Yhdenyön sinkut

Vaimo Lappeenr.

Kaduttaako teitä koskaan, kun huomaatte olevan ukkomiehien likasankoja?

15

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nnainen

Sori, mut mä luulen, että sinkkuja ei välttämättä yhdenyön jutut vaivaa yhtään, koska ovat saatteneet olla juuri niitä hakemassa.

Jos suuntaisit kysymyksen ukkomiesten kanssa pidempään seurusteluun haksahtaneisiin, vois kalikka kolahtaakin.

• sillai

Jokainen yhdenyön juttu on minua kaduttanut, joskus silti sortuu. Mutta en näin heteromiehenä tietääkseni ole kenenkään ukkomiehen likasanko.

• tunnemyrskyjäodotell

Sama täällä, niistä ei jää mukavia muistoja, mutta välillä on sortunut sellaisiin. Vaan nyt ne on loppu ja elellään selibaatissa siihen asti kunnes kemiat kohtaa.

• sanansamittainen

Jos mies vakuuttaa olevansa sinkku, mitä mahdollisuuksia on hänen siviilisäätyään selvittää yhdenyönjutuissa? Kyllä täytyy pystyä luottamaan toisen sanaan sen verran. En minä ainakaan ole pyytänyt keneltäkään virkatodistusta nähtäväksi siviilisäädyn varmistamiseksi. Enkä osaisi tuntea huonoa omaatuntoa jos jälkeenpäin paljastuisikin ukkomieheksi. Se on hänen omassatunnossaan silloin se tahra, ei minun.

• MallaM

Miks yhdenyön juttuja pitäis katua? En ole ikinä katunut, aina on ollut kivaa.

• Herpes Lpr.

Ei kannatakkaan katua, ei edes siinä vaiheessa kun yrität kusta vessan pöntöllä ja huudat kivusta ja särystä kun olet saanu herpeksen, vaikka käytitte kondomia.
        Jatkakaa vain samaan malliin.

• en ole pettänyt

Siis kysytkö nyt, että pitäisikö katua sitä kun huomaakin yhden yön hoitonsa olleen ukkomies?

Eihän se mukavalta tunnu, jos asia ihan oikeasti paljastuu jälkeenpäin ja on ajatellut olevansa tekemisissä sinkkumiehen kanssa. Mutta parisuhteesta ovat kuitenkin vastuussa parisuhteen osapuolet itse eikä kukaan ulkopuolinen, ja näin ollen pettäjä tekee valintansa pettää. Ei sitä vastuuta voi muille sysätä. Minusta tuntuisi ainakin kornilta pettää miestä ja syytellä tilanteesta molempia miehiä ja esittää viatonta. Kyllä se on ihan oma valinta ollut, ja tekee minusta siinä tilanteessa huonon ihmisen, ei kenestäkään muusta. Itse asiassa, jos vastuun omasta parisuhteestaan yrittää sysätä vieraiden harteille, se kertoo mielestäni siitä että parisuhteessa ei ole kaikki ihan kunnossa ja toisaalta myös henkilön kypsymättömyydestä ja itsekeskeisyydestä.

• naimaton

Eikö tuossa tilanteessa ukkomiehen pitäisi katua, eikä sinkun?

• Tippari

Sinkuthan ei tunnetusti yritäkkään iskeä ukkomiehiä, ihan vahingossa vaan jäävät ukkomiehen alle.

• mitäs vielä kuuluu

Ei kaduta, enemmin naurattaa. En tiedä sitten paljonko nauratti sitä likaisen ukkomiehen vaimoa joka sai postissa minun käytetyt pikkuhousut ja kiitokset miehen lainasta.

• MallaM

Mä taas kerran otin salaa kännykuvia sängyssäni nukkuvasta alastomasta ukkomiehestä. Ja lähetin vaimolle, hih!

• aina hauskaa olla pi

Jep. Ja kun laittaa vielä miehen omasta kännystä ne kuvat maailmalle niin kaikilla on vielä mukavempaa. Toki kuva kannattaa laittaa myös miehen äidille ja anopille, sekä muille kiinnostaville ketä sattuu puhelimen muistiosta löytymään. Useimmat älypuhelimen omistajat eivät vaivaudu suojaamaan sähköpostiaan tai facebook-tiliään salasanoilla vaan känny avaa ne suoraan. Ai ai mitä mahdollisuuksia se tarjoaakaan. Kokeilkaapas arvon leidit.

• Kiitos kakkoselle
        aina hauskaa olla pi kirjoitti:

Jep. Ja kun laittaa vielä miehen omasta kännystä ne kuvat maailmalle niin kaikilla on vielä mukavempaa. Toki kuva kannattaa laittaa myös miehen äidille ja anopille, sekä muille kiinnostaville ketä sattuu puhelimen muistiosta löytymään. Useimmat älypuhelimen omistajat eivät vaivaudu suojaamaan sähköpostiaan tai facebook-tiliään salasanoilla vaan känny avaa ne suoraan. Ai ai mitä mahdollisuuksia se tarjoaakaan. Kokeilkaapas arvon leidit.

Yksi nainen halusi käräyttää miehen mutta soitti vahingossa kolmoselle. Vahinkoja sattuu myös käräyttäjille. Puhelu nauhoitettu.

• sinkku Lpr:sta

Ei tietysti kaduta. Yksi yö on yksi yö, siviilisäätyyn katsomatta. Ja kyllä ne yleensä kertoo ukkomiehiä olevansa. Jotenka älä huoli, sulla on rehellinen mies.

Sitten vasta kaduttaa, kun ne tuppaa perään soittelemaan, jäävät monesti roikkumaan helmaan kiinni.

• Vapiskaavaimot

Nautin kyllä itse lähes aina niin paljon seksistä ja läheisyydestä ettei haittaa. Sitäpaitsi ukkomiehet on ylivoimaisesti parhaita sängyssä.. Naminami.. Ei nainen tee väärin antaessaan ukkomiehelle. Ja usein kuulen että meidän seikkailut on myös piristänyt miehen arkea. Ei elämää niin tosissaan kannata ottaa ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      91
      1062
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe