Nyt loppui kirkollisveron maksu. Kävin eroamassa. Erotkaa tekin.
Hoitajana tiedän että pienestä palkastani jää paljon säästöön ja voin käyttää sen paremmin ja eettisemmin kuin pappien palkkoihin ja kirkkoherranviraston kalusteisiin.
Lopulta kaikki lopettaa veronmaksun kirkolle
8
193
Vastaukset
- Hoitsu Tre
Hahaja, joo, antaa sen tyhmemmän hoitsun kaikessa rauhassa maksella kalusteita :D
- Hoitsut
http://urbaanisanakirja.com/word/sadisti/
Hoitsut ovat sadisteja, joten he eivät maksele mitään kenellekään, vaan ottavat asiakkailtaankin rahat. Poliisi-TV:ssä on ollut tapauksia vuosittain.
- hoitsu vantaa
Kuulin just että tosi moni terveydenhuollon ammattilainen eroaa kirkosta ennen vuoden vaihdetta. Kaikki haluu lopettaa kirkollisveron maksamisen. Hoitajana mä tiedän tämän kun oon kollegoiden kanssa jutellut asiasta. Hyvä homma.
- hoitsu III
Minäpä haluan liittyä ja olla kirkon jäsen
ja oman penkin myös kirkkoon!
tarviin lepoa- hoitsu Porista
Hoitajana tiedän että ei tosiaan kannata kirkkoon liittyä menee raha hukkaan ja rovastien tilipussit vaan lihoo.
- hyvä on
hoitsu Porista kirjoitti:
Hoitajana tiedän että ei tosiaan kannata kirkkoon liittyä menee raha hukkaan ja rovastien tilipussit vaan lihoo.
olen kuullut huhun, että hoitsujen tilipussi lähestyy 3000e kuussa
papeilla peruspalkka on 2500e
kuka ryövää ja ketä?
- hei me papithan taidetaan maksaa osaltamme myös hoitsujen palkat
joten ole hyvä! - hoitsu kuopio
hyvä on kirjoitti:
olen kuullut huhun, että hoitsujen tilipussi lähestyy 3000e kuussa
papeilla peruspalkka on 2500e
kuka ryövää ja ketä?
- hei me papithan taidetaan maksaa osaltamme myös hoitsujen palkat
joten ole hyvä!Papit ne vasta tartteekin terveydenhuollon palveluita. Hoitajana tiedän tämän. Monet papit on ylipainoisia kun koko ajan syö pullaa juhlissa.
- paastolle
hoitsu kuopio kirjoitti:
Papit ne vasta tartteekin terveydenhuollon palveluita. Hoitajana tiedän tämän. Monet papit on ylipainoisia kun koko ajan syö pullaa juhlissa.
oikein sanottu
paastonaika pöytään
ja lihaville hoitsuille ja potilaille ja papeille myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472