Presidentti Halonen on liittymässä takaisin kirkon jäseneksi Kallion seurakuntaan. Presidentti on arvojohtaja siinä missä kirkkokin, joten ei kai tässä nyt ole kahta sanaa kannattaako kirkkoon kuulua vai ei.
Tarja näyttää suunnan
16
92
Vastaukset
- siispä:
KAIKKI, joukolla kirkkoon liittymään HEI kirkkoon liittymään HEI kirkkoon liittymään,
Nyt KAIKKI joukolla kirkkoon liittymään HEI kirkkoon liittymään HEI kirkkoon liittymään:
http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/8438D1117EB147FFC225706C003CD2E9?OpenDocument&lang=FI - ??
Onko hän jo ajatellut niin pitkälle, että valtiolliset hautajaiset järjestetään vain valtiokirkon eli luterilaisen lahkokirkon kaavan mukaan?
- hihu-atte
Älä minulta kysy vaan Tarjalta.
Ensin tuo luterilainen lahkokirkko tosin pitäisi perustaa. Valtiokirkkoa ei myöskään ole olemassa. Ja kyllä lahkolla yleensä viitataan vapaa-ajattelijoihin.
Varsinkin ateismiin hurahtaneet vapaa-ajattelijat liittyvät usein kirkkoon takaisin. - Kielätmättä yllätyin
Olin kuvitellut että Halonen on kirkon jäsen.
Kieltämättä olin vähän yllättynyt tuosta ilmoituksesta että on ehkä liittymässä seurakuntaan. Ja vaikka olisi päättänyt liittyä, niin miksi se piti kertoa julkisesti?
Miksi ihmeessä? Tullut uskoon... BUAHHAAHHAHAHA
Jotan tässä on takana. Pesti kirkon piirissä? Valtiolliset hautajaiset?
Presidentin palkkiosta tai eläkkeestä ei kai makseta veroa, joten ei siitä mene kirkollisveroakaan.
Halonen tekee kuten haluaa,, mitäpä se meille kuuluu. - arvojohtajuus näkyy
Kielätmättä yllätyin kirjoitti:
Olin kuvitellut että Halonen on kirkon jäsen.
Kieltämättä olin vähän yllättynyt tuosta ilmoituksesta että on ehkä liittymässä seurakuntaan. Ja vaikka olisi päättänyt liittyä, niin miksi se piti kertoa julkisesti?
Miksi ihmeessä? Tullut uskoon... BUAHHAAHHAHAHA
Jotan tässä on takana. Pesti kirkon piirissä? Valtiolliset hautajaiset?
Presidentin palkkiosta tai eläkkeestä ei kai makseta veroa, joten ei siitä mene kirkollisveroakaan.
Halonen tekee kuten haluaa,, mitäpä se meille kuuluu.Yllätyit?
No ei sinulla paljon yleissivistystä ole.
Halonen toki tekee kuten haluaa mutta vetää näköjään muitakin perässään. - ja hah
arvojohtajuus näkyy kirjoitti:
Yllätyit?
No ei sinulla paljon yleissivistystä ole.
Halonen toki tekee kuten haluaa mutta vetää näköjään muitakin perässään.Mihin tuossa tarvitaan yleissivistystä?
- ..
ja hah kirjoitti:
Mihin tuossa tarvitaan yleissivistystä?
Halosen kirkkoon kuulumattomuus ollut tapetilla julkisuudessa koko 12 vuoden presidenttiyden ajan.
Lienet tyypillinen kaapissa kasvanut attehomo.. - uskonnoista vapaa
.. kirjoitti:
Halosen kirkkoon kuulumattomuus ollut tapetilla julkisuudessa koko 12 vuoden presidenttiyden ajan.
Lienet tyypillinen kaapissa kasvanut attehomo..Ketä kiinnostaa toisten kirkkoon kuulumiset ja kuulumattomuudet. Pääasia että kirkon jäsenmäärä laskee.
- ..
uskonnoista vapaa kirjoitti:
Ketä kiinnostaa toisten kirkkoon kuulumiset ja kuulumattomuudet. Pääasia että kirkon jäsenmäärä laskee.
Ei sen tarvitse ketään kiinnostaa mutta Halosen kirkkoon kuulumattomuudesta on jauhettu mediassa iät ja ajat.
Vain tyhmältä se on jäänyt huomaamatta.
- yksi suomalainen
No miksi Tarja ei sitten saisi liityä kirkon jäseneksi.
- arvojohtajuus näkyy
Tarjan mielipide vaikutti heti: eilen vain 32 eroajaa kun keskimäärin ennen eilistä eronneita 53.
- Jebs66ei
Hyvä Tarja! Toivottavasti tästä uutisoidaan kunnolla niin ehkä saadaan ihmiset takaisin kirkkoihin!
- on jo
Se on jo uutinen.
- heh, heh
on jo kirjoitti:
Se on jo uutinen.
Minkä takia ihmisten pitäisi kuulua luterilaiseen lahkoon?
Suomessa on uskonnonvapaus! - Eero Uskovainen
Jos Halonen liittyy kirkkoon niin minä eroan.
- huomioija
Halonen vetää perässään muitakin ja moni empii nyt eroamistaan. Samalla liittyjien määrä lisääntyy koko ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462