mökillä kummittelee

1+10

Oltiin jouluna mökillä, se on siis isovanhempien mökki 40-luvulla rakennettu.
Vanha talo piti niitä perus ääniä, lattiannatinaa ja tuulen huminaa.
Joulu meni jokseenkin normaalisti.
Joulusauna lämmitettiin.

Iltaa kohden minä ja pikkusisko ja serkut mentiin saunaan.
Siinä heiteltii löylyä ja läppää. Yhtäkkiä kuultiin kuinka saunaneteisen ovi pamahti täysillä kii. Oletettiin että jonku äiti siellä kohta huutaa jotai, mutta ei.
Yhtäkkiä ovi paukahti täysiä taas. Aateltii että tuuli paukkuu, serkku katto ikkunasta ja sanoi: "ei siel tuule."

Annettiin sen sitten olla, mut sit kuulu se #yllätysyllätys# kolmas pamahdus ja sillon palo käämit, minä ja yks serkku mentiin ihan ulos asti vain toteaksemme, ettei ketään ollut. Saunalle johti vain polku taloon ja liiteriin, eikä siinä ketään näkyny vaikka ois olettanu.

No minä sit kahmaisin lunta ja ripotin serkkuni niskaan ja se säikähti ja juoksi saunaan lämmitteleen. Mäki käännyin ympäri ja huomasin liiterin oven olevan auki, eikä se mielestäni aikasemmin ollut. No päätin kipasta sulkemaan sen ja laitoin haan kii. No sit mä kipitin kohti saunaa ja puoles välis polkua kuulin narinaa kun se liiterin ovi avautui.

Säikähdin ja käännyin hitaasti ympäri ni eikös liiteri ollut auki.
Juoksin sitten saunaan ja kerroin muille tapauksesta.
Siinä tuli kaikille sit kiire sisälle.

eikä toi oo ainut kerta ku tapahtu illan aikana.
isätki oli kuullu oven paukkuvan ollessaa saunas, tosin ne luuli et me vaa pelleillää.

5

1057

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiolekummituksia

Ei varmasti kyllä kummittele, tyttö rakas, turha huolestua.

-joku mustasukkainen poika kummittelemassa teitä?

• dsdcsdsdds

Tuuli paiskoi, tai veto kun heititte lölyä ja olit ehkä turhan huolimaton sen hakasen kanssa?

• Totuus tekee vapaaks

Kummittelu loppuu siihen kun ottaa esille Raamatun ja alkaa lukea sitä.
      Ja ehtoollisella käynti ja rukous vaikka yhdessä jonkun jo uskossa olevan kanssa.
      On olemassa näkymätön maailma, jossa vaikuttavat sekä Jumalan hyvät voimat että ns pahat henget.
      Kannattaa varmistaa että seisoo ajatuksineen ja olemuksineen elävän Jumalan riveissä.
      Johdatusta toivon aloittajalle.

• Muhammedi

Allah auttaa myös !

• Mun uskovaisuus loppui noihin kummitus ja plotteluhenkisiin keskiaikaisiin tarinoihin ja siihen ettei 10 v yksikään oikeasti tärkeä asia onnistunut elämässäni. Viis rukoukssta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe