Testamentin pyhistä kirjoituksista ja samoin siitä kuinka pelastus on Yksin Juutalaisista ja Israelin Pyhän Herran armosta ja totuudesta ja hyvyydestä Juutalaisten Kuninkaana.
Myös suomalaisina saamme uudestisyntyessämme tulle liitetyksi Juudan Jaloon Öljypuuhun.
Kiitos Yeshuan Isälle ja Jumalalle kaikesta hyvästä hengellistä juutalaisuudesta. HalleluYeshua!
Nasaretialisen Yeshuan täydellisestä juutalaisuudesta
10
<50
Vastaukset
- Kuinka hyvin sinä
tunnet Immanuelin? Nimenä vai Totuuden Hengessä elävässä sydämen uskossa?
- Haluathan rakastaa
Israelin Pyhää Herraa ja siunata omaisuuskansaansa Israelia? Minä tahdon.
- tämä on tärkein
käsky jokaiselle juutalaislelle, nin lihallisellle kuin hengellisellle!
- :
tämä on tärkein kirjoitti:
käsky jokaiselle juutalaislelle, nin lihallisellle kuin hengellisellle!
Jos ihmiskunta haluaa tulla hyväksi ja viisaaksi, silloin "Hitlerin työ" on tehtävä loppuun.
- parempi viisaus kuin
: kirjoitti:
Jos ihmiskunta haluaa tulla hyväksi ja viisaaksi, silloin "Hitlerin työ" on tehtävä loppuun.
mielettömyys! Israelin kääntymys on Elämä kuolleista!
- vanha ja vakaa
mistä meidän sitten tulisi pelastua?
Aivopesulta kyllä voisi mutta kaikki eivät pysty.- synneitämme sillä
niiden palkka on toinen kuolema eli sielumme joutuminen Tulijärveen (Ilmestyskirja 21:6-8)
´Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema." ´ - vanha ja vakaa
synneitämme sillä kirjoitti:
niiden palkka on toinen kuolema eli sielumme joutuminen Tulijärveen (Ilmestyskirja 21:6-8)
´Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi. Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema." ´minä menenkin mieluimmin helvettiin kuin uskovaisten taivaaseen.
Siellä voin ainakin auttaa jotain mutta kiihkouskovaisia autan viimeisenä. - mieli voi vielä
vanha ja vakaa kirjoitti:
minä menenkin mieluimmin helvettiin kuin uskovaisten taivaaseen.
Siellä voin ainakin auttaa jotain mutta kiihkouskovaisia autan viimeisenä.muuttua vanhallakin, mutta toki jokainen saa osansa valita vapaasti.
- tärkeimmän on hyvä
pysyä ylimpänä.13
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482