelivät oikeaa, kuten siinä jossa annettiin merkki kun keppi muuttui käärmeeksi.

        Tämä on hankala aihe, mutta tutkikaa oletteko uskossa. Tärkein seikka on aboluuttinen rehellisyys kaikessa. Kuuliaisuus, nöyryys, lujuus jne. meille tullaan antamaan kaikenlaista sinnepäin olevaa informaatiota, mutta Jumalan tahto on yksinkertainen.

        Se on se että Hänet voitaisiin löytää ja uudestisyntyä. Tätä seuraa se että Hän antaa meille taidollisuuden eroittaa henkiä (ehkei jokaiselle, koska Jumalan kansan tulee voida toimia yhdessä, eikä yhdelle anneta liikaa kaikkea, jottei ylpistyttäisi; saamme vain uskomme mukaan).

        Kartaakaa kuritonta ja pöyhkeilevää, ettette tulisi osaksi heidän hengestään.


    • Anonyymi

      Hallava hevonen ei ole vielä liikkeellä. Valkoinen on, mutta palaa kohta talliinsa, ja punainen juuri lähdössä.
      Obadja,

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3161
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1652
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1446
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      983
    Aihe