Nainen ja mies ei voi olla "VAAN"ystäviä

1+1=2

AINA löytyy jotain seksuaalista latausta.ennemmin tai myöhemmin.... TOTUUS!!!

37

1519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätkäasdfsf

entäs sitten

• ghj

Paitsi jos ollan aseksuaaleja tai haluttomuuskin voi olla niin voimakasta, ettei sitä latausta synny koskaan. Ja kyllä minusta joku voi olla muuten vaan mukava ja hyvä ystävä, mutten ole ihastunut enkä voisi kuvitellakaan mitään seksuaalista hänen kanssaan.

Tämä seksikeskeinen ajattelutapa on tuhonnut monta ystävyyttä. Kaverit/puoliso luulee, että noiden välillä on jotain vaikkei oliskaan kuin kaveruutta. Vaikka tämä väite pätisi 99%:iin kaikista mies-nais ystäväpareista, silti sitä ei pidä yleistää kaikkia koskevaksi.

Tunnen miehen, jota kohtaan en todellakaan tunne minkäänlaista vetoa, enkä usko että hänkään on kiinnostunut minusta. Käydään kahvilla, elokuvissa ym. siinä kaikki. Yli nelikymppisiä sinkkuja molemmat, on ollut onni kohdata sellainen ihminen.

• mustis50

Itse kyllä uskon miehen ja naisen väliseen ystävyyteen , olen juuri siinä tilanteessa . Ystävyys/kaveruus oli katkolla , ollaan kuitenki otettu etäisyyttä tarkoituksella ja katsotaan myöhemmin tilanne uudelleen . Nyt huomaa jo asian olevan paremmalla mallilla kuin kuukausi sitten , ajatukset täytyy vaan kääntää positiiviseen suuntaan ja uskoa siihen että tulevaisuudessa puhutaan enemmän tunteista joita tuntee toista kohtaan . Epäilemällä toista itse keksimillä jutuilla pilasi hyvän ja pitkän ystävyyden .

• monimutkaista

ei voi olla ja voi olla.

Voivat olla, jos kummallakaan ei ole mitään seksuaalisia intressejä toistaan kohtaan, mutta eivät voi olla, jos näitä tunteita jommallakummalla herää....

• 19+11

Voi olla senkin jälkeen, jos osaa pitää tuntensa kurissa. Ei sen ystävyyden sieltä pohjalta tarvi mihinkään kadota. Vaikeampaa se toki on sen jälkeen, kun tuntee ettei saa toisesta ihan niin paljon irti kuin haluaisi.

Mutta ei minulla ainakaan ole niin paljon ystäviä, että niitä olisi vara hylkäillä jonkun pikku ihastuksen takia. Ihastuksia tulee ja menee, oikeita ystäviä löydät tuurilla pari kolme koko elämäsi aikana.

• Rapu Nainen

Kyllä minulla ainakin on mies ystävänä

• näin on

Ja pa5kat, tuo on kateellisten, vainoharhaisten, huonoitsetuntoisten ihmisten ajattelua. Ystävä on nimenomaan se vastakkaisen sukupuolen ihminen, joka on hyvä tyyppi, mutta siinä ei vain ole sitä jotain.

• 1+1=2

jos toinen on aviossa ,niin se on henkistä pettämistä toista kohtaan!!!!

• 1+1=2 kirjoitti:

jos toinen on aviossa ,niin se on henkistä pettämistä toista kohtaan!!!!

Entäs biseksuaalit sitten? Jos olen biseksuaalimies ja suhteessa naisen kanssa, eikö mulla saa olla mitään ystäviä? Menenkö yksin jonnekin nurkkaan kun muut on töissä yhdessä kahvitauolla? Entä jos siellä on joku kiva mies jonka kanssa tulen juttuun eikä muuta? Tai jos käännetään äskeisestä jutusta sukupuolet päälaelleen?

Eipä sillä, jokainen tietty tavallaan, jos käy molemmille ettei ole mitään eri sukupuolen ystäviä niin mikäs siinä. Eihän se pakko ole. Eri sukupuolen tai sen sukupuolen ystävälle josta voisi olla kiinnostunut mutta jompikumpi on varattu, pitää sanoa että
        A) meidän juttu oli ja meni, dont look back
        B) en mää sua sillä tavalla aattelis
        vaikka tuliskin ihastus. Ihastus on kumminkin ohimenevä, eri asia kuin rakastaminen. Jos rakastaa toista niin voi pitää sen tasan sillä tasolla mikä tuntuu mukavalta, ei vaan rupea lääppimään ja pitää itsensä muutenkin kurissa. Ymmärrän kyllä että itsekurittomille ihmisille pitää olla erillisiä sääntöjä ja muutenkin muillekin, mutta ei niitä kaikki tarvi.

• mies 41 v.

Minä taas pidän epätodennäköisenä sitä että nainen tekisi aloitteen minulle olla "enemmän kuin vain ystäviä". Sellaista vaan ei tapahdu, bussissakin minun vieruspaikkani täyttyy viimeisten joukossa.

Ihan hyvin voi olla "vain" hyvä kaveri, kuten pikkusiskonkin kanssa nuorina oltiin.

• Miehen Nainen

Ystävyys on ok, jos se on avointa ja rehellistä joka suuntaan. Jos siinä on jotain salattavaa, niin....ehkä silloin suhde ei ole enää VAIN pelkkää ystävyyttä...

• YSTÄVÄNÄMIES

Aivan, minulla ainakin on YSTÄVÄNÄ MIES ja voin rehellisesti sanoa, etten voisi katsoa häntä silmiin, jos en olisi rehellinen.
        Hänellä on NAIS/TYTTÖYSTÄVÄ ja kunnioitan heidän suhdettaan.
        En edes ajattelekaan seksiasioita haaveilevani hänen kanssaan, yököttää ajatuskin, että jonkun varatun kanssa olisin.
        Tuohon VAIN-sanaan sanoisin, että ystävyyttä ikäänkuin halveerattaisiin, kun sanotaan että olemme VAIN YSTÄVIÄ.

• YSTÄVÄNÄMIES

Jonkun kohdalla totuus se voi olla, muttei mun kohdalla ainakaan.

• hoh0joijakkkaa

Paskat, tää on puhuttu niin moneen kertaan. Naisen ja miehen välisessä ystävyydessä ei ole mitään ihmeellistä ja se toimii vallan mainiosti.

• ei löydy aina ...

Olen kyllä aivan eri mieltä. Minulla on ollut koko elämäni ajan ystävuinä myös miehiä. Eräskin ikäiseni mies on ollut ystäväni jo yli 20 vuotta. Olemme molemmet eronneita ja voimme jutella ihan mitä vain taivaan ja maan välillä. Ei ole tullut edes ajatukseen ihastuminen puolin eikä toisin ( ainkin itse en ole koskaan ihastunut). On sitten muutamia miehiä, joidenkanssa on oltu ystäviä muutama vuosi. eilen poikkesin erään luona kylässä. Ei tässäkään ystävyydessä latauksia ole. Olen sellainen että jos alkaa jotain säpinää itsellä tulla niin ystävyys loppuu. Ja samoin jos niin tapahtuu miehen puolelta.
      Olen seurusteluasioissa hyvin konservatiivinen.

• Minä ja hän

Niinpä, ainakin meillä kävi niin. Eipä hattaa, sillä kumpikin ollaan vapaita.

• ashakaljkalö

Minulla JOKA IKINEN "kaveripoika"-kuvio on kaatunut siihen, kun tämä mies joko selkeästi ihastui tai jopa itse sanoi ihastuneensa minuun tai alkoi yrittämään pokailla tai pelailla jotain ihmeellistä. Hyvin nopeasti vihellän poikki tällaiset kuviot, en minä sellaista katsele! Jos ollaan kavereita, niin sitten ollaan kavereita, eikä käydä yrittämään mitään muuta! Itse olisin kyllä näiden kanssa ystävyyteen pystynyt, mutta kun nämä eivät pystyneet, niin ei sitten! Usko miehen ja naisen väliseen ystävyyteen on aikalailla karissut, mutta kyllä uskon sen edelleen olevan mahdollista, joskin harvinaista.

• 180411

Nyt sanoit potaskaa. Mulla on ollut ystävänä ja sydänystävänä vielä mies yli 20v, eikä siihen liity mitään seksuaalista. Voidaan nukkua samassa sängyssä ilman, et toinen alkaa kähmiin. Oikeastaan luotettavampi vielä, kuin nainen. Miehet ei välttämättä juoruile, eikä ole kateellisia.

• ystävyyden puolesta

Itselläni suurin osa ystävistäni on miehiä.. Muutama suhdekin on niihin kaatunut, kun miehet ovat olleet mustasukkaisia ystävistäni. Mutta miespuolisista ystävistäni en ole enkä luovu parisuhteen takia. Nykyinen mieheni tuntee ystäväni, eikä koskaan sano heistä mitään pahaa. :D Enkä koskaan ole näiden ystävieni kanssa mitään säätänyt, jos ei halausta lasketa.

• K.

KYLLÄ NAINEN JA MIES VOIVAT OLLA YSTÄVIÄ. mINULLA ON MIES YSTÄVÄ JA IHANA SELLAINEN MUTTA ME KUMPIKIN RAKASTETAAN PUOLISOAMME JOTEN SKSI HOIDETAAN KOTONA JA SIITÄ EI EDES KOSKAAN KESKUSTELA YSTÄVÄN KANSSA. jOTEN JOS EI ALOITTAJA VOI OLLA YSTÄVÄ VASTAKKAISTA SUKUPUOLTA OLEVAN IHMISEN KANSSA NIIN MUUT VOIVAT SIIS ILMAN SEKSUAALISUUTTA

• Todennäköisesti on

miesystäväsi on varmaan homo?

• Todella totta on

Homot ja naiset voi olla ystäviä.

Mies ja nainen ei voi olla vain ystäviä.

Naisen ja miehen väliseen ystävyyteen liittyy aina seksiä,, pettämistä, flirttiä, intohimoa yms yms... Siinä on aina jotain kipinää.

• kyllä voi olla

kyllä minulla on ystävä joka on mies ei ole mitään seksi jutttuja ikinä tapahtunu eikä tule tapahtumaan

• 2+8

Ja missä kielletään seksi ystävien välillä?

• kaverinivietiin

Nuorena (18v) jouduin tyttöystäväni jättämään siksi, että hän ei antanut minun mennä kaverini (tytön) luokse. Olin joskus aiemmin yläasteella ihastunut tähän kyseiseen tyttöön, mutta huomasimme olevamme vain kavereita. Keskustelimme tämän kaverini kanssa lähes mistä tahansa maan ja taivaan väliltä, ja meillä oli hauskaa. Ikinä ei minkäänlaista "läheisyyttä" tai seksuaalista vaan ainoastaan kaverillisuutta. Valitettavasti tämä tyttöystäväni onnistui tuhoamaan 6 vuoden kaverisuhteen. Raadollinen on tämä elämä.

• Kumpi vain

Kyllä voivat olla ystäviä! Itselläni on aiemmin ollut useamman vuoden ajan miespuolinen ystävä, mutta hän muutti toiselle puolelle suomea ja yhteydenpito vain jäi, itsekin aloin samoihin aikoihin seurustelemaan nykyisen aviomieheni kanssa. En koskaan ajatellut hänestä mitään romanttista liiemmin, enkä usko, että hänkään minusta, meillä vain synkkasi ystävinä hirveän hyvin :)

Hänen jälkeen minulla ei ole ollut muita miespuolisia ystäviä, mutta nyt hetki sitten törmäsin työpaikallani uuteen työntekijään, miespuoliseen sellaiseen, jonka kanssa kemiat kohtasivat ihan täydellisesti! Sen huomasi molemmat ja viihdymme toistemme seurassa aivan loistavasti! Hänellä on tyttöystävä ja minulla on oma mieheni, joten mitään seksuaalista ei välillämme ole, eikä tule olemaan! Hän myös kertoi, että suurinosa hänen ystävistään nimenomaan on naisia, joten tuo tieto kuulosti hyvältä, hän tuskin yrittää minunkaan kohdallani mitään sen kummempaa, voimme vain olla hyviä ystäviä :) On aina ihanaa löytää uusia ystäviä, olivat ne sitten miehiä tai naisia!

• mikäs siinä...

joo meiän tyttöryhmässä oli aina poika ja hän oli meiän yks parhaista kavereista ja kaikki tiesivät että hän on homo vaikka siitä ei puhuttu yleisesti. Kun kasvoimme teinareiksi niin johan tämä kundi alkoi käydä meitä kaikkia läpi koska etsi itseään niin en usko että miehet ja naiset voi olla vaan kavereita ilman minkäänlaisia ajatuksia tai ehdotuksia tai tekoja. Kyllä ne tulee ennenmin tai myöhemmin.

• joku

Hei. TOTUUS!!!
      EI Löydy kun sanoo. EI TIPU ! Kyllä oikia kaveri ystäväksi saa. Heti aluksi kertoa asiat. Oikia mies ystävä tai nais ystävä kyllä järki puhetta ymmärtää kun sanoo säänöt.

• joku

Hei. TOTUUS!!!
      EI Löydy kun sanoo. EI TIPU ! Kyllä oikia kaveri ystäväksi saa. Heti aluksi kertoa asiat. Oikia mies ystävä tai nais ystävä kyllä järki puhetta ymmärtää kun sanoo säänöt.

• Ei mitään pahaa

Ei kai siinä mitään pahaa ole, mullakin paljon naisystäviä ja tuttuja. Välillä se lähtee käsistä ja seksiä parhaimmillaan. Himot saa vallan :)

Eikä se katso onko se tavallinen ystävä, tuttu vai exä. Tuskin esimerkiksi exän uusi mieskään tietää että hän käy tämän tästä luolani "lenkillä" :) Ja seksuaalista latausta on hyvin hyvin hyvin paljon!

• Tilipanhippa

Minäkin olen siihen tulokseen tullut jottei tyttö ja poika voi vain olla "ystäviä" yleensä jos sei tytöllä niin sit pojalla on muutakin mielessä, ja mikähän se muu voisi olla, no seksi tai parisuhteen perustaminen!!
      Itse vierestä seuranneenä oman tyttöystävän ja hänen poika "ystävänsä" touhua. Niin pitkään menikin hyvin kunnes poika väläytti kuin puun takaa hänelle yhteen muutosta.. Itse riemusta kiljuen tästä kuulin. Oman suhteen tuollaisella touhulla vain vaarantaa ja särkee henkisesti toista raskaasti..

• Kake 87

"näin on" kirjoittaa
      "Ja pa5kat, tuo on kateellisten, vainoharhaisten, huonoitsetuntoisten ihmisten ajattelua. Ystävä on nimenomaan se vastakkaisen sukupuolen ihminen, joka on hyvä tyyppi, mutta siinä ei vain ole sitä jotain. "

Kasteellisista , vainoharhaisista ja huonolla itstunnolla olevista ihmisistä en osaa sanoa paljoa kun en satu ise olemaan tuota tyyppiä mutta koitan täydentää määritelmää tavallisen ihmisen näkövikkelistä.

Ystävä voi olla kumpaa sukupuolta tahansa. Sitten ystävässä voi olla myös sitä jotain josta nimimerkki "näin on" mainitsee. Ystävä on vihollisen vastakohta. Ystävän läheisyys tuottaa mielihyvää.

Tuo toisen ihmisen seksuaalisuuden pelko näyttää tässä kekustelussa olevan pääosassa. Kyllähän vahvemman yksilön käytös on tärkeä asia, kun ollaan lähekkäin. Johtuu käytöksen menetys sitten huumeista kuten tupakka, alkoholi tai laittomista huumista, mielisairaudesta yms. tai tässä tapauksessa seksuaalisesta kiihottumisesta.

Jos heikompi osapuoli kiihottuu niin sellainenhan on helppo vain tönäistä irti mutta vahvempaa on vaikeampi estellä.

Asiaan liittyy myös läheisesti käsite jota ei ole. Nimittäin suojattu sukupuoliyhdyntä. Paras ilmaus minusta on turvaseksi. Turvaseksi ei nimittäin ole yhdyntä. Siinnä ei sukusolut hedelmöitä eikä sukupuolitaudit tartu.Turvaseksissä tuntuu että ollaan kiinni seksikumppanissa mutta limakalvot eivät ole vastakkain.

Ihmiset ei oikein käsitä turvaseksiä. Miksi tunnin hetkeä kannattaa suunnitella koko elämä. Pistää sopivan kondomin suojaksi ja panee. On sekin asia sitten pois päiväjärjestyksestä.

Minä en sitten kyllä osaa ajatella tätä homojen enkä aseseksuaalien kannalta.
      Ise en halua harjoitaa edes turvaseksiä homojen, lesbojen enkä aseseksuaalien kanssa. Ainoastaan sellaisten heteroiden naistenkanssa jotka ovat sellaisia että itse hyväksyn seksin moraalisesti.

• tndh,

kyllä voivat.

• höpö

puppua koko mustavalkoinen kirjoitus asenteesi.mun parhaimmat ystäväni ovat olleet aina miespuolisia! akat ovat kotkottajia ja pikkusieluisia.ei ole seksiä jos sanoo että kaveripohjalla! sitäpaitsi mä tapailen miehiä suhdetasolla ja se ei häiritse! rakastelen vain mieskumppanin kanssa,en miesfrendien,keiden kanssa hengaillaan.ei ole koskaan edes tullut mieleen.

• aito ämmä

Voin todeta että ystävyys miehen kanssa sujuu kuin rasvattu. Ei tuu selkään puukotuksia ja kaakatuksia. Se on jämptimpää ja suorempaa kuin naisten kanssa. Asiat puhutaan niiden omilla nimillä ja suoraan. Jää pois hiekkalaatikkoleikit aikuisiällä. Harva naispuolinen ystävä uskaltaa sanoa mielipiteensä , niin jottei sattuttaisi toisen tunteita vaikka näin tulisi olla. Naiset miettii liikaa ja punnitsee juttuja.

• Ystävär

Minulla on toisin päin; mies miettii, punnitsee, murahtelee ja jättää kertomatta jos jokin on vialla. :D

• huhhuhhhohhoi

suomi, joka on tasa-arvon eliittiä, näkee maailman vieläkin näin vanhanaikaisesti ja alkeellisesti. tottakai mies ja nainen voivat olla ystäviä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe