Entiset uskovat Anssi Kela ja Mikko Kuustonen homon joukkoihin

Míro

Eilen nähtiin surullinen näytös, jossa entiset uskovaiset muusikot Anssi Kela ja Mikko Kuustonen silmät kiiluen ja näyttävästi fanittivat Pekka Haavistoa suuressa homo/lesbo-joukossa.

Nyt lopunaikoina nähdään todella, miten ihmiset jakaantuvat lampaisiin ja pässeihin, Jumala tekee tätä samaa jakoa seurakunnassaankin.

Olkaamme valveilla ja rukouksessa, ettemme itse lankeisi moisiin typeriin per keleen kavaliin juoniin!!!

17

2320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (ei kirj.)

Eivät he ole Jumalaa hylänneet vaan äärikonservatiivis-keppulajengin jumalakäsityksen ja se saakin mennä...

Ja toi tytär Iina Kuustonen....:O

• Tehkää parannus

He ovat tieten tahtoen hyljänneet Jumalan, sillä he olivat ennen uskovia ja osaavat kyllä Raamattunsa ja tietävät OIKEIN hyvin, että homous/lesbous on suurta syntiä.

Vaan, itsepähän ovat valintansa tehneet, Jumala armahtakoon heitä, että löytävät takaisin Jeesuksen luokse katumaan syntejään.

Roomalaiskirje

1:21 koska he, vaikka ovat tunteneet Jumalan, eivät ole häntä Jumalana kunnioittaneet eivätkä kiittäneet, vaan ovat ajatuksiltansa turhistuneet, ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

1:22 Kehuessaan viisaita olevansa he ovat tyhmiksi tulleet

1:23 ja ovat katoamattoman Jumalan kirkkauden muuttaneet katoavaisen ihmisen ja lintujen ja nelijalkaisten ja matelevaisten kuvan kaltaiseksi.

1:24 Sentähden Jumala on heidät, heidän sydämensä himoissa, hyljännyt saastaisuuteen, häpäisemään itse omat ruumiinsa,

1:25 nuo, jotka ovat vaihtaneet Jumalan totuuden valheeseen ja kunnioittaneet ja palvelleet luotua enemmän kuin Luojaa, joka on ylistetty iankaikkisesti, amen.

1:26 Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen;

1:27 samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti.

1:28 Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

1:29 He ovat täynnänsä kaikkea vääryyttä, pahuutta, ahneutta, häijyyttä, täynnä kateutta, murhaa, riitaa, petosta, pahanilkisyyttä;

1:30 ovat korvaankuiskuttelijoita, panettelijoita, Jumalaa vihaavaisia, väkivaltaisia, ylpeitä, kerskailijoita, pahankeksijöitä, vanhemmilleen tottelemattomia,

1:31 vailla ymmärrystä, luotettavuutta, rakkautta ja laupeutta;

1:32 jotka, vaikka tuntevat Jumalan vanhurskaan säädöksen, että ne, jotka senkaltaisia tekevät, ovat kuoleman ansainneet, eivät ainoastaan itse niitä tee, vaan vieläpä osoittavat hyväksymistä niille, jotka niitä tekevät.

• nyyhnyyh

"Tehkää parannus"

*Roomalaiskirje
        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?*

• Tehkää parannus
        nyyhnyyh kirjoitti:

"Tehkää parannus"

*Roomalaiskirje
        Sen tähden et voi mitenkään puolustautua, ihmisparka, sinä joka tuomitset muita, kuka sitten oletkin. Tuomitessasi toisen julistat tuomion myös itsellesi, koska sinä, toisen tuomitsija, teet itse samoja tekoja.

Kuvitteletko sinä välttäväsi Jumalan tuomion, kun teet itse sellaista, mistä tuomitset muita?*

Minä en tuomitse ketään, vaan Jumalan Sana tuomitsee.

Enkä minä todellakaan tee samoja tekoja kuin homot/lesbot, sillä olen naimissa oleva hetero, eikä edes uskottomuus (haureus) tulisi mieleenikään, en ole sentyyppinen ihminen.

• Ajatellahvähäse

Vai sillai entiset uskovat silmät kiiluen tekivät.................Nykyiset uskovaiset ovat silmät kiiluen vetäneet Herran nimen esiin huutaessaan KUMMITYTTÄRENSÄ SILMÄT KIILUEN NAINEEN NIINISTÖN VAALIKANPANJAN PUOLESTA.
      En tykkää homoista, mutta en mahdollisista pedofiileistakaan.................."Joka viettelee yhden näistä pienimmistä......olisi parempi että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa"...................................
      -
      Ensinnäkään Jeesusta ei pitäisi vetää mukaan politiikkaan, ja toisekseen olisi syytä tutkia Raamattunsa ajatuksen kanssa, ja oikeasti miettiä mitä siellä opetetaan......................Sen sijaan että huudetaan lauman mukana , kuin apinalauma, miettimättä ajatuksellakaan sitä, että haaviston homous ei tee niinistöstä vanhurskasta.......................Kummityttärensä nainut mammonanpalvoja ei ole yhtään parempi.................

• Kummaa tekstiä

"Ajatella vähäsen"

Mitä ihmettä sönkötät, jos Jenni on Niinistön kummitytär, ei hän silti sukulainen ole, eikä hän lapsi ole vaan ihan keski-ikäinen nainen jo.

Siis mitä pahaa on mennä kunniallisesti naimisiin heterona naisen kanssa, joka on vaikka kummitytär, mitä suunrepimistä tässäkin muka on?

Harvinasen typerää tekstiä sinulta, et sitten mitään muuta keksinyt - ja muuten, miten presidentti ja puolisonsa liittyvät Anssi Kelaan ja Mikko Kuustoseen, noihin entisiin uskoviin, nyt Jumalan Sanan hyljänneisiin homojoukkolaisiin.

• Jumala näkee

Heprealaiskirje 6:4-6

Sillä mahdotonta on niitä, jotka kerran ovat valistetut ja taivaallista lahjaa maistaneet ja Pyhästä Hengestä osallisiksi tulleet
      ja maistaneet Jumalan hyvää sanaa ja tulevan maailmanajan voimia,
      ja sitten ovat luopuneet-taas uudistaa parannukseen, he kun jälleen itsellensä ristiinnaulitsevat Jumalan Pojan ja häntä julki häpäisevät.

--
      Surullistahan se tosiaan on, mutta ainoastaan Jumala voi vetää heidät jälleen puoleensa, muut ihmiset eivät heidän tilaansa voi korjata. Varoiteltu varmaan on,mutta ilmeisesti turhaan.

• Olisko ne olleet liian kauan Markku Koiviston kanssa Nokia Missiossa ??? Elikä Hyvä kehoitus annoit ---> Olkaamme valveilla ja rukouksessa, ettemme itse lankeisi moisiin typeriin per keleen kavaliin juoniin!!!

• Ex-missiolainen

Tuota... Eivät tietääkseni ole olleet ikinä Nokia Missiossa kumpikaan, vaikka en ole varma ovatko sitten olleet jossain vaiheessa Helsingin Nokia Missiossa - Itse olen entinen Tampereen nokiamissiolainen.

Erosin tosin jo vuosi sitten, vai onko sinulla sellaista tietoa, että olisivat olleet Nokia Missiossa Hesassa?

• Jochanan (Ei kirj.)

Anssi Kela ja Mikko Kuustonen ovat molemmat niin tylsiä, kuivia ja epäkarismaattisia äijiä etten jaksa lakata ihmettelemästä, miks jotkut uskovat on alunperinkään nostaneet heijjät mihkään jalustalle.

Ihan sama mitä kaks ruipeloo runoilijaa tekee!

• KTS (Ei kirj.)

Äläs ny ku noi meijän radikaalinetin tytötki on ihan lääpällään niihi...:O

• Palutukaa eksyneet

Niin, en ole itsekään koskaan tykännyt millään tavalla heidän musiikistaan, tai heistä muutenkaan.

Mutta kyllä se valtavalta Jumalan pilkalta näytti, kun tiesin joskus olleen palavasydämisiä uskovia ja nyt elvistelivät sa atanan homo - joukoissa, silmät pahuutta kiiluen. Mikä häpeä heillle!!!

• Valitettavasti näin
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Äläs ny ku noi meijän radikaalinetin tytötki on ihan lääpällään niihi...:O

Sinulta en välittäisi KTS kuulla yhtäkään kommenttia ikinä mistään, koska ne ovat kaikki aina suoraan sielunvihollisen suusta.

• mies pimeästä on KTS
        Valitettavasti näin kirjoitti:

Sinulta en välittäisi KTS kuulla yhtäkään kommenttia ikinä mistään, koska ne ovat kaikki aina suoraan sielunvihollisen suusta.

Olen samaa mieltä. KTS on pahanteossa molemmin käsin:

"Pahantekoon molemmin käsin! Sitä taidolla tekemään!" Miika 7:3

• Anonyymi

En ollut kyseisessä tapahtumassa,
      mutta kuuntelen mieluusti Mikko
      Kuustosen ja Anssi Kelan musiikkia.

Hyvä musiikki on hyvää ja huono
      musiikki on huonoa musiikkia, ja
      Mikon sekä Anssin musiikki on
      Hyvää musiikkia.

• Anonyymi

Osoitatko tukesi homostelulle kuuntelemalla heidän ääntelyään?

• Anonyymi

Moni on lähtenyt Elvis-tielle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe