Entä oletteko löytäneet mitään mielenkiintoista?
Itselläni kiinnostus nousi, kun luin noita juttuja You Tubesta, heiltä, jotka harrastavat google skyta. Kutsutaan sitten sitä, vaikka avaruuden tutkimiseksi Google Skyssa. Tahdoin käydä minäkin kurkkimassa tehtyjä löytöjä. No, joo. Onhan siellä paljon kuvissa normi virheitä, kuten liitoskohtia jne. Mutta minä olen löytänyt sieltä paljon mielenkiintoista ja tosi outoja, esineiksi niitä kaiketi voinee sanoa. Ja yksi muistuttaa erehdyttävästi super novaa. En tiedä vielä onko se nimetty. Ja paljon on vielä kartoittamatonta aluetta googlattavana.
Kysymys. Kuinka moni teistä on harhaillut Google skyssa?
12
159
Vastaukset
- samppaskychecker
Minä olen ihan uteliaisuuttani. Minäkään en lähtenyt mitään ufoja kuitenkaan alun perin metsästämään. Mutta paljon hauskaa ja kyllä outoakin olen löytänyt.
Mistä löysit "super novan". Voisitko laittaa koordinaatit minulle?
Kävisin mielelläni tsekkaamassa. Ja olethan huomannut sinäkin sen, että aina voi käydä keskustelussa kyselemässä muilta. Mikä mahtaa olla kyseessä. Oudoimmasta päästä on tuo Eiffel tower nebula.- laura67
Eiffel tower nebula on kaunis ja edelleen selvittämätön. Käyn aina joskus silmäilemässä tätäkin palstaa. Nyt huomasin, että täällähän on muitakin googlettajia. Se on Mukavaa.:)
Minäkin olisin kiinnostunut super novasta. Jonka sinä löysit. Jotkut googlettajat hihkuvat jo galakseistakin. Vaikka galakseja on joka paikassa. Ja aivan varmasti niissä on elämää. Tervetuloa vain sukeltamaan avaruuteen meidän kanssamme muutkin. Asentakaa Google Sky. Jo vain senkin takia, että joka hetki, kun sitä tutkii löytää aivan uskomattoman kaunista. - karis.
laura67 kirjoitti:
Eiffel tower nebula on kaunis ja edelleen selvittämätön. Käyn aina joskus silmäilemässä tätäkin palstaa. Nyt huomasin, että täällähän on muitakin googlettajia. Se on Mukavaa.:)
Minäkin olisin kiinnostunut super novasta. Jonka sinä löysit. Jotkut googlettajat hihkuvat jo galakseistakin. Vaikka galakseja on joka paikassa. Ja aivan varmasti niissä on elämää. Tervetuloa vain sukeltamaan avaruuteen meidän kanssamme muutkin. Asentakaa Google Sky. Jo vain senkin takia, että joka hetki, kun sitä tutkii löytää aivan uskomattoman kaunista.Olen löytänyt Vesikääärmeen tähditöstä. HD 73599 tähdeltä vastaavanlaista kuin on löydetty myös Lyyran tähditsöstä. Onko kyseessä purkaus paikallisessa "auringossa". Vai, jokin esine tähden edessä. Mielenkiintoista tämä ON joka tapauksessa oppii avaruudesta koko ajan. Se on totta!
Mutta sitä super nova löytöä minäkin tässä kaipailen. Ei se olisi ensimmäinen kerta, kun googlettaja olisi tehnyt löydön avaruudessa. Mutta ensimmäinen se olisi Suomelle. Jos se olisi ei merkitty super nova. - inkivääri
karis. kirjoitti:
Olen löytänyt Vesikääärmeen tähditöstä. HD 73599 tähdeltä vastaavanlaista kuin on löydetty myös Lyyran tähditsöstä. Onko kyseessä purkaus paikallisessa "auringossa". Vai, jokin esine tähden edessä. Mielenkiintoista tämä ON joka tapauksessa oppii avaruudesta koko ajan. Se on totta!
Mutta sitä super nova löytöä minäkin tässä kaipailen. Ei se olisi ensimmäinen kerta, kun googlettaja olisi tehnyt löydön avaruudessa. Mutta ensimmäinen se olisi Suomelle. Jos se olisi ei merkitty super nova.RA8H3358.59jOU 10'37.11'' Tarkempia en anna sattuneesta syystä. Mutta sijaitsee Kravun tähdistön ja Vesikäärmeen välillä. HD73599, HD71115,HD 72946, HD 73599. Ymmärrätte varmaan? Itseasiassa kohteita on kaksi, mutta tuolta alueelta löytyy muutakin mielenkiintoista.
- googlesatcam
suurin osa ns ufo ihmisistähän luulee et goolella on joku avaruus kamera jota ohjailemalla voi sit käyttäjät kattella ufoja yms ^^
- karis.
Kuka niin on sanonut? Taitaa olla omaa haihatteluasi, skebo. Tähtikarttaahan tässä vain tutkitaan.
- niikuseon
... tootte niin viisaita.
super nova avaruus kamera ihminen - inkivääri
niikuseon kirjoitti:
... tootte niin viisaita.
super nova avaruus kamera ihminenSe on kuule sulla nukkumaan menoaika, jonne. Tuutilullaa.
- vasta-kohta
inkivääri kirjoitti:
Se on kuule sulla nukkumaan menoaika, jonne. Tuutilullaa.
en vielä.. en en en
- we4rtfgf
karis. kirjoitti:
Kuka niin on sanonut? Taitaa olla omaa haihatteluasi, skebo. Tähtikarttaahan tässä vain tutkitaan.
Nih. Eikä etsitä Ufoja. Eieiei.
- hienoja kuvia
Onhan tuo hienoa kuvamateriaalia. Saisi olla melko arvokas teleskooppi että näkisi kaiken yhtä suurella suurennoksella kuin tuolla, ja joutusi vielä pakkasessa kärvistelemään.
NASA, ESA, USGS tarjoaa kuvamatskun, ja ufouskovaiset eekun jaksaa narista että kyllä se NASA taas valehtelee, aijaijai... - Isojuusto
Puolen gigan kuva "Dark side of the moon":ista.
http://www.solarviews.com/cap/vss/VSS00171.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472