...siinä Haavisto kerää itselleen valtavan poliittisen pääoman tulevaisuutta varten, totesi politiikan konkari Seppo Kääriäinen. - Sauli Niinistöä on pidetty viimeiset kuusi vuotta seuraavana Suomen Tasavallan presidenttinä ja näin tässä näyttää käyvän.
Uskotko, että Pekka Haavisto on ehdolla seuraavissa presidentinvaaleissa ja joko silloin olisi Pekan aika ? Vai lukeeko Mäntyniemen postilaatikossa Niinistö seuraavat 12 vuotta ? Onhan Haavisto vielä nuori...
Jos osaa hävitä oikein...
101
874
Vastaukset
Niinistö on jo 63-vuotias, joten uskon hänen jäävän yhden kauden presidentiksi. Enkä usko, että Haavisto tulee pääsemään pressaksi seuraavallakaan kerralla, vaikka pyrkisikin. Suomi ei ole vielä pitkään aikaan valitse presidentiksi vihreää seksuaalivähemmistöön kuuluvaa.
Eikä sillä, etteikö Haavisto olisi fiksu ja suvaitsevainen ihminen. Olen melkein yhtä iloinen hänen pärjäämisestään kuin Niinistön valinnasta.Eläs Ratikka nyt...
Eikö tuoreessa muistissa ole se miten "jokunen" vuosi sitten mediassa ja muutenkin oltiin varsin varmoja siitä ettei Suomeen vielä valita presidentiksi naista? Ensimmäinen kunnollinen yrityshän menikin hiukan puihin, vasta toisella kierroksella tosin, mutta seuraavalla varteenotettavalla kerralla tuloksena oli päävoitto. Ja vieläpä kahdesti peräkkäin.
Mielestäni voitaisiin sanoa, että jää on nyt rikottu, toisella kertaa mahdollisuudet ovat siltä osin jo suotuisammat.- ameebakuski
Vihreät ovat Suomessa kummasti porvaripuolue, kokoomuksen puutarha, muissa maissa vasemmistoa. Kielitaidottoman idiootti Ratikan palikat menisivät sekaisin:
Ruotsiekielessaä vasen on vänster ja Taskan vänstre-puolue vastaa Suome kokoomusta Toljake kirjoitti:
Eläs Ratikka nyt...
Eikö tuoreessa muistissa ole se miten "jokunen" vuosi sitten mediassa ja muutenkin oltiin varsin varmoja siitä ettei Suomeen vielä valita presidentiksi naista? Ensimmäinen kunnollinen yrityshän menikin hiukan puihin, vasta toisella kierroksella tosin, mutta seuraavalla varteenotettavalla kerralla tuloksena oli päävoitto. Ja vieläpä kahdesti peräkkäin.
Mielestäni voitaisiin sanoa, että jää on nyt rikottu, toisella kertaa mahdollisuudet ovat siltä osin jo suotuisammat.No minä olin silloin toimittajien kanssa eri mieltä. Demareilla meni silloin hyvin, joten ei ollut mikään ihme, että silloinen ulkoministeri Halonen tuli valituksi. Sen sijaan en koskaan lakkaa ihmettelemästä, miten Rehn aikoinan pärjäsi niin hyvin.
ameebakuski kirjoitti:
Vihreät ovat Suomessa kummasti porvaripuolue, kokoomuksen puutarha, muissa maissa vasemmistoa. Kielitaidottoman idiootti Ratikan palikat menisivät sekaisin:
Ruotsiekielessaä vasen on vänster ja Taskan vänstre-puolue vastaa Suome kokoomustaNoh noh, Hullu-Anselmi. En minä sentään pelkällä body-languagella ole Lontoossa opiskellut ja vaimoa onnistunut hommaamaan.
- Anselmin kuski
Ratikkakuski kirjoitti:
Noh noh, Hullu-Anselmi. En minä sentään pelkällä body-languagella ole Lontoossa opiskellut ja vaimoa onnistunut hommaamaan.
Ahmed Ahne Ammebath Ratikka on siis oikein opiskellut eglantiakin?
Mikä oli arvosana todistuksessa? 4 vai 5
Anselmi oli koulutuksessaa vapautettu englannin oppitunneista,
piti vain kokeisii osallistua ja arvosanaksi tul 10
New Orleasissa baarimikko kysyi, etteikö kaveris osaa englantia ollenkaan (ylioppilasmerkomi)?
Anselmin oli kerrottava, että englantiahan se koko ajan puhukiin, mutta vain kouluenglantia.
Eipä silti, eivät suomalaiset merkonomit osaa ymmärrettävää suomeakaan . Anselmin kuski kirjoitti:
Ahmed Ahne Ammebath Ratikka on siis oikein opiskellut eglantiakin?
Mikä oli arvosana todistuksessa? 4 vai 5
Anselmi oli koulutuksessaa vapautettu englannin oppitunneista,
piti vain kokeisii osallistua ja arvosanaksi tul 10
New Orleasissa baarimikko kysyi, etteikö kaveris osaa englantia ollenkaan (ylioppilasmerkomi)?
Anselmin oli kerrottava, että englantiahan se koko ajan puhukiin, mutta vain kouluenglantia.
Eipä silti, eivät suomalaiset merkonomit osaa ymmärrettävää suomeakaan .Niin, ne merkonomit... Minulla on muuten yksi kaveri, joka on "lopputyötä vaille" merkonomi ja kutsuu itseään melkonomiksi. ;-)
- Anti-ahtisaari:.!1%#
Toljake kirjoitti:
Eläs Ratikka nyt...
Eikö tuoreessa muistissa ole se miten "jokunen" vuosi sitten mediassa ja muutenkin oltiin varsin varmoja siitä ettei Suomeen vielä valita presidentiksi naista? Ensimmäinen kunnollinen yrityshän menikin hiukan puihin, vasta toisella kierroksella tosin, mutta seuraavalla varteenotettavalla kerralla tuloksena oli päävoitto. Ja vieläpä kahdesti peräkkäin.
Mielestäni voitaisiin sanoa, että jää on nyt rikottu, toisella kertaa mahdollisuudet ovat siltä osin jo suotuisammat.-
Halonen sai ansiotonta nostetta anti-ahtisaari kampanjasta, nimittäin sitä edeltävä pressa melkein pilas koko presidentti-instituution ahneudellaan
. - Latikka-gushi
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin, ne merkonomit... Minulla on muuten yksi kaveri, joka on "lopputyötä vaille" merkonomi ja kutsuu itseään melkonomiksi. ;-)
Oliko sekin japanilainen, nehän eivät osaa ääntä ärrä?
Anti-ahtisaari:.!1%# kirjoitti:
-
Halonen sai ansiotonta nostetta anti-ahtisaari kampanjasta, nimittäin sitä edeltävä pressa melkein pilas koko presidentti-instituution ahneudellaan
.Minusta Ahtisaari teki juuri sitä, mitä pressan pitäisikin tehdä, eli edisti suomalaisten työpaikkojen säilymistä.
Latikka-gushi kirjoitti:
Oliko sekin japanilainen, nehän eivät osaa ääntä ärrä?
Ei kun supisuomalainen. Japanilaisten R:n ääntämisestä olet oikeassa. Tosin Rouva Ratikan peRkele on tosi terävä 11 vuoden harjoittelun jälkeen. ;-)
- Karjalatakaisin
Suomipääsi pakkopaidasta ,kun SOSSU PRESSAKAUSI
päätttyi.Se onkuin Beriliininmurtuminen Itäeurooppalle .
Loppuu "Sossunimitykset" ja miehityksistä aikanaan !!
Karjalatakaisin - grow up
Toljake kirjoitti:
Eläs Ratikka nyt...
Eikö tuoreessa muistissa ole se miten "jokunen" vuosi sitten mediassa ja muutenkin oltiin varsin varmoja siitä ettei Suomeen vielä valita presidentiksi naista? Ensimmäinen kunnollinen yrityshän menikin hiukan puihin, vasta toisella kierroksella tosin, mutta seuraavalla varteenotettavalla kerralla tuloksena oli päävoitto. Ja vieläpä kahdesti peräkkäin.
Mielestäni voitaisiin sanoa, että jää on nyt rikottu, toisella kertaa mahdollisuudet ovat siltä osin jo suotuisammat.Älä sinä pikkupoika vähättele Helvi Sipilää.
- abseps
grow up kirjoitti:
Älä sinä pikkupoika vähättele Helvi Sipilää.
sopii mainiosti seuraavaks pressaks.yhdellä ehdolla,että VAIHTAA poikakaverin NAISEEN.ja menee avioon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ANTIJYTKY LOPAHTI
Toljake kirjoitti:
Eläs Ratikka nyt...
Eikö tuoreessa muistissa ole se miten "jokunen" vuosi sitten mediassa ja muutenkin oltiin varsin varmoja siitä ettei Suomeen vielä valita presidentiksi naista? Ensimmäinen kunnollinen yrityshän menikin hiukan puihin, vasta toisella kierroksella tosin, mutta seuraavalla varteenotettavalla kerralla tuloksena oli päävoitto. Ja vieläpä kahdesti peräkkäin.
Mielestäni voitaisiin sanoa, että jää on nyt rikottu, toisella kertaa mahdollisuudet ovat siltä osin jo suotuisammat.HAAVISTON AIKA ON NYT OHI,,,VOIDAAN UNOHTAA RAUHASSA
- kiitos, kiitos
Se, etttä Suomen kanssa lähetti Saulin Jenninsä ja Lennartinsa kanssa linnaan kuuden vuoden kakulle, antaa mahdollisuuden siihen, että kolmen vuoden kuluttua eduskuntavaaleissa vihreät voi ottaa murskavoiton ja silloin tuleekin Haavistosta pääministeri, jolla todellinen valta Suomessa.
Ette usko, kuinka kiitollinen olen teille kaikille Niinistön äänestäjille, että annoitte mahdollisuuden siihen, että Jennistä ei voi ikinä tulla pääministerin puolisoa. - pekka
kiitos, kiitos kirjoitti:
Se, etttä Suomen kanssa lähetti Saulin Jenninsä ja Lennartinsa kanssa linnaan kuuden vuoden kakulle, antaa mahdollisuuden siihen, että kolmen vuoden kuluttua eduskuntavaaleissa vihreät voi ottaa murskavoiton ja silloin tuleekin Haavistosta pääministeri, jolla todellinen valta Suomessa.
Ette usko, kuinka kiitollinen olen teille kaikille Niinistön äänestäjille, että annoitte mahdollisuuden siihen, että Jennistä ei voi ikinä tulla pääministerin puolisoa.Ei ikänä homoa pääministeriksi saati sitten presitentiksi!!!!!!!!!!!
- Man.
ANTIJYTKY LOPAHTI kirjoitti:
HAAVISTON AIKA ON NYT OHI,,,VOIDAAN UNOHTAA RAUHASSA
Just oikein! En keksi mitään syytä, miksi joku pitäisi ihan väkisin valita presidentiksi sen takia, että on opiskelunsa kesken jättänyt homoseksuaali?! Ei mahdu kaaliin.
- ,,,,
Tuon verran ääniä olis saanut kuka tahansa vastaehdokas.Ei haaviston ääniä vaan saulin vastaisia ääniä
- onnel.miehen puol.
ANTIJYTKY LOPAHTI kirjoitti:
HAAVISTON AIKA ON NYT OHI,,,VOIDAAN UNOHTAA RAUHASSA
Kyllä näin Haavisto on sen tyylin mies että kerkiää monta mustaa miestä käyttää 6v. aikana.Ja me suomalaiset kyllä sen muistamme.Hyvä näin kyllä oli helpotus mennä tänäaamuna sotaveteraanin luokse hoitoja tekemään.Hän oli iloinen poika kun näin kävi ettei kuulema heidän työtään Haavistolaiset viellä pistä pilalle.Voi kuulema kuunnella MAAMME LAULUN ylväänä.Me kaikki ei tätä ymmärretä miten tärkeää tämä oli heille.
- pikku 2:nen
Man. kirjoitti:
Just oikein! En keksi mitään syytä, miksi joku pitäisi ihan väkisin valita presidentiksi sen takia, että on opiskelunsa kesken jättänyt homoseksuaali?! Ei mahdu kaaliin.
Nii mut pitäs Haaviston puolison ainakii pyrkii eduskuntaa. Voisi ajaa parturien asiaa.
- HeIkKIPANO
Jos Suomi ei olisi vielä valmis tähän, miksi haavisto pääsi toiselle kierokselle?
- ........
Älä jaksa lässyttää hyvästä häviöstä. Häviö on häviö. Jokeri sai korttinsa ja alamäki alkaa. Vihreät on sutannu maineensa jo aikaa sitten. Valitettavasti. Homous oli ylitsepääsemätön asia, Ehdokkaat ei ollu parhaat mahdolliset.
Sale ei todellakaan ole koko kansan pressa.- ............
Ratikkakuski kirjoitti:
No ketkä olisi ollut parhaat ehdokkaat?
Ei siellä ole. Ne on kaikki surkeita. Oli vain vähemmän paskoja kuin Sale.
Sale on yhtä paha kuin Väyrynen tai Essayah.
Alan ymmärtää miksi sua sanotaan ärsyttäväksi. ............ kirjoitti:
Ei siellä ole. Ne on kaikki surkeita. Oli vain vähemmän paskoja kuin Sale.
Sale on yhtä paha kuin Väyrynen tai Essayah.
Alan ymmärtää miksi sua sanotaan ärsyttäväksi.Eli hyviä oli Lipponen, Soini, Haavisto ja Arhinmäki? No tokihan sinullakin on demokratiassa loukkaamaton oikeus mielipiteeseesi.
- Ratikkakuski.
Ratikkakuski kirjoitti:
No ketkä olisi ollut parhaat ehdokkaat?
Itse äänestin 1,kierroksella Essaiyahia, joka muuttaisi bittirahan vastikkeelliseksi rahaksi, kute Jeesus veden viiniksi rukoilemalla
Nyt odotan vaan, että Niinistö presidentiinä kaataa hallituksen
ja Katainen ja Stubb pakkomuutetaan Kainuuseen. Ratikkakuski. kirjoitti:
Itse äänestin 1,kierroksella Essaiyahia, joka muuttaisi bittirahan vastikkeelliseksi rahaksi, kute Jeesus veden viiniksi rukoilemalla
Nyt odotan vaan, että Niinistö presidentiinä kaataa hallituksen
ja Katainen ja Stubb pakkomuutetaan Kainuuseen.Kappas, hullu nimimerkkikaimani on jälleen vaipunut psykoosiin. ;-)
- ..................
Ratikkakuski kirjoitti:
Eli hyviä oli Lipponen, Soini, Haavisto ja Arhinmäki? No tokihan sinullakin on demokratiassa loukkaamaton oikeus mielipiteeseesi.
Lueppa palliaivo uudelleen jos osaat "Ne on kaikki surkeita"
Niinkuin sinäkin - .............
Ratikkakuski kirjoitti:
Kappas, hullu nimimerkkikaimani on jälleen vaipunut psykoosiin. ;-)
Sinähän sen tiedät kun olet roikkut näillä palstoilla viimeiset 10 v 24/7
.................. kirjoitti:
Lueppa palliaivo uudelleen jos osaat "Ne on kaikki surkeita"
Niinkuin sinäkinVoi voi, kun olet ilkeä. Pitäisikö heittäytyä lattialle itkemään ja kiukuttelemaan, kuten sinä olet koko kurjan elämäsi tehnyt?
Ps. Sinä vissiin olet niitä miehiä, jotka osaavat kuperkeikan ja ottavat itseltään poskeen? Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miltä tuntuu?............. kirjoitti:
Sinähän sen tiedät kun olet roikkut näillä palstoilla viimeiset 10 v 24/7
Sanos muuta. ;-)
- ....
Ratikkakuski kirjoitti:
Voi voi, kun olet ilkeä. Pitäisikö heittäytyä lattialle itkemään ja kiukuttelemaan, kuten sinä olet koko kurjan elämäsi tehnyt?
Ps. Sinä vissiin olet niitä miehiä, jotka osaavat kuperkeikan ja ottavat itseltään poskeen? Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miltä tuntuu?Juuri tuon takia Suomella menee huonosti.
Tässä on sullekin Kataisen pikku ylläri. Sille sattui pikku vahinko...
http://www.kaleva.fi/uutiset/miljardiluokan-takaussotku/915787
Katainen itse huusi niska punaisena että tää on survottava läpi. Nyt sitä saa, nyt sitä saa.... - Issikan tsärrä
Ratikkakuski kirjoitti:
Voi voi, kun olet ilkeä. Pitäisikö heittäytyä lattialle itkemään ja kiukuttelemaan, kuten sinä olet koko kurjan elämäsi tehnyt?
Ps. Sinä vissiin olet niitä miehiä, jotka osaavat kuperkeikan ja ottavat itseltään poskeen? Ihan uteliaisuudesta kysyn, että miltä tuntuu?Hei sporakuski kun olet niin älykäs niin miksi taitosi ei riitä muuhun kun sporalla tsöraamiseen. Onhan se kyllä kliffaa tsöraa sporaa manskuu pitkin ja tsiigaa sbulia graniittibyggaa minne ei ite pääse tsittaa sporakuskin taidoilla. Onneksi spora kulkee raiteilla tsöraisit muuten väärään mestaan taitosi kun ei riitä kaupunkituntemuksesi takia tsöraamaan dösää. Föraisit jengin väärille hörnille.
- ylläpito
Ratikkakuski kirjoitti:
Sanos muuta. ;-)
Ratikka on torveillut täällä jo 12 vuotta heti Kyröskoskelta tultuaan opiskelemaa merkantiksi ja on jo bannattukin moneen kertaan alatyylin solvailullaan kyröskoskelaisena tapakulttuurina. Vahinko vaan, että Ratikalla on dynaaminen IP, joten IP:n bannaus ei estä Ratikan porsastelua palstalla.
- MetsäMies47
Issikan tsärrä kirjoitti:
Hei sporakuski kun olet niin älykäs niin miksi taitosi ei riitä muuhun kun sporalla tsöraamiseen. Onhan se kyllä kliffaa tsöraa sporaa manskuu pitkin ja tsiigaa sbulia graniittibyggaa minne ei ite pääse tsittaa sporakuskin taidoilla. Onneksi spora kulkee raiteilla tsöraisit muuten väärään mestaan taitosi kun ei riitä kaupunkituntemuksesi takia tsöraamaan dösää. Föraisit jengin väärille hörnille.
Missä sä idiootti olet suomea opetellu kun ei näytä tulevan kirjoittamisestakaan mitään. Jäbä leikkii ja on olevinaan helsinkiläinen.. hah hah. Tollanen landepaukku luulee olevansa enemmän helsinkiläinen kuin helsinkiläiset itse. Juntin perillinen, kuvittelet olevasi jotain mitä et todellakaan ole. Teet itsestäsi naurettavan tolla pikku valtion pikkukaupungin typerällä murteellasi. Olet säälittävä luuseri. Tolla lailla puhuvat ne räkäkuppilan luuserit kun niillä ei ole mitään elämässään, niin he luulevat olevansa jotain erikoista kun lässyttävät tota slangia joka paikkaan. Varmaanki olet vielä se räkäkuppilan homo joka notkuu siellä meikissä ja hame päällä, ja korvarenkaat kun kärryn pyörät.??? Eikös näin olekin asia?? Opettele ensin kunnolla edes se slangi jos haluat uskotella muille että olet syntyperäinen idiootti-hesalainen.
- Issikan tsärrä
MetsäMies47 kirjoitti:
Missä sä idiootti olet suomea opetellu kun ei näytä tulevan kirjoittamisestakaan mitään. Jäbä leikkii ja on olevinaan helsinkiläinen.. hah hah. Tollanen landepaukku luulee olevansa enemmän helsinkiläinen kuin helsinkiläiset itse. Juntin perillinen, kuvittelet olevasi jotain mitä et todellakaan ole. Teet itsestäsi naurettavan tolla pikku valtion pikkukaupungin typerällä murteellasi. Olet säälittävä luuseri. Tolla lailla puhuvat ne räkäkuppilan luuserit kun niillä ei ole mitään elämässään, niin he luulevat olevansa jotain erikoista kun lässyttävät tota slangia joka paikkaan. Varmaanki olet vielä se räkäkuppilan homo joka notkuu siellä meikissä ja hame päällä, ja korvarenkaat kun kärryn pyörät.??? Eikös näin olekin asia?? Opettele ensin kunnolla edes se slangi jos haluat uskotella muille että olet syntyperäinen idiootti-hesalainen.
MetsäMies47. Skrivaa sä ekaks joku stoori nii blugataa sun slangi. Sit mä oon födannu Kingalla 52 ja ikäni notkunu stadin hörneillä. Mä en tsittaa räkäkuppiloissa gimmojen kledjut niskassa. Tsittaan laatumestoissa ja kaveeraan gliffojen gimmojen kanssa. Mulla on elämässä vauhtii riitäny sbulisti ja oon nähny mestoja ja elämää. Nyt voi ottaa lungisti ku oon tullu gammeliks niin voin nauttii eläkkeest. Kohta luudaan taas tonne Italiaan. Sä voit aluks selvittää mis toi Kinga siaitsee , spora kyl menee siint ohi.
Ku blukkaa tota sun skrivaamaa juttu ei voi ku funtsaa et ootsä ottanu hatkat Paiholasta ja budjaat jossain skuugessa .
- Jäitä hattuun
Sot, sot!
Eipäs nuolaista ennekuin tipahtaa;D- hopijaonhävijö
nii. tuloo pzganmaku... kun humupekka kolarista saapui oli sillä selässänsä antersson... ja weli kurtuus eli pirunkeuhkoots polokkaa.
- Äänestäjä X
Herää kysymys. Kun mies ottaa vaimokseen naisen joka on nuorempi kuin omat lapset, niin onko se normaalia. Kun mies seurustelee toisen miehen kanssa niin se ei ole kaikkien mielestä normaalia. Herää uusi kysymys? Mikä on oikeasti noemaalia? Minusta Suomalaiset ei osanneet äänestää oikein näissä vaaleissa.
- hyväää sooomi
pitäiskö salella olla joku ikäinen suomi-tantta.Hyvä ,että on nuori ja edustava vaimo.ja pitää ikämiehen maailmankatsomuksen laveana!
oneksi ei lipposen muija päässyt pressalinnaan,,saatana mikä tyrkky sossu! - sköatai
hyväää sooomi kirjoitti:
pitäiskö salella olla joku ikäinen suomi-tantta.Hyvä ,että on nuori ja edustava vaimo.ja pitää ikämiehen maailmankatsomuksen laveana!
oneksi ei lipposen muija päässyt pressalinnaan,,saatana mikä tyrkky sossu!Jennihän näyttää ihan puolisonsa ikäiseltä, joten ei iällä voi olla väliä.
Hei, tämän minä tiedän naituani ulkomaalaisen: Epänormaali on normaalia. Niitä kahden vanhemman perheitä, joissa on kaksi lasta, omakotitalo ja farmariauto on niin helvitin vähän...
- ,påoiuytrdy67u8iopål
Suomessa on reilu 4,3 miljoonaa äänioikeutettua, joista Niinistö sai 1,8 miljoonaa ääntä. En sanois että on koko kansan pressa ja suosikki. Mut näin kävi
- mies 41
Minäkin äänestin Niinistöä,en ole minkään puolueen kannattaja tai häntä henkilönä seurannut,kukaan ehdokkaista ei puhunut tärkeistä asioista kuten Somalit täältä ekana pois ja muutkin turvapaikan hakijat niistähän se säästö tulee,siksi äänestin että ei aineskaan Homo tule ja sen munan lutkuttajan kanssa,uskottavuus menny maailmalla ja johan ne nauroi nyttenkin,eli ei Niinistö ole aineskaan Homojen ja näyttelijöiden tai muusikoiden pressa,en aineskaan halua niin,nämähän leijailee omissa unissaan,niinkuin tämä likka mikä on putouksessa ja sen isä hoilaaja laulaja,minkähän laisia sessioita siellä perheessä on ollut, kun isäkin juoksee homojen perässä konsertissa ja likka perässä.
- WOIII
Hyvä Sauli oikea mies oikealla paikalla
HERRA TASAVALLAN PRESIDENTTI ONNEKSI OLKOON - KoppavaHoro
Uskon, että väite pitää paikkansa ja toivon, ettei Haavistoa haaskata pressan pallilla. Hänellä on nyt statusta ja näyttöä paljon merkittävämpiin tehtäviin, joskaan en ole varma, että puolueensa jaksaa menestyä mukana. Toivo kuitenkin elää edelleen.
- KoppavaHoro
Hyvin suurella todennäköisyydellä äänestän itsekin muuta kuin Virheitä seuraavissa kunta- ja eduskuntavaaleissa.
- warrios farewell
KoppavaHoro kirjoitti:
Hyvin suurella todennäköisyydellä äänestän itsekin muuta kuin Virheitä seuraavissa kunta- ja eduskuntavaaleissa.
Haavisto oliskin hyödyllisempi ulkoministerinä, voisi Ahtisaaren jatkajana lopettaa kalliita sotia.USA: suurimman osan budejtista
vie sodat ja maailmanpoliisin virka:Voisi vaikka erota NATOsta ja YK:sta ja elää omalla mantereellaan jättäen muun maailman selvittämään omat sotansa keskenään.
Vihreät ovat ja 20 vuotta sitten unohtaneet perustarkoituksensa ja ovat kokoomuksen käskyläisiä oikeistopuolueena, vain muualla maailmassa vihreät edustavat vasemmistoa.
RKP:n Rehnin ämmä ja Stubbi ovatkin ihmeissään NATO.nsa kanssa ilman USA:ta
- pohjoisukko
Tyhmää kuuluuisuuksilla ruveta kannattammaan jotain ehtokasta ,en sen jälkeen
osta heidän levyjä ,oman bisneksen pilaavat vain- tulliautokuski
Ratikkakuski kirjoitti:
Kuka niitä nykyisin muutenkaan ostaa? Kaikki lataa ilmaiseksi netistä. Valitettavasti.
Ratikka ei voi tajuta rehellisiä ihmisiä, jotka ostavat DVD:nsä kaupasta ja maksavat siten Teostomaksuina palkan pitämilleen taiteilijoille.
Saahan Ratikka piraattiDVD:istä lisäbisnestä hakiessaan verovapaata viinaa Mustamäen torilta.
- mm
toivompa tottavie, että haavisto olisi se seuraava presidentti. hänell' oli mahtava kampanja ja ihmiset ovat varmaankin suvaitsevaisempia ja häneen jo tutustuneita, joten eläkäämme siihen suuntaa, etää seuraavana on vuorossa haavisto!!!
mm - homppafobbari
Kiitos Pekan, olen entistä homofobisempi, ja ylpeä siitä!
Onneksi tämä gaypride on nyt ohi tältä erää..- mo.k
Ei muutakuin eduatarin ym.matka vain yhteen suuntaan koko koneelinen ja
vaikka kaksikin ,kaikki lantaluukut ,voin maksaakin koko jengit,olis Suomi
neito paljon siistimpi!!!!!
nim.erittäin SUVAITSEVAINEN !!!
- kolme syytä EI
Kirkosta eronnut ... ja pröystäili sillä.
Ateisti ja kehuskeli sillä.
Homo ajamassa vähemmistön asiaa. Kuka ajaa Suomen asiaa jos pressa keskittyy vähemmistö ongelmiin...?
Viherpipertäjä... tuulivoima maksaa itsensä takaisin 800 vuoden aikana.
Missä sen koulupohja? Opinnot jääneet kesken.
...Jo valmiiksi muutama maa ilmoitti ettei ota vastaan vaikka olsi kuinka päämies.
Kirkkoon liittyminen ja ihan oikea avioliitto olisivat tuoneet voiton.
Asiaa olsi auttanut myös sanojen parempi valinta.- vähäinen palvelija
Hihhulismi ei Essaiyahilekaan ääniä tuonut. Nykyiseen tahtiin ei vuonna 2025 ole enää ainuttakaan taikauskoista jumalharhaista
Ilman psykiatrista hoitoa.
- EI HAAVISTOSTA
tule koskaan presidenttiä Suomeen.
Ei tullut nyt eikä tule kuudenkaan vuoden kuluttua, vaikka nuori onkin ja muutoikin mukavan oloinen. Tuo kuusi vuotta ei muuta mitään, ainakaan sitä mitä Haavisto ja taustaryhmänsä on ja edustaa. Näissä vaaleissa hymyiltiin kuin hangon keksi, oltiin suvaitsevaisia, ratsastettiin homolla ja rakennettin utopisesti maailmanrauhaa.
Kun ihmisillä on aidosti kylmä ja nälkä tuolla maailmalla he eivät kaipaa ymmärrystä, josta Haavisto oli luomassa uutta vientiteollisuuden haaraa, vaan tekoja. Tekoja ei synny ilman rahaa,,,,vai moniko aamulla lähtee diakoniatyön merkeissä liikkeelle? Haavistosta ei punavihreän taustansa vuoksi tule valtiolle keulakuvaa vaikka naisi missitytön vaalikoneekseen Anttoonin tilalle. Pekan aika oli ja meni. Samat ihmiset jotka nyt innostuivat homohypestä ovat ihan yhtä helppoa kauraa seuraavissa vaaleissa jollekkin uudelle "ilmiölle". - Kekkosen kannattaja
Paavo Väyrysestä seuraava presidentti Niinistön jälkeen.
- OHI ON
PAAVOI KUOPTAAN NYT MULTAKASAN ALLE NINKUIN ESKO AHOKIN AIKANAAN
- ANTIJYTKY SULI
NÄE UNTA VAAN....VIHREIDEN AIKA ON NYT OHI
- Juna meni jo
Haaviston ohitse, kuten vihreidenkin. Pekka Haavisto on henkilönä ihan ok, mutta seuraavat vaalit eivät ole sen enempää Pekan kuin vihreiden.
- ei homoa ikinä
Homoa ei saa koskaaan päästää Suomen presidentiksi.
- Ennustaja457
Nyt pitäisi valjastaa koko Suomi homojen vastaiseen kampanjaan ja lopettaa tuo homppeleiden maailmanvalloitus alkuunsa. Jos ne eivät älyä itse lopettaa tuota synnillistä peliään, niin heille käy samalla lailla tulevaisuudessa kuin juutalaisille Hitlerin aikana.
- Mitä vielä tulee
Tämäkö siis tulevaisuus Niinistön Suomessa? Toisinajattelijat leireille? Kuinka paljon niitä on rakennettu porvarihallitusten aikana ja ovatko ne siellä odottamassa niitä, jotka eivät äänestäneet Niinistöä vaaleissa? Huh, huh. Oikeasti pelottaa.
- Pelkäätkö että
joku jytkäyttää hanuriin kun selkäsi käännät? Homot ei maailmaa valloita koska ovat lisääntymiskyvyttömiä keskenään.
- Tiittaaraaraa
Haavisto on mielestäni ottanut erittäin hyvin vastaan häviönsä. Muistellaanpas Ahoa ja Niinistöä vastaavassa tilanteessa.
- femut ruotuun
Ne vaalit ratkaisivat femakot. Ämmiltä äänioikeus pois vaan ja muutkin oikeudet.
Ämmille ei anneta enää lupaa laittaa allekirjoitustaankaan ilman miehen lupaa. - ...
femut ruotuun kirjoitti:
Ne vaalit ratkaisivat femakot. Ämmiltä äänioikeus pois vaan ja muutkin oikeudet.
Ämmille ei anneta enää lupaa laittaa allekirjoitustaankaan ilman miehen lupaa.Kyllä tää perikato on tehty miesten voimin ja sä äänestit tätä lisää. Sitä saat
http://velkakello.fi/
- marjamaat7.
Niinistö voi pitää virkaa hyvinkin 12-vuotta, olen joskus miettinyt tulisiko Väyrysen aika mutta hän alkaa olla jo vanha mies Niinistön väistyttyä. Haaviston mahdollisuuksiin en usko.
- Relief
Suomi saa nyt jatkaa rauhanomaisella tiellään, riekkuminen ja biletys loppuu. Mutta yksi asia harmittaa, hienon Finlandia-hymnin raiskaus - mutta mitä muuta olisi voinutkaan odottaa - banaalia - anteeksi Sibbe ja veteraanit.
- ~cissi~
Kyllä Kokoomuksen valvojaisten kompositio Pelkonen&Bjurström oli kaikkien antikliimaksien äiti. Paljon hölinää, ei mitään asiaa. Toki heidän rinnallaan Jenni Haukiokin vaikuttaa henkilöltä, jolla on painavaa sanottavaa.
Haavisto ei ole voittaja. Se on aina ollut häviäjä.
- ~cissi~
Haavisto (ja Antonio) on voittanut sydämet puolelleen. Niinistöstä tulee tasavallan presidentti, mutta Haavisto on sydänten presidentti :)
~cissi~ kirjoitti:
Haavisto (ja Antonio) on voittanut sydämet puolelleen. Niinistöstä tulee tasavallan presidentti, mutta Haavisto on sydänten presidentti :)
Ehkä muutaman tuhannen suomalaisen sydämet on voittanut, mutta pääosalle suomalaisista asia on nk. aivan sama.
Viikon päästä tälle ei enää kukaan uhraa ajatustakaan.- ~cissi~
relaxed_eyes kirjoitti:
Ehkä muutaman tuhannen suomalaisen sydämet on voittanut, mutta pääosalle suomalaisista asia on nk. aivan sama.
Viikon päästä tälle ei enää kukaan uhraa ajatustakaan.Yli miljoona ääntä. Sukupolvikokemus ja sukupolvia yhdistävä kokemus, joka ei unohdu. Kuulostaa infantiililta, mutta kyse oli ja on rakkaudesta.
- Poikarakkaus
~cissi~ kirjoitti:
Yli miljoona ääntä. Sukupolvikokemus ja sukupolvia yhdistävä kokemus, joka ei unohdu. Kuulostaa infantiililta, mutta kyse oli ja on rakkaudesta.
ei vaan edelleenkään, niin tasa-arvoista kuin onkin heterosellaisen kanssa, saavuta ihan pian enemmistöä. Enempää ääniä ns. ilmiö Haavisto ei saavuta vaikka olisi tusinan naista haaremissaan.
- ~cissi~
Poikarakkaus kirjoitti:
ei vaan edelleenkään, niin tasa-arvoista kuin onkin heterosellaisen kanssa, saavuta ihan pian enemmistöä. Enempää ääniä ns. ilmiö Haavisto ei saavuta vaikka olisi tusinan naista haaremissaan.
Laukeaminen helpottaa, jos olo on jotenkin ylilatautunut tästä kaikesta homoudesta
- Kokemus paistaa,
~cissi~ kirjoitti:
Laukeaminen helpottaa, jos olo on jotenkin ylilatautunut tästä kaikesta homoudesta
tosin väljähtyneesti. En taida mennä poikien vuoksi ihan ylilataukselle, mutta suvaittakoon.
- Max Lee
~cissi~ kirjoitti:
Haavisto (ja Antonio) on voittanut sydämet puolelleen. Niinistöstä tulee tasavallan presidentti, mutta Haavisto on sydänten presidentti :)
1§
Peräsuoli on sitä varten että sitä kautta poistuu ihmisen kehosta ulosteeksi kutsuttua aineenvaihduntatuotetta.
2§
Lapsi tai muulla tavoin vajaavaltaiseksi ymmärettävä henkilö tai asian tilan siten vallitessa hetkellisessä mielenhäirössä muutoin täysivaltaiseksi ymmärrettvä henkilö, voi kuiten olla 1 § mainitusta seikasta tietämätön tai muutoin kykenemätön tätä ymmärtämään.
3§
Kaikista tapauksista joissa on aihetta epäillä yleistä terveellisyyttä, turvallisuutta ja kansalisten hyvinvointia uhkaavaa tomintaa, jätehuoltolaissa, laissa tarttuvien tautien enaltahekäisystä sekä terveydenhuoltolaissa tarkoitetulla tavalla, tulee ilmoittaa viipymättä kunnalliselle terveystarkastajalle.
- tsau
Haavistosta jos tulisi joskus pressa katoaisin suomesta aika nopeesti, onneksi ei äkkilähtö ole kovinkaan kallista , Espanjaan tulisi kyllä heti muutto. Jumalan silmissä on Haaviston elämä kauhistus. Tehköön parannuksen asiastaan.
- ~cissi~
Jumalan silmissä on kauhistus, kun ihminen tuomaroi toisen yksityiselämää.
- Max3
Johan meillä "kasvaa" joukko väkeä, joka on yhä enemmäneksyksissä omassa elämässään, sosiaalisen median kautta ohjailtavissa, ns. "arvojohtajuutta" (jonka termin sisällön vain itse saavat määrittää) etsiviä ja sellaisen mediailmiön taakse asettuvia, suvitsevaisia ( sisällön termille määritys ks edellä), toisin asioista ääneen puhuvia vihapuhujiksi nimittäviä ... Ihmisiä nyt jo yli 1000000 ja ensi kerralla vastaavissa vaaleissa jo huomattavasti enemmän ... eli Haavistolla ja/tai vastaavalla median ennennäkemätöntä nostetta (kuten nytkin) saamalla taholla on huikeat mahdollisuudet ... Kokonaan toinen asia on se - mitä Suomelle todella tapahtuu ...
- Noin on
Nyt Haavistoa äänestäneistä isoin osa on muodin mukaan äänestäviä ja siten sosiaalisen median johdateltavissa äänestyskäyttäytymisessään. Haaviston buumi vaan oli ja meni, mutta josko seuraavaksi innostutaan jostain transusta:). Eikö sekin osoittaisi suvaitsevaisuutta ja nostattaisi sumalaisen menekkiä maailmalla?
- 4D tähti
"Uskotko, että Pekka Haavisto on ehdolla seuraavissa presidentinvaaleissa ja joko silloin olisi Pekan aika ? Vai lukeeko Mäntyniemen postilaatikossa Niinistö seuraavat 12 vuotta ? Onhan Haavisto vielä nuori... "
Jos Niinistö on suuremmin sössimättä, pysyy järjissään ja haluaa jatkaa hän on presidentti toisenkin kauden.
Haavisto on paljon enemmän suurennuslasin alla seuraavat vuodet ja vaikka mitään suurta negatiivista ei ilmaantuisikaan, niin toiselle kierrokselle pääsykin on vaikeaa. Haaviston tilanne 2012 muistuttaa hyvin paljon Elisabeth Rehniä 1994. Jos kuuden vuoden päästä suurilla ryhmillä on esittää kokeneita ehdokkaita, joiden persoona ja julkisuuskuva ei ole niin rikki kuin nyt Väyrysen ja Lipposen, niin Haavistolla ei ole mitään asiaa toiselle kierrokselle.
Kun vihervasemmisto nyt on vuorollaan äänestänyt presidentiksi lesboa ja homoa, niin ehkä seuraavaksi tempaistaan poikkeavien suvaitsevaisuutta korostaen äänestämään kepulaista. Yksi on ainakin marinoitumassa Brysselin EU-liemessä ja ehkä siirretty sieltä syrjään tuohon mennessä. - HAAVISTO 2018
.
En usko että enään ryhtyy, tämä 2 toinen kierros oli raskas vaikka ns. kamppailu oli asiallinen.
Uskoisin että pääsee muuten eteenpäin politiikassa, koska kyllä tuo kannatus kertoi että kansa hänestä pitää kovin.
Vaalit olivat kuitenkin Haavistolle henkilökohtainen voitto.
Ja uskoisin että 6 vuoteen Niinistö jää ja sitten jää eläkkeelle.Jäisikö Niinistö, joka kaksissa vaaleissa on pyrkinyt presidentiksi eläkkeelle kuuden vuoden jälkeen. Luulen, että hän jatkaa toiselle kaudelle.
Jos kuitenkaan ei jatka pidän Paavo Väyrysen presidenttiyttä vielä todennäköisenä. Pidin Väyrystä selvänä kakkosena näissäkin vaaleissa, en uskonut Haaviston mahdollisuuteen ensimmäisellä kierroksella. Keskusta tuskin nostaa ketään uutta komeettaa kuuden vuoden aikana, eikä sitä demareillakaan ole ellei Halonen asetu uudelleen ehdolle. Jos nämä kaksi pelinappulaa Niinistö ja Halonen eivät ole kuviossa seuraavassa vaalissa uskon Väyrysen mahdollisuuteen.marttiini1 kirjoitti:
Jäisikö Niinistö, joka kaksissa vaaleissa on pyrkinyt presidentiksi eläkkeelle kuuden vuoden jälkeen. Luulen, että hän jatkaa toiselle kaudelle.
Jos kuitenkaan ei jatka pidän Paavo Väyrysen presidenttiyttä vielä todennäköisenä. Pidin Väyrystä selvänä kakkosena näissäkin vaaleissa, en uskonut Haaviston mahdollisuuteen ensimmäisellä kierroksella. Keskusta tuskin nostaa ketään uutta komeettaa kuuden vuoden aikana, eikä sitä demareillakaan ole ellei Halonen asetu uudelleen ehdolle. Jos nämä kaksi pelinappulaa Niinistö ja Halonen eivät ole kuviossa seuraavassa vaalissa uskon Väyrysen mahdollisuuteen.No sinähän humoiristi olet. Väyrynen on seuraavissa vaaleissa yli 70-vuotias ja väki on kaikonnut maaseudulta kiihtyvään tahtiin. Kuka sitä enää äänestäisi?
- 323232
Ratikkakuski kirjoitti:
No sinähän humoiristi olet. Väyrynen on seuraavissa vaaleissa yli 70-vuotias ja väki on kaikonnut maaseudulta kiihtyvään tahtiin. Kuka sitä enää äänestäisi?
Ei ikä ole mikään este Ilaskivi oli jo yli 70-vuotias asettuessaan ehdolle 1994.
- ei kiitos
Ai valeproffa presidentiksi? Se vielä puuttuis. homous ei haittaa yhtään, mutta tittelinkipeys, hyi olkoon.
- tuotaniin
Pekasta en arvaa sanoa onko hän seuraavalla kaudella ehdolla vai ei. Mutta uskon, että hänen tavoin avoimempia ehdokkaita tullaan jatkossa näkemään. Mikä on mielestäni vaan plussaa, jos näin on. Ikivanhat kyrmyniska jäärät joutaa jo eläkkeelle myös politiikasta. :-)
Ajat muuttuu ja pressalta vaaditaan kykyä nähdä eteen ja taakse sekä myös molemmille sivuille. - prian
30 v on oltu demarien vallassa,,,,,jatulos on näkyvissä,,eteenkin viime 12 v aikana on mentyy liian pitkälle,,,jotain rupea haiseman pahalle...
nyt kansa voitti oman epävarmuuden ja näytti,,,et osa päättää kuka häntä
pitäis johtaa,,,vaikka presidenti ei ole ylivaltias kokopolitiikassa ,,,kuitenkin
hän on suomalaisille symboli numero 1 se pitäis olla suomalainen
olemukselta,,,,,,perusarvojien ja aatteiden kunnioittaminen tuovat kunnian jokaisen kansan päämiehelle,,,,ja kansa on ylpea johtajastaan.
good luck SHAUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uVRCHA LeCHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Tiuku
Tässä taas näkee miten kypsästi aikuiset ihmiset osaa keskustella......huoh.
- Pekka is out
Mitenkähän se Haavisto muka voitti? Kukaan ei ole ennen suorassa kansanvaalisa kokenut moista rökäletappiota. Perämies on perämies vaaleisakin.
- toivon mukaan
eiköhän se ole soini niinistön jälkeen seuraava presidentti.
- Keukeu sano kettu
Haavisto on kakkosmies (väänestysnumero, äänet vaaleissa ja "elämänkatsomus") ja presidentiksi valitaan vain se ykkönen ;D
Haaviston valinta presidentiksi ei välttämättä tapahdu vielä ensi kaudellekaan, koska hän ei välttämättä ole kuitenkaan se kaikkein näkyvin poliitikko vuoteen 2018 mennessäkään, ellei hän muuta työskentelytapaansa politiikan parissa ja median kanssa radikaalisti.
Nämä presidentinvaalit nostivat Haaviston profiilia. Hän muutti jo työskentelytapojaan vähän, pakosta. Hänet nähtiin ihmisenä, josta hänelle tuli paljon sympatiaa. Mutta se yksin ei riitä presidentin valinnassa. Tarvitaan lisää jotain paljon konkreettisemmalta tuntuvaa, jotta saadaan ihmisten luottamus ja innostuminen.
Tarkoitan sitä, että naamakirja ja keskinkertainen tarina ei vaan riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624