Mistä juttuseuraa ja keskustelukumppani?

Keskustelukumppani

Aloitetaan nyt sitten tällekin palstalle oma yhteystietoketju. Se on ihmisille jotka uskoo keskustelun voimaan ja vertaistukeen. Meitä on varmasti monia jotka kaipaa ystävää, ihmistä joka kuuntelee, puhuu samaa kieltä ja on kiinnostunut keskustelemaan parisuhteeseen liittyvistä asioista. On kuitenkin eri tilanne puhua asioista samassa tilanteessa olevan ihmisen kanssa kuin "paasata" jatkuvasti ystävilleen joilla kaikki on hyvin.

Olen ihan normaali, työssä käyvä, itse ajatteleva, reilu 40-vuotta nuori mieshenkilö pääkaupunkiseudulta. Elämänkokemusta parisuhteissa minulla on huomattavasti enemmän kuin sinkkuna olemisesta. En ole etsimässä parisuhdetta vaan ystävää tai ystäviä, joiden kanssa keskustella ja vaihtaa ajatuksia. Elän juuri vaikeita hetkiä suhteessani, jonka ongelmat ovat ns. räjähtäneet käsiin viime viikkoina ja jonka takia harkitsen tällä hetkellä eroa hyvin vakavasti. Puhuttavaa minulla olisi mm. uskollisuudesta, luottamuksesta, yksinäisyydestä, seksuaalisuudesta jne. Kun kuitenkaan ei ole sellaista ystävää jonka kanssa asioista puhua, lähdin etsimään samassa tilanteessa olevia keskustelukumppaniksi, tueksi vaikean asian käsittelyyn.

Oletpa sitten mies tai nainen, nuorempi tai vanhempi, eronnut tai eroamassa, ongelmia parisuhteessa tai olipa aihe mikä tahansa ja kaipaat ystävää jonka kanssa puhua ja olet vastavuoroisesti halukas kuulemaan minua, niin uskon että saamme aikaiseksi toisiamme tukevia keskusteluja.

Kaipaan siis nimenomaan puhumista en kirjoittamista. Sitä minä saan tehdä ihan tarpeeksi yksin asioita miettiessäni. Lisäksi asioiden esittäminen on minulle paljon helpompaa puhumalla, kun en mikään Hemingway ole.

Minuun saa yhteyden kirjoittamalla osoitteeseen [email protected] niin sovitaan miten pääsemme alkuun.

Ottakaa rohkeasti yhteyttä, meillä ei ole mitään hävittävää vaan päin vastoin!

1

144

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko tämä keskustelu kuollut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe