Oltiin jouluna mökillä, se on siis isovanhempien mökki 40-luvulla rakennettu.
Vanha talo piti niitä perus ääniä, lattiannatinaa ja tuulen huminaa.
Joulu meni jokseenkin normaalisti.
Joulusauna lämmitettiin.
Iltaa kohden minä ja pikkusisko ja serkut mentiin saunaan.
Siinä heiteltii löylyä ja läppää. Yhtäkkiä kuultiin kuinka saunaneteisen ovi pamahti täysillä kii. Oletettiin että jonku äiti siellä kohta huutaa jotai, mutta ei.
Yhtäkkiä ovi paukahti täysiä taas. Aateltii että tuuli paukkuu, serkku katto ikkunasta ja sanoi: "ei siel tuule."
Annettiin sen sitten olla, mut sit kuulu se #yllätysyllätys# kolmas pamahdus ja sillon palo käämit, minä ja yks serkku mentiin ihan ulos asti vain toteaksemme, ettei ketään ollut. Saunalle johti vain polku taloon ja liiteriin, eikä siinä ketään näkyny vaikka ois olettanu.
No minä sit kahmaisin lunta ja ripotin serkkuni niskaan ja se säikähti ja juoksi saunaan lämmitteleen. Mäki käännyin ympäri ja huomasin liiterin oven olevan auki, eikä se mielestäni aikasemmin ollut. No päätin kipasta sulkemaan sen ja laitoin haan kii. No sit mä kipitin kohti saunaa ja puoles välis polkua kuulin narinaa kun se liiterin ovi avautui.
Säikähdin ja käännyin hitaasti ympäri ni eikös liiteri ollut auki.
Juoksin sitten saunaan ja kerroin muille tapauksesta.
Siinä tuli kaikille sit kiire sisälle.
eikä toi oo ainut kerta ku tapahtu illan aikana.
isätki oli kuullu oven paukkuvan ollessaa saunas, tosin ne luuli et me vaa pelleillää.
mökillä kummittelee
5
1057
Vastaukset
- eiolekummituksia
Ei varmasti kyllä kummittele, tyttö rakas, turha huolestua.
-joku mustasukkainen poika kummittelemassa teitä? - dsdcsdsdds
Tuuli paiskoi, tai veto kun heititte lölyä ja olit ehkä turhan huolimaton sen hakasen kanssa?
- Totuus tekee vapaaks
Kummittelu loppuu siihen kun ottaa esille Raamatun ja alkaa lukea sitä.
Ja ehtoollisella käynti ja rukous vaikka yhdessä jonkun jo uskossa olevan kanssa.
On olemassa näkymätön maailma, jossa vaikuttavat sekä Jumalan hyvät voimat että ns pahat henget.
Kannattaa varmistaa että seisoo ajatuksineen ja olemuksineen elävän Jumalan riveissä.
Johdatusta toivon aloittajalle.- Muhammedi
Allah auttaa myös !
Mun uskovaisuus loppui noihin kummitus ja plotteluhenkisiin keskiaikaisiin tarinoihin ja siihen ettei 10 v yksikään oikeasti tärkeä asia onnistunut elämässäni. Viis rukoukssta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462