Luottamus pulako?

hätä

Toivottavasti löytyy jotain järkeviä vastauksia.
Eli meillä on tälläinen ongelma minä 24v ja mies 28v. Molemmilla hankala parisuhde takana.Minulla 6vuotta ja 1 pieni lapsi edellisestä suhteesta ja miehellä 1vuosi eikä lapsia. Minun pitkä aikainen suhde päättyi miehen petokseen ja nykyisen mieheni vuoden kestänyt parisuhde kun mies ei rakastanut kyseistä naista, nainen yritti hallita kaikkea ja törsäsi mieheni rahoja ylettömästi. Miehelläni ei ole pitempiä suhteita takana, vain yksittäisiä muutaman kk juttuja. Meillä tulee kohta vuosi täyteen yhdessä oloa,ensimmäinen puoli vuotta oli ihanaa rakastumista ja yhdessä tekemistä,mentiin juhannuksena kihloihinkin. kesän jälkeen alkoivat ongelmat mies ottaa pika vippejä mitään minulle sanomatta,kiinni jäädessään väittää maksaneen jo ne ja ei muista mihin on lainaa ottanut. Palkka katoaa saman tien kun se tilille tulee kuitenkin suht.hyvä palkkainen on. joka kk tulee monen sadan edestä eri pankeista laskuja,tili tietoja ei suostu näyttämään. Raivostuu jos epäilen jotain ja eikä tykkää jos kaivelen muttei suostu itse kertomaan asioista. Pitää puhelinta piilossa ja äänettömällä taskussa koko ajan ei vahingossakaan jätä sitä minun näkyville. Alussa meillä hieman tökki seksin kanssa kun mies ei ollut tottunut naiseen joka on sängyssä aktiivinen mutta muutaman kk sisään se alkoi menemään tosi hyvin ja molemmat nautti. Kesän jälkeen asia muuttui miehen halu kerrat vähentyi,minä olen sellainen nainen joka haluaa seksiä joka päivä(eikä kyllä ulko näkökään ole ongelma) syyksi tähän sanoo että häntä häiritsee minun edelliset ja on kovin stressaantunut asiasta. riidellessä saattaa häipyä mutta hetken päästä tulee hailemaan ja sanoo että rakastaa likaa mutta hällä ei ole tarjota mulle sitä mitä haluan ja alkaa haukkumaan itseään huonoksi ihmiseksi ja minua valehteliaksi. Hän ottaa kaiken aina itseensä mitä sanoo ja raivostuu herkästi. Minä en luota enää siihen mitä hän sanoo, nii monet kerrat ollaan puhuttu asioiden salailusta ja joka kerta lupaa ettei tee enää uudestaan ja silti muutaman kk kuluttua törmään taas uuteen pika vippiin jotain kautta.Epäilen hieman ettei se eksä niitä rahoja törsännyt oli sentään pankissa töissä ite se on ne hassannu silloin aikanaan hassannut. Mitään en ole mieheltäni koskaan saanut, minä olen rahaa lainannu ja ostellu vaatteita sun muita hänelle,vaikka ne lahjat ei ole tärkeitä mutta joskus sitä kaipaa jonkulaista huomion osoitusta.Ainahan kaikki viat ei ole toisessa vaan myös minussa mutta en osaa ottaa asioita hänen kanssaan esille oikein ettei hän suuttuisi taas silmittömästi. apua...

3

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdgsdaga

      Sulla on sitten pummi miehenä. Onnea vaan.

    • Juu,

      ei tuu mittään. Eikä eksä ole rahoja törsännyt. Näkyykö ne miehen törsäämät rahat edes missään, jos tienaa jotenkin, ja jos niiden ja vippien lisäksi vielä sinä joudut lainaamaan. Irrottaudut tuosta suhteesta pikku hiljaa, Sulla on mahdollisuus parempaan.

    • eikä se pummi ole hoitaa kyllä kauppa asiat ja maksaa vuokraa. Rahat mitä lainaan on pieniä summia esim jos palkka tulee hälle viikon viiminen päivä niin annan bensa rahat että pääsee töihin. Rahat mitä lainaa kyllä maksaa takaisin. mutta ne vipit mietityttää käyttääkö se ne pelaamiseen eikä tohdi myöntää peli riippuvuutta,alkoholiinkaan ne ei mene juo tosi harvoin ja viettää illat kotona. Mietin sitä että töissä tekemiset ja monesti tulee tunnin myöhemmin kotiin kun työt on loppunut esim 15.30 loppuu tulee kotiin 16.30-17..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe