Toivon että apua

hätähätä

Minulla ihan kauhea masennus,olen epäonnistunut työssäni ja kaikessa muussakin tuntuu siltä..mitä tekisin?Syönkö lääkkeitä vai paraneeko asiat muuten?Onko vika minun?

5

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WicHum

no hätä.
      hae vaan tabuja lääkäristä, masannnus on helpoin hoitaa tabuilla.
      pitkä masennus sotkee asiat..
      ei vika sinun ole.. masennusta potee kaikki joskus, hyvä että tiedostat sen..
      tabuja kuonoon, ei psykiatreja tarvita.

pyydä lääkäriäsi tarkastamaan myös kilpirauhas arvot ja jos podet ripulia toistuvasti, mainitse siittä.

• HALOO=(

Mikäs lääkäri sinä olet?? Ja,vielä kehoitat niitä ottamaan kun on helpoin tapa?? Ja,tälläiseltä ihmiset kyselee elämästään??HALOO!!

• Toivon että apua

Ei vika ole Sinussa tai Sinun. Tässä on joku ystävällinen mies, joka taitaa tarjota jotain sopimusta allekirjoitettavaksi. Sen kautta voit paremmin suunnitella tulevaasi. Kaksi miestä vaikuttaa työelämässä , nuorempi joskus vähän hankala. Sinulle tarjoutuu mahdollisuus lievittää oloasi jollain pienellä matkalla. Hyväksy tapahtuneet asiat ja jatka tasaisella ja hyvällä mielellä eteenpäin. Olet ihan oikeilla jäljillä.

• hätähätä

Kiitos kummallekkin, olo on jo parempi,vaihdoin työpaikkaa ja nyt menee paremmin...vaan saas nähdä kuinka kauan tätä "onnea" taas sitten kestää..Harmittaa silti,olisin halunnut vaihtaa alaa ja tykkäsin työstäni..

• Tohtori u-u

"Masennuslääkkeitä" ei ole olemassakaan, ne mitä syötetään masennukseen, ei auta siihen, vaan voi jopa lisätä sitä! Esim ssri (mm sitalopraami ja escitalopram)
      saattaa olla jopa hyvinkin haitallisia elimistölle.
      Kiistatta nostaa maksa-arvoja, ja poistaa täysin seksuaaliset halut, pitempää käytettynä vie ikuisesti. Näet mahdollisesti painajaisunia, ruokahalu katoaa täysin.
      Lisäksi suurella osalla tulee kuolemanpelko.

SIIS ÄLÄ RUPEA KÄYTTÄMÄÄN NIITÄ, SE ON LÄÄKEBISNESTÄ, JOILLA IHMISILLÄ TEHDÄÄN RAHAA!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1217
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      557
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe