Liian hyvä ollakseen totta

varoitus naisille

Silloin erityisesti kannattaa olla varuillaan, jos mies vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Tällainen todennäköisimmin vilkuilee sivulle ja etsii muuta seuraa. Ei tarvitse kuvitellakaan, että sinä voittaisit ne muut naiset. Ei siksi, että olisit huono, vaan siksi, että tällaiset miehet ovat tottuneet jo naisten metsästykseen. Jonkun aikaa kun olet kaverina saatat päästä näkemään, että tämä mies treffaa todekkakin muitakin. Voit olla siinä varalla.

Toivottavasti tämä avaus pääsee suomi24:n etusivulle, sillä tämä paljastus ansaitsisi tulla kaikkien tietoisuuteen, todellakin!

32

4739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sinisilmäineN

      Eikä ne muutkaan naiset ole voittajia.
      Miksi miehet sitten metsästävät kokoajan eivätkä lopeta? Pönkittävät heikkoa itsetuntoaan. Vaikka löytyisi kuin hyvä nainen metsästys vaan jatkuu. Jälkeenpäin on turha itkeä perään kun on itse mokannut.
      Ja kuka nainen sitten on varalla, ensin minä, sitten joku toinen, kohta kolmas, sitten saattaa alkaa uusintakierros riippuen naisesta haksahtaako uudelleen pukkiin.

    • kaikenlaista...

      En tiedä kuuluuko tämä tähän ketjuun mutta en tiedä säälittävämpää kuin mies, jonka kanssa ollaan tavattu ja jopa sovittu uusi tapaaminen, mies on ilmaissut mieleniintonsa ja samoin nainen ja sitten tapahtuu se miehen täydellinen katoaminen.... ja sitten... ehkä kuukauden päästä tulee tekstiviesti tai puhelu jossa samainen "mies" kyselee muina miehinä että haluaisitkos tavata vielä... ainakin minä tiedän vastauksen tuohon kysymykseen aika nopeasti...kiitos mutta ei kiitos...

      • sammahär.

        saman kokenut. 'katoaminen' tarkoittaa että on toinen kierroksessa ja sekään ei miellyttänyt tai sai naiselta pakit. sitten kelpaa taas entinenkin kun pane*taa.
        ja jos itse erehdyt soitteleen perään ei vastausta vaan täydellinen hiljaisuus, katoaminen.


      • Tämäkö
        sammahär. kirjoitti:

        saman kokenut. 'katoaminen' tarkoittaa että on toinen kierroksessa ja sekään ei miellyttänyt tai sai naiselta pakit. sitten kelpaa taas entinenkin kun pane*taa.
        ja jos itse erehdyt soitteleen perään ei vastausta vaan täydellinen hiljaisuus, katoaminen.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10468796


      • kaikenlaista...

    • kaikkia kummajaisia

      Semmoisen "liian hyvän" kanssa tuli joskus vietettyä laatuaikaa hetken, sitten yhteydenotot harveni ja loppui kokonaan. Mies jopa kertoi noudattavansa elämässään kristillisiä arvoja. Pikkusen naurattaa ne jutut nyt näin jälkeen päin.

    • yhden naisen mies

      Joo. Mä oon just sellanen "liian hyvä ollakseen totta".

      Kun minä en kiinnostu misseistä vaan tavallisen kivoista naisista, jotka taas pelaa jotain ihme "sulla on pakko olla paljon naisia"-leikkiä.

      Vaan kun ei ole. Yksin vaan vietän illat. Ei vaan jaksa kiinnostaa pitkään semmonen ettei nainen puhu tunteistaan eikä muutenkaan lähde suhteeseen täysillä kun "et sinä kuitenkaan ole tosissaan".

      Miten hitossa voi olla tosissaan naisen suhteen jonka on tavannut kerran tai kaks ? Sen jälkeen pitäis vongata, kertoa elämäntarina, ja hauskoja juttuja, ja olla yhtäaikaa hellä ja karu.

      Pitäis löytää nainen joka ei lue cosmopolitania tai pörrää missään Iltalehden helmi-sivuilla.

      No. Ehkä täytyy tehdä niinkun muutkin kunnon miehet. Suunta kohti Thaimaata, se on kai ainoa keino löytää joku sellanen jolle kelpaa mies joka on "liian hyvä ollakseen totta".

      • noh,

        Haet Thaimaasta huoranaisen. Siis tarkoitan sellaisen, joka on ennen sua toiminut huorana ansaitakseen rahaa. Noh, ehkä joku sulupuolitauti kylkiäisenä. Onhan niitä Suomessakin toki huoranaisia, jotka harrastaneet kymmeniä tai jopa satoja seksisuhteita. Thaimaassa todennäköisesti jopa tuhansia seksisuhteita takana. Suomimiehetkin siellä käyneet naistasi huoraamassa.


      • Yhden naisen mies
        noh, kirjoitti:

        Haet Thaimaasta huoranaisen. Siis tarkoitan sellaisen, joka on ennen sua toiminut huorana ansaitakseen rahaa. Noh, ehkä joku sulupuolitauti kylkiäisenä. Onhan niitä Suomessakin toki huoranaisia, jotka harrastaneet kymmeniä tai jopa satoja seksisuhteita. Thaimaassa todennäköisesti jopa tuhansia seksisuhteita takana. Suomimiehetkin siellä käyneet naistasi huoraamassa.

        En mä semmosta sun tuttua sieltä hae. Vaan ihan tavallisen perhetytön. Semmosia ei Suomesta löydykään, on vaan pissiksiä joista tulee katkeria keskiäkäisiä akkoja.

        On se kumma kun suomalaisnaiset luulee että kaikki ulkomaalaiset on huoria. Suomalaiset naisethan tunnetaan ympäri maailmaa löyhästä moraalistaan. Kysy huvikseen joltain turkkilaiselta minkä maalainen nainen on helpoin kaataa! Ei pärjää thaikku Tampereen tytölle nopeudessa mitä jalkojen levittelyyn tulee.


      • Tervettämenoa!!!!
        Yhden naisen mies kirjoitti:

        En mä semmosta sun tuttua sieltä hae. Vaan ihan tavallisen perhetytön. Semmosia ei Suomesta löydykään, on vaan pissiksiä joista tulee katkeria keskiäkäisiä akkoja.

        On se kumma kun suomalaisnaiset luulee että kaikki ulkomaalaiset on huoria. Suomalaiset naisethan tunnetaan ympäri maailmaa löyhästä moraalistaan. Kysy huvikseen joltain turkkilaiselta minkä maalainen nainen on helpoin kaataa! Ei pärjää thaikku Tampereen tytölle nopeudessa mitä jalkojen levittelyyn tulee.

        Kyllä Suomestakin naista saa rahalla, halvemmaksihan se tulee kun Thaimaaseen lento. Sieltä kun raijaa jonkun tänne, saa laittaa perheelle rahaa harva se kuukausi, vai ilmaistako luulit sen "palvelun"olevan?
        Siihen vielä meluhaitta päälle, kyllähän se nainen muuallakin suutaan avaa kuin makkarissa, ootkos koskaan kuullut Thaityttöjen jutustelua; on kun kissaa tapettais.
        Ja kus sitten meinaat lapsia laittaa, niin kyllä on sukuilaiset, mummot ja papat ihmeissään, turha etsiä yhdennäköisyyttä, siinäs sitten mietit on oma vaiko naapurin Raunon......


      • ....ssss...sss...
        Yhden naisen mies kirjoitti:

        En mä semmosta sun tuttua sieltä hae. Vaan ihan tavallisen perhetytön. Semmosia ei Suomesta löydykään, on vaan pissiksiä joista tulee katkeria keskiäkäisiä akkoja.

        On se kumma kun suomalaisnaiset luulee että kaikki ulkomaalaiset on huoria. Suomalaiset naisethan tunnetaan ympäri maailmaa löyhästä moraalistaan. Kysy huvikseen joltain turkkilaiselta minkä maalainen nainen on helpoin kaataa! Ei pärjää thaikku Tampereen tytölle nopeudessa mitä jalkojen levittelyyn tulee.

        Jaahas, kyllä nyt tuli aika hyvin esille miksi et kelpaa naisille. Et tosiaankaan ole mikään "liian hyvä ollaksesi totta". Ikävä asenne paistaa ja kauas. Sanoithan sitä paitsi itsekin, ettet ole näiden naistenkaan mielestä liian hyvä ollaksesi totta, koska et vastaa heidän kuvaansa sellaisesta lähellekään. Taisit siis pudota kärryiltä kokonaan.


    • Blääh

      Laitetaas lisää miehistä näkökulmaa.

      Ennen kun alkaa kauhea yleistäminen niin kyllä teissä naisistakin tämmöisiä löytyy.. Siis löytyy varmasti miehistäkin en kiellä moista.

      Mutta kannattaako kaikkia miehiä tuomita siitä jos pari mätää tapausta on sattunut kohdalle.
      Mutta tässäkin taas tulee esille se sama sanonta.
      "mies pettää se on miehen vika mutta jos nainen pettää se on miehen vika kanssa"

      Itsekkin ollut vissiin aikoinaan ollut tämmöinen liian hyvä mies kun muutamien treffailujen vähän kertonut omia tuntemuksia niin naiset ovat hävinneet kun pieru saharaan.

      Ja aikalailla samaa mieltä tuon edellisen miehen kanssa..

      • htathaöhta

        Mutta eihän tässä yleistettykään, että kaikki miehet on samanlaisia. Varoitettiin vain tapauksista, jotka ovat liian hyviä ollakseen totta, sopivat treffejä ja kuitenkin katoavat, ottaakseen taas yhteyttä jonkin ajan kuluttua. Ei kaikki miehet tietysti ole samanlaisia, mutta tietyt merkit kannattaa ottaa huomioon. Sama koskee varmasti naisiakin, mutta miehissä tällaisia on tunnetusti enemmän.


    • saman kokenut

      Ettei vaan olisi Espoosta kotoisin???

      • koettuonjoo

        Espoostako liki 60 v harmaapäinen mies.... ?


    • pahasti petetty

      näitä tunteettomia pelimiehiä on kaikkialla.

      • kusetettuolin

        eräs paska orimattalassa


    • Panomies.........

      Ettei vaan olisi mistään kotoisin kotoisin???

    • sama mies tarinoissa

      Pimeän puolella -sarjan toimittajana jouduin lukemaan outoja kirjoja ja katsomaan vanhoja filmejä. Tuli paikattua aukkoja yleissivistyksessä. Kahlasin jotenkuten läpi Ruben Oskar Auervaaran vankilassa kirjoittaman muistelmateoksen “Nainen oli kohtaloni” sekä Kreivi Lindgrenin muistelman “Tasavallan Casanova”.

      Katsoin vihdoin kokonaan Peter von Baghin elokuvan Kreivi. Ei ehkä elämää suurempi, mutta tavallista kotimaista erikoisempi elokuva ehdottomasti. Jäin pohtimaan, mikä oli tuotteen fakta/fiktio -suhde, ja miten suuri osa jutusta perustui käsikirjoitukseen.

      Tavallisen matti virtasen on nimittäin aika vaikea uskoa, että fiksut suomalaiset naiset voivat olla niin heikkoja että lankeavat ilmiselvän huijarin edessä avaamaan kukkaronsa ja muutakin.

      Tämän nyky Auervaaran kertomus nuoruudesta ja nuoresta aikuisesta, on riipaiseva; häntä kohdeltiin ilmeisen epäreilusti. Herra X sai vastata kaikkien rötöksistä(talousrikollisten bulvaani). Rangaistukset ovat olleet kovia vaikka mies on niihin syytön,tietämätön mihin nimensä laittoi.

      Omasta mielestään tämä nyky Auervaara lankesi siis rikosten polulle siksi, että ympäristö pakotti. Hän ei täysin kiistä omia konnamaisia taipumuksiaan, mutta sysää teoistaan osan vastuuta myös uhreilleen, huijaamilleen naisille, jotka ikään kuin halusivatkin päästä eroon rahoistaan.(Mutta hän teki heille, myös töitä ja palveluksia).Vaikka naiset ovat valehdelleet jälkeenpäin kaiken.

      Naisilla oli kuitenkin Herra x.n kanssa kivaa niin kauan kuin suhteita kesti, ja jotkut muistivat häntä lämmöllä myös huijausten paljastumisen jälkeen. Herra x sai vankilaan pehmeitä paketteja. Tämä on kuulemma fakta, jonka myös vankilaviranomaiset ovat vahvistaneet.(Eli hän ei ollut, täysin paantunut).
      Eräs nainen kertoi Herra x olleen mahtava rakastaja.(Useat naiset).

      Piti saada luotettavampia todistajia, taustatyön aikana suuri osa energiasta ,kohdistuikin tähän naissankariin Herra x.(1000 naista vaaka-asenossa,
      on kenelle tahansa paljon).

      Halusin hänet mukaan kertomaan siitä miten naisia käsitellään. Ei tullut mieleen ketään muuta, jolla olisi omakohtaista kokemusta naisten huijaamisesta siinä mittakaavassa johon mihin herra x,on syyllistynyt.(Oskari ja Ylermi ovat kuoripoikia hänen rinnallaan).Mutta hän on kadoksissa viranomaisilta,niin kuin lehdistöltäkin.
      Herra x on ilmeisesti naapuri valtiossamme, täysissä ruumiin ja sielun voimissa. Ei hän tietenkään ole innokas osallistumaan hankkeeseen. Julkisuus ei ilmeisemmin houkuttele.

      Herra x.än elämässä on paljon yhtäläisyyksiä,näihin kahteen huijariin verrattuna. Ankea lapsuus, koulukiusattu, karkaamisia, yhteydet Ruotsiin, kiihkeä toivo jostakin paremmasta. Oskarilla ja Ylermillä oli myös samat toiveet ja tavoitteet.

      Kaikki kolme ovat huijanneet naisia, jääneet kiinni ja saaneet rangaistuksia.

      Yksi suuri ero miehillä kuitenkin oli. Auervaara ei koskaan pystynyt lopettamaan rikollista toimintaansa, mutta Lindgren pystyi. Hän lähti Ruotsiin 70-luvun puolivälissä, meni naimisiin, ja on elättänyt itsensä taiteilijana: kalligrafina ja laulajana.(Entä mikä on Herra x.än kohtalo)Se on iso kysymysmerkki.

      Täällä puhutaan paljon ****** kyseisitä herroista,kaikenlaiset kotipsykiatrit sun muut muka tietäjät laukovat näkemyksiään.

      Kukaan herroista ei ole ollut väkivaltainen,naisia kohtaan. Kaikki kolme ovat hurmanneet omalla hioutulla tyylillään.Vaikkakin huijareita niin herrasmiehiä.

      Kannattaa tehdä vähän taustatyötä ,jos oikeasti on kiinnostunut jostai ihmisestä.

      Koskahan tulee Herra x.än kirja ja muistelmat, jään innolla odottamaan.

    • pimeä mieli

      mistä v...un herra x:stä täällä toitotat, joka viestiketjussa'''''''''' ?

    • vaaksavaaraan

      Niin..tapasin Suomi 24 treffipalstalta kesällä miehen, joka on narsisti ja täydellinen
      pelimies..Kaksi päivää eromme jälkeen oli deittipalstoilla hakemassa uutta naista ja kaiketi löysikin.Osasi kirjoittaa ah niin hyvin..
      Jos joku teistä naisista on haksahtanut Heinolasta kotoisin olevaan 56 v mieheen, varovaisuutta.Tämän miehen kanssa menetätte itsenäisyyden ja minuuden,sen huomaatte nopeasti.
      Mies haluaa teidän olevan täysin epäitsenäinen, mieluiten koulutukseltanne ja työssä
      huonosti menestynyt.
      Jos tulee sanomista, syy on aina sinussa, ei miehessä.
      Minkäänlaista arvostelun tapaistakaan ei siedä tai mitään eriävää mielipidettä..
      Vannoo omia voimakkaita tunteita, joita ei oikeasti ole !!

    • siipeensä saanut

      hyväksikäyttäjä pettävä huijari löytyy myös nim.merk. rumaankanpoikanen tai buffalo3.alkuun tosi ystävä korulausein puhelee mut ku saa haluamansa muuttuu pedoksi.mikäli tunnistatte pysykää kaukana

    • miesmaisteri50+

      Pätee naisiinkin, liian hyvä ei ole koskaan totta!

    • PP Se PP

      Ketju 3 JNE.

    • jii ja

      Yhtä hevosmiestä varokaa, etsii vain piikaa. Paikkaa huonoa itsetuntoaan keksimällä vikoja naisesta, jota ensin kehuu maasta taivaisiin ja josta haluaa vaimon heti.
      Tyyppi, jolla ei ole vaihtoehtoja eikä suvaitsevaisuutta. Pienikin vika, niin sait jo kenkää.

    • miehet..miehet...

      Mä kanssa törmänny ihme tyyppeihin treffeissä..ooon käynny parin tyypin kanssa pri kertaa ulkona ja lenkillä mut en oo sängyyn menny..sit niistä ei kuulu mitään saattaa mennnä viiikko ja kyselee mitä kuuluu ja tuutko grillaamaan yms..no ei mua kauheesti kiinnosta enään lähtee ku tulee sellanen fiilis et oon vähän niinkuin varalla jos vaikka tulis vieä parempi nainen vastaan. Itsestäni voin kertoo sen verran et olen 53v nainen hyvässä kunnossa ja tosi simppeli nainen..et näin :)

    • asdadsasda

      Tiedä sitten olinko tuollainen "liian hyvä", mutta itse jätin ottamatta yhteyttä naisiin joita tapailin aivan tietoisesti.

      Uskon vahvasti siihen, ettei kummankaan osapuolen tule olla altavastaajana suhteessa, missään kohdassa. Se tarkoittaa myös sitä, että myös naisen pitää tehdä jotain suhteen eteen, muuta kuin vain näyttää nätiltä ja ottaa kaikki vastaan mieheltä.

      Eli kun olin tavannut naisen, tavattu muutama kerta, niin pidin siinä sitten pienen tauon yhteydenotoissa, ja annoin aloitteen naiselle. Jos nainen todella piti minua tutustumisen arvoisena, ja oli kiinnostunut, niin hän ottaa yhteyttä. Jos taas hän on niin pikkumainen, ettei "hän tietenkään voi soittaa miehelle, koska se on miehen tehtävä kosiskella naista eikä toisinpäin", niin se kertoo minulle naisesta sen, ettei meidän kannata tuhlata aikaamme toisiimme.

      Ja tuo on winwin. Ainakin näin ajattelen. Naisen ei tarvitse tapailla minua, enkä minä tuhlaa aikaani sellaiseen naiseen joka ei mielestäni ole kiinnostunut minusta.

    • Nainen 47 v.

      Olipa paljastus...:))))) Hui:)

      Jos nyt ajatellaan esim. suomi24:n trefiit palstaa, niin koen sen enemmänkin tutustumisfoorumina. Käytännössä se tarkoittaa, että voi jutella useamman kanssa samaan aikaan ja sopia useamman kanssa jopa live tapaamisen. Tapaamisten pohjalta kyllä sitten huomaa, onko suhde sellainen mistä rakentuu enemmän vaiko ei.

      Sitten kun oikea suhde löytyy, niin treffit palsta jää taakse ja on tehtävänsä suorittanut.

    • nnaaiinneenn

      Itse olen pohtinut paljonkin tuota "liian hyvä ollakkseen totta"...
      Olen tavannut miehen, ollaan tapailtu viikon parin välein ja viestitelty lähes päivittäin...ihan tavallinen mukava mies.
      Olen käynyt hänen luonaan, hän on kertoillut perheestään, aikuiset lapset, erosta aikaa, jokunen suhde takana...tuntuu rehelliseltä tyypiltä
      olen itse hyvin varovainen tunteiden kanssa...en rakastu helposti ja suinpäin...ja olen kai sitten miehen mielestä just sellainen "pelaaja"?!

      Mutta jotenkin minusta näinkin lyhyen tuttavuuden jälkeen hellittelynimien käyttö on vähän outoa...tai oikeastaan "muru" ja "kulta" olivat kuvioissa jo hyvin alkuvaiheessa... hän on jo ehdottanut yhteen muuttoa ja kaipailee kovasti, kun ei olla hetkeen tavattu...olen kuulemma se jota hän on vuosia odottanut...ihannenainen jne

      Miksi minusta kaikki tuo tuntuu jotenkin pelottavalta...
      Onhan toki ihmisiä erilaisia...toiset on vaan spontaanimpia ja kertovat avoimesti tunteistaan...itse olen vähän varautunut...ja olen sen myös kertonut miehelle...

      liittyen aiempaan kommenttiin...olen myös yhteydessä mieheen ja saatan joskus lähettää useammankin viestin jos tulee jotain mieleen...tapaamisia on ehdoteltu puolin ja toisin...eli kumpikin on aktiivinen yhteydenpidossa.

      Oikeastaan suurin syy tähän pieneen epävarmuuteen on se että hänen profiilinsa on edelleen esillä...ollaan tapailtu reilu 2kk kun hakuun laittaa "2 vk sisällä kirjautuneet" niin siellähän profiili on edelleen ...
      Omani piiloti jo ajat sitten ja mies huomasi sen...sanoi myös poistavansa omansa...

      • 10--

        No toi on aika pelottaa:(


      • Ohhoh

        Ihan kuin puhuisit mun ex-miesystävästä. :) Oli justiin tuollainen, ihan tasan.


    • Hyvämies2000

      Tässä teille mies joka on liian hyvä ollakseen totta: En hyödynnä humalaisia naisia.

      Tapasin erään naisen suomi24:stä. No, tämä oli ensitapaamisella jo valmiiksi humalassa, pari tuntia vietin sitten tämän seurassa, olin aika tylsistynyt ja niin tais olla nainenkin. Minkäs minä sille voin etten juo enää alkoholia. no tämä rutisee heti kuinka meistä ei koskaan voi tulla mitään yms yms yms. ja sitten kun vien tämän kotiin herrasmies kun olen, nainen rutisee "ai nyt meinaat lähteä?" Joo-o. En hyödynnä humalaisia naisia, vaikka kuinka tekisikin mieli vähän petihommiin niin olen päättänyt että jos nainen minulta jotain haluaa, saa tämä sanoa sen minulle suoraan, muuten jää kyllä tekemättä mitä ikinä sitten onkaan. Halusi vahvan miehen. Mielestäni osoitin aikamoista vahvuutta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe