Pekka Ervast on kirjoittanut Apolloniuksen Evankeliumin lyhyenä. Apollonius Tyanalainen oli todellinen Ihmeiden tekiä, vaikkei hän ketään tullut pelastamaankaan. Hän oli syntynyt vuosi 2 BC. Hän oli osannut tuon lymyämisen taidonkin paremmin mitä ei Jeesus ollut vielä oppinut käyttämään hyväkseen. Hän oli ollut elämän tavoiltaan todellinen perikuva kaikkeen hyvän tekemisen asioimisen kanssa. Hän oli kuollut Indiassa yli satavuotiaana
Miksi on Kristittyjä narrattu nämä lähes 2000 vuotta
3
55
Vastaukset
- Jeesus pelastaa...
Mitäs kristittyjen narraamista tuossa on Jeesus oli todellinen pelastaja syntisille, mutta voiko Apollonius Tyranialainen pelastaa ketään kun nyt makaa maassa martona.
Jeesus kuoli mutta hän nousi kuolleista, kyllä Apolloniuksin nousee kuolleista mutta vain Jeesuksen herättämänä, joko iankaikkiseen elämään taikka iankaikiseen kadotukseen, kumman on valinnut eläessään. - pyh!
Vie rienasi mukanasi helvetin tuleen.
- (pasunan soitot)--
Aika on todella lähellä, sillä mitä olen kuunnellut Jeesuksen paluusta 38 vuotta, niin tämän aamun tv. havahdutti todella hätkähdyttävällä tavalla.
Sitä mitä olen kuunnellut, niin pasunat on soineet vuoronperään matkalla ja nyt soi viimeisemmät soitot. Käännä katseesi Israeliin ja tiedä.
Oletko valmis ja seisotko kristittyjen riveissä Kristuksessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514