Miesten nurkkaus

kaarne.

Mitä arvelette, tuntevatko keski-ikäiset naiset itsensä riittämättömlksi, kun työ tai kaveripiiriin tulee mukaan nuorempi nainen?

Siis sellaisen tyyppinen nuori nainen, joka saa runsaasti huomiota miehiltä?

Hehehe...

http://aijaa.com/003319518515.jpg

33

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikenikäiset ja näköiset naiset olis mun puolesta tervetulleita mun työ-tai kaveripiiriin. Olen sitä ehdotellutkin eri tahoille.Liikaa vanhoja ukkoja :P

      • kaarne.

        Eli viihdyt paremmin naisten kuin miesten seurassa?


      • y.b lähdössä ulos
        kaarne. kirjoitti:

        Eli viihdyt paremmin naisten kuin miesten seurassa?

        Kyllä, olen lesbo :)


      • kaarne. kirjoitti:

        Eli viihdyt paremmin naisten kuin miesten seurassa?

        En, mutta olis vaihtelua.. ihmisen mukaan menee, kenen seurassa viihdyn. Ei sukupuolen.


      • kaarne.
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        En, mutta olis vaihtelua.. ihmisen mukaan menee, kenen seurassa viihdyn. Ei sukupuolen.

        Eli tuttavapiirisi koostuu lähinnä miespuolisista?


      • kaarne. kirjoitti:

        Eli tuttavapiirisi koostuu lähinnä miespuolisista?

        Joo, johtuu mun työstä.


    • Ratikkakuski.

      Eivät tietenkään ;-)

    • reIaxed_eyes

      Aivan varmasti vanhemmat ja varsinkin varatut naiset tuntevat olonsa tukalaksi tuossa tilanteessa.

      Aviomiehet voivat herkästi lähteä kuvatunlaisen naisen kelkkaan.

      Heh! :O)

      • Ai meinaakko, että niiden varattujen ukot olis samassa työpaikassa? Sinänsä jo kauhuskenaario. Kamalaa kun kaikki aika pitäis jakaa kumppanin kanssa nenätysten.


      • reIaxed_eyes
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ai meinaakko, että niiden varattujen ukot olis samassa työpaikassa? Sinänsä jo kauhuskenaario. Kamalaa kun kaikki aika pitäis jakaa kumppanin kanssa nenätysten.

        Ei vaan tarkointin sitä että miehen työpaikalle tulisi nuori vamppi.

        Heh! :O)


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ai meinaakko, että niiden varattujen ukot olis samassa työpaikassa? Sinänsä jo kauhuskenaario. Kamalaa kun kaikki aika pitäis jakaa kumppanin kanssa nenätysten.

        Eipä se ollu taas uutta, etten tajua keskustelun aiheesta yhtään mitään. Kannatan silti yksilön vapautta.


      • reIaxed_eyes kirjoitti:

        Ei vaan tarkointin sitä että miehen työpaikalle tulisi nuori vamppi.

        Heh! :O)

        No sehän olis musta jännää, koska siellä on nyt vaan pelkkiä äijiä. Mutta joo, vaikka yritän kovasti pinnistellä, en näe asiassa mitään uhkaavaa. Ei eri sukupuolen kanssa työskentely ole kovin erikoinen asia. Sitä tapahtuu.


      • maniamaria kirjoitti:

        Eipä se ollu taas uutta, etten tajua keskustelun aiheesta yhtään mitään. Kannatan silti yksilön vapautta.

        Sää vissiin tarkoitit kaveripiiriä ja mä töitä. Molemmat mainitaan aloituksessa. Joten tasoissa ollaan, ymmärtämisen suhteen ;)


      • mm(pietan kaa ulos)
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Sää vissiin tarkoitit kaveripiiriä ja mä töitä. Molemmat mainitaan aloituksessa. Joten tasoissa ollaan, ymmärtämisen suhteen ;)

        Mut ei mua haittais, vaikka miehen työmaalla oli pari vamppia. Omassanikin voisi olla niinku ajatuksena ainakin joku rantaleijona söpis piristeenä. Mut ilmanki pärjää.


      • yksinkertainen.blondi
        mm(pietan kaa ulos) kirjoitti:

        Mut ei mua haittais, vaikka miehen työmaalla oli pari vamppia. Omassanikin voisi olla niinku ajatuksena ainakin joku rantaleijona söpis piristeenä. Mut ilmanki pärjää.

        Rantaleijonalla vois olla aikas vilu tähän aikaan vuodesta :P


    • Koska se keski-ikä on?

      Riittäminen ei ole ikäkysymys, ellei sitten ole aloittajan aiheen kaltainen arajärvi. Koska en tyhmän kanssa styylaile, niin antaahan tulla vaan naisia ihan rauhassa:)

      • kaarne.

        On se myös ikäkysymys.

        Keski-ikäinen nainen (35 ) ei omista samanlaista viehtätysvoimaa kuin nuorempi.

        Poikkeuksia tietysti on, mutta noin se yleensä menee.

        Miehet sen kuin komistuvat iän myötä.


      • kaarne. kirjoitti:

        On se myös ikäkysymys.

        Keski-ikäinen nainen (35 ) ei omista samanlaista viehtätysvoimaa kuin nuorempi.

        Poikkeuksia tietysti on, mutta noin se yleensä menee.

        Miehet sen kuin komistuvat iän myötä.

        Ööh, mitäs viehätysvoima töissä merkitsee? Mun käsittääkseni töissä tehdään töitä :)


    • Se on ihan ihmisestä kiinni. - Siis sekä siitä vanhemmasta että nuoremmasta. - Viimeiset 15 vuotta minä olen ollut työyhteisössämme sellainen eräänlainen kouluttaja, johon jostakin syystä nuoret ovat ottaneet kontaktin ja olen sitten opastanut heidät talon tavoille ja mukaan kahvipöytäkeskusteluihin. - Jossakin vaiheessa huomasin, että tulijat alkoivat olla sitä ikää, että voisin olla heidän äitinsä. - Hetken se pyörähti mielessä, mutta ei se mitenkään vaivaamaan jäänyt.
      Omassa lähiystäväpiirissäni on sekä itseäni noin 10 vuotta vanhempia naisia, että minua noin 10-15 vuotta nuorempia, oman ikäisteni lisäksi. - Ja suurella riemulla lähdemme yhdessä viihteelle silloin harvoin, kun enää saadaan porukka kasaan. - Itse asiassa mun opiskeluaikojen bestis ja poikani kummitäti on eräänlainen missi ja totuin siihen jo siinä vaiheessa kun aloimme käydä yhdessä viihteellä, että hän oli se, joka toimi porukan kärpäspaperina ;D Olemme muuten syntyneet tasan samana päivänä, mutta tilanne tuon asian suhteen ei ole muuttunut...

      • kaarne.

        Minkä alan naisia olet, jos saa kysyä?


      • kaarne. kirjoitti:

        Minkä alan naisia olet, jos saa kysyä?

        Ihan vaan toimistorotta :)


      • kaarne.
        xena-183 kirjoitti:

        Ihan vaan toimistorotta :)

        Oletko niin onnekas, että voit chattailla netissä työaikana?


      • kaarne. kirjoitti:

        Oletko niin onnekas, että voit chattailla netissä työaikana?

        Hoidan osan töistä netin kautta, mutta esim. S24:ään tai facebookiin en pääse työkoneelta. - Eli en chattaile netissä työaikana ;)


      • kaarne.
        xena-183 kirjoitti:

        Hoidan osan töistä netin kautta, mutta esim. S24:ään tai facebookiin en pääse työkoneelta. - Eli en chattaile netissä työaikana ;)

        Ahaa, kysyin vaan koska olet aika usein täällä.


      • kaarne. kirjoitti:

        Ahaa, kysyin vaan koska olet aika usein täällä.

        Olen pitkällä lomalla, joka alkoi vuodenvaihteessa... - Toivon pääseväni takaisin töihin jo suunniteltua aiemmin ;)


      • kaarne.
        xena-183 kirjoitti:

        Olen pitkällä lomalla, joka alkoi vuodenvaihteessa... - Toivon pääseväni takaisin töihin jo suunniteltua aiemmin ;)

        Niin, kyllä töissäkin voi olla mukavaa vaikka toimentulon takia siellä ollaan.

        Se on työantajasta kiinni, että millainen työilmapiiri on.

        Kunnollinen patruuna laittaa alaiset paiskimaan töitä.


    • Koko aloitus on naista halventava, ei nainen ole työssä itseään esittelemässä työpaikan miehille, kuten y-b viittasi töissä tehdään töitä.

      Miksi aloittaja olettaa vanhempien naisten olevan kateellisia? päinvastoin vanhemmat naiset ovat itsevarmempia ja tulevat siten toimeen myös nuorien kanssa.
      Olen itse työskennellyt "tyttösten" kanssa ja hyvin olen tullut juttuun.

      • kaarne.

        Ei aloitus ollut mitenkään naisia halventava vaan totuudenmukainen.

        Eikä sillä ole väliä minne tälläinen nuori vampyyritär ilmestyy, koska vaikutus on aina sama.

        Kyllä vanhempaa naista harmittaa kun nuori ja hehkeä nainen saa kaikein huomion.

        Ehkä myös minua harmittaisi, jos olisin nainen.


      • sipsipussi
        kaarne. kirjoitti:

        Ei aloitus ollut mitenkään naisia halventava vaan totuudenmukainen.

        Eikä sillä ole väliä minne tälläinen nuori vampyyritär ilmestyy, koska vaikutus on aina sama.

        Kyllä vanhempaa naista harmittaa kun nuori ja hehkeä nainen saa kaikein huomion.

        Ehkä myös minua harmittaisi, jos olisin nainen.

        Nuoret ämmät on nykyään valitettavasti harvoin kauniita. Höllyvät löllyvät siiderimahat jo 16-vuotiaasta.


      • kaarne.
        sipsipussi kirjoitti:

        Nuoret ämmät on nykyään valitettavasti harvoin kauniita. Höllyvät löllyvät siiderimahat jo 16-vuotiaasta.

        Niin varmaan, mutta ovat sentään kasvoiltaan kauniita.


      • kaarne. kirjoitti:

        Niin varmaan, mutta ovat sentään kasvoiltaan kauniita.

        Toi oli kyllä niin idioottimaisinta, mitä oon ikinä täällä lukenu :)

        En tiedä ainoatakaan naista, joka haluis olla vain pelkästään kaunis. Ja vain siksi, että pösilö mies sattuis tykkäämään jopa pelkistä kasvoista :D
        Öitä silti. Vitut tätä enempää tänään jaksa.


    • Ei tunne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe