Raamatunopettaja ja moraalittomuus

ikiadventisti

3

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • !"#€%&/()=

Ei todellakaan. HÖPÖHÖPÖ!!!!!!! Jarlau on kertonut täällä varmaan tuhat kertaa miksi lähti. Kantola ei ole adventisti. Olet pelkkä valehtelija!

• Kiitoksia

Minua ei ole koskaan erotettu mistään.

Olen kantanut 100% vastuuni kaikessa, ja ollut myös itse esimerkkinä sille mitä opetan 100%, tai olen vaihtoehtoisesti jättänyt tehtäväni.

Niin pitää tehdä joka paikassa aina. Pääministeri voi jonakin aamuna sanoa että eroa esim. perhesyistä.

Joku kusipää on sitten aina luullut että evankeliumin virat olisivat oman kunnian kysymyksiä ?!

Olen inhimillisistä syistä ja uupumuksen seurauksena 1.6.2006 (kaksituhattakuusi) jättänyt kaiken vastuuni hengellisissä maallikkoviroissa.
      Pidin asiasta hirveen metelin että asia varmasti tuli selväksi.
      Seurakuntakurina alainen en ole ollut tuon ajan jälkeen kun en osallistu srk elämään. Tänne ei ole koskaan perustettu virkoja, olen keskustelija täällä ollut aina.

Olen vetänyt myös kirkonkirjat pois kun oli joitakin sellaisia joille olisi aina pitänyt olla "pappina" vaikka niitä ei Jumala eikä usko pätkäkään kiinnostaneet.
      En ole sanonut itseäni papiksi koskaan.
      Olen ajatellut kyllä suorittaa keskipitkän tähtäimen suunnitelmissa teologian perus- ja aineopinnot, tusinan verran kursseja.

Minä en tiedä mihin vihjaat tuolla kuvalla, minä olen perseestä neitsyt, ja en ole elänyt päivääkään sellaisissa rakkaussuhteissa missä tuo kuva vihjaa jotakin, ja en ole koskaan pystynyt saavuttamaan kestävää erektiokykyä peräsuoliyhdynnässä. P-e-r-s-e on liian rivon näköinen värkki että minulla erektio pysyisi.
      Eli nou broblem. Vietä ainakin poikamiehenä mieluimmin kuin uusavuttomien, ylipainoisten rääväsuisten naisten kanssa.

Naisilla pitää olla sisäistä kauneutta ja vakaata taloutta jos minä olisin saanut sellaisen naisen kuin jonkalaisiin rakastuin vielä 50 villityksessä hyvässä iässä.
      Eli siis tommosta 50% nuorempaa, ei huorahatavaa. Ei ne halua minun kanssani vertailla maitopurkkien hintoja kaupassa, mutta pärjään muutamilla harvoilla lanteilla yksinäni mukavasti, tai kohtuullisesti kunhan nuukasti elää.
      Ei mene alkoholiin eikä tupakkaan, vaikka joskus elämän tyhjäkäyttöaikoina muutaman kaljankin joskus latkin kun poikamies olen ja vapaa menemään ja tulemaan.

Adventtikirkko täyttää lopun ajan seurakunnalta edellytettävät vaatimukset.
      Ilm 14:12, Jeesus ja Jumalan laki. Mistään muusta ei ole koskaan ollut kyse raamatun pelastushostoriassa.

Aina missä on ihmisiä, syntyy myös ristiriitoja. Se kannattaa jokaisen muistaa.

Kotisivuni ovat kokonaan yksityiset, ja sellaisia sivuja on satoja tuhansia ja miljoonia. Yksityiset henkilöt laittavat sivuilleen linkkejä ja kirjoittavat mitä lystäävät.

Jos joku kusipäinen ämmä nuori, rikas ja kaunis minut vielä haluaisi, niin tässä olen mutta minua ei saa kosia, en pysty sellaiseen reagoimaan koskaan. Menen shokkiin. Seuraan hissunkissunhilijooksensa ja sitten tehdään avioratkaisuja vasta. Viimeinen kosija ehti häipyä kun olisin pystynyt asiasta puhumaan, ja ei niitä kosijoita monta ole ollut toki.

Minä olen aivan miehekäs mies, ei minulla ole tekemistä linkin kanssa joka on esillä Sinulla. Ei ole tuollaisia vaikeuksia, mutta joillakin on ja olen ollut aina vaiti ihmisten lantioista elämässäni. En ainuttakaan sanaa puhunut kenenkään lantioista koskaan elämässäni missään.
      Eli siis juoruakkojakin pitää etsiä muualta nais- ja miespuolisia sellaisia.

yst. jari

• Lisäys;

Kun poistaa kirosanafiltterin koko kaunis sanojen kirjo avautuu paremmin.
      Minulla ei ole tapana kiroilla kuitenkaan.

Jokainen ihminen erehtyy elämässään, monenlaista sekoilua tapahtuu.

Olen jokaisen humalasekoilut yms. unohtanut aina viimeistään seuraavaksi päiväksi enkä ole puhunut sanaakaan koskaan semmoisia.

Tavalliset ihmisten sekoilut ja rikkeet vanhenevat kokonaan viidessä vuodessa.

Itsekin olen jo tasan neljännesvuosisadan kunnioittanut maamme jokaisen lain koska ne suojelevat kansalaisia ja turvaavat oikeuksia. Oikeusvaltiossa niin kelpaa tehdä. Silloin ei tee kenellekään väärin kun maan lakien kanssa on sovussa.

Eli siis neljännesvuosisadan vanhat kenenkään erehdykset ja sekoilut ovat olleet auttamattomasti vanhentuneita asioita jo 20 vuotta.

Ihmisen ei ole koskaan lupa lausua mitään herjaavaa, ilkeitä nimittelyä tms.
      Sellainen merkitsee ihmisten suusta tuomiota. Ihminen voi aina jokainen olla eri mieltä huomisaamuna mitä tänään, muuttaa tapojaan ja arvojaan moneen kertaan puoleen ja toiseen. Kukaan ei erehdyksistään tiedä. Ylpeys käy lankeemuksen edellä tavallisesti.
      Tahallinen jatkuva synninteko otetaan seutakunnissa esiin rakkaudessa, ei kunnianloukkauksin. Ei siis "vitun huota, vitun homo, kusipää runkkari, jne."
      Tuollaiset sanat ovat mm., aina laitonta ja rangaistavaa kielenkäyttöä riippumatta kenenkään tavoista. Raamattu ja maan lakikirja kieltävät ihmisen lausumat tuomiot, jotka ovat juuri tuollaista kansalaisten harrastamaan arkikieltä. Yksikin tuollainen sana kohdistettuna johonkin ihmiseen voi maksaa satoja ja tuhansia euroja raastuvassa kunnianloukkauksena, siis riippumatta kenenkään tavoista. Kunnian loukkaaminen on aina suomessa kriminalisoitu.

Olen jättänyt kunnalliset vastuuni 2008 syksyllä, oli mielenkiinoista tärkiää olla toki hallituksien jäseninä, varsinaisena ja varalla, ja asumisenkin seitsemässä asukasdemokratian tehtävässä, joita aina joskus voi vieläkin tulla ja yksi koko ajan onkin päällä taas.

Hengellisen työn mielenkiinto on aina kiinni hengellisestä tilasta.
      Minun sydäntäni lähellä on lähinnä viimeistellä 200 raamattuaiheista kirjoitustani vuodelta 1995, ja sitten on nelisenkymmentä vuodelta 1996 joita ei ole koskaan missään näkynyt. Menee aikaa, sillä esim. tänä vuonna minulla on kahdeksan kurssia joista pitää selviytyä, minulla on koko ajan pikku miniuupumuksia, kaksi kielikurssia ja kuusi muuta kurssia joista pitää kaikista saada hyvät tiedot eli hyvä arvosana, mutta joudun kesällä viimeistelemään, ja juuri ja juuri selviän, mutta pakko tahtia pienentää puolella. On liikaa.

Minä olen ollut elämäni aikana olevaisessa ja olemattomassa uskossa niin kuin kaikki muutkin ihmiset.
      Minä olen aina muiden mielestä jotakin liikaa tai liian vähän tavallisesti tietysti, niin kuin yleensä kaikilla muillakin on tilanne.

yst. jari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe