Johto kirkossa

PH

Kuka on johtanut mormonikirkkoa sen perustamisesta alkaen ja kuka johtaa sitä nyt?

Jumala ja Jeesus Kristus näyttäytyivät Joseph Smithille mutta He eivät antaneet kaikkia ilmoituksia Joseph Smithille mitä on laitettu Mormoninkirjaan ja Opin ja Liittojen kirjaan. Ihmiset eli Joseph Smith on laittanut ja kirjoittanut paljon sellaista virheellistä tietoa mitä hän ei ole saanut ilmoituksina joko Jumalalta tai Jeesukselta tai Pyhältä Hengeltä.

Eli Mormoninkirjasta ja Opin ja Liittojen kirjasta löytyy paljon sellaisia ilmoituksia jotka ovat virheellisiä. Mormonikirkko kuitenkin kieltäytyy ottamasta vastaan Pyhän Hengen ilmoituksia, Pyhän Hengen jonka Jeesus ja Jumala ovat valtuuttaneet paljastamaan lopun aikana kaiken.

Myös Alma, Alman poika lisäsi mormoninkirjaan virheellisen ilmoituksen kaikkien ihmisten tilasta kuoleman ja ylösnousemuksen välisenä aikana eli että kaikki ihmiset olisivat tietoisessa tilassa kuoleman ja ylösnousemuksen välisenä aikana joko pimeydessä tai paratiisissa.

Mitä mormoninkirja sanoo siitä ketkä hallitsevat kirkkoa lopun aikoina?

2 Nefi 13 luku jae 4.
Ja lapsia minä annan heille ruhtinaiksi ja pienokaiset hallitsaevat heitä.

2 Nefi 13 luku jae 12.
Ja lapset ovat minun kansani sortajia, ja naiset hallisevat heitä. Oi kansani, sinun johtajasi johdattavat sinut harhaan ja hämmentävät sinun polkujesi suunnan.

7

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvaukseni

Pelsepuupi?

• PH

Minullekin on käynyt tuo mielessä.

• Mistä tiedät sen, mitä edellä kerrot?
      Onpa kumma, että jopa "PH" saa myötäilijöitä kunhan sanat vaan ovat MAP-kirkon vastaisia!

• Kysyn vain.

Miten itse tulkitset nuo lainaukset Nefiltä?

• Ymmärtääkseni kohdilla viitataan epäpätevään johtamiseen ilman valtuutta.

• PH

Onko hyväksyttävämpää antaa vääriä ilmoituksia sitten valtuudella?

• Kysyn vain?

Mihin on kadonnut vastaukseni Tapanille?

Tapani kirjoitti: "Ymmärtääkseni kohdilla viitataan epäpätevään johtamiseen ilman valtuutta."

Jos viitataan epäpätevään johtamiseen ilman valtuutta, joko nuo lopun ajat ovat käsillä ja päteekö siis nykyisiin kirkon johtajiin tämä (lainaus Nefiltä):

"Oi kansani, sinun johtajasi johdattavat sinut harhaan ja hämmentävät sinun polkujesi suunnan."

Vai ovatko nuo ilman valtuutta toimivat kirkon profeetat vielä tulematta?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe