Onko israelfanittajien keskuudessa...

KTS (Ei kirj.)

...paljonkin sa(ar)namiehen kaltaisia väkivaltaisia kusipäitä?

Näkyikö heitä siellä Patmoksessa riehumassa Mellerin harmix?

12

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • geeaa

Kuinka taipuu suomenkielessä: kusipää, kusipäisempi, kusipäisin, kusipäätön, kusipäättömämpi... hmmm... miten tuo jatkuu?

Väkivaltainen, väkivaltaisempi... väkivallaton, puolivallaton...

• muu-kansalainen

Luther oli sananvapauden vastustaja, hän kirjoitti.

" Oikea koetinkivi KAIKKIEN KIRJOJEN arvosteluun on se, että katsotaan, ajaako se Kristusta vai ei - - Se mikä ei opeta Kristusta se ei ole apostolista vaikka Pietari tai Paavali niin opettaisi. Ja päinvastoin, se mikä saarnaa Kristusta se on apostolista vaikka sen tekisi Juudas, Hannas,, Pilates, tai Herodes."

( Luther, wa bd 7, 384;25-32 )

Luther on hävinnyt, meillä on sananavapaus.

• geeaa

Miten niin "sananvapauden vastustaja"? Eihän hän tuossa sano mitään sananvapautta vastaan! Hän puhuu hengellisille kristityille, kuinka kristitty osaa hengellisesti erottaa oikean Jumalan sanan muusta sanasta ja hengestä.

Eihän hän kiellä lukemasta muuta kirjallisuutta, tuo ohje koskee vain kirjojen hengellistä, teologista, koettelemista.

Varmasti hän luki esim. Homerosta, mutta ei kuitenkaan tunnustaisi sitä Jumalan sanaksi. Kristinopin mukaan kaikki sana on hengellisesti koeteltava Kristuksen kautta.

Ihan normaalia kristillistä teologiaa, ei muuta.

• muu-kansalainen

Sa- nan-nan-naa... alussa.

Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä ja Sana oli Jumala.

Hän oli alussa Jumalan tykönä.

Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.

Hänessä on elämä ja elämä on ihmisen valkeus. " Tulkoon valkeus"

----------------

Herra loi minut töittensä esikoiseksi, ensimmäiseksi teoistaan, ennen aikojen alkua.
      Iänkaikkisuudesta minä olen asetettu olemaan, alusta asti, hamasta maan ikiajoista.

Ennenkuin syvyyksiä oli, synnyin minä, ennenkuin oli lähteitä, vedestä rikkaita.
      Ennenkuin vuoret upotettiin paikoilleen, ennen kukkuloita, synnyin minä, kun hän ei vielä ollut tehnyt maata, ei mantua, ei maanpiirin tomujen alkuakaan.

Kun hän taivaat valmisti, olin minä siinä, kun hän veti piirin syvyyden pinnalle, kun hän teki vahvoiksi pilvet korkeudessa, kun syvyyden lähteet saivat voiman, kun hän merelle asetti rajat, että vedet eivät kävisi hänen käskynsä yli, kun hän vahvisti maan perustukset.

Minun avullani kuninkaat hallitsevat, ruhtinaat vanhurskaasti säädoksensä säätävät,
      minun avullani päämiehet vallitsevat, ja ylhäiset, maan tuomarit kaikki.

• :

puhalla vit tuun mustalaine

• muu-kansalainen

piste-piste pirkolle...

Luonnonlapsi, mitä huolinkaan, kun vain vapaa aina olla saan.

• geeaa

Ooksää muukkis romani?

• KTS (Ei kirj.)

Eivät ole vaan seurakunta mutta:

Roomalaiskirje:
      9:27 "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös."

HÄHÄHÄÄÄÄ!!!!

• KTS (Ei kirj.)

Roomalaiskirje:
      9:27 "Vaikka Israelin lapset olisivat luvultaan kuin meren hiekka, niin pelastuu heistä vain jäännös."

HÄHÄHÄÄÄÄ!!!!

• muu-kansalainen

Ajatelkaa ja katsokaa K-teesissa on kristus.

Mitä hänestä voi sanoa ? Kuka haluaa kaltaisekseen ?

• geeaa

Kooteessa on Kristus.

"Ei kukaan voi sanoa: 'Jeesus olkoon Herra', paitsi Pyhässä Hengessä".

Ei oikea kristitty olekaan korkeasti pyhä ja hurskas, vaan Jeesusta tunnustava tavallinen syntinen.

• muu-kansalinen

Kyllä k-teesi voi sanoa, hän on 'silleesti' hengessä.

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe