Naisten selitykset sinkkudelleen

Liian lihaksikas

Mikä seuraavista on uskottavin selitys sille, että nainen on sinkku vastoin tahtoaan?

1. Olen liian kaunis
2. Olen liian huumorintajuinen
3. Olen liian älykäs
4. Olen liian rikas
5. Olen liian koulutettu

81

1743

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikojenlahti

      Luultavasti se, että on liian koulutettu, koska siitä ei ole miehelle suoraa hyötyä, eikä se takaa myöskään muita haluttavia ominaisuuksia.

    • Naisasialooseri.

      Todelliset syyt ovat, että nainen on liian ruma/vanha/käytetty

      • buuuu.

        Ja sinä olet hirviö!


      • You Bitch!

        Väärin!! minä tunnen ja tiedän monia hyvänäköisiä sekä naisia että miehiä jotka ovat sinkkuja. Kyllä alkaa jo vituttamaan nämä väitteet että sinkkuus johtuisi siitä että on ruma, sinkkuudelle on monia muitakin syitä kuin vain ulkonäkö :D Kävikö sun pienessä päässä mielessä että jotkut HALUAA olla sinkkuja omasta vapaasta tahdostaan??


      • Amorin nuoli
        buuuu. kirjoitti:

        Ja sinä olet hirviö!

        Hän on hirviö!


      • ??

        Entä jos nainen on oikeasti kaunis ja nuori. Käyttämättömiä miehiä en ole tavannut. Ovatko he olleet miehen kanssa kun naisten on oltava käyttämättömiä vai kenen? Häh looseri??


    • ktm85.

      Luultavasti olen liian kaunis ja älykäs. Kukaan ei uskalla lähestyä sen vuoksi.

      • Hajoan katseisiin!!

        Samalta alkaa täälläkin tuntumaan, on meinaan sen verran paljon noita kauniita naisia, jotka vain ketselevat, mutteivat tee aloitetta. Mahdollinen hyvä ulkonäkö kohdallani kuitenkin hämää. Olen pelkkä duunari, että tehkäähän nyt niitä aloitteita kaunokaiset!


      • seini7
        Hajoan katseisiin!! kirjoitti:

        Samalta alkaa täälläkin tuntumaan, on meinaan sen verran paljon noita kauniita naisia, jotka vain ketselevat, mutteivat tee aloitetta. Mahdollinen hyvä ulkonäkö kohdallani kuitenkin hämää. Olen pelkkä duunari, että tehkäähän nyt niitä aloitteita kaunokaiset!

        Tekisin jos näkisin jotain hyvää poikaa... ettei se löydy.

        Luulisin että olen liian älykäs tai koulutettu kuin ktm85 sanoi.
        Olen hyvännäköinen ja huumoritajuinen.


    • Ninnuliini.

      Liian seksikäs ja intohimoinen. :-(

    • Sinkkumies 30 v

      Ei mikään noista. Oikea vastaus:

      6. Luulen liikoja omasta tasostani ja sen vuoksi yritän saada tasokkaampaa miestä kuin mihin minulla on varaa.

    • :P :P :P

      6) liian tottunut tähän vanhanpiian elämään

      • huono sängyssä

        Liian kokematon ja estoinen...miehet haluaa kyllä kokemattoman mutta ammattihoron taidoilla varustetun. eihän ne niitä löydäkään!


      • Poikamies 39-v
        huono sängyssä kirjoitti:

        Liian kokematon ja estoinen...miehet haluaa kyllä kokemattoman mutta ammattihoron taidoilla varustetun. eihän ne niitä löydäkään!

        "Liian kokematon ja estoinen...miehet haluaa kyllä kokemattoman mutta ammattihoron taidoilla varustetun. eihän ne niitä löydäkään!"

        Tyypillistä bulsittiä ! Kokemattomuus ei ole ongelma, koska terveellä itsetunnolla varustettu ihminen oppii halutessaan uusia asioita. Sen sijaan estoisuus, jos se on itseaiheutettua on jo hieman huonompi juttu. Ja kuka haluaa persoonatonta "ammattihoron" taidoilla varustettua ihmistä ? Vähän sama, kuin kävisi katsomassa joka kerta elokuvateatterissa saman leffan - yhtä yllätyksetöntä. Sitä paitsi, tuo viimeinen vertaus/väittämä on pikemminkin suoraan Porvoosta.


    • nainen23

      Mä olen kaikkea noita! Nyt sitten syykin selvisi, mieletöntä.
      Vai olisiko sittenkin, että mitään kipinää ei vaan ole tullut, mikä lienee yleisin "selitys" eli syy. Se voi olla ihan niinkin yksinkertaista. Eli ei ole mitään varsinaista syytä, oman tyylistä ihmistä ei vaan ole tullut vastaan.

      Miksi etsiä syytä itsestä, tai vastakkaisesta sukupuolesta, kun kyse voi olla vaan sattumasta.

    • En usko että mikään näistä. Ainoa syy miksi yksikään meistä on sinkku on ettei kysyntä ja tarjonta kohtaa.

      • Yksinäinen miekkonen

        Ja kaikki eivät vain uskalla tehdä niitä aloitteita niin sitten ollaan kauniina, mutta yksin.


      • ............

        Pelkkä kysyntä ja tarjonta ei selitä kaikkea. Pitää myös osata hieroa kauppoja, neuvotella, tinkiä, suostutella, markkinoida, luoda mielikuvia jne.


    • 12345678j

      ei mikään :)

    • 18

      Itse olen ihan tavallinen nainen. Syy seurustelemattomuuteen lienee saamattomuuteni lähteä treffeille. Se taas johtuu siitä että osin ehkä pelkään epäonnistumista. 33 vuotias haluaisi jo sitoutua pysyvästi.
      Epäonnistuminen sattuu ja siinä menee sitten taas aikaa ennen kuin on halukas taas tapailemaan ketään.
      Koitan kyllä aktivoitua kevään aikana ;)

      • Aloitusviivan vanki

        "Itse olen ihan tavallinen nainen. Syy seurustelemattomuuteen lienee saamattomuuteni lähteä treffeille. Se taas johtuu siitä että osin ehkä pelkään epäonnistumista. 33 vuotias haluaisi jo sitoutua pysyvästi.
        Epäonnistuminen sattuu ja siinä menee sitten taas aikaa ennen kuin on halukas taas tapailemaan ketään.
        Koitan kyllä aktivoitua kevään aikana ;)"

        Samat unelmat ja ajatukset osittain täälläkin, mutta astetta rujommat. Se epäonnistuminen on jo pelkkänä ajatuksena ihan hirveä.
        Itse saan jo pahan mielen siitä että jokin kivan näköinen, söpöllä äänellä puhuva nainen osoittaa selvää kiinnostusta.
        En pysty säteilemään kuin ehkä hetken kunnes tajuan, ettei tästä mitään tule. Lopulta irtaannun tilanteesta tavalla tai toisella.

        Jään aina lopulta suremaan yksin. Joskus jopa itken yksinäisyyttäni, mutta en voi sille mitään etten saa rohkeutta loistaa ja onnistua ilmeisesti ikinä. Kohtalo?

        Sanovat kyllä hurmaavaksi, mutta sekään ei pelkoani poista. Ehkä olen vain herkkä ihminen.
        Koitetaan nyt sitten jotakin tässä kevään aikana, siis koitetaan;)


    • 4D tähti

      Ajatus siitä että sinkut olisivat tällaisia, kuulostaa liian houkuttelevalta että haluaisin edes ajatella päinvastaisia vaihtoehtoja. Ostan jokaisen selityksen.

    • Mies1985

      Selitys kuutonen eli "Olen miniseksuaali" selittää aika paljon.

      • komsomol

        Tuon voisi myös muotoilla "en halua panoa joka viikko riittävän tuskallisesti".


    • kaaderipossu

      Naisten suosikkiselitys on ehkä kuitenkin "olen liian vahva ja itsenäinen nainen".

      • mämämämämämä

        Tai sitten ovat sellaisia jotka saavat aikaiseksi riidan siitä kumpi kävelee ensin ovesta kun mies kantaa kolme kassia kolme laatikkoa ostoksia käsissään eikä avaa naiselle ovea joka ei kantanut mitään.

        Yleensä niin vitun hankalaia tapauksia että mies haistaa heidät jo ensinuuhkaisulla.


      • ...

        "Olen liian vahva ja itsenäinen nainen" --> "Olen itsekäs sekä v-mäinen luonne ja peitän mammuttimaista epävarmuuttani lyttäämällä muita ja korottamalla itseäni."


      • ........
        ... kirjoitti:

        "Olen liian vahva ja itsenäinen nainen" --> "Olen itsekäs sekä v-mäinen luonne ja peitän mammuttimaista epävarmuuttani lyttäämällä muita ja korottamalla itseäni."

        tää on kyllä niin totta !


      • erk ka
        ... kirjoitti:

        "Olen liian vahva ja itsenäinen nainen" --> "Olen itsekäs sekä v-mäinen luonne ja peitän mammuttimaista epävarmuuttani lyttäämällä muita ja korottamalla itseäni."

        "Olen itsekäs sekä v-mäinen luonne ja peitän mammuttimaista epävarmuuttani lyttäämällä muita ja korottamalla itseäni."

        Tuohon on pakko sanoa, että mammuttimaisen epävarmuuden armoilla elävät naiset lähes poikkeuksetta hankkiutuvat parisuhteeseen "säädyllissä" iässä. Myöhemmin he voivat kyllä erota, mutta kuitenkin pitää näytillä "todistusaineistoa" menneestä avioliitostaan. Nämä matamit ovat niitä, joille on tärkeää olla rouva. He tarvitsevat miehen ja pari lasta sekä omikotitalon, koska nämä kuuluvat norminaisen vakiovarusteisiin, joilla osoitetaan ympäristölle, että ollaan sosio-ekonomisessa "pelissä mukana". V-mäinen luonne ja itsekkyys eivät haittaa rakkauden huumassa, vaan kumppani havaitsee ne vasta, kun suhteessa on eletty pitempään.


    • Tyttönen_82

      Uskon, että sinkkuudelle on pääasiassa kaksi selitystä:
      1.kysyntä ja tarjonta ei kohtaa
      2.osa sinkuista tutustuu harvoin sinkkumiehiin/naisiin, eikä osaa niinä harvoinakaan hetkinä viedä tutustumista pidemmälle.

      p.s. lihavat ja/tai monen kanssa seksiä harrastaneet miehet ja naiset pariutuvat kuitenkin tosi elämässä. En tunne oikeassa elämässä ketään miestä tai naista, joilla olisi ollut niin monta seksikumppania että he eivät sen puolesta kenellekään kelpaisi suhteeseen.

      • 982372kkkk

        Mutta tunnetko ketään sellaista, joka ei kelpaa sen takia, että ei ole koskaan aikaisemminkaan kelvannut kenellekään?


      • pxd
        982372kkkk kirjoitti:

        Mutta tunnetko ketään sellaista, joka ei kelpaa sen takia, että ei ole koskaan aikaisemminkaan kelvannut kenellekään?

        Heh, no silloinhan kelpaamattomuuden syy on se sama (tai monikossa, ne samat), mikä on ennenkin ollut. Eikä suinkaan muille kelpaamattomuus itsessään.


      • 2+2

        Erittäin realistisia näkemyksiä.

        Esim. itse elän pikku-paikkakunnalla, jossa tarjontaa on ikäluokassani olemattoman vähän. Juuri koskaan en tapaa uusia ihmisiä ja lisäksi rajoittavaksi oletusarvoksi on muotoutunut käsitys, että olen pitkästyttävän tylsä tyyppi, jolla on omalaatuinen huumorintaju. En todellakaan osaa ottaa kontaktia miehiin ja silloin, kun joku yrittää tutustua minuun, tuntuu tilanne harvinaisuutensa vuoksi epäuskottavalta.


      • noi pitää ainakin mun kohdalla paikkansa. Kun olin hyvän miehen kans naimisissa, ni rima on uudenkin kohdalla aika korkeella.


      • Prisoner of single
        2+2 kirjoitti:

        Erittäin realistisia näkemyksiä.

        Esim. itse elän pikku-paikkakunnalla, jossa tarjontaa on ikäluokassani olemattoman vähän. Juuri koskaan en tapaa uusia ihmisiä ja lisäksi rajoittavaksi oletusarvoksi on muotoutunut käsitys, että olen pitkästyttävän tylsä tyyppi, jolla on omalaatuinen huumorintaju. En todellakaan osaa ottaa kontaktia miehiin ja silloin, kun joku yrittää tutustua minuun, tuntuu tilanne harvinaisuutensa vuoksi epäuskottavalta.

        "En todellakaan osaa ottaa kontaktia miehiin ja silloin, kun joku yrittää tutustua minuun, tuntuu tilanne harvinaisuutensa vuoksi epäuskottavalta."

        Tuttu tunne! Elämä on raakaa peliä ja moni kauniskin ihminen jää asuinpakkansa takia ilman toista. Lappi jne...
        Hullu, hullu maailma!


    • ENFP-nainen

      Miksi kenenkään tarvitsisi selitellä sinkkuuttaan? Perussyyhän luultavasti suurimmalla osalla, että on suhteiden välissä: uutta ei ole ehtinyt löytää tai vanhan suhteen käsittely on kesken. Joku saattaa olla ujo tai ei vain ole kohdannut oikeaa.

      On tietysti paljon asioita, jotka hidastavat kumppanin löytymistä. Omalla kohdalla taidan olla osalle liian koulutettu ja liian yh ja en hakeudu itse (vielä) tarpeeksi tilanteisiin, jossa kumppanin löytäisi. Näen itse, että kaksi ensimmäistä syytä karsii sellaisia ehdokkaita pois, jotka eivät muutenkaan olisi minua varten. On oleellista löytää se yksi sopiva, ei kelvata kaikille.

      Jos muuten olisi olemassa nappula, jota painamalla sopiva pari löytyisi ja rakkaus alkaisi, ainakin itse maksaisin pienen omaisuuden sen käytöstä. Suhteiden rakentelu treffailuineen ja kiinnostaa/ei-kiinostaapeleineen on ihan p*rseestä. Vaikken ole ehtinyt varsinaisesti edes aloittaa, valmiiksi jo nousee karvat pystyyn ajatuksesta (negatiivisessä mielessä).

      • Pillut jakoon

        Hevonpaskaa. En ole mitään "suhteiden välissä". En ole koskaan saanut pillua. Ja siinä onkin syy sinkkuuteeni. Naiset kyllä lässyttävät kaikkea paskaa "rakkaudesta", mutta oikeasti sitä suhdetta etsitään pillua jakelemalla. Joten jos ei ole jakelulistalla niin sinkuksi myös jää.


      • ENFP-nainen
        Pillut jakoon kirjoitti:

        Hevonpaskaa. En ole mitään "suhteiden välissä". En ole koskaan saanut pillua. Ja siinä onkin syy sinkkuuteeni. Naiset kyllä lässyttävät kaikkea paskaa "rakkaudesta", mutta oikeasti sitä suhdetta etsitään pillua jakelemalla. Joten jos ei ole jakelulistalla niin sinkuksi myös jää.

        Oletko sitten kenties ujo vai et vain kohdannut oikeaa? Oletko itse miettinyt miksi ei irtoa, miksi et ole tavannut ketään. Uskallan väittää, että se ei ole kiinni siitä harrastaako naisen kanssa seksiä heti vai tutustuuko ensin rauhassa. Siitä se voi olla kiinni, että on heti vaatimassa "jakoa" omien oikeuksiensa nimissä...

        Jos et uskalla avata itseäsi toiselle, et näytä omaa kiinnostustasi (myös suuteleminen, kosketus tms. ystävyyden rajojen ylimenevä) voi olla tapa näyttää, että on kiinnostunut muutenkin kuin kaverina. Yleensä niin miehet kuin naiset tulkitsee ettei toisella ole kiinnostusta kaveritasoa enempään, jos itseään ei ole yhtään laittamaan likoon ja tilanne pitkittyy. Vaikka olisi kiiinnostunut, ei toivo pysy ruokkimatta yllä. Vaikka pelkkä flirtti ei taas kerro mitään. Sen sijaan, jos kertoo/näyttää kiinnostuksen ja sanoo, että haluaa ensin tutustua ja vasta sitten edetä en usko, että ongelmaa on.

        Liika kranttuus voi olla syy. Jos tavallinen etsii misteriä/missiä, vanha nuorta tai lihava timmiä tai muuten omat hakukriteerit on kaukana siitä mitä on itsellään tarjottavaa kumppanille. Kriteerit ei välttämättä ole huonoja, mutta mitä enemmän vaatii, sitä harvempi joukko hakua vastaa ja heistä luultavasti suurempi osa myös vaatii vastapuolelta vähintään samoja asioita. Ja löytäminen vaatii omaa panostusta ja aikaa.

        Runsas alkoholin käyttö tai habituksessa näkyvät mt-ongelmat taatusti huonontavat kellä tahansa saumoja, eli niissä ratkaisu voi olla saada "perusongelma" hoitoon.

        Pariutumisen perusongelma on varmaan ettei keneen tahansa rakastu vaikka haluaisi. Näin molemmin päin. Tunteiden syttyminen vaatii tietynlaisen valmiuden esim. elämäntilanteen tai puutteet perustarpeissa. Ja monesti mies kolahtaa vasta kun ollaan kosketusetäisyydellä: oksitosiini, vasopresiini ja feromonit. (hitaat, halaus, pussaus ja myös seksi) Tämä ei tarkoita ainakaan omalla kohdallani panoeinoa (agressiivinen testosteronikone ei innosta), vaan useimmiten kolahtava mies on enemmäkin herkkä ja sielukas älykkö. Kolahtaminen siis voi olla täysin seksistä riippumatonta.

        Liikumme ilmeisesti aika eri piireissä, koska en tunne ketään naista, jolla olisi jakelulista. Vaikka monella on kokemus(ia) yhdenyönjutuista ne eivät ole tapa vaan yksittäinen juttu.


      • Aloitusviivan vanki

        "Jos muuten olisi olemassa nappula, jota painamalla sopiva pari löytyisi ja rakkaus alkaisi, ainakin itse maksaisin pienen omaisuuden sen käytöstä. Suhteiden rakentelu treffailuineen ja kiinnostaa/ei-kiinostaapeleineen on ihan p*rseestä. Vaikken ole ehtinyt varsinaisesti edes aloittaa, valmiiksi jo nousee karvat pystyyn ajatuksesta (negatiivisessä mielessä)."

        Veit tekstini sormiistani. Tuollaisesta napista maksaisin maltaita.


    • single.

      6. ei käy missään missä voisi potentiaalisia miehiä tavata

      • ei jankuttamista

        älylkkyys johtaa siihen että osaa ennakoida millainen suhteesta tulisi jo aika pian tutustuessa. turha edes yrittää jos miehestä tai naisesta ei ole kumppaniksi käytännön tasolla. kyllä sen aika pian huomaa ja silloin sinkkuus on aivan hyvä elämänmuoto.


      • ENFP-nainen
        ei jankuttamista kirjoitti:

        älylkkyys johtaa siihen että osaa ennakoida millainen suhteesta tulisi jo aika pian tutustuessa. turha edes yrittää jos miehestä tai naisesta ei ole kumppaniksi käytännön tasolla. kyllä sen aika pian huomaa ja silloin sinkkuus on aivan hyvä elämänmuoto.

        Sinkkuus on yhtä hyväksyttävä valinta kuin parisuhdekin. Miksei olisi?

        Älykkyydellä voi ehkä ennakoida asioita, mutta turhien pirujen maalaus seinälle ja elämättömyys sen takia, ei ole paras tapa käyttäää älyään. Fiksua se ei ainakaan ole. Täydellistä ihmistä ei olekaan ja jos on he vasta ärsyttäviä kumppaneita ovatkin...


    • 15

      Ei mikään luetelluista.

      Oikea vastaus on että on liian omituinen parisuhteeseen.

    • Nuo.n

      Kolme viimeistä. Miehillä on niin huono itsetunto.

    • Tutkintoja löytyy

      Nuo tekosyyt ovat samaa tasoa tämän kanssa:

      6. Olen liian hyvä sängyssä.

      Oikeasti halutaan jotain, mitä ei voida saada. Lopulta katkeroidutaan kun kukaan sänkykumppaneista ei halua parisuhteeseen.

    • eioleonneaelossa

      ei ole ystäviä, kenen kanssa käydä ulkona niitä sinkkumiehiä tapaamassa. Liian ujo, koulutettu ja pettynyt entisiin miesjuttuihin. Ei jaksa enää pelata ihmissuhdepeliä, vapaat miehet ovat jossain muualla, ei omassa kaupungissa tai tuttavapiirissä.
      Ja se tärkein, ei vain natsaa, vaikka mitään varsinaista vikaa vastapuolessa ei olisikaan. Kaikki ei voi sopia yhteen ja väkisin vääntäminen vain suhteen takia/että muut - ulkopuoliset - sukulaiset - yhteiskunta olisi tyytyväinen, on huono syy pariutua.

      • Mistä kaupungista olet? mulla sama ongelma, ei ole ystäviä joiden kanssa voisi mennä ulos...


      • Poikamies 39-v

        "ei ole ystäviä, kenen kanssa käydä ulkona niitä sinkkumiehiä tapaamassa"

        Toimii se myös toisin päin. Naiset katsovat kieroon, jos miehellä ei ole laajaa ystäväpiiriä ja etenkin, jos mies ei koko ajan hengaile kavereidensa kanssa.

        Toisaalta, monesti sitä tutustumista miehiin rajoittaa juuri naisen läsnä oleva ystäväpiiri, joka ehkä vielä pahimmassa tapauksessa katsoo oikeudekseen arvostella miestä.

        "Liian ujo, koulutettu"

        Ujous on ominaisuus - ei sairaus. Ihminen voi olla myös ammatillisesti ja muissa yhteyksissä itsevarma, mutta ujompi kun puhutaan suhteista vastakkaiseen sukupuoleen.

        Koulutus taas ei ole mikään este, sillä nykyisin koulutus on monelta osin jopa täysin yliarvostettua. Ainakin, jos huomioidaan se tosiseikka, että nykyisin ylikoulutetaan ihmisiä ammattiin kuin ammattiin. Se on tietysti eri juttu, jos koulutus kilahtaa päähän, tai siitä tulee itse tehty este, kun ei voi tehdä tuttavuutta "alemman koulutustason" tai "huonomman ammatin" omaavaan ihmiseen.

        "Ei jaksa enää pelata ihmissuhdepeliä, vapaat miehet ovat jossain muualla, ei omassa kaupungissa tai tuttavapiirissä."

        Vapaat miehet ovat läsnä joka päivä - arjessakin. Heitä vain ei usein huomaa tai haluta huomata, kun se on trenditietoisten ja menevien ihmisten mielestä tylsää. Nämä miehet (ja miksei naisetkin) eivät usein tee numeroa itsestään. Heidät pitää pikemminkin löytää, kenties juuri edellä mainitsemiesi syiden vuoksi.

        "Ja se tärkein, ei vain natsaa, vaikka mitään varsinaista vikaa vastapuolessa ei olisikaan."

        Nykyään ihmiset ovat hieman malttamattomia, kun kaikki pitäisi saada ja tapahtua nyt ja heti. Ollaan tuntevinaan toinen ihminen, vaikka oikeasti ei ole ollut edes aikaa tutustua. Rohkenen kuitenkin väittää, että vaikka alku ei natsaisikaan salaman tavoin, tilanne voi hyvin muuttua, kun ihmistä oppii ajan kanssa tuntemaan. Ainakaan ei kannata poissulkea tätä mahdollisuutta.

        Nyt unta palloon...


      • Poikamies 39-v kirjoitti:

        "ei ole ystäviä, kenen kanssa käydä ulkona niitä sinkkumiehiä tapaamassa"

        Toimii se myös toisin päin. Naiset katsovat kieroon, jos miehellä ei ole laajaa ystäväpiiriä ja etenkin, jos mies ei koko ajan hengaile kavereidensa kanssa.

        Toisaalta, monesti sitä tutustumista miehiin rajoittaa juuri naisen läsnä oleva ystäväpiiri, joka ehkä vielä pahimmassa tapauksessa katsoo oikeudekseen arvostella miestä.

        "Liian ujo, koulutettu"

        Ujous on ominaisuus - ei sairaus. Ihminen voi olla myös ammatillisesti ja muissa yhteyksissä itsevarma, mutta ujompi kun puhutaan suhteista vastakkaiseen sukupuoleen.

        Koulutus taas ei ole mikään este, sillä nykyisin koulutus on monelta osin jopa täysin yliarvostettua. Ainakin, jos huomioidaan se tosiseikka, että nykyisin ylikoulutetaan ihmisiä ammattiin kuin ammattiin. Se on tietysti eri juttu, jos koulutus kilahtaa päähän, tai siitä tulee itse tehty este, kun ei voi tehdä tuttavuutta "alemman koulutustason" tai "huonomman ammatin" omaavaan ihmiseen.

        "Ei jaksa enää pelata ihmissuhdepeliä, vapaat miehet ovat jossain muualla, ei omassa kaupungissa tai tuttavapiirissä."

        Vapaat miehet ovat läsnä joka päivä - arjessakin. Heitä vain ei usein huomaa tai haluta huomata, kun se on trenditietoisten ja menevien ihmisten mielestä tylsää. Nämä miehet (ja miksei naisetkin) eivät usein tee numeroa itsestään. Heidät pitää pikemminkin löytää, kenties juuri edellä mainitsemiesi syiden vuoksi.

        "Ja se tärkein, ei vain natsaa, vaikka mitään varsinaista vikaa vastapuolessa ei olisikaan."

        Nykyään ihmiset ovat hieman malttamattomia, kun kaikki pitäisi saada ja tapahtua nyt ja heti. Ollaan tuntevinaan toinen ihminen, vaikka oikeasti ei ole ollut edes aikaa tutustua. Rohkenen kuitenkin väittää, että vaikka alku ei natsaisikaan salaman tavoin, tilanne voi hyvin muuttua, kun ihmistä oppii ajan kanssa tuntemaan. Ainakaan ei kannata poissulkea tätä mahdollisuutta.

        Nyt unta palloon...

        Hyviä pointteja. Alleviivaan vielä tuota kommenttisi viimeistä kappaletta ja sanon, että malttamiseen ja tutustumiseen tulisi jokaisen satsata. Ei tutustumiselle voi laittaa aikataulua; ei sitä voi päättää tapahtuvaksi kuntosalin ja lenkin välissä x-lauantaina klo 18, vaikka se niin hyvin juuri siihen sopisi.


      • Hyvä ihminen
        mieluimmin_kaksin kirjoitti:

        Hyviä pointteja. Alleviivaan vielä tuota kommenttisi viimeistä kappaletta ja sanon, että malttamiseen ja tutustumiseen tulisi jokaisen satsata. Ei tutustumiselle voi laittaa aikataulua; ei sitä voi päättää tapahtuvaksi kuntosalin ja lenkin välissä x-lauantaina klo 18, vaikka se niin hyvin juuri siihen sopisi.

        Puhut asiaa. Mikä ihmeen aika. Ihmisen keksinto sekin.


    • liian laiha

      Se, kun luulee olevansa noita kaikkia..

    • Abro2

      Kirjoita hakuun:
      sokkotreffit

      niin pääset alkuun.

    • 4646366

      kun tulis edes YHDEN KERRAN KOMEA, ÄLYKÄS VAPAA MIES VASTAAN TÄÄLLÄ SUOMESSA, NIIN oisin huomenna jo naimisissa. Mut kun ei oo naisille silmänruokaa niin ei mikään liikaha. Paha väkisin itteensä pakkonaittaa jollekkin .....jätetään sanomatta....

    • rogjpgjago

      oma käsi on paras

    • Yualle

      Liian älykäs.

      En minä ainakaan, kertakaikkiaan, jaksa enää kotiin tultuani antautua kovin älyllisiin keskusteluihin, kun on ensin koko päivän töissä neroillut =) Liian raskasta. Kotona aivot heitetään narikkaan!

      • Alberttiini

        Naulankantaan.


    • noh..,,.,.

      Ton listan naisista kukaan ei olisi sinkku, ilman omaa valintaa.

    • mies kertoo

      6) Olen liian vaativa miesten suhteen, koska saan yhden yön seuraa todella tasokkaista miehistä luulen saavani samantasoisen miehen parisuhteeseen.

      Miehillä ei ole yhden yön suhteissa kovin korkeaa vaatimustasoa. Riittää, että on siedettävän näköinen nainen ja sopivan kevytkenkäinen. Parisuhteeseen haettavalta moni "parempi" mies sitten vaatiikin enemmän.

      • Todelliset syyt

        Eikä se moneen kertaan nussittu mälliämpäri myöskään kelpaa muuhun kuin mällin ruikkimiseen. Puolisoksi kelpaavalta naiselta vaadin nuoruuden ja panettavan habituksen lisäksi myös matalaa käyttöastetta.


    • M C

      Olen vain liian erilainen, outo huumori ja erikoisempaa harrastusta.
      Eipä sitä kai voi ihmetelläkään. :)

    • aappsoowsw

      No miksiköhän sitä ollaan sinkkuja, oiskohan siitä kun ei olla tavattu ketään, jonka kanssa haluaisi seurustella...

      • tegasd3gwqag

        Tai kukaan ei ole huolinut.


    • Liis-Beth

      Minulla on miesystävä, mutta emme asu samassa taloudessa.
      Saan hyvää seuraa ja seksiä silloin kun haluan, mutta minulla ei ole vaivaa kuin oman talouden hoidosta, oman pyykin pesemisestä ja omien "paitojen" silittämisestä.
      Luetaanko tämä sinkkuudeksi vai seurusteluksi?
      Itse koen olevani sinkku, koska välillämme ei ole sitoumuksia siitä, että ei kummallakin saisi olla myös muita tärkeitä ihmissuhteita.
      Tapaamme kun molemmille sopii, muuten kumpikin elää omaa elämäänsä. En usko että jaksaisin katsella ketään toista aikuista samassa huoneessa muutamaa päivää pitempään, kaipaamme molemmat omaa rauhaa, omaa tekemistä, omia harrastuksia.
      Perhe-elämä ja yhdessä asuminen vaan ei ole mun juttuni.

    • Eronnut, ikuisesti?

      Ollaan armollisia, kun lähtee analysoimaan jotain ongelmakokonaisuutta, kuten esimerkiksi saamattomuuttaan, niin jos alkaa päätymään liian tummiin loppupäätelmiin, niin eihän täällä Suomessa kohta olisi kuin jatkuvaa hirttoköysiale. Mutta ketjun aloittaneessa viestissä on vinha perä, naisilla on tapana pyrkiä mahdollisimman monisanaisesti perustella tilaansa ilman kumppania ja syy on jälleen kerran miehen.

      Oma teoria:
      Nykyään pärjää ihan OK itsekin. Parisuhde on itsensä toteuttamisen väline ja sitä ennen se paras seksinsaantitapa. Kun ilman seksiä oppii elämään, niin varsinkin naisilla sitä vain ei enää kiinnosta jos ei ole heti 1. kerralta sitä kipinää. Ei siinä mitään. Mutta kun sitten valitetaan aina ja jatkuvasti kuinka miehet Suomessa ovat epähygieenisia, kouluttamattomia, laiskoja paskoja jotka ovat vielä huonoja sängyssä, siis aivan kaikki. Ei tätä jaksaisi, eikä jaksakaan. Kun tälläistä tekstiä kohtaa, niin se menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

      Toisella tapaa toistettuna:
      Nainen haluaa jonkun, joka saa kemiat hyrräämään heti. Iän karttuessa tarjonta vähenee ja vaatimukset kovenevat mutta pystytään olemaan entistä helpommin yksin. Useamman yksineletyn vuoden jälkeen sitä ei välttämättä enää edes halua mitään, joka sotkee kiireisen harrastusaikataulun eikä todellakaan ketään sotkemaan siistejä paikkoja omassa kotona.

      Itse olen 36v. mies, eronnut (tietenkin). En ole hirveästi treffaillut, ehkä 7 eri ihmistä tavannut mutta jos joku tarjoaisi tavan sammuttaa a) seksintarve ja b) muu yleinen naisenkaipuu, olisin jo melkein valmis maksamaan. En ole vastustamattoman komea, mutta en aivan mahdotonkaan, kiitos salin ja säällisten ruokailutottumusten. Pystyn normaaliin sosiaaliseen toimintaan, ts. en ole tuppisuu, en vain osaa iskeä/kaataa/hurmata naista. Koulujakin on käyty ja kun perintöä ei ollut, niin sitä täytyy itse yrittää lapsille jättää ja tällä hetkellä korvaus vapaa-ajasta on kohtuullinen, eli SEFE:n palkkatutkimuksen ka:n ylittävä.

      Kaikki viat saamattomuuteeni löytyvät peilistä, mutta yli kahden vuoden itsepohdiskelun jälkeen en ole päässyt siihen, minkä korjaamalla tilanne muuttuisi.

      Olen väsynyt yrittämään 99% epäonnistumisella (lähinnä chat, nettitreffit), olen pettynyt siihen että ei vain onnistu ja haluan lopettaa. Mutta en pysty, koska vielä Halu kiusaa. Saatan olla jopa kateellinen naisille, koska se Halu ei tunnu enää kolmessakympissä tyttösissä aiheuttavan hirveästi mitään liikettä. Tai ollaan rehellisiä, ainakaan minun suuntaani.

      Matkalla ollaan. Ei enää mitään haaveita rakkaudesta tai varsinkaan parisuhteesta. Toiveissa on vain löytää kiva nainen, jonka seurassa viihtyy ilman mitään paineita, koska ne poistetaan hyvässä yhteistyössä.

      Miksi nainen on sinkku? Koska nainen haluaa olla.
      Miksi mies on sinkku? Koska nainen haluaa olla.
      C'est la vie (tjsp).

      • "Olen väsynyt yrittämään 99% epäonnistumisella (lähinnä chat, nettitreffit), olen pettynyt siihen että ei vain onnistu ja haluan lopettaa."

        Oletko chatissa ja nettitreffeillä törmännyt naisiin jotka profiilin perusteella voisivat olla sopivia, mutta sitten loppupeleissä eivät olekaan niin kiinnostavia?

        Näin mulle ainakin käy miesten kans. Se on masentavaa ja kuluttavaa. Toivo herää et josko täs olis nyt SE mies ja sit taas pettyy. Ei niitä pettymyksiä hirveesti jaksa.
        tosin niitlä oikeesti järkeviltä miehiltä saa harvoin nettideiteillä viestejä. Panoeinot on ahkerampia ja antaa väärän kuvan miestarjonnasta. Mä pistän deittiprofiilin vähän väliä tauolle kun menee hermot noihin panoeinoihin.


      • Eronnut, ikuisesti?
        glittergirl kirjoitti:

        "Olen väsynyt yrittämään 99% epäonnistumisella (lähinnä chat, nettitreffit), olen pettynyt siihen että ei vain onnistu ja haluan lopettaa."

        Oletko chatissa ja nettitreffeillä törmännyt naisiin jotka profiilin perusteella voisivat olla sopivia, mutta sitten loppupeleissä eivät olekaan niin kiinnostavia?

        Näin mulle ainakin käy miesten kans. Se on masentavaa ja kuluttavaa. Toivo herää et josko täs olis nyt SE mies ja sit taas pettyy. Ei niitä pettymyksiä hirveesti jaksa.
        tosin niitlä oikeesti järkeviltä miehiltä saa harvoin nettideiteillä viestejä. Panoeinot on ahkerampia ja antaa väärän kuvan miestarjonnasta. Mä pistän deittiprofiilin vähän väliä tauolle kun menee hermot noihin panoeinoihin.

        Rajoittuu tähän Suomi24.fi -sivustoon.

        Chatissa tilanne on aktiivisempi, johtuen pelkästään jo viestinnän muodosta. Jos siellä tulee vastaan nainen, joka vaikuttaa kiinnostavalta niin tästä ensivaikutelma nousee jo ensimmäisen 10min aikana. Vaikuttaisi siltä, että entistä nopeammin osaa karsia liian kaukana asuvat, ajantappajat sekä oudosti tai häiriintyneesti kirjoittelevat. Lopuista ei jää paljoa jäljelle, koska miehiä on min. 2/3 naputtelijoista. Mutta juuri chatin kautta on sänkyyn edes jotenkin päästy.

        Myönnettäköön, että se yksi tapaus olisi saanut jäädä ehkä kokematta, ehkä nainen oli jännittynyt tai muuten estynyt, mutta auts..! Muut olivat OK, siis seksimielessä. Muu ei ehkä olisikaan voinut olla mahdolllista, mutta hyvä vaki-/kevytsuhde ei suinkaan ole vastenmielinen ajatus jos ko henkilön kanssa oikeasti viihtyy. Mielestäni chatin kautta tähän on suurempi todennäköisyys, joka on kuitenkin todella pieni.

        Nettideitti-ilmoittelu ja -vastailu ovat jääneet aika vähälle. Sitä kautta on tullut tavattua kolme naista, joista kaikki olisivat olleet...no, pantavia. Ensimmäinen oli viehättävä ja ainoa jonka kanssa tuli tavattua toistekin. En tiedä mikä ei sitten toiminutkaan, tapanani ei ole jäädä ihmettelemään vaan jatkaa eteenpäin tai ainakin jättää täysin rauhaan.

        Kyllä, profiilit ovat olleet ainakin näytöllä osuvia. Kirjeenvaihto ja soittelu eivät ole ainakaan vähentäneet kiinnostusta, tod. näk. ei vastapuolellakaan, kun on tapaamiseen päästy. Mutta sitten kun on nähty, niin ei ole liekki leimahtanut.

        Ongelma on juuri tuo, "voi kun se olisi SE mies". Ei se sitä voi heti olla, kuka voisi? Naisille miestarjonta on niin runsasta, että valinnanvaraa on hurjasti. Johtuen miesten perusluonteesta, joka ei aseta turhia estoja tapailuille jne, me olemme myös helpompia lähestyttäviä. Eihän sitä muuta tarvita kuin puolittainen hymy ja se katsotaan jo kokonaisvaltaiseksi suostumukseksi samana iltana suoritettaviin seksi-orgioihin jatkosuunnitelmalla.

        En halua olla tuottamassa pettymystä kenellekään. Tämän vuoksi pyrin jopa inhorealistisesti kuvaamaan ja vastaamaan kaikkeen, mikä voi vähentää IRL-kohtaamisen epäonnistumisen todennäköisyyttä. Mutta en jaksa enää sitä, että "joo...kiva". Me olemme kaikki tavallisia mutta nimenomaan naisilla tuntuu edelleen olevan SE-ajattelu päällä. Miehen on oltava SE tai EI MIKÄÄN.

        Kuten sanottu, c'est la vie. Itse vain olen varsinkin tähänkin vaatimattomaan nettideittailun määrään väsynyt, en jaksa enää toivoa ja aina pettyä. Totta kai syytän naisia kollektiivisesti, mutta jokainen tekee elämällään mitä tahtoo, miehet ja naiset yhtälailla.

        Mutta en kertakaikkiaan jaksa sitä jatkuvaa valitusta miesten tasottomuudesta. Ei, kaikki eivät voi saada kaikilta mutta kyllä aikuisen ihmisen on pystyttävä pikkuhiljaa ymmärtämään, että täydellistä ihmistä ei ole eikä tule,
        ja täydellinen suhde löytyy vain naistenlehdistä. Itse en sellaista ole hakenut ja tästä eteenpäin entistä vähemmän keskittyen chattiin ja sieltä ehkä löytyvään mahdollisuuteen viettää aikaa kivassa seurassa, mukavasti.


      • Eronnut, ikuisesti? kirjoitti:

        Rajoittuu tähän Suomi24.fi -sivustoon.

        Chatissa tilanne on aktiivisempi, johtuen pelkästään jo viestinnän muodosta. Jos siellä tulee vastaan nainen, joka vaikuttaa kiinnostavalta niin tästä ensivaikutelma nousee jo ensimmäisen 10min aikana. Vaikuttaisi siltä, että entistä nopeammin osaa karsia liian kaukana asuvat, ajantappajat sekä oudosti tai häiriintyneesti kirjoittelevat. Lopuista ei jää paljoa jäljelle, koska miehiä on min. 2/3 naputtelijoista. Mutta juuri chatin kautta on sänkyyn edes jotenkin päästy.

        Myönnettäköön, että se yksi tapaus olisi saanut jäädä ehkä kokematta, ehkä nainen oli jännittynyt tai muuten estynyt, mutta auts..! Muut olivat OK, siis seksimielessä. Muu ei ehkä olisikaan voinut olla mahdolllista, mutta hyvä vaki-/kevytsuhde ei suinkaan ole vastenmielinen ajatus jos ko henkilön kanssa oikeasti viihtyy. Mielestäni chatin kautta tähän on suurempi todennäköisyys, joka on kuitenkin todella pieni.

        Nettideitti-ilmoittelu ja -vastailu ovat jääneet aika vähälle. Sitä kautta on tullut tavattua kolme naista, joista kaikki olisivat olleet...no, pantavia. Ensimmäinen oli viehättävä ja ainoa jonka kanssa tuli tavattua toistekin. En tiedä mikä ei sitten toiminutkaan, tapanani ei ole jäädä ihmettelemään vaan jatkaa eteenpäin tai ainakin jättää täysin rauhaan.

        Kyllä, profiilit ovat olleet ainakin näytöllä osuvia. Kirjeenvaihto ja soittelu eivät ole ainakaan vähentäneet kiinnostusta, tod. näk. ei vastapuolellakaan, kun on tapaamiseen päästy. Mutta sitten kun on nähty, niin ei ole liekki leimahtanut.

        Ongelma on juuri tuo, "voi kun se olisi SE mies". Ei se sitä voi heti olla, kuka voisi? Naisille miestarjonta on niin runsasta, että valinnanvaraa on hurjasti. Johtuen miesten perusluonteesta, joka ei aseta turhia estoja tapailuille jne, me olemme myös helpompia lähestyttäviä. Eihän sitä muuta tarvita kuin puolittainen hymy ja se katsotaan jo kokonaisvaltaiseksi suostumukseksi samana iltana suoritettaviin seksi-orgioihin jatkosuunnitelmalla.

        En halua olla tuottamassa pettymystä kenellekään. Tämän vuoksi pyrin jopa inhorealistisesti kuvaamaan ja vastaamaan kaikkeen, mikä voi vähentää IRL-kohtaamisen epäonnistumisen todennäköisyyttä. Mutta en jaksa enää sitä, että "joo...kiva". Me olemme kaikki tavallisia mutta nimenomaan naisilla tuntuu edelleen olevan SE-ajattelu päällä. Miehen on oltava SE tai EI MIKÄÄN.

        Kuten sanottu, c'est la vie. Itse vain olen varsinkin tähänkin vaatimattomaan nettideittailun määrään väsynyt, en jaksa enää toivoa ja aina pettyä. Totta kai syytän naisia kollektiivisesti, mutta jokainen tekee elämällään mitä tahtoo, miehet ja naiset yhtälailla.

        Mutta en kertakaikkiaan jaksa sitä jatkuvaa valitusta miesten tasottomuudesta. Ei, kaikki eivät voi saada kaikilta mutta kyllä aikuisen ihmisen on pystyttävä pikkuhiljaa ymmärtämään, että täydellistä ihmistä ei ole eikä tule,
        ja täydellinen suhde löytyy vain naistenlehdistä. Itse en sellaista ole hakenut ja tästä eteenpäin entistä vähemmän keskittyen chattiin ja sieltä ehkä löytyvään mahdollisuuteen viettää aikaa kivassa seurassa, mukavasti.

        Hyvää pohdintaa, parempi mieli.


      • Eronnut, ikuisesti? kirjoitti:

        Rajoittuu tähän Suomi24.fi -sivustoon.

        Chatissa tilanne on aktiivisempi, johtuen pelkästään jo viestinnän muodosta. Jos siellä tulee vastaan nainen, joka vaikuttaa kiinnostavalta niin tästä ensivaikutelma nousee jo ensimmäisen 10min aikana. Vaikuttaisi siltä, että entistä nopeammin osaa karsia liian kaukana asuvat, ajantappajat sekä oudosti tai häiriintyneesti kirjoittelevat. Lopuista ei jää paljoa jäljelle, koska miehiä on min. 2/3 naputtelijoista. Mutta juuri chatin kautta on sänkyyn edes jotenkin päästy.

        Myönnettäköön, että se yksi tapaus olisi saanut jäädä ehkä kokematta, ehkä nainen oli jännittynyt tai muuten estynyt, mutta auts..! Muut olivat OK, siis seksimielessä. Muu ei ehkä olisikaan voinut olla mahdolllista, mutta hyvä vaki-/kevytsuhde ei suinkaan ole vastenmielinen ajatus jos ko henkilön kanssa oikeasti viihtyy. Mielestäni chatin kautta tähän on suurempi todennäköisyys, joka on kuitenkin todella pieni.

        Nettideitti-ilmoittelu ja -vastailu ovat jääneet aika vähälle. Sitä kautta on tullut tavattua kolme naista, joista kaikki olisivat olleet...no, pantavia. Ensimmäinen oli viehättävä ja ainoa jonka kanssa tuli tavattua toistekin. En tiedä mikä ei sitten toiminutkaan, tapanani ei ole jäädä ihmettelemään vaan jatkaa eteenpäin tai ainakin jättää täysin rauhaan.

        Kyllä, profiilit ovat olleet ainakin näytöllä osuvia. Kirjeenvaihto ja soittelu eivät ole ainakaan vähentäneet kiinnostusta, tod. näk. ei vastapuolellakaan, kun on tapaamiseen päästy. Mutta sitten kun on nähty, niin ei ole liekki leimahtanut.

        Ongelma on juuri tuo, "voi kun se olisi SE mies". Ei se sitä voi heti olla, kuka voisi? Naisille miestarjonta on niin runsasta, että valinnanvaraa on hurjasti. Johtuen miesten perusluonteesta, joka ei aseta turhia estoja tapailuille jne, me olemme myös helpompia lähestyttäviä. Eihän sitä muuta tarvita kuin puolittainen hymy ja se katsotaan jo kokonaisvaltaiseksi suostumukseksi samana iltana suoritettaviin seksi-orgioihin jatkosuunnitelmalla.

        En halua olla tuottamassa pettymystä kenellekään. Tämän vuoksi pyrin jopa inhorealistisesti kuvaamaan ja vastaamaan kaikkeen, mikä voi vähentää IRL-kohtaamisen epäonnistumisen todennäköisyyttä. Mutta en jaksa enää sitä, että "joo...kiva". Me olemme kaikki tavallisia mutta nimenomaan naisilla tuntuu edelleen olevan SE-ajattelu päällä. Miehen on oltava SE tai EI MIKÄÄN.

        Kuten sanottu, c'est la vie. Itse vain olen varsinkin tähänkin vaatimattomaan nettideittailun määrään väsynyt, en jaksa enää toivoa ja aina pettyä. Totta kai syytän naisia kollektiivisesti, mutta jokainen tekee elämällään mitä tahtoo, miehet ja naiset yhtälailla.

        Mutta en kertakaikkiaan jaksa sitä jatkuvaa valitusta miesten tasottomuudesta. Ei, kaikki eivät voi saada kaikilta mutta kyllä aikuisen ihmisen on pystyttävä pikkuhiljaa ymmärtämään, että täydellistä ihmistä ei ole eikä tule,
        ja täydellinen suhde löytyy vain naistenlehdistä. Itse en sellaista ole hakenut ja tästä eteenpäin entistä vähemmän keskittyen chattiin ja sieltä ehkä löytyvään mahdollisuuteen viettää aikaa kivassa seurassa, mukavasti.

        hyvää pohdintaa sulla. Yleisestä tasottomuudesta valittaminen on rasittavaaa, oli sitten kyseessä naiset tai miehet.

        Mä ehkä toivon että SE mies sytyttyäis jonkilaisen liekin, no joo ihan kivan kans homma vaan maistuu väljähtyneeltä. Jos olisin halunnut elää väljähtyneessä ihan kiva suhteessa, olisin pysynyt naimisissa. Mä haluan miehen joka herättää sen tunteen ja intohimon ja joka tuntee mun kohdalla samoin. silloin mä olisin onnellinen.
        Joo, mä tiedän että vaatimus oikeista tunteista ja intohimosta ja onnesta on monien mielestä riman liian korkealle asettamista. Joten olen yksin. Mutta yksin olen onnellisempi kuin väljähtyneessä suhteessa.

        Kirjotit aikasemmin naisen kaipuusta. Mitä se on? Miten se eroaa seksin kaipuusta?


      • Väärinpäin menee
        glittergirl kirjoitti:

        hyvää pohdintaa sulla. Yleisestä tasottomuudesta valittaminen on rasittavaaa, oli sitten kyseessä naiset tai miehet.

        Mä ehkä toivon että SE mies sytyttyäis jonkilaisen liekin, no joo ihan kivan kans homma vaan maistuu väljähtyneeltä. Jos olisin halunnut elää väljähtyneessä ihan kiva suhteessa, olisin pysynyt naimisissa. Mä haluan miehen joka herättää sen tunteen ja intohimon ja joka tuntee mun kohdalla samoin. silloin mä olisin onnellinen.
        Joo, mä tiedän että vaatimus oikeista tunteista ja intohimosta ja onnesta on monien mielestä riman liian korkealle asettamista. Joten olen yksin. Mutta yksin olen onnellisempi kuin väljähtyneessä suhteessa.

        Kirjotit aikasemmin naisen kaipuusta. Mitä se on? Miten se eroaa seksin kaipuusta?

        Ihme juttu, että naisille pitää olla joku liekki tai kemia tai intohimo tai muuta roskaa. Vaikea ymmärtää kun meitsille kelpaa kaikki missä on reikä ja jos ei ole niin kaivetaan reikä puukolla ja eikun mällit sisään. Turha valikoida, silmät vaan kiinni ja ajattelee Jeesusta ja isänmaata. Pillu se on siallakin.

        Ja naiselle nyt varsinkin järkevästi ajatellen luulisi kelpaavan panijaksi ihan kenen tahansa, eihän sen tarvitse muuta kuin maata ja levittää. Miehen kuitenkin pitää kiihottua naisen ulkonäöstä niin että mulkku seisoo, muuten ei pysty nussimaan.

        Aikalailla viturallaan ovat siis naisten asenteet panijanvalinnassa.


      • Eronnut, ikuisesti?
        glittergirl kirjoitti:

        hyvää pohdintaa sulla. Yleisestä tasottomuudesta valittaminen on rasittavaaa, oli sitten kyseessä naiset tai miehet.

        Mä ehkä toivon että SE mies sytyttyäis jonkilaisen liekin, no joo ihan kivan kans homma vaan maistuu väljähtyneeltä. Jos olisin halunnut elää väljähtyneessä ihan kiva suhteessa, olisin pysynyt naimisissa. Mä haluan miehen joka herättää sen tunteen ja intohimon ja joka tuntee mun kohdalla samoin. silloin mä olisin onnellinen.
        Joo, mä tiedän että vaatimus oikeista tunteista ja intohimosta ja onnesta on monien mielestä riman liian korkealle asettamista. Joten olen yksin. Mutta yksin olen onnellisempi kuin väljähtyneessä suhteessa.

        Kirjotit aikasemmin naisen kaipuusta. Mitä se on? Miten se eroaa seksin kaipuusta?

        Kaikki seksinkaipuu on naisenkaipuuta, mutta kaikki naisenkaipuu ei ole seksinkaipuuta. Kyllähän sitä mielellään elämän jakaisi jonkun kivan/oikein kivan naisen kanssa, itse olin onnellinen päättyneessä avioliitossa, oli se sitten väljähtänyt tai ei.

        Ero tuli täysin yllätyksenä, mutta en olisi ikinä uskonut olevani vielä aikuisena näin kauan yksin ja näin perusteellisesti ilman seksiä. Masentavaa suorastaan, mutta minkäs teet. Toivottavasti muilla menee paremmin ja löytävät kumppanin, joka ei tarvitse sitä jatkuvaa tunnehöyryä tunteakseen olevansa elossa.


      • Eronnut, ikuisesti? kirjoitti:

        Kaikki seksinkaipuu on naisenkaipuuta, mutta kaikki naisenkaipuu ei ole seksinkaipuuta. Kyllähän sitä mielellään elämän jakaisi jonkun kivan/oikein kivan naisen kanssa, itse olin onnellinen päättyneessä avioliitossa, oli se sitten väljähtänyt tai ei.

        Ero tuli täysin yllätyksenä, mutta en olisi ikinä uskonut olevani vielä aikuisena näin kauan yksin ja näin perusteellisesti ilman seksiä. Masentavaa suorastaan, mutta minkäs teet. Toivottavasti muilla menee paremmin ja löytävät kumppanin, joka ei tarvitse sitä jatkuvaa tunnehöyryä tunteakseen olevansa elossa.

        Kiitos selvennyksestä tuohon naisenkaipuuseen.

        Eihän mikään pitkä parisuhde voi olla jatkuvaa "tunnehöyryä". Alussa sitä höyryä piisaa, mutta vuosien saatossa se muuttuu tasaisemmaksi rakastamiseksi. Niinhän se menee.

        Enemmän mä kai koen tuota miehenkaipuuta kuin seksinkaipuuta. sitä tärkeää ihmistä jonka kanssa elämää jakais. Siihen ei tilaipainen seksi auta.


      • Hyvä ihminen
        glittergirl kirjoitti:

        "Olen väsynyt yrittämään 99% epäonnistumisella (lähinnä chat, nettitreffit), olen pettynyt siihen että ei vain onnistu ja haluan lopettaa."

        Oletko chatissa ja nettitreffeillä törmännyt naisiin jotka profiilin perusteella voisivat olla sopivia, mutta sitten loppupeleissä eivät olekaan niin kiinnostavia?

        Näin mulle ainakin käy miesten kans. Se on masentavaa ja kuluttavaa. Toivo herää et josko täs olis nyt SE mies ja sit taas pettyy. Ei niitä pettymyksiä hirveesti jaksa.
        tosin niitlä oikeesti järkeviltä miehiltä saa harvoin nettideiteillä viestejä. Panoeinot on ahkerampia ja antaa väärän kuvan miestarjonnasta. Mä pistän deittiprofiilin vähän väliä tauolle kun menee hermot noihin panoeinoihin.

        Miten glittergilrillä noi treffimatkat. Vai tuleeko ne miehet sun luokses? Pitääkö mennä Suomen lapin käsivarteen ja pettyä tarkoitin.


      • Hyvä ihminen kirjoitti:

        Miten glittergilrillä noi treffimatkat. Vai tuleeko ne miehet sun luokses? Pitääkö mennä Suomen lapin käsivarteen ja pettyä tarkoitin.

        pääkaupunkiseudulta on mun treffini tähän asti löytyneet. Ei tartte kenenkään matkailla.


      • Nainen [0'0]
        Eronnut, ikuisesti? kirjoitti:

        Kaikki seksinkaipuu on naisenkaipuuta, mutta kaikki naisenkaipuu ei ole seksinkaipuuta. Kyllähän sitä mielellään elämän jakaisi jonkun kivan/oikein kivan naisen kanssa, itse olin onnellinen päättyneessä avioliitossa, oli se sitten väljähtänyt tai ei.

        Ero tuli täysin yllätyksenä, mutta en olisi ikinä uskonut olevani vielä aikuisena näin kauan yksin ja näin perusteellisesti ilman seksiä. Masentavaa suorastaan, mutta minkäs teet. Toivottavasti muilla menee paremmin ja löytävät kumppanin, joka ei tarvitse sitä jatkuvaa tunnehöyryä tunteakseen olevansa elossa.

        Tässä ketjussa on intohimopohdintaa. Alun yli kannattaa jaksaa lukea, joukossa on helmiä. Tuoreita vieläpä. http://keskustelu.suomi24.fi/node/10527998#comment-54248538


    • mainostelija

      Tulkaa *es City-iltaan niin ei tarvitse keksiä sitä kuudetta kohtaa....

      Siellä vähintään parisataa ihmistä laidasta laitaan. Ennusteiden mukaan seuraavalla kerralla... ehkä 500?

      Maaliskuun viimeinen perjantai, Helsingin keskusta, Milliklubi.

      Hinta maksaa narikan.


      http://www.eurosinkut.net/showTapahtuma.do?id=5573

      ""
      MITÄ:
      *es:n parhaat bileet.


      MISSÄ:
      Ravintola Milliklubi, Kaivokatu 12, Helsinki. Alaikäraja on 24 vuotta.
      Milliklubi on Helsingin Päärautatieaseman läheisyydessä. Bussi, metro- ja ratikkapysäkit ovat lähellä.
      www.milliklubi.fi


      KARTTA:
      http://dy.fi/x35


      MILLOIN:
      Perjantaina 30.3.2012 klo 20:00 alkaen. Tule paikalle heti alkuun, ettet jää ohjelmasta paitsi.


      HINTA:
      Sisäänpääsy klo 23 asti on vain narikan verran eli 2,70 euroa. Klo 23 jälkeen sisäänpääsymaksu plus narikka.

      • Harmi kun ei oo vapaata tollon.


    • kaunotar olen

      Tuossa ei ole yhtään oikeaa, vaan kaikki on liikaa. Jos on sinkku vastoin tahtoaan, ei ole vain kohdannut sitä oikeaa. Katsokaa ihmiset ympärillenne. Rumatkin ihmiset ovat löytäneet puolison. Tunnen monia pariskuntia joissa toinen, mies tai nainen on oikeasti ruma. Mutta kun ruman näköisen ihmisen oppii tuntemaan, se rumuus siinä ei sitten mitenkään enää haittaa. Tietenkin kauniita ihmisiä on mukava katsella. Kaikki kaunis on kivaa silmälle. Siksihän me haluamme kauniin kodin, tauluja seinälle. Mutta se kauneus on silti aina katsojan silmässä.

    • TANEPI

      Siinähän ovat naisen ihanneominaisuudet.Toki liian-sanan voi jättää pois.

    • ikisinkku???

      Niiiinpä... Oishan se kiva tietää, miks en miehille kelpaa..... Mulle ku riittäis yksi hyvä mies..... sellainen tavallinen...
      Ehkä sittenkin vaadin mieheltä liikaa, enkä tyydy siihen mitä ulkonäölläni ja olemuksellani saisin, vaan haluan enemmän...
      Tai sitten mies ei ole ymmärtänyt vielä sitä, että minut on haettava kotoolta ja kaapattava kauppareissulla... ;)

    • mimme22

      Itse olen viihtynyt sinkkuna kohta kolme vuotta ja siihen on varmasti monia syitä; tällä hetkellä elämäni on sen verran hektistä opiskelun ja työnteon lisäksi että uudelle suhteelle ei hirveämmin olisi edes aikaa. Kuitenkin välillä alkaa kyllästyttää yhdenillanjutut, joista enemmänkin jää päällimäiseksi tunteeksi morkkis.

      Poikkean "taviksista" sillä olen näyttävä ja persoonallinen ulkonäöltäni ja usein tuntuu että miehet pelkäävät lähestymistä erilaisuuteni takia. Tiedän että olen kaunis ja saan paljon huomiota miehiltä, mutta eivätpä hurmaavien kännisten miesten iskuyritykset ole mihinkään johtaneet. Olen myös itse vaativa siitä millaisen miehen tulisi olla mutta onko muka liikaa vaadittu että haluaisi löytää ihmisen joka yhtälailla haluaa hieman erottua massasta?

      Yksi ongelma tuntuu myös olevan ikäni, olen 22 vuotias ja usein kiinnostun itseäni vanhemmista miehistä. Nämä herrat ovat kuitenkin taitaneet pitää minua vain pienenä seikkailuna mutta eivät ota vakavasti koska olen "liian nuori". Ikäerot ovat kuitenkin olleet maksimissaan 12 vuotta minkä ei pitäisi omasta mielestäni millään tavalla vaikuttaa siihen kiinnostuuko jostain ihmisestä tosissaan.
      Mielellään sitä tapaisi itsensä kaltaisen värikkään persoonan jonka kanssa seurustella mutta eipä ole tullut vielä vastaan! Sinkkuudesta huolimatta koen olevani varsin onnellinen eikä minulla ole mihinkään kiirettä... Vielä :P

    • koirj8445y

      alottaja kuin vanha oot jotai 50 varmaa? :DD

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      65
      1208
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      46
      839
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      49
      769
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      93
      743
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      740
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      76
      690
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      661
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      615
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      611
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      49
      594
    Aihe