minä en usko ja ainoa syy miksi vielä kuulun kirkkoon on se että kummisetäni on erään seurakunnan kirkkoherra ja mummoni ja muutama tätini erittäin uskovaisia... jahka kerään rouhkeuteni ja lakkaan olemasta lammas ja kerään rouhkeuteni ja uskallan seistä valintani takana en jumalanpelosta vaan sukulaisten hyväksynnän pelosta sanon itseni irti kirkosta... enpä ole uskonnolle suonut yhtäkään ajatusta kolmeen vuoteen kun ensimmäistä lastani kastettiin nyt toisen lapsen kaste on edessä ja istuin eilen papin luona puhumassa tulevasta juhlasta ja mietin että mitä v....tua minä täällä teen, en tuosta pupusta usko sanaakaan.... kysyin mieheltäni että miksi hän haluaa että meidän lapset kastetaan niin oli vastaus "eikö se nyt vaan ole niitä juttuja joita tahdään" ja kun kysyin äidiltäni että miksi hän kuuluu kirkkoon hän vastasi "enpä minä nyt tiedä olla uskomastakaan" Päätettiin miehen kanssa pitää kaste jotta mummot ei loukkaannu ja liitetään hänen lapsenlapsensa kirkkoon... oikeesti meinataan erota kirkosta (myös lapset) ja antaa heidän tehdä omat valintansa elämässä, tutstua eri uskontoihin ja antaa heidän itse vanhempana että mihin uskovat ja ovat uskomatta...
hdyklöjk
öhöhähä
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514