Minulla ihan kauhea masennus,olen epäonnistunut työssäni ja kaikessa muussakin tuntuu siltä..mitä tekisin?Syönkö lääkkeitä vai paraneeko asiat muuten?Onko vika minun?
Toivon että apua
5
88
Vastaukset
- WicHum
no hätä.
hae vaan tabuja lääkäristä, masannnus on helpoin hoitaa tabuilla.
pitkä masennus sotkee asiat..
ei vika sinun ole.. masennusta potee kaikki joskus, hyvä että tiedostat sen..
tabuja kuonoon, ei psykiatreja tarvita.
pyydä lääkäriäsi tarkastamaan myös kilpirauhas arvot ja jos podet ripulia toistuvasti, mainitse siittä.- HALOO=(
Mikäs lääkäri sinä olet?? Ja,vielä kehoitat niitä ottamaan kun on helpoin tapa?? Ja,tälläiseltä ihmiset kyselee elämästään??HALOO!!
- Toivon että apua
Ei vika ole Sinussa tai Sinun. Tässä on joku ystävällinen mies, joka taitaa tarjota jotain sopimusta allekirjoitettavaksi. Sen kautta voit paremmin suunnitella tulevaasi. Kaksi miestä vaikuttaa työelämässä , nuorempi joskus vähän hankala. Sinulle tarjoutuu mahdollisuus lievittää oloasi jollain pienellä matkalla. Hyväksy tapahtuneet asiat ja jatka tasaisella ja hyvällä mielellä eteenpäin. Olet ihan oikeilla jäljillä.
- hätähätä
Kiitos kummallekkin, olo on jo parempi,vaihdoin työpaikkaa ja nyt menee paremmin...vaan saas nähdä kuinka kauan tätä "onnea" taas sitten kestää..Harmittaa silti,olisin halunnut vaihtaa alaa ja tykkäsin työstäni..
- Tohtori u-u
"Masennuslääkkeitä" ei ole olemassakaan, ne mitä syötetään masennukseen, ei auta siihen, vaan voi jopa lisätä sitä! Esim ssri (mm sitalopraami ja escitalopram)
saattaa olla jopa hyvinkin haitallisia elimistölle.
Kiistatta nostaa maksa-arvoja, ja poistaa täysin seksuaaliset halut, pitempää käytettynä vie ikuisesti. Näet mahdollisesti painajaisunia, ruokahalu katoaa täysin.
Lisäksi suurella osalla tulee kuolemanpelko.
SIIS ÄLÄ RUPEA KÄYTTÄMÄÄN NIITÄ, SE ON LÄÄKEBISNESTÄ, JOILLA IHMISILLÄ TEHDÄÄN RAHAA!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462