Mitä jäynää olette petturille tehneet

Ei maha mittään

Tässä yksi nettifeikki
Kopioitu eräästä vanhasta ketjusta.

Hauskaa
Minä tein aikoinaan useammankin nettiprofiilin. Minulle idean antoi eräs nainen joka soitti ja kertoi olevansa kihloissa mieheni kanssa. Asuimme silloin jo erossa mutta tuon puhelinsoiton tullessa olimmae yhdessä taas, vieläpä autolla liikkeellä. MIes arvasi heti kuka soittaja oli ja otti puhelimeni, sulki sen ja heitti laukkuuni, nainen ei vain hellittänyt vaan soitti uudestaan mutta silläkertaa mies otti puhelimeni heti ja kaikki mitä nainen aikoi sanoa minulle menikin miehen korville. Josta tämä raivostui sulki puhelimen ja heitti laukkuuni. Naiset ovat kauheita hän kiljui.
Noh soitin tuolle naiselle ja kyselin että miten hän on mieheni tavannut ja hän kertoi tavanneensa netissä.
Antoi minulle mieheni profiili nimenkin. Hän myös kehotti minua laittamaan syötin että saisin selville miehen ajatukset.
Ja niin tein. Tein useamman profiilin. Monet naurut sain kun mies kertoi kuinka oli pettänyt vaimoaan (minua) ja oli nyt kuitenkin menettänyt kummankin.
Toiselle profiilille kertoi kuinka erosamme ei ollut ulkopuolisia vaan ainoastaan vaimon liika työnteko (siis minun, joka olen sairaseläkeläinen)
KOlmannen profiilin pidin pitempään koska tiesin että mies oli pettänyt minua jo paljon aikasemmin erään toisen kanssa jonka vuoksi muutimme erilleenkin mutta hän ei halunnutkaan erota vaan tuli takasin, pitäen kuitnekin oman asuntonsa.
Noh tuo profiilini keskusteli miehen kanssa useamman päivän ja viimein kun hän esitti tapaamista niin kerroin lähteväni lenkille. Sanoin että voisin tulla käymään jos sanoo nimensä ja osoitteensa. Kun sanoi niin profiili perääntyi heti koska sanoi tuntevansa sen ensimmäisen kakkosen ja tietävänsä miten asiat oikeasti meni. Mies selitteli satujaan mutta profiili ei enää halunnut kuulla sanoi vain että ei halua olla missään tekemisissä tuollaisen miehen kanssa joka puhuu satuja, että tiedän tapauksen tosi hyvin.
Hän pyysi että en missään yhteydessä kertoisi kenellekään mitä oli keskusteltu johon suotuin.
Hitsi että minulla oli hauskaa.

Velä yksi profiili ja samat jutut ja hän antoi puhelinnumeronsa jonka tietenkin tunnistin. Sanoin että soitapa sinä, tiedät numeroni.
Siitähän tuo kavahti, alkoi selitellä kuinka naiset ovat tyhmiä y.m y.m

Eikä siinä vielä kaikki pari kertaa tein treffit hänen kanssaan yhteen pubiin mutta en tietenkään mennyt. Menin kyllä lenkilläni kattomaan kun mies veivasi pyörällä paikanpäälle. Nauraen poistuin vakoilupaikastani.

Sitten luulen jääneeni kiinni, silloin jo soiteltiin. Hän oli hankkinut preadpaid numeron jota ei voinut tunnistaa. Kerroin lähteväni lenkille. Hän kertoi olevansa äitinsä luona kylässä. Sinne useampi kilometri matkaa ja kun kertoi pyöräilleensä niin en kuvitellutkaan että tulisi minua vastaan lenkilläni. Joten uskalsin kertoa melko tarkoin vaatetuksenikin. Ja kuinka ollakaan hän pyöräili minua vastaan. HUH mikä tunne ajattelin että nyt kävi käry.
SAnoin hälle heitä ja kysyin että miten hän täällä nyt. Hän pysähtyi ja kertoi puhistaneensa tietokonettaan ja lähteneensä sen jälkeen pyöräilemään.
Minä yritin pokkana selittää että olen menossa treffelille. En jäänyt juttelemaan hänen kans.
Myöhemmin hän soitti ja kysyi että jos treffini oli kivat. johon vastakin että kyllä oli tosi kiva tavata uusi ihminen.
En tiedä jos arvasi että valehtelin.

Muutaman päivän kuluttua matelii luokseni ja rukoili jälleen anteeksi, pyysi mahdollisuutta. En tiedä jos teki sen kostaakseen feikkini, lopullisesti erottiin tasan kolme vuotta sitten. Feikki jutut kesti koko sen kesän.
Jälkeen on sitten kyllä riidelty kovinkin, asioista joita joku toinen teki feikki jutuillaan, en siis ollut ainoa joka teki hälle saman jutun

51

1730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merkkierkkiki

Mieheni joka oli kihloissa, täh? Onneksi et ole ollut minun vaimo juoksisin karkuun ja tosi lujaa! En ihmettele että on pettänyt tai hakenut muuta seuraa voi pieksut.

• ei maha mittään

Petturi sai sitä mitä pyysi. . Joskus naisetkin osaavat toimia yhdessä saadakseen petturin kiinni.
      Hauskaa oli

• Aikoihin eletty

Täytyy sanoa että tuli lukiessa vahva tunne siitä että miehesi hyppyytti sinua ja luultavasti myös naureskeli partaansa.

Ei tuo ainakaan aikuisen ihmisen normaalilta seurustelulta vaikuta tai edes eron jälkeiseltä toiminnalta. Et ole ihan terve päästäsi mutta niinhän sä kirjoititkin että olet sairaseläkkeellä. Varmaan joku psyykkinen vaiva sinulla.

• Hyväksikäytetty

Heko,heko ja sinulla luetun ymmärtämisessä vaikeuksia.

• 17+9

Ei tarvitse ihmetellä jos mies on muijaa pettänyt, petturiksi ainakin haukkuu. Tuo on ihan lapsellista. Mies on kaikella todennäköisyydellä vedättänyt kokoajan ja nyt toivottavasti jo päässyt eroon noin lapsellisesta naisesta. Mies madellut ja riidelty kovasti ei ole kyllä aikuisten ero oisko tämä joku murkkujuttu. Tai sitten niinkuin aikoihin eletty kirjoitti, päässä viheltää.

• Hyväksikäytetty

Tässä ihan oikea juttua siitä miten tuo petturi valehteli ja käytti hyväkseen avioliittomme aikana. Ei siis eron jälkeen.
        Niin tottahan toki on ihan oikein kummalekin että tuo juttu loppui mutta olisi kyllä saanut loppua jo paljon aikasemmin, olisin säästynyt paljolta pahalta. Ihan oikein hälle että sai vähän takasinkin
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10443287

Enkä ota vastuuta tuolla loppussa olevista viesteistä eivät ole minun kirjoittmia.

• hauskaa luettavaa

Hei haloo ottaako noin pattiin kun huomaate että naisetkin osaa juoksuttaa miestä.
      Ette tunne tapausta joten ette tiedä miksi nainen tuon teki.
      Voin kuitenkin sanoa että ihan oikein sille petturille.

• silmät auki

Käykääpä lukemassa tuoll t oisella palstalla hyväksikäytetyn kertomus niin ymmärrätte miksi nainen kosti noin.

• kaikkea kanssa
        silmät auki kirjoitti:

Käykääpä lukemassa tuoll t oisella palstalla hyväksikäytetyn kertomus niin ymmärrätte miksi nainen kosti noin.

Kiitos vinkistä ompas varsinainen "hyväksikäytetty" D;) sekin oli siis provo.

• !!!!

Miksi luulet ettei kaikki tietäisi jo kuinka naiset hyppyyttää miehiä, mutta noin typerää kirjoitusta siitä kuin hauskaa on kiusaaminen ja typerät temput ei jaksa vaan käsittää. Se ehkä johtuukin just siitä että aloittaja on jäänyt johonkin noin 10vuotiaan tasolle ja seurustelu olisikin ihan liikaa vaadittu.
      Mä luulen että mitä se ns petturi onkin tehnyt on ihan oikein alottajalle vaikka hukkaanhan se menee kun toinen ei tajua että voisi ehkä kasvaa ja kehittyä.
      Mutta niinhän sanotaan -ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu-.
      Kostaminen on lapsellista ja tyhmääkin tyhmempää touhua.

• se kolmas

MIes haki naisia lehtien ilmoituksista ja netistä monella eri profiililla. Ehkä ex vaimo jonka luo halusi jatkuvasti uudestaan tahtoi vain kostaa.
        Sinänsä aivan turhaa mutta sillä hetkellä oikein.

Tuokin nainen joka väitti olevansa kihloissa miehen kanssa oli tullut kuvioihin mukaan kun mies asui exvaimonsa luona ja sekin suhde oli jatkunut jo pitkään ennenkuin exvaino, eli siis silloinen avopuoliso sai siitä tietää.(mies esitteli exäänsä ihmisille entisenä vaimona, nykyisenä tyttöystävänä)
        Tieto johti eroon mutta kuitenkin mies palasi ja juuri tuon automatkan aikana sitten paljastui että olivat kihloissa jonka tiedon mies kyllä kielsi.
        Siitä taas erottiin ja tuon naisen avustuksella tehtiin sitten tuo nettiprofiili koska axvaimo ei harrastanu nettideittailua. Eikä harrasta edelleenkään.

Tässä koko ketju josta tuo alku oli kopsattu
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9166241

• miestenmaailma

Eihän naiset saa antaa takaisin hyi, olkoon.

• Ei provo

Olen hyväksikäytetty ja kaikki kertomani on totta.
      Asiat ovat jo vanhoja eikä niistä sen kummempaa mutta en varmaankaan ole ainut petetty joka on virittänyt ansan kun ei muuten saanut asioita loppumaan. Vaikka tuon ansan jälkeen katkaisin välit kokonaan niin kylläpä vielä kerran tuli takaisin mutta niin tuli ensimmäinen kakkonenkin, ja kaikki alkoi taas. Viestittelyt ja haukkumiset ym.
      Kaikkea sitä onkin nähnyt ja kuullut.

MIehellä oli selvästi tapana pyörittää samoja naisia. Onneksi on ohi.

Eikä minua häirittse yhtään että tekoni tuomitaan sillä mielestäni ilman miehen petollisuutta olisi jäänyt tuokin asia tekemättä.

• Hyväksikäytetty

Selvennykseksi jos luette kertomustani muista ketjuista niin miehellä oli suhteemme aikana kolme muuta naista tuo ykköskakkonen ilmestyi kun sairastelin eniten ja toinen kakkonen ilmestyi kun ykköskakkonen yritti elämää toisen miehen kanssa, Kolmoskakkosesta en tiedä muuta kuin sen mitä mies häntä haukkui.
      Nettifeikkini aikaan tuokin nainen oli jo huomannut mikä mies on miehiään ja se oli ohi.
      Kakkoskakkosen kanssa pidimme yhteyttä, hän kertoi miehen hakevan edelleen naisia netissä (hänkin oli tutustunut mieheen netin kautta) jonka vuoksi tuo feikkiprofiili tehtiin.
      Kyllä me yhdessä naurettiinkin tuolle vaikka toisaalta vitutti niin valtavasti huomata kuinka mies oli höynättävissä.
      Tuollaist miesä minä olin rakstanut ja tuon kanssa ollut avioliitossa huh.

Ihmetykseni oli suuri kun hän kuitenkin vielä rukoili anteeksi tekojaan ja vannoi että mielenrauha löytyy luotani. Mutta niinhän siihen vain ilemstyi se ensimmäinen kakkonenkin ja siitä vasta sota syttyi.Jos luette tarinan niin ymmärrätte kyllä.

Nyt ajajttelen että kaikkeen sitä vain on itsekin alentunt petturin vuoksi. Hyi hitto jos saisin taksin edes jotain niistä kyyneleistä joita hänen vuokseen vuodatin niin ottaisin ja heittelisin häntä sensijaan pikkukivillä. Sillä kyyneleeni olivat aivan liiankallisarvoisia tuhlattavaski tuon petturin vuoksi.

Nyt olen käsitellyt asiat loppuun. Tahdon kyllä osallistua keskusteluun verataistuen merkeissä sllä olen kokenut ja itsekin tehnyt melkolailla asioita jotka ei ole täysin viisaita mutta kauhean tuskan vallassa tekee mitävain saadakseen oikeutta.

• juulia2235

ihan sairasta sekoilua,miten nainen tekee noin? vedä liinat jo kiinni ei ketään kiinnosta nämä typerät jutut, uskottavuus puuttuu

• Hyväksikäytetty
        juulia2235 kirjoitti:

ihan sairasta sekoilua,miten nainen tekee noin? vedä liinat jo kiinni ei ketään kiinnosta nämä typerät jutut, uskottavuus puuttuu

Se on sinun mielipide mutta koska et ole elänyt minun elämää niin voin täysin puhtaalla omallatunnolla sanoa sinun olevan täysin väärässä. Sorry.
        Joskus on totuus ihmeellisempi kuin parhainkin satu.

• E.Tuovi

Miten helvetisssä joku pystyy tulemaan takasin jos et itse häntä huoli tai niinkun sanot jätit lopullisesti?

Eiköhän toi ole oikeesti mahdollista kun saduissa. Eiköhän se noista tarinoista selviä että itse olet hänet takaisin itkukohtauksillas hinkunnut. Toinen on hädissään säälistä vielä koittanu jos saisi sinut ens jaloilleen.

Kun noin päättäväisinä jonkun jätätte niin jättäkää oikeasti elkääkä leikkikö toisten tunteilla. Eli hyväksikäytetty ja tämän ketjun aloittajat kumpikin provoja tai sama henkilö tai kaksi todella tyhmää akkaa.

• Pahin petturi

Oikeat sanat, kukat ja tekaistut kyyneleet tepsii aina.
        Tahoin vain testata että pysyykö päätös.

• kysyn vaan
        Pahin petturi kirjoitti:

Oikeat sanat, kukat ja tekaistut kyyneleet tepsii aina.
        Tahoin vain testata että pysyykö päätös.

Ne on vain miehet jotka saa vedättää naista. Hyi, hyi naista jolla riittää energiaa j a mielikuvitusta kostaa vedättäjälle.

Oletteko kaikki tosiaan noin sokeita, onko maailma tosiaan vain miesten leikkikenttä.
        Eikö naisella ole oikeutta pudottaa tuollainen petturi maanpinnalle?

• Hyväksikäytetty

Halusin jättää lopullisesti mutta niin vain oonistui luikertelemaan uudestaan. En siis ymmärrä. Tai vastauksen kai näet tuossa alempana.
        ehkä se kävi noin.

• edellinen
        Hyväksikäytetty kirjoitti:

Halusin jättää lopullisesti mutta niin vain oonistui luikertelemaan uudestaan. En siis ymmärrä. Tai vastauksen kai näet tuossa alempana.
        ehkä se kävi noin.

Oli tarkoitettu E. Tuoville.

• Hyväksikäytetty

Älä tuomitse kun et tunne tapausta.

• hyväksikäytetty

Kiitän kaikkia vastauksistanne. Kertomukseni ei olekaan uskonasia vaan täysin todellista. Todisteena paljon arkivoitua materiaalia.
      Kerroin tuon nettifeikin koska olen sen vuoksi potenut huonoa omaatuntoa
      Mutta kuten edllä sanoin nyt jää tähän olen sinut kokemusteni kanssa. Otan osaa ainostaan vertaistuen merkeissä .

.

• ex

En osannut odottaa tätä koska tapahtumista on kulunut jo vuosia. H.K.n kertomus on ainakin minun osalta totta

• pelle akka
        ex kirjoitti:

En osannut odottaa tätä koska tapahtumista on kulunut jo vuosia. H.K.n kertomus on ainakin minun osalta totta

voi hk olet seko, kirjoitat nyt jo exänä ei tätä voi kuin nauraa, kolmas joku ja aloittaja kaikki sinun kirjoituksia, mene tuonne terveys osioon

• se toinen
        pelle akka kirjoitti:

voi hk olet seko, kirjoitat nyt jo exänä ei tätä voi kuin nauraa, kolmas joku ja aloittaja kaikki sinun kirjoituksia, mene tuonne terveys osioon

nytkö sinäkin korjoitat toisen nikin takaa. Onko tosiaan noin vaikea hyväksyä totuus. Sillä ukolla on 7 exää. Ykkönenkin on entinen exkakkonen. Enkä ole ap. Viisaana ihmisenä osaat tarkistaa ip.n

• kaikkea kanssa
        se toinen kirjoitti:

nytkö sinäkin korjoitat toisen nikin takaa. Onko tosiaan noin vaikea hyväksyä totuus. Sillä ukolla on 7 exää. Ykkönenkin on entinen exkakkonen. Enkä ole ap. Viisaana ihmisenä osaat tarkistaa ip.n

hyväksikäytetty että juuri sinun ex olis eksynyt tänne, salli mun nauraa ja vielä noita monia kakkosiakin, sinulla näyttä olevan vaikeaa hyväksyä että jäit kiinni tästä valheellisesta kirjoittelusta,ennen oli lumikki ja 7 ääliötä nyt näyttä olevan yksi ääliö ja 7 lumikkia

• se toinen
        kaikkea kanssa kirjoitti:

hyväksikäytetty että juuri sinun ex olis eksynyt tänne, salli mun nauraa ja vielä noita monia kakkosiakin, sinulla näyttä olevan vaikeaa hyväksyä että jäit kiinni tästä valheellisesta kirjoittelusta,ennen oli lumikki ja 7 ääliötä nyt näyttä olevan yksi ääliö ja 7 lumikkia

Yleensä valehtelija on hän joka syyttää toista omista virheistään. Tätä tapausta seuranneena tiedän että hk puhuu totta. Perässään seuraava kiusaaja on bannattu yhdeltä toiselta palstalta hyökäävän ja ilkeämielisen kirjoittelun vuoksi. Itse en olisi yhtä avoin kun hk on sillä siitä seuraa vain harmia. Enkä ole ap.

• Hyväksikäytetty

Kaikkea kanssa, luepa uudestaan

• Hyväksikäytetty

Naura pois vain. En tiedä knene kirjoituksille naurat, et kuitenkaan minun.

Minä nauran myös sinun ikeydelle jolla ei näytä olevan rajaa. Monen nikin takaa täällä ilkeilet.
        Jatka pois vain kyllä se lopp vielä joskus tulee.

• edellinen
        Hyväksikäytetty kirjoitti:

Naura pois vain. En tiedä knene kirjoituksille naurat, et kuitenkaan minun.

Minä nauran myös sinun ikeydelle jolla ei näytä olevan rajaa. Monen nikin takaa täällä ilkeilet.
        Jatka pois vain kyllä se lopp vielä joskus tulee.

tarkoitettu kaikkea kanssa:lle

• Hyväksikäytetty
        se toinen kirjoitti:

Yleensä valehtelija on hän joka syyttää toista omista virheistään. Tätä tapausta seuranneena tiedän että hk puhuu totta. Perässään seuraava kiusaaja on bannattu yhdeltä toiselta palstalta hyökäävän ja ilkeämielisen kirjoittelun vuoksi. Itse en olisi yhtä avoin kun hk on sillä siitä seuraa vain harmia. Enkä ole ap.

Niin totta. Kiitos kannanotosta

• nilkki
        pelle akka kirjoitti:

Menehän ite sinne terveysosioon sillä sinulla on vielä paljon oppimista siitä kuinka ihmeellisiä kokemuskia tosilla ihan oikeasti on. Ei kenekään mielikuvitus riitä kertomaan noin huimia juttua tosta vain.

• Hyväksikäytetty

Sinullako on kanttia tuomita toinen hänen kokemuksistaan. Noin sanoo vain hän joka tuntee tapausken ja yrittää mollata todenkertojaa.
        Tuollaiset kirjoitukset on verrattavissa työpaikka ja kolukiusaukseen.

• nilkille kiitos
        nilkki kirjoitti:

Menehän ite sinne terveysosioon sillä sinulla on vielä paljon oppimista siitä kuinka ihmeellisiä kokemuskia tosilla ihan oikeasti on. Ei kenekään mielikuvitus riitä kertomaan noin huimia juttua tosta vain.

nilkki, sinäpä sen sanoit, ei keknkään mielikuvitus riitä kertomaan noin humia juttuja tosta vaan, sen vuoksi väitän , että kertoja puhuu totta.

• Vieno40

Joku sekopää näitä aloituksia tekee ja jatkaa satujaan aikansakuluks.
      Todellakin ihan pelle.

Toisaalta riittävässti kun korvien välissä viuhuu kaikki on totta. Sadutkin

• se toinen

entinen exkakkonen ykkösöityi vaikka oli jo kertaalleen ex, luulee olevansa parempi kuin ent.ykkönen. Vaikka eihän sitä tiedä kehenkä noista entisistä ykkösistä vertaa. Ukolla kun niitä riittää. Eivätkä entiset ykköset ole olleet koskaan kakkosia. Ehkäpä siinä se ero. Enkä ole ap.

• se toinen

entinen exkakkonen ykkösöityi vaikka oli jo kertaalleen ex, luulee olevansa parempi kuin ent.ykkönen. Vaikka eihän sitä tiedä kehenkä noista entisistä ykkösistä vertaa. Ukolla kun niitä riittää. Eivätkä entiset ykköset ole olleet koskaan kakkosia. Ehkäpä siinä se ero. Enkä ole ap.

• haitulivei

Lue kaikki H:K:n kirjoitukset ei ole korttipakka sekasin missään , se osottaa että kirjoittamansa on totta.

• nilkki

Nilkki halaa vieno40:ää edellisellä viestillä meni väärään väliin.

• Kiero mies

Sain tietää et muija pettää ja muija oli liikkeellä mun autolla joten ilmoitin auton varastetuksi. Poliisi löysi auton ja muija sai syytteen luvattomasta auton käyttöönotosta.

• Hyväksikäytetty

Hehe,
      Jopa täällä ollut sarjatulitusta. naurattaa.
      Kiero mies hyvä että joku toinenkin uskaltaa kertoa kepposestaan.

• HepsanEikka

He he hv ja kiero.
      Jos kiero autoasi käytti aviovaimosi joka asuu samassa osoitteessa ihmettelen tota syytettä luvattomasta käyttöönotosta.

Avioliitossahan omaisuus on aikalailla yhteistä käsittääkseni autokin lasketaan
      perheen yhteiseksi jos eroisitte esim senkin voisi mennä kai osituksessa puoliksi.

Jännä ratkasu syyttäjältä jos vaimoasi syytti perheen auton ottamisesta käyttöön omalta pihaltanne.

Kepposeksi aika köyhä idea mielestäni.
      Perättömästä ilmoituksesta poliisille ns. muka rikoksesta voi myös saada rangaistuksen.

Taisit keksiä hauskan ns. jipposi vaan meidän iloksi

• kiero mies

En ollut naimisissa vaan se oli tyttöystävä eikä asuttu samas talossa. 2 vuotta siltin oltiin yhdessä

• Hk
        kiero mies kirjoitti:

En ollut naimisissa vaan se oli tyttöystävä eikä asuttu samas talossa. 2 vuotta siltin oltiin yhdessä

Piti vähän miettiä mutta nyt ymmärrän.

• Hyväksikäytetty

heko heko joko taas joku viisas muka vastasi. Saattoihan olla että mies ei tiennyt muijan olevan autolla liikkeellä ja senvuoksi ilmoitti auton varastetuksi. Täällä vain leveilee muuten. HAluaa olla vitsikäs

Tiedän tapauksen jossa mies ilmoitti auton sekä vaimon varastetuksi kun ei muistanut mihin oli autonsa parkeerannut. (ei minun ex) Vaimo istui autossa ja odotti miestään.
      Auto ja vaimo löytyivät poliisin avustuksella ja valtakunnassa kaikki hyvin.

• En lynkkaaja

Ilmoitti varastetuksi vai ilmoittiko ettei löydä, siis ilmoitti itse olevansa eksyksissä?

Eriasia ilmoittaa että on hukannut kun tehdä rikosilmoitus varkaudesta.

Jos sinä hv pystyt noinvaan aina välillä vaihtamaan kirjoitustyyliäkin kannattaa

harkita jotain tuon ruikutiruikuti tyylin tilalle, varmaan sinulla on tyylejä ihan

käyttämättöminäkin.

• @'w=6-/;6-(8#'
        En lynkkaaja kirjoitti:

Ilmoitti varastetuksi vai ilmoittiko ettei löydä, siis ilmoitti itse olevansa eksyksissä?

Jos sinä hv pystyt noinvaan aina välillä vaihtamaan kirjoitustyyliäkin kannattaa

harkita jotain tuon ruikutiruikuti tyylin tilalle, varmaan sinulla on tyylejä ihan

käyttämättöminäkin.

Suksikaa vittuun helvetin narsisti hörhöt.

• HK
        En lynkkaaja kirjoitti:

käyttämättöminäkin.

En lynkkaajan viesti ei varmaankaan ole minulle. Minä kun olen vajavakielinen ja mielinen täällä olleista viesteistä päätellen, niin enhän minä mitään tuollaista osaa. Vai osaanko. Sinähän se tiedät.

• hyväksikäytetty

Täällä halutaan lynkata kaikki jotka rehellisesti avautuvat jopa omista tyhmyyksistäänkin. ensin kun vollotan ja kerron kuinka minua on petetty j a hyväksikäytetty niin olen kaikkien mielestä tyhmä ex vaimo. joka ei osaa jättää asioita ja mennä eteenpäin. Harva osottaa empatiaa.
      Kun sitten muutan tyyliä ja kerroin kuinka toisen naisen avustuksella kostin niin olen tyhmän lisäksi vielä valehtelijakin y.m
      En kai minä tuollaisia asioita valehtelisi. En kai kertoisi kostosta mitään jos se ei olisi totta. Tekisittekö itse niin.
      Tuota kostoa en kadu ihmettelen vain itseäni että tuohon ryhdyin enkä ilman apua olisi siihen pystynytkään.
      Tehty mikä tehty mutta luulen että tekemäni paha on kaiksta pienin paha kun ajattelee mitä kaikkea nuo i toiset exät ovat läpikäyneet.
      Toivottavasti mies viisastuu ja onhan hällä nyt sellaisen puoliso että siinä ei paree tehä tyhmyyksiä.

• Yöduuni

Kuka täällä ketään lynkkaa ?
      Huviahan nämä palstat on varsinkin tälläiselle yötyössä olijalle.
      Onhan tuo erikoista jos syyttäjä tuollasesta syytteen nostaa kun vaimo ajee perheen autoa.
      Samoin uskon että jos tekee ilmotuksen poliisikin kysyy onko sattumalta joku perheenjäsen ajelulla. Samoin minäkin ja uskon että niin toimisi useat että ennen
      poliisille soittoakin kysyisin ens omalta vaimolta onko minun autolla liikkeellä.
      Varmaan sinulla on oikeita ystäviäkin ja paremmin saisit empatiaa ystäviltä kuin vierailta ihmisiltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3944
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2111
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      230
      1380
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      150
      1356
    5. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      114
      1189
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      112
      1178
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1081
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      1025
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      994
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35