Sinulla Voimatorni tuntuu olevan paljon tietoa jehovan todistajien uskonnosta. Vt-seurassa on paljon kaksinaismoralistisia piirteitä joissa seura puhuu toista kuten itse toimii. Jos sinä muistat paljon tälläisiä kohtia niin voisit tehdä vaikka avauksen jossa luettelotyylisesti listaisit tälläisiä asioita.
Kiitos
Voimatornille haaste
6
67
Vastaukset
*ajatus*
>>Vt-seurassa on paljon kaksinaismoralistisia piirteitä joissa seura puhuu toista kuten itse toimii. Jos sinä muistat paljon tälläisiä kohtia niin voisit tehdä vaikka avauksen jossa luettelotyylisesti listaisit tälläisiä asioita.>>
Vt-seuran kaksinaismoralismi pulpahtelee esiin milloin missäkin yhetydessä, joten tuota ominaisuutta kannattaisi ehkä tarkastella noissa yhteyksissään sen sijaan, että yrittäisi luetteloida asioita listaksi.- ylpeät tornit kaatuu.
voimatorni kaatui!arvostelee Jehovan Todistajia ilman Todistajaa,ja itse tekee hengellistä huoruutta vastustamalla Pyhä Henkeä.
- ihmettelen vain
ylpeät tornit kaatuu. kirjoitti:
voimatorni kaatui!arvostelee Jehovan Todistajia ilman Todistajaa,ja itse tekee hengellistä huoruutta vastustamalla Pyhä Henkeä.
otsikkosi on hyvä. Ylpeät tornit kaatuu. todellakin useimmat jehovan todistajat ovat ylpeitä kuvitellessaan olevansa muita ihmisiä parempia uskontonsa takia.
voimatorni arvostelee muuten vt-seuraa ja sen johtajia, ei niinkään yksittäisiä jehovan todistajia.
kerro minulle miten vt-seuran valheiden ja ristiriitaisuuksien sekä kaksinaismoralististen paikkojen osoittaminen seuran omilla kirjoituksilla on pyhän hengen vastustamista?
et kai vain väitä että vt-seuran valehtelevat johtajat ovat pyhän hengen asialla? - voimatornia ei ole.
ihmettelen vain kirjoitti:
otsikkosi on hyvä. Ylpeät tornit kaatuu. todellakin useimmat jehovan todistajat ovat ylpeitä kuvitellessaan olevansa muita ihmisiä parempia uskontonsa takia.
voimatorni arvostelee muuten vt-seuraa ja sen johtajia, ei niinkään yksittäisiä jehovan todistajia.
kerro minulle miten vt-seuran valheiden ja ristiriitaisuuksien sekä kaksinaismoralististen paikkojen osoittaminen seuran omilla kirjoituksilla on pyhän hengen vastustamista?
et kai vain väitä että vt-seuran valehtelevat johtajat ovat pyhän hengen asialla?Voimatorni ei usko Jumalaan ja kritisoi raamattua.sen takia hänen nikkinsä osoittaa olevan ylpeä itsestään.ja ylpeyr käy lankeemuksen edellä,eli tämä voimatorni kaatuu.myös vt.n johtajat ovat samalla tavalla kaatumispisteessä,sillä johtajat ovat langenneet samaan uskottomuuteen.sama juttu,kummallakin.ulkokultaisia fariseuksia,joista Jeesur sanoo.Te olette isästä saatanasta eli vastustetaan Jumalan suoria sanoja,tai ovat kuten sanoit.kaksi herraisia.Jompaa kumpaa täytyy vihata.
- raamatun jumala
voimatornia ei ole. kirjoitti:
Voimatorni ei usko Jumalaan ja kritisoi raamattua.sen takia hänen nikkinsä osoittaa olevan ylpeä itsestään.ja ylpeyr käy lankeemuksen edellä,eli tämä voimatorni kaatuu.myös vt.n johtajat ovat samalla tavalla kaatumispisteessä,sillä johtajat ovat langenneet samaan uskottomuuteen.sama juttu,kummallakin.ulkokultaisia fariseuksia,joista Jeesur sanoo.Te olette isästä saatanasta eli vastustetaan Jumalan suoria sanoja,tai ovat kuten sanoit.kaksi herraisia.Jompaa kumpaa täytyy vihata.
Monille uskoville tuottaa hyvää mieltä ajatus siitä että kaikki ei-uskovat joutuvat tavalla tai toisella kärsimään epäuskostaan. Itse en myös usko ainakaan yhdenkään uskonnon Jumalauuksiin. Mikään uskonto ei edusta Jumalaa ja se on aika selviö. Jos raamattu olisi kaikessa moraalittomuudessaan ja kauheuksissaan jumalan kirjoitusta olisi se erittäin surullinen asia kaikille ihmisille.
Raamattu on ihmisen kirjoittama ja suunnittelema kirja alusta loppuun ja vain herkkäuskoiset ihmiset uskovat siihen. Raamattu on erittäin ristiriitainen ja väkivaltainen kirja joka ei anna jumalasta kovin hyvää kuvaa. Vaikka vanha testamentti ei olisikaan enää voimassa,antaa se hyvän kuvan raamatun jumalan todellisesta luonteesta.
Raamatun jumala on palvontaa kerjäävä moraaliton tappaja joka ei kyennyt edes anteeksiantoon ilman sijaisuhria ja väkivaltaa. puhumattakaan vedenpaisumuksesta. Miksi rakastavalle jumalalle pitäisi hyväksyä erivapauksia tappamisen suhteen kun emme hyväksy sitä vaillinaiselle ihmisellekään? raamatun jumala kirjoitti:
Monille uskoville tuottaa hyvää mieltä ajatus siitä että kaikki ei-uskovat joutuvat tavalla tai toisella kärsimään epäuskostaan. Itse en myös usko ainakaan yhdenkään uskonnon Jumalauuksiin. Mikään uskonto ei edusta Jumalaa ja se on aika selviö. Jos raamattu olisi kaikessa moraalittomuudessaan ja kauheuksissaan jumalan kirjoitusta olisi se erittäin surullinen asia kaikille ihmisille.
Raamattu on ihmisen kirjoittama ja suunnittelema kirja alusta loppuun ja vain herkkäuskoiset ihmiset uskovat siihen. Raamattu on erittäin ristiriitainen ja väkivaltainen kirja joka ei anna jumalasta kovin hyvää kuvaa. Vaikka vanha testamentti ei olisikaan enää voimassa,antaa se hyvän kuvan raamatun jumalan todellisesta luonteesta.
Raamatun jumala on palvontaa kerjäävä moraaliton tappaja joka ei kyennyt edes anteeksiantoon ilman sijaisuhria ja väkivaltaa. puhumattakaan vedenpaisumuksesta. Miksi rakastavalle jumalalle pitäisi hyväksyä erivapauksia tappamisen suhteen kun emme hyväksy sitä vaillinaiselle ihmisellekään?*raamatun jumala*
>>Jos raamattu olisi kaikessa moraalittomuudessaan ja kauheuksissaan jumalan kirjoitusta olisi se erittäin surullinen asia kaikille ihmisille>>
Tämä oli hyvin sanottu, oikein hyvä puheenvuoro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462