Viime yönä minua jälleen kehotettiin jättämään pois kaikki omat päätelmät ja teot, ja juoksemaan kiireesti sinne, minne olen menossa.
Ensimmäisessä unessa olin kylässä kahden muun ihmisen kanssa. Heidän keskustelunsa kyllästytti minua, ja lähdin yksistäni kävelemään kotiin.
Hetken aikaa käveltyäni tajusin, että matka oli paljon pitempi kuin olin luullut (Vantaa-Helsinki) enkä pystyisi sitä kävellen kulkemaan. Minulla ei ollut kuitenkaan lompakkoa, ei puhelinta, ei mitään.
Ymmärsin olleeni todella tyhmä. Tajusin takaisin palaamisen olevan ainut vaihtoehto, vaikkakaan en ollut varma, osaisinko takaisin ja olisivatko seuralaiseni vielä paikalla.
Minulla oli kiire ja hätä. Juoksin, ja helpotukseni oli suuri, kun viimeisen kerran kääntyessäni huomasin palanneeni oikeaa reittiä. Ystävänikin olivat vielä paikalla.
Toisessa unessa kuljin kiiruhtaen tiettyä päämäärää kohti kauppakeskuksen läpi. Yhtäkkiä alkoi kuulua kummallista ääntä, se herätti mielenkiintoni, aivan kuin joku hälytys. Käännyin katsomaan, pysähdyin, muutkin katselivat huolestuneina. Kohta sireeni alkoi voimistua, ja yhtäkkiä tajusin olevani vaarassa. Muut seisoivat odottaen paikoillaan, mutta minä juoksin ulos kauppakeskuksesta henkeni edestä.
Kauppakeskuksessa annettiin tiedonanto jostain vaarasta tai uhkasta, jonka takia kaikki kauppakeskuksessa olijat merkittäisiin sirulla. Tiesin, että ihmiset ottivat tämän sirun turvallisuutensa vuoksi mielellään, ja pitivät sitä hyvänä varotoimenpiteenä. Se laitettiin kaikille, jotka kauppakeskuksessa olivat.
Päästyäni kauppakeskuksesta, jatkoin eteenpäin rauhalliselle kadulle, jossa seisoi vain yksi mies. Hän ojensi hymyillen jonkinlaisen lipun käteeni ja ohjasi viereiseen rakennukseen.
Seuraavaksi näin, kuinka valmistauduin matkaan alle kouluikäisen lapsemme kanssa. Jonkinlainen uhka tai kiire oli ilmassa. Yritin pakata mukaan varavaatteita ja tavaroita.
Kuljin kahden laukkuni kanssa Sokoksen läpi. Toinen laukuista aukesi ja lattialle putosi käyttämättömiä kosmetiikkatuotteita, jotka olin pari päivää aiemmin ostanut. Pahaksi onneksi hyllyllä vieressäni oli juuri noita tuotteita ja minua epäiltiin varkaudesta.
Kaksi naismyyjää käskivät minut tiskinsä eteen selvittämään tilannetta. Olin stressaantunut, sillä tiesin, että minulla on kiire. Selvitin, että olin ostanut tuotteet muutama päivä aikaisemmin. He näyttivät uskovan minua, mutta vinkkasivat toisilleen silmää ja päättivät ottaa yhteystietoni, jotta voisivat pitää minua silmällä.
Silloin tajusin, että he yrittävät vain viivyttää minua. Kieltäydyin antamasta yhteystietojani ja jätin tavarani heille. Pelkän käsilaukun kanssa juoksin ulos tavaratalosta ja tapasin pian kadulla saman miehen, jonka oli jo ensimmäisessä unessa. Rauhallisesti hän antoi matkalipun, hymyili, ja ohjasi minut sisälle huoneeseen.
Kun tästä unesta heräsin, mielessäni soivat Raamatun jakeet: Mutta monta Kristusta nousee, ja he eksyttävät monta...
Pidä turvasi Kristuksessa, Hän ottaa sinut pian kotiin.
Unia
13
191
Vastaukset
- Odotan Jeesusta!
Varmaan enkeli se hymyilevä mies. Oli iloinen kun et viihtynyt kauppakeskuksessa (materian, mammonan rakkaus)
Kyllä, totta puhut, meidät joilla ei ole mitään kiinnikeitä tähän maailmaan enää (hengellisessä mielessä) ja jotka todella odotamme Jeesusta, meidät temmataan hyvin pian!
Ihanaa, tule Herra Jeesus!- 1234567...
Näin vaan on, että ei temmata hyvin pian kaikki viimeiset vitsaukset ja pedon taholta tulevat vainonajat on ennen Jeesuksen toista tulemista.
- Jeesuksen tullessa
1234567... kirjoitti:
Näin vaan on, että ei temmata hyvin pian kaikki viimeiset vitsaukset ja pedon taholta tulevat vainonajat on ennen Jeesuksen toista tulemista.
pyhien enkeliensä kanssa Herra kokoaa omansa, ensin kuolleet ensimmäisessä ylösnousemuksessa (Ilmestyskirjassa) ja sitten kootaan elossa olevat Herran Jeesuksen armoliitossa olevat.
- Inhottava realisti
Voi voi. EHKÄ unet kuitenkin ovat vain unia.
On oikeastaan surullista, jos uskonnollisuus heijastuu ihmisten uniin tehden niistä ahdistavia. - pois kaikki turha
hätäily ja kiire, sillä Jumalan ajassa yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja vaikka Herran päivä lähestyy päivä päivältä ja vuosi vuodelta, niin Herra suo sitä hyvää, mitä tarvitsemme ja kannattaa anoa hyvää, kuten on opetettu ja kehotettu, mutta ei hätää mitään missään vaan kaiken saamme aivan rauhassa ja harkiten ja levosta käsin Jeesuksessa tehdä, sillä on kaikki valta maailman Vapahtajalla ja varsinkin häneen turvaavien uskovien, kuten hyvä on meille kaikille. iloitaan Herrassa ja ollaan rauhassa ja vanhurskaudessa ja tehdään mitä on edeltä opettu ja otetaan vaarin myös Ilmestyskirjassa ilmoitetuista ja ovat hyvin selvät ja ajallaan tapahtuvat eikä tarvitse mitään hätäillä vaan olla Jeesuksen levossa, totisesti.
Näemme selvästi kun ensimäinen sinetti avataan ja säkkipukuiset Jerusalemissa aloittaa toimintansa ja sitä ennen Jumalan Hengen lupaukset täyttyy kun vanhurskaus sateensa vuodatetaan maan päälle ja Jeesusta odottaviin ja anoviin ja myös noihin 144 000, sillä iankaikkinen evankeliumi kaikille saarnataan ja sitten tulee loppu, mutta kestävät seitsemän vuotta nuo lopunajan asiat Ilmestyskirjassa, joten ei mistään tarvitse mitään hätäillä eikä huolehti, sillä niinkuin Isä antoi vuoksemme rakkaan Poikansa Ristille ja nousi kuolleista, niin häneen turvaavien ei todella tarvitse mistään huolehtia sillä Isä pitää huolen kaikesta, toki synti ja maailma tulee erossa pitää meidän sydämmistä vaikka nekin anteeksi annetaan ja maailmaa saa hyväkseen käyttää niinkuin ei käyttäisi ja Paavali näin opetti.
Iloitaan ja kiitetään Isää Jeesuksen nimessä, samoin kunnioitetaan tekemällä opetuksensa mukaan ja tietää parhaiten isä mitä tarvitsemme ja mitä olemme, joten pois ulkokultaisuus ja turha hätäily. - yksin armosta
Jospa nyt hiukan selkeytän.
Tässä on nyt tapaus 1:
--- Tämä heppu on oikeassa paikassa oikeitten ihmisten kanssa. Hän tietää pääsevänsä kotiin (taivaaseen) kun pysyy siinä, missä on, eikä hötkyile. Kuitenkin hän kyllästyy odotukseen, käy kärsimättömäksi ja tekee omapäisen päätöksen: hän löytää kyllä itse kotiin.
Valinnan seuraukset ovat kuitenkin tuhoisat: hän e i pääse kotiin tällä tavalla. Hänen tulee pysyä siinä tilassa, niiden ihmisten kanssa, joiden kanssa oli.
Onneksi hän huomaa ajoissa tyhmyytensä, ja palaa s a m a a t i e t ä kuin oli lähtenyt. Hän muistaa tien: katumus, parannus ja Isän syliin. Siellä ollaan ja odotellaan kotiin lähtöä.
Tapaus 2:
----- Tämäkin heppu tietää, minne on matkalla, mutta maailmallisuus vetää häntä puoleensa. Hän kuulee sireenin äänen, mutta ei heti tunnista, mikä se on. Hän kiinnostuu, lopettaa matkanteon ja on vähällä joutua satimeen. Onneksi hengelliset korvat ovat sen verran auki, että sireenin voimistuessa hän tajuaa, että kotiin lähtö koittaa, ja juoksee saamaan matkalippua.
Etkö kuule, sireeni soi? Aina vaan kovempaa se soi! Kotiinlähtö koittaa!
Tapaus 3:
---- Tämä täti yrittää ottaa mukaan jotain, mitä ei kuulu! Matkantekoa varmennetaan asioilla ja tavaroilla, jotka tulee jättää! Siksi hän joutuu vihollisen juoneen, jossa aiotaan ehkäistä koko matkanteko. Häntä syytetään asioista, joiden edessä hän joutuu puolustautumaan ja kiinnitetään näin hänen huomionsa vääriin asioihin. Hänet saadaan eksytettyä suoralta tieltä ja pidätetään niin kauan kuin mahdollista, jotta hän myöhästyisi matkalta.
Onneksi tämäkin henkilö ymmärtää vihollisen juonen ja tajuaa nopeasti lähteä ja jättää matkatavaransa!
Oletko Sinä yksi näistä? Olitko jo lähdössä, mutta kyllästyit odottamaan?
Kuuletko sireenin soivan? Tarkaa maailman taloustilannetta, Suomen puolustusvoimia, kuntien pakkoliitoksia, EU:n tilannetta, Kreikan tilannetta, Lähi-Itää. Etkö kuule, haista, maista? Sireeni soi, kovaa! Antikristus nousee!
Oletko turvaamassa tavaroihin, johonkin, jota ei matkalle voi mukaan ottaa? Viivyttääkö joku kulkuasi? Luovu oikeuksistasi, ja seuraa Jeesusta. Vain Hän vie perille. Vain hän voi antaa lipun ja kotiinkutsun!
Tähän vielä maininta unesta, jonka näin tammikuussa. Piho oli juuri julkaissut sanoman tavaroiden hamstraamisesta, ja päätin nöyrästi kysellä Herralta, pitäisikö minun ottaa se vakavasti. Näin unen, jonka tiesin olevan vastaus kysymykseeni. Se ei kuitenkaan ollut kovin selkeä, ja pyysin parin päivän päästä selvennystä.
Näin tämän:
"Näin aika unelmaunen viime yönä... Herätessäni en oikein käsittänyt, että se oli unta... Kuulin torvet ja kirkas valo tuli läpi verhojen, käsitin, että nytkö se tapahtuu! Jotain synkkää tapahtumaa ja sen etenemistä seurattiin telkkarissa, samaan aikaan valo oli tulossa... Kello löi kaksitoista ja mieheni sanoi: nyt vaihtui kuukausi. Samassa kuulin torven tai vastaavan, tajusin, että meissä tapahtui jotain, aloin huutaa: Jeesus tulee!! Jeesus tulee!! Jeesus, Jeesus, Jeesus!! Ja heräsin.
Itse asiassa tiesin unessa, mikä kuukausi oli kyseessä, mutta jätettäköön se sanomatta. Kuitenkin ehdin ajatella, että tapahtuma tai ajanjakso, jolloin se tapahtuu, oli kerrottu jotenkin etukäteen, ja ehdin hetken surra niitä, jotka jäisivät, sillä hämmästyin itsekin sitä, että se "tapahtuikin nyt heti".
Ajankohta ei kuitenkaan ole tärkeä, vaikkakin mielenkiintoinen ja uskottavankin tuntuinen - ole tarkkana, olen tarkkana, kuunnellaan Jeesusta, tehdään käskynsä mukaan, odotetaan, palvotaan Häntä, Hän ansaitsee kiitoksen ja kunnian!"- Inhottava realisti
yksin armosta.
Jotenkin Sinun kirjoituksesi näyttävät siirtyvän koko ajan fundamentalistisemman julistuksen suuntaan. Älä unohda rationaalista ajattelua.
Siinä, että maailman painopistealueet muuttuvat ja suurvallatkin murentuvat, ei ole mitään uutta tai yliluonnollista.
Olettaisin Sinunkin koulutettuna ihmisenä käsittävän sen.
- Jumalan armosta
Näin unen jossa oli Herran antama herätys ja sen aikana Jeesus yllättäen tempaisi omansa taivaaseen.
Seurakunnan hiljaiselon aikana saatanalla ei ole hätää, mutta seurakunnan syttyessä kiire tulee vastustajalle, jossa hän käyttää Jeesuksen ennustaman lopunajan Kristuksia. Se on aikaa joka seuloo ihmiset selvään kahteen eri leiriin.- sadetta ropisee
Seulottu on... ja jo nyt saavat nöyrät ja avoimet sydämet uusia hengen virtoja.
Ettekö ole kuulleet? Ja elopelto on valmis, ja sen palvelijat kanssa... ja pian? Mitä? - Ajallaan tulee
sadetta ropisee kirjoitti:
Seulottu on... ja jo nyt saavat nöyrät ja avoimet sydämet uusia hengen virtoja.
Ettekö ole kuulleet? Ja elopelto on valmis, ja sen palvelijat kanssa... ja pian? Mitä?144 000 eli 72 000 apostolista paria ja yksi niistä on Jerusalemissa säkkipuvuissa niinkuin voimme lukea Ilmestyskirjasta. Tuleeko 2016-2017 sen näemme noin 4-5 vuoden päästä. Jos tulee aiemmin, hyvä, jos tulee myöhemmin, hyvä sekin, varmaa on vain se, että ei mene enää kymmeniä vuosia tuloonsa.
Tämän evankeliumin ajan (3,5 v) tulee Pahan valtakunta ja kestää sekin sen 3,5 v.
Ilmestyskirjan profetiassa on annettu sinettien ja pasuunoiden ja maljojen vaikutukset ja tärkeää on öljy astioissaan olla Jeesuksen verellä pestyt vaatteet yllä odottaen ja rakastaen Pelastjaa, totisesti.
Iloitaan Herrassa Jeesuksessa ja kiitetään ja kunnioitetaan nimessään Isää Jumalaa, sillä hän pitää meistä pyhistään huolta, totisesti. - Inhottava realisti
Ajallaan tulee kirjoitti:
144 000 eli 72 000 apostolista paria ja yksi niistä on Jerusalemissa säkkipuvuissa niinkuin voimme lukea Ilmestyskirjasta. Tuleeko 2016-2017 sen näemme noin 4-5 vuoden päästä. Jos tulee aiemmin, hyvä, jos tulee myöhemmin, hyvä sekin, varmaa on vain se, että ei mene enää kymmeniä vuosia tuloonsa.
Tämän evankeliumin ajan (3,5 v) tulee Pahan valtakunta ja kestää sekin sen 3,5 v.
Ilmestyskirjan profetiassa on annettu sinettien ja pasuunoiden ja maljojen vaikutukset ja tärkeää on öljy astioissaan olla Jeesuksen verellä pestyt vaatteet yllä odottaen ja rakastaen Pelastjaa, totisesti.
Iloitaan Herrassa Jeesuksessa ja kiitetään ja kunnioitetaan nimessään Isää Jumalaa, sillä hän pitää meistä pyhistään huolta, totisesti."144 000 eli 72 000 apostolista paria ja yksi niistä on Jerusalemissa säkkipuvuissa niinkuin voimme lukea Ilmestyskirjasta. Tuleeko 2016-2017 sen näemme noin 4-5 vuoden päästä. Jos tulee aiemmin, hyvä, jos tulee myöhemmin, hyvä sekin, varmaa on vain se, että ei mene enää kymmeniä vuosia tuloonsa."
Höpön höpön. Niin on moni muukin luullut jo aikausia sitten.
- Kyllä saamme
nostaa päämme ja vahvistua odotuksessa ja Jumalan antamassa viisaudessa ja rakkkaudessa öljy astioissa, sillä siihen meidät on kutsuttu.
Kaikki on suhtellisen tarkkaan ilmoitettu ja kun ketä kehotetaan mitä tekemään Herralle, niin tehköön niinkuin uskollinen ja otollinen. Herra Jeesus on hyvä Paimen.
Kunnia ja kiitos Isälle Jeesuksen nimessä. Antoi Poikansa ja antaa kaiken tarvittavan valtakuntaansa tahtoville ja hyvää hedelmää kantaville. - .....
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462