Ollen me oleet jo 5 vuota yhdessä kun hän ilmoitti että on pettänyt mua:(.
Mutta se ei kuullema merkinyt yhtään mitään :(. Mutta en silti ymärrä miksi
meillä on 3v poika joka on yhteinen en tiijä kanataako olla suhteesa
koska saan pelättä et ilmoitaa et on taas petänyt :(. Toissalta haluaisin
antaa anteeksi mutta se on vaikeaa kun en pysty luotamaan täysillä
aina saa pelätä :(. Mua vällillä älötää kun se yritää koskea muhun
kun niillä samoilla käsillä on hiplannut jotakin toista naista :( ja se koko
ajan sanoo et olli känissä ja yritti touhuta sen naisen kanssa vaikka se nainen
teisi että se on varattu mutta kuitenkin kävinäin :(. Voisko joku aitaa mua
asian kanssa kun en tiijä mitä pittäs tehdä :(
MOI mitä tehdä kun miespetää?????? :(
6
309
Vastaukset
- niin petaa
Oletko pihdannut, eli jättänyt aviolliset velvollisuudet täyttämättä?
- katsy_87
en oo pihdannut mielstäni makasissa sujuu kaikki
niikuin pitäää ;). Eikä oo valitamista
Pistä kengät jalkaan ja lähde lätkimään. Millaista esimerkkiä näyttäisit lapsellesi, jos jäisit parisuhteeseen, jossa kumppanisi ei kunnioita sinua, eikä molemminpuolista sitoumustanne? Voit menettää todellisen luottamuksen kumppaniisi vain kerran, ja olen pahoillani, se tapahtui jo.
On vahinkojen rajoittamisen aika.- kätsy_87
moi en mä voi tostavaan lähteä kävelemään kun ollan niin pitääoltu yhessä.
Siten olis vaikeeta alitaa uuta juttua kun siinä on kaiken mailman sossuja jaloissa
pyörimäa kun mun 3v. poika otetiin multa pois ja sietoteen mun äidille :`(. Et
salasta paskaa mun elämään :( mutta eiköhänse tästä päiväkerralaan :)
- Ulkolainen/humalassa
? Vai miksi oikeinkirjoitus tökkii noin pahasti.
- kaiken parantava
Silloin jätetään mies ja tullaan hakemaan lohtua minulta. Olen kaiken parantava mies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427