Foorumin häirikkö

Mirka...

Foorumin pahin häirikkö on kirjoittelija2. Haastaa riitaa joka asiasta.

13

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen opetus

On pantu merkille.
      Hänellä ei ole Jeesusta sydämessään.
      Viimeisellä tuomiolla Jeesus sanoo hänelle: Minkä olet tehnyt noille toisille, sen olet tehnyt minulle.
      Rukoillaan, että hän vapautuisi vihan synnistä.

Siunausta sinullekin Mirka.

• Kirjoittelija2

"Rukoillaan että hän vapautuisi vihan synnistä."

Enpä ymmärrä sinuakaan. Enpä tässä ole vihaamassa ketään. Jos toivoo, että Rukoukset-palstalla kirjoitettaisiin palstan aiheesta, niin onko se sinusta merkki vihan synnistä? Mistä aiheesta sinun mielestäsi pitäisi ja saa keskustella Rukoukset-palstalla?

Foorumin pahin häirikkö on ateisti-Mirka puahitteluineen ja hehettelyineen.

• Hei Kirjoittelija2
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

"Rukoillaan että hän vapautuisi vihan synnistä."

Enpä ymmärrä sinuakaan. Enpä tässä ole vihaamassa ketään. Jos toivoo, että Rukoukset-palstalla kirjoitettaisiin palstan aiheesta, niin onko se sinusta merkki vihan synnistä? Mistä aiheesta sinun mielestäsi pitäisi ja saa keskustella Rukoukset-palstalla?

Foorumin pahin häirikkö on ateisti-Mirka puahitteluineen ja hehettelyineen.

Sinua häiritsee selvästi jos joku kirjoittaa tänne tutkittua tietoa rukoilemista.

Miksi raivosut tutkitusta tiedosta?

• tieteelliset
        Hei Kirjoittelija2 kirjoitti:

Sinua häiritsee selvästi jos joku kirjoittaa tänne tutkittua tietoa rukoilemista.

Miksi raivosut tutkitusta tiedosta?

tutkimukset valheellisina ja vääristeltyinä eivät todista mitään. Tällaisista on totuudellista näyttöä vaikka miten. Samoin tieteellisten teorioiden ristiriitaisuus osoittaa yksiselitteisesti niiden epäluotettavuuden vaikka jotkut valhetodistelut onkin iskostettu tiukasti kaikista tuuteista ja yhä uudestaan ja uudestaan, sillä siten valheita myös ylläpidetään, valitettavasti.

Onnellisia ne, jotka rakastavat Totuutta Jeesuksessa.

• Kirjoittelija2

Foorumin pahin häirikkö taitaa olla Mirka, jolla ei itsellään yleensä ole uskonnollisten palstojen aiheista yhtään mitään sanottavaa, vaan hän kirjoittaa joka välissä uskon ja uskontojen vastaisesti ja käy muiden kirjoittajien kimppuun niin, kuten nytkin tekee.

• Eithel

Nyt sinä et pysy totuudessa. Väität ettei Mirkalla ole yleensä sanottavaa palstan aiheesta.

Olen lukenut monia Mirkan viestejä, joissa hän on suorin sanoin kertonut, etteivät rukoukset toimi, mikä tietenkin tarkoittaa, etteivät ne paranna rukoilijan elämäntilannetta millään yliluonnollisilla yhteyksillä. Se jos mikä on sanomista palstan aiheesta.

Mitä uskon ja uskontojen vastaisuuteen tulee, niin mikään tosiseikka ei puhu sen puolesta, että uskontojen faktaväittämät olisivat totta (jos ymmärrät pointtia). Et hyväksy sen sanomista, mutta asian laita ei muuksi muutu, vaikkei sitä kukaan tälle palstalle kirjoittaisikaan. Kannattamasi sensuuri ei tee kirkkosi jumalasta yhtään vähemmän mielikuvituksen tuotetta kuin mitä hän muutenkin on.

Minä en halveksi uskovaisia, vaan pidän heidän ihmisarvoonsa kuuluvana, että he saavat muunkinlaista informaatiota kuin pelkkää kritiikitöntä uskontopropagandaa: Kun he eivät ole saaneet tutustua muunlaiseen ajatteluun kotona eikä koulussa, niin tämän palstan ei tarvitse olla yhtä yksipuolinen.

Yksipuolisen aivopesun kohteeksi joutuvalla henkilöllä ei ole vaihtoehtoja mistä valita.

• Mirka...

Minä kirjoitan vain faktaa uskonnoista ja rukoilemisesta. Sinussa on jotain vikaa kun et hyväksy tosiasioita tänne.
        Harhat ei ole nykyaikaa.

• rukousapu

Joko uskot Mirka?

Häirikkösi on tullut synnin tuntoon ja lakannut haastamasta kanssasi riitaa.

Jeesus on kuullut Mirkan sydämen toiveen.

Kiitos Jeesus!

• Jumalan lapsi

Rukoilin kirjoittelija2 onnettomuutta ja hän on nyt kuollut tähän onnettomuuteen. Jumala on kuullut rukouksemme ja on pelastuksemme.

• Eithel

Jos rukouksesi on ollut noin hämmästyttävän tehokas, niin toivon Kirjoittelijan tulleen korotetuksi pyhimysten joukkoon, jotta hän voi edelleen ilmestyä meille ja tehdä tarvittaessa ihmeitäkin.
        Täällä jos missä tarvittaisiin voimallista pyhimystä auttamaan pulassa olevia rukoilijoita.

• Metsätienkulkija
        Eithel kirjoitti:

Jos rukouksesi on ollut noin hämmästyttävän tehokas, niin toivon Kirjoittelijan tulleen korotetuksi pyhimysten joukkoon, jotta hän voi edelleen ilmestyä meille ja tehdä tarvittaessa ihmeitäkin.
        Täällä jos missä tarvittaisiin voimallista pyhimystä auttamaan pulassa olevia rukoilijoita.

Eli rukoukset toimii sitenkin Mirkan ja Eithelinkin mielestä. Kyse onkin ollut vaan siitä, että minkä ruhtinaan puolesta. Tulipahan tämäkin selväksi. Kiitos todistuksestanne.

• Eithel
        Metsätienkulkija kirjoitti:

Eli rukoukset toimii sitenkin Mirkan ja Eithelinkin mielestä. Kyse onkin ollut vaan siitä, että minkä ruhtinaan puolesta. Tulipahan tämäkin selväksi. Kiitos todistuksestanne.

Totisesti, jos vanha nettisisareni Kirjoittelija ilmestyy tänne ja kertoo menehtyneensä onnettomuudessa ja sitten nousseensa taivaaseen pyhimyksenä, niin minun täytyy tehdä hiukan tarkistuksia maailmankatsomukseeni.
        Vielä en niitä tee, kun en tiedä, ovatko yliluonnolliset voimat käsitelleet Kirjoittelijaa millään tavalla rukousten seurauksena.

Kirjoittelija huhuu, mitä kuuluu? Oletko nykyään pyhimys?

• Metsät.

Enhän ole haastanut itse riitaa kanssasi, Mirka? Eikö meillä ole ihan ystävällinen suhde? Untakin olen sinusta nähnyt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe