Voiko pitkällinen e-pillereiden syönti aiheuttaa naisessa narsismin kaltaisia "oireita"?? Mielialan vaihtelut ja agressiivisuus on vissiin jo todettu?
Mites valehtelut, pettämiset ja tahalliset loukkaamiset ja syytökset?
Naisnarsistin yhteys e-pillereihin?
4
70
Vastaukset
- LK
Joo, e-pillerin syöminen tekee narsistiksi. :I
No en tiedä, mutta eronhan näkee jo siinä, että narsistit tuskin edes syövät tuollaisia pillereitä...I think.
- LK
Mielialanvaihtelut narsismi, kumminki.
Tai riippuu tietysti miten herkässä kenenkin narsismileimasin on.Tällä palstalla voisi kyllä enemmän välillä keskittyä niihin narsistin persoonallisuuspiirteisiin, kuin siihen käytökseen ja tekoihin...
Luin vasta, että kykenemättömyys empatiaan voi olla myös dementian yksi oire, että siinäpä sitten iskemään narsistin leimaa jokaiseen vähän tunnekylmempään ihmiseen varsinkin, kun niitä syitä sille kylmyydelle voi olla oikeasti kymmeniä, ellei jopa satoja. :)
Empatianpuutetta tärkeämpi piirre, johon kannattaisi keskittyä on mielestäni erilaiset "suuruuskuvitelmat" ja muut, mitkä liitetään lähes yksinomaan NPH:n...eivätkä voi olla oireita esimerkiksi jostain fyysisestä sairaudesta, tai muusta pershäiriöstä.
Kukaan ei muutu narsistiksi "yhtäkkiä" kyllä ne piirteet on siellä olemassa ihan nuoruudesta/lapsuudesta lähtien...joten jos ei tiedä, miten henkilö on toiminut menneisyydessään on paha sanoa ketään pelkän yhden asian vuoksi narsistiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp80698Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm49661- 41648
- 87571
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 38492
- 41481
- 72473