Vuotava suoli

?????????????

12

4080

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myynti-ilmo

      Jaahas. Jos sinulla on epämääräisiä oireita, niin osta Tolosen pillerikaupan ihmetuotetta. Just.

      • Epämääräisiä oireita

        Jos epämääräisiin oireisiin ei ole selvyyttä tullut, edes skepon tutkimusten perusteella, niin Tolosen metoditko tulevat viimeinkin avuksi?
        Eihän tuollaisesta ongelmasta kuin "vuotava suoli" ole aikaisemmin mitään kuulunut!


      • Skepolle panadolia

        Mee skepo ostaan vaan sitä orionin aspiriinia, kun päätäs näkyy särkevän noin kovasti, ettet enää osaa ees ajatella. vaikka taitaa se ajattelu olla sulle mahrotonta, kun päässäs on vaan märkii sahanpuruja.


    • Läpipasko

      Vuotava suoli ja viljojen aiheuttamat haitat kulkevat käsi kädessä...

      • pilsuja kaupaksi

        Onko tämä joku oikea sairaus vai kemikaalituottajien keksimä oireyhtymä, johon kuuluu mahdollisimman epämääräisiä oireita? Ja jonka hoitaminen ei vaadi ikäviä elämäntapamuutoksia vaan ihan pilleriostoksen?


    • Lukutaitoa kaupaksi

      Lukutaito on jäänyt "pilsukauppiaalla" kovin kehnoksi. Sitä täytyisi saada kaupaksi!

      • nyt ostamaan

        Tämä on normaalia sairuasteollisuutta. Kun ei viitsitä kehittää tehokkaampia hoitoja vanhoihin sairauksiin, niin keksitään uusia sairauskai tai "oireyhtymiä", joihin voidaan markkinoida vanhoja lääkkeitä.

        Suomalainen kemikaalimaahantuoja yrittää keksiä napeilleen uutta kohderyhmää. Onkohan vaikuttavuus taas samaa luokkaa kuin antioksidantti- ja lisäravinnehypen kanssa? Lyhentääkö tämäkin tuote asiakkaiden elinikää?


      • Liana
        nyt ostamaan kirjoitti:

        Tämä on normaalia sairuasteollisuutta. Kun ei viitsitä kehittää tehokkaampia hoitoja vanhoihin sairauksiin, niin keksitään uusia sairauskai tai "oireyhtymiä", joihin voidaan markkinoida vanhoja lääkkeitä.

        Suomalainen kemikaalimaahantuoja yrittää keksiä napeilleen uutta kohderyhmää. Onkohan vaikuttavuus taas samaa luokkaa kuin antioksidantti- ja lisäravinnehypen kanssa? Lyhentääkö tämäkin tuote asiakkaiden elinikää?

        Jos osaa lukea, niin tuosta artikkelista tämä:

        "Vuotavan suolen aiheuttajana pidetään antibiootteja, toksiineja, parasiitteja, hiivaa (esim. Candida albicans) ja muita infektioita, keliakiaa sekä kehnoa ruokavaliota, jotka voivat lisätä suolen limakalvon epiteelikerroksen läpäisevyyttä. Silloin limakalvon läpi pääsee vereen myrkyllisiä yhdisteitä (toksiineja), mikrobeja, sulamatonta ruokaa ja ruoansulatusjätettä tai normaalia suurempia makromolekyylejä."
        ..

        "Vuotava suoli -oireyhtymää yritetään hoitaa monenlaisilla dieeteillä, kuten gluteenittomalla ja kaseiinittomalla dieeteillä, hiiva- ja sienilääkkeillä (esim. nystatiinilla) ja -ruokavalioilla, VHH-dieetillä ja erilaisin ravintolisin, kuten B12- ja D-vitamiineilla, glutamiinilla ja probiooteilla (maitohappobakteereilla). Potilaan D-vitamiinin pitoisuus seerumissa (S-D-25) tulee ehdottomasti mitata ja nostaa se D-vitamiinilisällä tasolle 150–160 nmol/l.

        Potilaat saavat tietoa näistä hoitokeinoista pääasiassa toisiltaan, internetistä ja mediasta; vain harva terveydenhuollon ammattilainen osaa antaa päteviä hoito-ohjeita.

        Uuden tutkimuksen mukaan berberiini – joka tehoaa erityisen hyvin Candida albicans -hiivaan – parantaa tiiviitä liitoksia ja voi siten ehkäistä ja parantaa "vuotavaa suolta" ja sen aiheuttamia oireita."

        Olen viljoista täysin samaa mieltä kuin eräs kirjoittaja aiemmin, ne voivat aiheuttaa juuri tällaisia oireita ja näkyvät usein sitten iho-oireina, psorina tai sen kaltaisena. Siten tuo D-vitamiini tulee entistä ymmärrettävämmäkisi, käytetäänhän D-vitamiinijohdannaisia juuri psoriin.

        Kuten Tolonenkin tuossa kirjottaa, niin hoito on pääasiassa ruokavalio, josta viljat on poistettu, olkoot se mikä tahansa, VHH, scd tai hiivadieetti.

        Tolonen muuten on ymmärtääkseni myynyt osuutensa pillerikauppaan, joten ei ole enää oma lehmä ojassa kuten edellä kirjoittaja väittää. Toistuvasti väärin. Ja voi ne d-pillerit hakea ihan muualta kuin Toloselta, samoja myyvät kaikki. Itse valikoin aina parhaan tuotteen eri valmistajilta.


      • tripöhö
        Liana kirjoitti:

        Jos osaa lukea, niin tuosta artikkelista tämä:

        "Vuotavan suolen aiheuttajana pidetään antibiootteja, toksiineja, parasiitteja, hiivaa (esim. Candida albicans) ja muita infektioita, keliakiaa sekä kehnoa ruokavaliota, jotka voivat lisätä suolen limakalvon epiteelikerroksen läpäisevyyttä. Silloin limakalvon läpi pääsee vereen myrkyllisiä yhdisteitä (toksiineja), mikrobeja, sulamatonta ruokaa ja ruoansulatusjätettä tai normaalia suurempia makromolekyylejä."
        ..

        "Vuotava suoli -oireyhtymää yritetään hoitaa monenlaisilla dieeteillä, kuten gluteenittomalla ja kaseiinittomalla dieeteillä, hiiva- ja sienilääkkeillä (esim. nystatiinilla) ja -ruokavalioilla, VHH-dieetillä ja erilaisin ravintolisin, kuten B12- ja D-vitamiineilla, glutamiinilla ja probiooteilla (maitohappobakteereilla). Potilaan D-vitamiinin pitoisuus seerumissa (S-D-25) tulee ehdottomasti mitata ja nostaa se D-vitamiinilisällä tasolle 150–160 nmol/l.

        Potilaat saavat tietoa näistä hoitokeinoista pääasiassa toisiltaan, internetistä ja mediasta; vain harva terveydenhuollon ammattilainen osaa antaa päteviä hoito-ohjeita.

        Uuden tutkimuksen mukaan berberiini – joka tehoaa erityisen hyvin Candida albicans -hiivaan – parantaa tiiviitä liitoksia ja voi siten ehkäistä ja parantaa "vuotavaa suolta" ja sen aiheuttamia oireita."

        Olen viljoista täysin samaa mieltä kuin eräs kirjoittaja aiemmin, ne voivat aiheuttaa juuri tällaisia oireita ja näkyvät usein sitten iho-oireina, psorina tai sen kaltaisena. Siten tuo D-vitamiini tulee entistä ymmärrettävämmäkisi, käytetäänhän D-vitamiinijohdannaisia juuri psoriin.

        Kuten Tolonenkin tuossa kirjottaa, niin hoito on pääasiassa ruokavalio, josta viljat on poistettu, olkoot se mikä tahansa, VHH, scd tai hiivadieetti.

        Tolonen muuten on ymmärtääkseni myynyt osuutensa pillerikauppaan, joten ei ole enää oma lehmä ojassa kuten edellä kirjoittaja väittää. Toistuvasti väärin. Ja voi ne d-pillerit hakea ihan muualta kuin Toloselta, samoja myyvät kaikki. Itse valikoin aina parhaan tuotteen eri valmistajilta.

        Onpa kieroa markkinointia. Omalla sivullaan Matti Tolonen aivan häpeämättömästi väittää, että juuri berberiini-valmisteen olisi osoitettu olevan vaikuttava hoito "vuotava suoli oireyhtymään".

        Ja kappas vaan. Aputoiminimeä Bio-vita käyttävä Midsona Finland oy-niminen yritys mainostaakin Matti Tolosen pärstäkuvalla varustettua TriTolosen Berberin -tuotetta. Markkinoija reilusti ilmoittaa, että tuotteelle ei ole hyväksytty mitään terveysväitteitä. Näinkö lainsäädäntöä kierretään, että siirretään väitteet omalle sivulleen?

        Kuka sanoo, että ei ole oma lehmä ojassa?


      • Liana
        tripöhö kirjoitti:

        Onpa kieroa markkinointia. Omalla sivullaan Matti Tolonen aivan häpeämättömästi väittää, että juuri berberiini-valmisteen olisi osoitettu olevan vaikuttava hoito "vuotava suoli oireyhtymään".

        Ja kappas vaan. Aputoiminimeä Bio-vita käyttävä Midsona Finland oy-niminen yritys mainostaakin Matti Tolosen pärstäkuvalla varustettua TriTolosen Berberin -tuotetta. Markkinoija reilusti ilmoittaa, että tuotteelle ei ole hyväksytty mitään terveysväitteitä. Näinkö lainsäädäntöä kierretään, että siirretään väitteet omalle sivulleen?

        Kuka sanoo, että ei ole oma lehmä ojassa?

        Ihan vain kysyn, että kukahan tässä on kiero? ;)


    • Skepojen tauti

      Skepoilla on paljon pahempi tauti:
      KELTAISTA NESTETTÄ VUOTAVAT AIVOT.

    • Skepo panikoi

      Skepo on aivan paniikissa, jos se havaitsee muita aineita myynnissä kuin vain omansa. Edes Potilaiden ongelmat eivät sitä kiinnosta!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe