Venäjän huijariprofiili tehdas

Mies, lue ja säästät

Venäjällä on ilmeisesti iso tehdas jossa koko ajan tehtaillaan huijariprofiileita.
Luulen että siellä on useita kymmenia ihmisiä töissä. Käytetään samoja lauseita ja samoja sanontoja, hymiöitä on sama määrä.. hymiöt ovat persoonallisia ja kukin laittaa erimäärän niitä.

Kuvista näkee kuinka profiilit on luotu samasta lähteestä.
Tai pikemminkin kuvatiedoston nimestä. Jokaisella on omintakeinen tapa nimetä kuvat.

Mitä sanotte näistä

x_c014f808.jpg (46.4 Kt)
x_542a8f08.jpg (125.8 Kt)

Ihmeen samantyylinen tiedosto ollakseen kahden eri ihmisen kuviksi erivuosina ja erikaupungeista tehdyksi. Kolmaskin nainen lähettisamantyylisiä tiedostoja.. Eipä ole vaikea arvata huijariksi.. Nyt usein mielenkiinnolla aloitan kirjoittelun nähdäkseni ovatko laiskoja nimeämään kuvia erikseen ja näkyvät olevan. Joskus saatetaan nimetä kuva esim holiday, mutta samalta tyypiltä tulee usein x_ kuviakin

Tiedoston pituudesta päätellen kuvat ei olisi ihan heti loppumassa.

Kantsii kiertää kaukaa..

3

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wihtori

Tuon nimiset kuvat on varastettu/kopioitu venäjän facebookista vk.com..
      Viestit tulee:

Geolocation Information
      Country: Russian Federation ru flag
      State/Region: Mariy-El
      City: Yoshkar-ola
      Latitude: 56.6369
      Longitude: 47.8711

• Vastapallo

Tässä lisää kuvatiedostojen nimiä, jotka kertovat yllä olevan Nataly nimisen naisen tarinaa. Ihan mielenkiinnosta katsoin kuinka homma etenee ja peruskaavaa se meni. Sain paljon kuvia ja tunteisiin vetoavia kirjeitä :)
      Tulihan se viimein sieltä rahapyyntökin. Loma järjestyi mutta kas.. rahaa ei olutkaan tarpeeksi, äkkiä jostain 540€ niin paperit ja liput järjestyy ja auvoinen elämä pääsee alkuun. Sattui juuri silloin olemaan rahasta pula ja ääni muuttui kellossa säröiseksi... ja kas lopahti mielenkiintokin tulla Suomeen.

Hälykelloja:

Tarkastin IP:osoitteet niitä tuli ainakin kolmesta paikkaa 1500 kilometrin päästä toisistaan.

Nataly ei pystynyt toimittamaan uutta kuvaa jossa hän olisi kuvassa näyttönsä kanssa, jossa olisi samaan aikaan minun lähettämäni kuva :) tai kuvaa itsestään joka ei olisi pienennetty vaan suoraan kamerasta. (kamera oli juuri pudonnut... juu)

Hän ei innostunut asiasta että minä menisin katsomaan miltä Venäjällä näyttää :)

Skypeä käytettiin vain chatiin, ei kameraa tai mikrofonia sieltäpäin :)

Jos haluatte kuluttaa aikaa niin pelatkaa peliä näiden huijarien kanssa :D

Kuvien tiedostonimiä:
      I and Princessa
      My work.
      I go home after my work.
      I and my sister
      My work2
      Nataly
      Princessa resting .)
      fbf67a7d
      x_0c982c95
      x_0c97701e
      x_9b6cac06
      x_54f89524
      x_063ea418
      x_75b24108
      x_91faf8f5
      x_542a8f08
      x_06756af4
      x_689861bc
      x_80929306
      x_b5e204b4
      x_b624d8e1
      x_d251bdb7
      x_edf398de
      fbf67a7d
      x_f467b3b7

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe