Ajatus on luomisen ensimmäinen taso.
Seuraavaksi tulee sana. Kaikki puhe on ajatusten ilmaisua. Se on luovaa ja lähettää maailmankaikkeuteen luovaa energiaa. Sanat ovat dynaamisempia kuin ajatukset, sillä sanat toimivat eri värähtelytasolla kuin ajatukset.
Sanat ovat luomisen toinen taso.
Seuraavaksi tulee teko. Teot ovat liikkeessä olevia sanoja. Sanat ovat ilmaistuja ajatuksia. Ajatukset ovat muotoiltuja ideoita. Ideat ovat yhteen kerääntynyttä energiaa. Energiat ovat vapautettuja voimia. Voivat ovat olemassa olevia elementtejä. Elementit ovat jumalan osia, osasia kaikesta, kaikkeuden rakennusainetta.
Ajattelet, että et ole tarpeeksi hyvä ja suurenmoinen, että et ole tarpeeksi synnitön olemaan osa jumalaa ja liitossa jumalan kanssa. Olet niin pitkään kieltänyt todellisen minäsi, että olet unohtanut kuka olet.
Se ei ole tapahtunut sattumalta. Se on osa jumalallista suunnitelmaa, sillä et pystyisi luomaan itseäsi ja kokemaan kuka olet, jos jo olisit se. Ensin oli välttämätöntä vapauttaa sinut yhteydestäsi minuun, että voisit täysipainoisesti kokea sen luomalla sen itse - kutsumalla sen esiin. Sillä suurin toiveesi ja minun suurin toiveeni oli, että saisit kokea itsesi osaksi minua. Niin ollen koet parhaillaan itseäsi luomalla itsesi uudelleen jokaisena hetkenä. Niin kuin minäkin. Sinun kauttasi.
Näetkö nyt tämän liiton? Käsitätkö sen merkityksen? Se on pyhää yhteistyötä, todellinen pyhä yhteys. (Keskusteluja Jumalan kanssa 1)
Ajatus, sanat ja jumallinen suunnitelma
Todellinen minä
1
65
Vastaukset
Olet oikeassa, Jumala kokee jokaisen sielun kautta kaikki kokemukset.
Lopulta olemme yhtä ja samaa tietoisuutta.
Tämä fyysinen taso on verhottu 'harhatodellisuudella' ja meillä on vaikeuksia hallita 'harha' ja todellisuus.
Raha ja sen tuoma keinotekoinen valta on tämän fyysisen maailman suurin harha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472