Suomalaisuus foorumilla

geeaa

Miksi Kalevalaketju on poistettu, mutta Yeshuaketjut eivät? Suurimmalla osalla suomenjuutalaisista on myös suomalaiset juuret. Miksi yksi ainoa suomalaista kulttuuria ja historiaa kunnioittava Kalevalaketju poistettiin? Helluntailais-messiaanista uskontoa tunnustaa tällä palstalla vain pari kirjoittajaa, mutta meitä suomalaisia on lukuisia. Miksi he saavat vapaasti, muka kristillisyyden nimissä, julistaa omia, kristinuskon jo kauan sitten tuomitsemia ja kristinuskon ja varsinkin juutalaisen uskonnon ulkopuolelle kuuluvia harhaoppejaan?

Vaadin, että Kalevalaketju palautetaan, tai sitten myös jokaikinen messiaanis-helluntailaisten, myöskään ei juutalaiseen uskontoon kuuluva, "Yeshuaa" (ei raamatun Jeesusta) käsittelevä ketju poistetaan välittömästi, sekä jatkossa, tai minä poistun.

Tämä Kalevalapäiväketjun poisto oli epäisänmaallinen loukkaus suomalaisia ja suomalaisuutta kohtaan, rasismia! Vaikka olen osin juutalainen, olen myös ehdottoman isänmaallinen suomalainen. Enkä siedä suomalaisuuden häpäisyä!

Kalevalanpäivä on Suomen Itsenäisyyspäivään verrattava suomalaisen kansan juhlapäivä.

39

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuon esille

geeaa täyttä juutalaisuutta kuten Herranikin on sitä ja koko Uuden Jerusalemin olemus ja porttinsakin on nimetty Isrealin kahdentoista sukukunnan mukaan.

Yeshuan on Juutalaisten Kuningas ihan totuudellisesti ja konkreettisesti, sillä pelastus on juutalaisista, samoin koko Raamattu.

Sinun kalevalasi ei kyllä ole juutalaisuutta, jos et vielä sitä ymmärrä.

• lempeät naurut

geeaa kyllä saat myös minulta :)

• Tässä apua geeaa!
    • Rasismikortin

heiluttaminen tässä yhteydessä on täysin järjetöntä. Suomalaiset ovat poistaneet suomalaiselta palstalta Suomea käsittelevän kirjoituksen. Pari päivää sitten selitit hyvin opettavaiseen sävyyn sitä, mistä rasismissa on kyse. Ei taida käsite olla sinulle itsellesikään kovin selvä.

• geeaa

Huomaan kuitenkin KTS:n aloittaman (Mecca-cola) ketjun juuri kadonneen, jossa äsken osoitin foorumilaisten kyllä suvaitsevan juutalaisuskonnon vastaisia, sekä natsien kirjoituksia, muttei yhtä suomalais-isänmaallista ketjua.

• Mutta kun
        geeaa kirjoitti:

Huomaan kuitenkin KTS:n aloittaman (Mecca-cola) ketjun juuri kadonneen, jossa äsken osoitin foorumilaisten kyllä suvaitsevan juutalaisuskonnon vastaisia, sekä natsien kirjoituksia, muttei yhtä suomalais-isänmaallista ketjua.

tämä ei ole mikään isänmaallisuuspalsta. Tämä ei ole yleispalstan yleispalsta. Otsikkona on uskonto ja juutalaisuus. En ymmärrä, miksi palstajako on niin mahdottoman vaikeasti käsitettävä asia. Jos et tiedä, mille palstalle sinänsä hyvä kirjoituksesi olisi kuulunut, niin minä voin kyllä neuvoa.

Ei tässä enää pitäisi olla ongelmaa. Siinä toisessa ketjussa sekä sinä että KTS lupasitte poistua tältä palstalta, koska täällä esiintyy Jeesus-kirjoituksia. KTS on joskus suositellut minullekin tällä palstalla Jeesusta. Nyt hän on kovasti tuohtuneena luvannut poistua täältä, koska täällä on Jeesus-kirjoituksia. Niin se homma etenee!

• geeaa
        Mutta kun kirjoitti:

tämä ei ole mikään isänmaallisuuspalsta. Tämä ei ole yleispalstan yleispalsta. Otsikkona on uskonto ja juutalaisuus. En ymmärrä, miksi palstajako on niin mahdottoman vaikeasti käsitettävä asia. Jos et tiedä, mille palstalle sinänsä hyvä kirjoituksesi olisi kuulunut, niin minä voin kyllä neuvoa.

Ei tässä enää pitäisi olla ongelmaa. Siinä toisessa ketjussa sekä sinä että KTS lupasitte poistua tältä palstalta, koska täällä esiintyy Jeesus-kirjoituksia. KTS on joskus suositellut minullekin tällä palstalla Jeesusta. Nyt hän on kovasti tuohtuneena luvannut poistua täältä, koska täällä on Jeesus-kirjoituksia. Niin se homma etenee!

Eikä tämä ole Yeshua palsta! Tämä ei ole helluntailaisuuspalsta! Tämä ei ole messiaaninen palsta! Tämä ei ole natsipalsta! Tämän ei pitäisi olla palsta jossa pilkataan kristittyjen Jeesuksen muuttuneen ristillä homosta heteroksi ja olevan sama henkilö kuin pyhä Pietari! Mutta jokaikinen juutalainen Suomessa on myös suomalainen, silloin yksi ketju suomalaista kulttuuria sopii suomalaisen kulttuurinpäivänä, samoin kuin itsenäisyyspäivä on myös jokaisen suomenjuutalaisen itsenäisyyspäivä. Yksi päivä vuodessa tätä aihetta.

Miksi teitä häiritsee KTS:n ja minun keskustelu? Me emme häiritse muita. Kuinka voidaan vaatia sellaisen ketjun poistoa, jossa ei rikota Suomen lakia, tai foorumin hyviä tapoja? Siksi, että se ei miellyttänyt juutalaisten pakkokäännytykseen vihkiytynyttä helluntailaispoppoota.

Mikä on sinun julistuksesi? Itse kun yritän käydä keskustelua juutalaisuudesta, niin helluntailaiset keskeyttävät sen alkamalla tyrkyttää Yeshuaa. Helluntailaisetko täällä päättävät, saako juutalainen keskustella kulttuurista, omiin juuriinsa liittyvästä uskonnosta, vai onko aina vaan pakotettu heikäläisten propagandalle?

Mihin lakipykälään tai rikkeeseen vedoten juuri tämä kyseinen ketju poistettiin? Miksi se ei voinut kadota ajanmyötä muiden ketjujen joukossa? Koska helluntailaiset eivät siedä mitään muuta kuin omaa uskontoaan, eivätkä sallisi toistenkaan uskoa toisin.

Ketjun poisto oli törkeä rike itsenäisen Suomen kansalaisia ja sen kulttuuria rakastavia vastaan. Kuka sen teki? Ei ainakaan kukaan juutalainen, siitä olen varma. Mikä sinä olet?

• Ja kuinkahan
        geeaa kirjoitti:

Eikä tämä ole Yeshua palsta! Tämä ei ole helluntailaisuuspalsta! Tämä ei ole messiaaninen palsta! Tämä ei ole natsipalsta! Tämän ei pitäisi olla palsta jossa pilkataan kristittyjen Jeesuksen muuttuneen ristillä homosta heteroksi ja olevan sama henkilö kuin pyhä Pietari! Mutta jokaikinen juutalainen Suomessa on myös suomalainen, silloin yksi ketju suomalaista kulttuuria sopii suomalaisen kulttuurinpäivänä, samoin kuin itsenäisyyspäivä on myös jokaisen suomenjuutalaisen itsenäisyyspäivä. Yksi päivä vuodessa tätä aihetta.

Miksi teitä häiritsee KTS:n ja minun keskustelu? Me emme häiritse muita. Kuinka voidaan vaatia sellaisen ketjun poistoa, jossa ei rikota Suomen lakia, tai foorumin hyviä tapoja? Siksi, että se ei miellyttänyt juutalaisten pakkokäännytykseen vihkiytynyttä helluntailaispoppoota.

Mikä on sinun julistuksesi? Itse kun yritän käydä keskustelua juutalaisuudesta, niin helluntailaiset keskeyttävät sen alkamalla tyrkyttää Yeshuaa. Helluntailaisetko täällä päättävät, saako juutalainen keskustella kulttuurista, omiin juuriinsa liittyvästä uskonnosta, vai onko aina vaan pakotettu heikäläisten propagandalle?

Mihin lakipykälään tai rikkeeseen vedoten juuri tämä kyseinen ketju poistettiin? Miksi se ei voinut kadota ajanmyötä muiden ketjujen joukossa? Koska helluntailaiset eivät siedä mitään muuta kuin omaa uskontoaan, eivätkä sallisi toistenkaan uskoa toisin.

Ketjun poisto oli törkeä rike itsenäisen Suomen kansalaisia ja sen kulttuuria rakastavia vastaan. Kuka sen teki? Ei ainakaan kukaan juutalainen, siitä olen varma. Mikä sinä olet?

moneen kertaan tätä on toistettava: kirjoituksesi oli hyvä, mutta se oli väärällä palstalla. Se että täällä on monia muitakin kirjoituksia, jotka eivät tänne kuulu, ei tee oikeutusta sinun kirjoituksellesi.

• geeaa
        Ja kuinkahan kirjoitti:

moneen kertaan tätä on toistettava: kirjoituksesi oli hyvä, mutta se oli väärällä palstalla. Se että täällä on monia muitakin kirjoituksia, jotka eivät tänne kuulu, ei tee oikeutusta sinun kirjoituksellesi.

Jokainen kirjoitus on virallinen asiakirja, jossa nicki on henkilön allekirjoitus ja johon kirjoittajalla on tekijänoikeudet, kuin myös vastuu kirjoituksestaan.

Sitä ei voi poistaa ilman laillista ja pätevää syytä. Perusteeksi ei riitä, että joku ei pitänyt siitä. Joka ei pidä, ei lue sitä. Täällä on itselleni nimenomaan sanottu tästä asiasta, kun pyysin epäasiallisia kirjoituksia poistoon. Sanottiin: "sinä et päätä kirjoittajista. Tämä on julkinen Eniron palsta, jossa jokainen saa kirjoittaa". Kyseinen ketju kuului myöskin tälle palstalle, sillä se käsitteli suomalaista virallista kansallispäivää, joka on myös suomenjuutalaisten kansallispäivä. Kaikki aiheeseen liittyvä oli keskitetty siihen. Monista muista aiheista saa lukea samaa useissa eri aloituksissa.

Myös KTS:n ketju, jossa peräsin oikeuksiani, poistettiin. Koko ketjua ei myöskään voi poistaa yhden viestin vuoksi, sillä muillakin kirjoittajilla on siihen oikeudet. Virallinen pyyntöni katosi taivaan tuuliin.

Asia ei pääty tähän.

• Kylläpä tämä
        geeaa kirjoitti:

Jokainen kirjoitus on virallinen asiakirja, jossa nicki on henkilön allekirjoitus ja johon kirjoittajalla on tekijänoikeudet, kuin myös vastuu kirjoituksestaan.

Sitä ei voi poistaa ilman laillista ja pätevää syytä. Perusteeksi ei riitä, että joku ei pitänyt siitä. Joka ei pidä, ei lue sitä. Täällä on itselleni nimenomaan sanottu tästä asiasta, kun pyysin epäasiallisia kirjoituksia poistoon. Sanottiin: "sinä et päätä kirjoittajista. Tämä on julkinen Eniron palsta, jossa jokainen saa kirjoittaa". Kyseinen ketju kuului myöskin tälle palstalle, sillä se käsitteli suomalaista virallista kansallispäivää, joka on myös suomenjuutalaisten kansallispäivä. Kaikki aiheeseen liittyvä oli keskitetty siihen. Monista muista aiheista saa lukea samaa useissa eri aloituksissa.

Myös KTS:n ketju, jossa peräsin oikeuksiani, poistettiin. Koko ketjua ei myöskään voi poistaa yhden viestin vuoksi, sillä muillakin kirjoittajilla on siihen oikeudet. Virallinen pyyntöni katosi taivaan tuuliin.

Asia ei pääty tähän.

asia taitaa päättyä.

Mieti jatkossa palstajakoa. Älä kirjoita tällä palstalla autoista, vaikka monilla juutalaisilla on autoja. Jos sinun täytyy kirjoittaa esim. matkailusta Israeliin, niin sillekin on ensisijainen palsta matkailu puolella. Et ole ainut, joka kirjoittaa tälle palstalla asioista, jotka ei liity mitenkää juutalaisuuteen. Yhtä perustellusti kaikki sellaiset kirjoitukset pitää siirtää jollekin muulle palstalle.

• geeaa
        Kylläpä tämä kirjoitti:

asia taitaa päättyä.

Mieti jatkossa palstajakoa. Älä kirjoita tällä palstalla autoista, vaikka monilla juutalaisilla on autoja. Jos sinun täytyy kirjoittaa esim. matkailusta Israeliin, niin sillekin on ensisijainen palsta matkailu puolella. Et ole ainut, joka kirjoittaa tälle palstalla asioista, jotka ei liity mitenkää juutalaisuuteen. Yhtä perustellusti kaikki sellaiset kirjoitukset pitää siirtää jollekin muulle palstalle.

S24 ylläpidolle ilmoitettaessa asiattomasta kirjoituksesta, tulee selvittää, mitkä rikosnimikkeet se täyttää, esim.

- Viesti sisältää henkeen tai terveyteen kohdistetun uhkauksen.
        - Se on rasistinen, tai vihakirjoitus, tai se sisältää kunnianloukkauksen.
        - Kirjoitus on Suomen lain, tai S24-foorumin sääntöjen vastainen.

Kyseinen ketju ei täyttänyt mitään näistä tunnusmerkeistä.

Jos joku täällä haluaa kirjoittaa juutalaisten autoista, hänellä on siihen laillinen oikeus, eikä hänen viestiään, tai ketjuaan voi poistaa ilman ed.mainittuja perusteita, vain siksi, että joku ei pidä autoista.

Minkälainen henkilö uskoo olevansa Suomen lain yläpuolella niin, että voi omien mieltymyksiensä mukaan vaatia ylläpitoa poistamaan toisten henkilöiden käymän asiallisen, jopa hauskan keskustelun, muutoin täysin ajankohtaisessa ja asiallisessa ketjussa, jonka voi itse vapaasti ohittaa, jos aihe ei kiinnosta? Kuinka S24-ylläpito voi mennä poistamaan kyseisen ketjun ilman ed. mainittuja perusteita?

• Viestistäsi lainattu
        geeaa kirjoitti:

S24 ylläpidolle ilmoitettaessa asiattomasta kirjoituksesta, tulee selvittää, mitkä rikosnimikkeet se täyttää, esim.

- Viesti sisältää henkeen tai terveyteen kohdistetun uhkauksen.
        - Se on rasistinen, tai vihakirjoitus, tai se sisältää kunnianloukkauksen.
        - Kirjoitus on Suomen lain, tai S24-foorumin sääntöjen vastainen.

Kyseinen ketju ei täyttänyt mitään näistä tunnusmerkeistä.

Jos joku täällä haluaa kirjoittaa juutalaisten autoista, hänellä on siihen laillinen oikeus, eikä hänen viestiään, tai ketjuaan voi poistaa ilman ed.mainittuja perusteita, vain siksi, että joku ei pidä autoista.

Minkälainen henkilö uskoo olevansa Suomen lain yläpuolella niin, että voi omien mieltymyksiensä mukaan vaatia ylläpitoa poistamaan toisten henkilöiden käymän asiallisen, jopa hauskan keskustelun, muutoin täysin ajankohtaisessa ja asiallisessa ketjussa, jonka voi itse vapaasti ohittaa, jos aihe ei kiinnosta? Kuinka S24-ylläpito voi mennä poistamaan kyseisen ketjun ilman ed. mainittuja perusteita?

"- Kirjoitus on Suomen lain, tai S24-foorumin sääntöjen vastainen. "

Etkö ymmärrä S24 palstajakoja?

• on tai ei ole

Nyt saat oikeasti selvittää mistä on kyse:

• geeaa

Suomalaisten juurieni lisäksi minulla on myös juutalaisia juuria. Siinä tarkoituksessa tulin tälle foorumille. En kuuntelemaan helluntailaisten propagandaa "Yeshuasta", vaan tutustumaan juutalaiseen uskontoon. Tätä yritystäni on aktiivisesti häiritty.

Täällä on kaikenlaisia höperöitä ketjuja, kuinka "Jeesus muuttui ristillä homosta heteroksi" ja natsipropagandaa, ynnä iänkaikkista papatusta "Yeshuasta", niitä te siedätte, mutta ette yhtä sivistynyttä ketjua suomalaisesta kulttuurista ja suomalaisuudesta. En halua tietää Yeshuasta yhtään mitään, olen kurkkuani myöten täynnä teidän tuputustanne!

• siitiö munasolu
        geeaa kirjoitti:

Suomalaisten juurieni lisäksi minulla on myös juutalaisia juuria. Siinä tarkoituksessa tulin tälle foorumille. En kuuntelemaan helluntailaisten propagandaa "Yeshuasta", vaan tutustumaan juutalaiseen uskontoon. Tätä yritystäni on aktiivisesti häiritty.

Täällä on kaikenlaisia höperöitä ketjuja, kuinka "Jeesus muuttui ristillä homosta heteroksi" ja natsipropagandaa, ynnä iänkaikkista papatusta "Yeshuasta", niitä te siedätte, mutta ette yhtä sivistynyttä ketjua suomalaisesta kulttuurista ja suomalaisuudesta. En halua tietää Yeshuasta yhtään mitään, olen kurkkuani myöten täynnä teidän tuputustanne!

Siinä tarkoituksessa tulit palstalle? Aloitit kuitenkin kirjoittamaan Kalevalasta.
        Juutalaiset juuret, sallin epäillä sitäkin.
        Esitit todisteena tätisi ruskeita silmiä ja jotakin epämääräistä legendaa.
        Se ei vakuuta ketään ehkä KTS on kiinnostunut siitä ja jostakin muustakin.
        Kehoitan tutkimaan sitä legendaa tarkemmin ja analyyttisemmin, ehkä se totuus vielä sieltä putkahtaa esiin niinkuin tuo keväinen siittiö/munasolu tarinakin.

• KTS (ei kirj.)
        geeaa kirjoitti:

Jep. En minäkään mistään "Yeshuasta" tahdo mitään tietää. Jeesuksen minä kyllä tiedän ja tuo "Yeshua" -muoto on vain erään snobbailevan jengin tapa paukutella henxeleitä ja olla olevinaan tietävämpiä ja alkuperäisempiä kuin muut.

Heidän syvempi tietoutensa ja ojentautumisensa Jeesuksen/Yeshuan linjoille on kuitenkin ohkaista höttöä, huttua ja helluntaihumppaa.

• nyt pian
        KTS (ei kirj.) kirjoitti:

Jep. En minäkään mistään "Yeshuasta" tahdo mitään tietää. Jeesuksen minä kyllä tiedän ja tuo "Yeshua" -muoto on vain erään snobbailevan jengin tapa paukutella henxeleitä ja olla olevinaan tietävämpiä ja alkuperäisempiä kuin muut.

Heidän syvempi tietoutensa ja ojentautumisensa Jeesuksen/Yeshuan linjoille on kuitenkin ohkaista höttöä, huttua ja helluntaihumppaa.

KTS Valterin helmoille tunnustamaan kun kirjoitit: "helluntaihumppaa".

Taidatkin olla kuin taitava poliitikko tai ... joka osaa vetää sieltä ja täältä kaikkea omaan mielenlaatuun yhtyvää, vähän niinkuin munasolu vetää niitä siittiöitä ...

Kirjoitinkohan taas liian rohkeasti? Jään sitä punnitsemaan.

• KTS (Ei kirj.)
        nyt pian kirjoitti:

KTS Valterin helmoille tunnustamaan kun kirjoitit: "helluntaihumppaa".

Taidatkin olla kuin taitava poliitikko tai ... joka osaa vetää sieltä ja täältä kaikkea omaan mielenlaatuun yhtyvää, vähän niinkuin munasolu vetää niitä siittiöitä ...

Kirjoitinkohan taas liian rohkeasti? Jään sitä punnitsemaan.

Älä lue liikaa peruskoulun biologiankirjaa. Jää sukusolut mieleen pomppimaan...

• minun sukuni on
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

ilmoitettu Raamatun pyhissä kirjoituksissa. En todellakaan lue biologian koulukirjoja eikä myöskään sukusolut mielessäni pompi eivätkä kutsu.

Sinua KTS kutsun kuitenkin uskomaan Israelin Pyhään Herraan Jeesukseen ja tunnustamaan myös Juutalaisten Kuninkaana, niinkuin on Raamatussa selvästi todistettu ja ilmoitettu.

Toki kun Pilatus siitä sanoi Jeesukselle kysyi Herra häneltä: "Itsestäsikö sen sanot, vai ovatko muut sen sinulle minusta sanoneet?" Pilatus vastasi: "Olenko minä juutalainen? Oma kansasi ja ylipapit ovat antaneet sinut minun käsiini. Mitä olet tehnyt?" (Joh. 18:34-35)

Onko sinusta KTS Nasaretilainen Jeesus Juutalaisten Kuningas ja onko hän hyljännyt kansansa Israelin ja tahdotko että hän on myös sinun Kuninkaasi?

• Uskoohan ystävämme
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

KTS että hänen sukunsa esi-isä on ilmoitettu biologiankirjassa?

Toivottavasti pääsee eroon kaikesta huonosta mielenlaadusta, kuten meille kaikille on toivo yksin Israelin Herrassa Jeesuksessa!

Siunataan yhdessä Israelia ja myös kaikkia naapurikansoja Jeesuksen nimessä, että Herran vanhurskauden sateet saisi monia synnyttää totuudelliseen ja uskolliseen Israelin tosiystävyyteen!

Ylistys ja kiitos Israelin Pyhälle Herralle Jeesukselle, totisesti!

• KTS (Ei kirj.)
        minun sukuni on kirjoitti:

ilmoitettu Raamatun pyhissä kirjoituksissa. En todellakaan lue biologian koulukirjoja eikä myöskään sukusolut mielessäni pompi eivätkä kutsu.

Sinua KTS kutsun kuitenkin uskomaan Israelin Pyhään Herraan Jeesukseen ja tunnustamaan myös Juutalaisten Kuninkaana, niinkuin on Raamatussa selvästi todistettu ja ilmoitettu.

Toki kun Pilatus siitä sanoi Jeesukselle kysyi Herra häneltä: "Itsestäsikö sen sanot, vai ovatko muut sen sinulle minusta sanoneet?" Pilatus vastasi: "Olenko minä juutalainen? Oma kansasi ja ylipapit ovat antaneet sinut minun käsiini. Mitä olet tehnyt?" (Joh. 18:34-35)

Onko sinusta KTS Nasaretilainen Jeesus Juutalaisten Kuningas ja onko hän hyljännyt kansansa Israelin ja tahdotko että hän on myös sinun Kuninkaasi?

Jeesus ei ole hylännyt yhtäkään ihmistä maailmassa mutta ihmisillä on vapaa tahto hylätä hänet

*winks* *winks* *winks* *winks*

• KTS (Ei kirj.)
        Uskoohan ystävämme kirjoitti:

KTS että hänen sukunsa esi-isä on ilmoitettu biologiankirjassa?

Toivottavasti pääsee eroon kaikesta huonosta mielenlaadusta, kuten meille kaikille on toivo yksin Israelin Herrassa Jeesuksessa!

Siunataan yhdessä Israelia ja myös kaikkia naapurikansoja Jeesuksen nimessä, että Herran vanhurskauden sateet saisi monia synnyttää totuudelliseen ja uskolliseen Israelin tosiystävyyteen!

Ylistys ja kiitos Israelin Pyhälle Herralle Jeesukselle, totisesti!

Nykyaikaisista biologiankirjoista toki löytyy meidän kaikkien evolutionaarinen alkuperä, jos sitä tarkoitat.

• No jos nyt jotain ..

Kalevalasta tai edes vähän sinne päin sanallisesti liittyvästä:

Jobilta: "Hän (Herra) loi Seulaset ja Kalevanmiekan, Otavan ja eteläiset tähtitarhat; hän tekee suuria, tutkimattomia tekoja, ihmeitä ilman määrää." Job 9:9-10)

Herralta: "Taidatko solmita Otavan siteet tahi irroittaa kahleista Kalevanmiekan? Voitko tuoda esiin eläinradan tähdet aikanansa ja johdattaa Seulaset lapsinensa? Tunnetko taivaan lait, tahi sinäkö säädät, miten se maata vallitsee?" (Job 38:31-33)
      Jesaja: "Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset. Sillä taivaan tähdet ja Kalevanmiekat eivät loista valollansa, aurinko on pimeä noustessansa, kuu ei kirkkaana kumota. Minä kostan maanpiirille sen pahuuden ja jumalattomille heidän pahat tekonsa; minä lopetan julkeitten kopeuden ja painan maahan väkivaltaisten ylpeyden. Minä teen kuolevaiset harvinaisemmiksi kuin puhdas kulta, ihmiset harvinaisemmiksi kuin Oofirin kulta. Sentähden minä järisytän taivaat, ja maa järkkyy paikaltansa Herran Sebaotin kiivaudesta, hänen vihansa hehkun päivänä." (Jesaja 13:9-13)

Aamos: "Etsikää Herraa, niin te saatte elää, ettei hän tulena tunkeutuisi Joosefin huoneeseen ja kuluttaisi sitä eikä olisi sammuttajaa Beetelillä - te, jotka muutatte oikeuden koiruohoksi ja vanhurskauden maahan kukistatte. Hän, joka on tehnyt Otavan ja Kalevanmiekan ja muuttaa synkeyden aamuksi ja pimentää päivän yöksi ja kutsuu kokoon meren vedet ja vuodattaa ne maan pinnalle - Herra on hänen nimensä, hänen, joka äkisti tuottaa väkevälle hävityksen, ja niin tulee hävitys linnoitukseen." (Aamos 5:6-9)

Hyvin opettavaista Orionista, joka on käännetty Kalevanmiekaksi.

• voidaan tietysti

ymmärtää Herran tahdon mukaan vain Jeshuassa hengellisesti.

• geeaa

Odotan kaiken aikaa, että henkilö, joka vaati S24:n ylläpitoa poistamaan aloittamani asiallisen viestiketjun "Suomalainen Kalevala", sekä myöskin nicki KTS:n aloittaman laillisen, eikä S24:n sääntöjä rikkovan ketjun "Mecca-colasta", jossa mm. peräsin juridisia oikeuksiani ja joka myös poistettiin, ottaa uudelleen yhteyttä S24:n ylläpitoon ja pyytää sen, viestien laillisuuden ja S24:n sääntöjen mukaisuuden tarkastettuaan, palauttamaan ne paikoilleen.

• Matteus 18:23 alkaen

"Taivasten valtakunta on siksi verrattava kuninkaaseen, joka vaati palvelijoiltaan tiliä. Kun hän ryhtyi tilintekoon, hänen eteensä tuotiin eräs, joka oli hänelle velkaa 10.000 talenttia*. Kun tällä ei ollut millä maksaa, hänen herransa määräsi myytäväksi hänet, hänen vaimonsa, lapsensa ja kaikki, mitä hänellä oli, ja velan maksettavaksi. Silloin palvelija lankesi maahan ja rukoili häntä sanoen: 'Ole kärsivällinen minua kohtaan, niin minä maksan sinulle kaikki.'

Niin Herran tuli sääli sitä palvelijaa: hän päästi tämän ja antoi hänelle velan anteeksi.

Mentyään ulos tämä palvelija tapasi toisen palvelijan, joka oli hänelle velkaa sata denaria. Tarttuen häneen ja kuristaen häntä kurkusta hän sanoi: 'Maksa, minkä olet velkaa.' Tämä toinen palvelija lankesi maahan ja pyysi: 'Ole kärsivällinen minulle, niin minä maksan sinulle.' Hän ei kuitenkaan tahtonut, vaan meni ja toimitti työtoverinsa vankilaan, kunnes hän maksaisi velkansa.

Kun toiset palvelijat näkivät, mitä tapahtui, he syvästi paheksuivat sitä. He menivät ja kertoivat herralleen kaiken, mitä oli tapahtunut. Hänen herransa kutsui palvelijan eteensä ja sanoi hänelle: 'Sinä paha palvelija! Minä annoin sinulle anteeksi kaiken sen velan, koska minulta pyysit. Eikö sinunkin olisi pitänyt armahtaa työtoveriasi, kuten minä armahdin sinua?' Vihastuneena hänen herransa antoi hänet vanginvartijain käsiin, kunnes hän maksaisi kaiken, mitä oli hänelle velkaa.

Näin taivaallinen Isänikin tekee teille, ellette anna kukin veljellenne sydämestänne anteeksi."

• Onkohan tuo tarinan

anteeksisaanut mutta anteeksiantamaton palvelija narsistinen luonne?

Onkohan narsisseille vaikea noudattaa sääntöjä?

Vaativatko narsissit syyttömiä tunnustamaan omien sääntöjen noudattamattomuutta, koska eivät pysty myöntämään tai näkemään omia virheitä tai erheitä?

Pystyykö narsisti nöyrtymään Jumalan armon vastaanottamiseen vai alkaako syyttämään Jumalaakin narsistiseksi?

Rakastetaan totuutta ja vihataan valheita, niin narsistien huonon hedelmän vaikuttaja joutuu pakenemaan meitä kiusaamasta. Jeesus on Totuus ja Vastustajansa on valheen isä.

• geeaa

Tässä taas hellarit yhdessä aloittivat ensimmäiseksi uhrin syyllistämisen.
      Teillä tuo hyvävelijärjestelmä toimii.

• "OLEN UHRI !"

"MITÄ JOUDUNKAAN KÄRSIMÄÄN KUN MINUA NÄIN LÖYDÄÄN JA SYYTETÄÄN SYYTTÖMÄNÄ UHRINA! HUOMATKAAN MINUT KAIKKI, OLEN UHREISTA SUURIN JA KAUNEIN JA IHANIN, JA SILTI SAAN KÄRSIÄ ENITEN! ITKEKÄÄ KANSSANI! KATSOKAA NOITA PAHANTEKIJÖITÄ! OLEN UHRI ... uhri ... uh ..." Minun täytyy levätä välillä että jaksan jatkaa.

Näin uupunut istuu sängyllään oikean käden selkämys otsallaan ja hikipisaransa ja kyyneleensä valuvat kauniille valkoiselle leningilleen. Pian uupuneena uhrina olemisesta joutuu selälleen sängylleen lepäämään asettumaan.

Tahdon Jumalan siunausta uhrille toivottaa ja muistuttaa että Herra Jeesus Kristus on sinunkin syntisi sovittanut ja tahtoo sinutkin vanhurskautta ja pyhittää rakastamaan armoaan ja totuuttaan ja kaikkeas sitä hyvää, minkä tahtoo antaa näissä suurissa vainoissa ja ahdistuksissa mitä joudut kokemaan, sillä sitä varten tuli että kiusattuja voi auttaa ollen ollut myös itse kaikessa kiusattu ennen meitä.

Herran Jeesuksen veri ja Pyhä Uhri ja elävä vesi ja Totuuden Hengen osallisuus on olkoon kaikkien tämän päivän uhrien elämässä, jotta runsaasti kiitosta ja kunnioitusta voidaan antaa maan ja taivaan Luojalle ja Aabrahamin ja Iisakin ja Israelin Herralle ja Jumalalle Jeshuan nimessä, totisesti!

Hallelujah!

• geeaa
        "OLEN UHRI !" kirjoitti:

"MITÄ JOUDUNKAAN KÄRSIMÄÄN KUN MINUA NÄIN LÖYDÄÄN JA SYYTETÄÄN SYYTTÖMÄNÄ UHRINA! HUOMATKAAN MINUT KAIKKI, OLEN UHREISTA SUURIN JA KAUNEIN JA IHANIN, JA SILTI SAAN KÄRSIÄ ENITEN! ITKEKÄÄ KANSSANI! KATSOKAA NOITA PAHANTEKIJÖITÄ! OLEN UHRI ... uhri ... uh ..." Minun täytyy levätä välillä että jaksan jatkaa.

Näin uupunut istuu sängyllään oikean käden selkämys otsallaan ja hikipisaransa ja kyyneleensä valuvat kauniille valkoiselle leningilleen. Pian uupuneena uhrina olemisesta joutuu selälleen sängylleen lepäämään asettumaan.

Tahdon Jumalan siunausta uhrille toivottaa ja muistuttaa että Herra Jeesus Kristus on sinunkin syntisi sovittanut ja tahtoo sinutkin vanhurskautta ja pyhittää rakastamaan armoaan ja totuuttaan ja kaikkeas sitä hyvää, minkä tahtoo antaa näissä suurissa vainoissa ja ahdistuksissa mitä joudut kokemaan, sillä sitä varten tuli että kiusattuja voi auttaa ollen ollut myös itse kaikessa kiusattu ennen meitä.

Herran Jeesuksen veri ja Pyhä Uhri ja elävä vesi ja Totuuden Hengen osallisuus on olkoon kaikkien tämän päivän uhrien elämässä, jotta runsaasti kiitosta ja kunnioitusta voidaan antaa maan ja taivaan Luojalle ja Aabrahamin ja Iisakin ja Israelin Herralle ja Jumalalle Jeshuan nimessä, totisesti!

Hallelujah!

Vastaanottaen pilkkasi...

• kukahan se näilläkin
        geeaa kirjoitti:

palstoilla totuudellisesti ketäkin pilkkaa ...

• kenelläköhän se
        geeaa kirjoitti:

näillä palstoilla on tarve pilkkaviestejään esillä pitää ...

• joku voisi esittää
        geeaa kirjoitti:

tuhat ja yksi tapaa esilläpitää monenlaista pilkkaa ...

• geeaa
        kenelläköhän se kirjoitti:

näillä palstoilla on tarve pilkkaviestejään esillä pitää ...

Jos tarkoitat minua, en tiedä ketään pilkanneeni, päin vastoin pyrkinyt kunnioittamaan kaikkia kirjoittajia, jopa poliittisesti ja uskonnollisesti toisinajattelevia.

Voisitko todisteeksi esittää kirjoittamiani viestejä, tai viestin, jotka mielestäsi ovat jotain henkilöä, tai hänen vakaumustaan pilkkaavia.

• jokaisen pilkkaajan
        geeaa kirjoitti:

kannattaa tehdä parannus ihan kaikesta huonosta hedelmästä, eikä ole mitään muuta nimeä siihen parannukseen annettu kuin Nasaretilainen Jeesus näin suomeksi. Herra on hyvä Paimen ja varmuudella jokainen saa sen mukaan kuin suhteensa on maan ja taivaan Hallitsijaan. Vain Yhdessä Nimessä ja Herrassa Jeesuksessa on meidän kaikkien ihmisten mahdollisuus elää Jumalan armossa ja totuudessa.

Jos kuka tahtoo anokoon vanhurskauttaan ja eläköön pyhästi, sillä kukaan ihminen ei voi sanoa ettei anneta mahdollisuutta tai muuta ihmisten valheellista selitystä.

Herra on hyvä ja laupias, mutta pilkkaajat eivät peri valtakuntaansa eivätkä saa vanhurskauttansa, mutta ne, jotka tahtovat rakastaa totuutta ja anovat armoansa ja pysyttävät itsensä hyvässä Uudessa Liitossa, niinkuin on opetettu Pyhässä Testamentissa, myös varmuudella sen saavat eikä ole erotusta yhdenkään ihmisen osalla.

Jokaisen kannattaa katsoa kuinka rakentaa suhdettaan Israelin Pyhään Herraan, joko Elämäksi tai kuolemaksi ja kadotukseksi. Rakastakaa Elämää ja on Yksi Jeesuksessa, totisesti. Vastustakaa valheen isää, joka eksyttää kaikkia ja valitutkin pyrkii hukuttamaan, kuten myös kaikki ihmiset. Jeesuksen Isä ja Jumala sen sijaan tahtoo että kaikki pelastuvat eikä yksikään hukkuisi, sillä Jeesus on hyvä Herra ja Immanuel ja Jumala Ihmisen Poikana, totisesti.

Herran Jeesuksen armoa kaikille lukijoille ja muillekin ja ihan koko maailmassa ja erityisesti geeaa:lle, totisesti.

• sopii kaikille
        geeaa kirjoitti:

Jos tarkoitat minua, en tiedä ketään pilkanneeni, päin vastoin pyrkinyt kunnioittamaan kaikkia kirjoittajia, jopa poliittisesti ja uskonnollisesti toisinajattelevia.

Voisitko todisteeksi esittää kirjoittamiani viestejä, tai viestin, jotka mielestäsi ovat jotain henkilöä, tai hänen vakaumustaan pilkkaavia.

jotka pilkkaavat ... tutkikoon jokainen itseään asian suhteen.

• toki voi olla
        joku voisi esittää kirjoitti:

tuhat ja yksi tapaa esilläpitää monenlaista pilkkaa ...

ettei itsekään sitä ymmärrä ... hankala sanoa.

• geeaa

Tästä voisi ihan oman kyselynkin esittää, että millä periaatteella voidaan poistaa jonkun toisen kirjoittajan viesti, tai ketju. Kuka omistaa S24:n? Onko taustalla jokin sellainen aatteellinen toiminta ja yhdistys, joka sallii tietynlaiset mielipiteet, mutta ei toisenlaiset? Siis esim. joku vasemmistojärjestö?

Kysyn tätä, koska itse suvaitsen omista mielipiteistäni eriäviäkin mielipiteitä. Olen tehnyt poliisille ilmoituksen kahdesta täällä esitetystä henkeen ja terveyteen kohdistetusta uhkauksesta, tai äärimmäisen rasistisista kirjoituksista, joissa esim. ilmoitetaan, etteivät juutalaiset ole ihmisiä. Ilmoitan siis ainoastaan Suomen lain vastaisista rikoksista, joista mahdollisesti voidaan jopa tuomita rangaistukseen.

Sitä en ymmärrä, kuinka voidaan mielivaltaisesti poistaa toisen henkilön kirjoitus, vain siksi ettei joku pidä siitä. Ei voi olla laillista ja sääntöjen mukaista, että ylläpitoon ilmoitetaan, etten "pidä tästä kirjoituksesta, poistakaa se". Poistoon täytyy olla lainmukainen peruste.

Siksi ihmettelenkin, miksi foorumilla saa esittää perättömiä väitteitä juutalaisista ja kun niihin vastaa, tuoden todisteita väitteiden perättömyydestä, puolustus ja todisteet poistetaan. Näin tapahtui ketjuni kohdalla, jossa vastasin kuksaa2:n väitteisiin siitä, että muka juutalaiset hallitsisivat maailman rahataloutta. Esitin suoran linkin maailman raharikkaiden listaan, nimet ja varallisuus lueteltuina. Tämä faktatieto poistettiin äkkiä. Mutta rasistiset juutalais- ja Israelvihamieliset ketjut saavat edelleen olla. En ole pyytänyt niiden poistoa, sillä jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, kunhan se tehdään laillisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe