Miksei Turusta koskaan televisioida?

vihainen_trku

Kertokaas miksei Turusta koskaan televisioida pääsiäisyön palvelusta?? Olisi korkea aika!! Turussa on mahtava kuoro ja luulisi telkkarin katsojia kiehtovan vanhan kirkon ympäristö! Ei ole mikään uusi tiiliseinähirvitys.

Inhottaa kun Turkua aina syrjitään näissä palvelusjutuissa, radioidaan nyt sentään, mutta missä viipyy se televisiointi? Otanko kohta yhteyttä Yleen, vai mikä se taho on kun näistä päättää!

7

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hepskukkuupi

      No olihan edellisen kirkkoherran aikaan kun piispa ja Salminenkin olivat paikalla. Pekka Torhamokin oli vielä puikoissa.

      Oli porukkaa kuin pipoa. Kuoro lauloi ja kaikki oli komeeta. Kukas nyt enää uskaltaisi kuvata kun kirkon kuntokin on kuulemma huono ja saveen vajoaa...

      • vihainen_trku

        Jos oli kerran joskus ennen vanhaan Turussa televisiointi, niin nyt se voisi olla taas! Ei siis ole mitään syytä ettei ole! Jos on ennenkin ollut. Joku joskus sanoi, että siksi ei voi Turussa televisioida, kun olosuhteet ei ole siihen MUKA suotuisat, eli kirkko liian pieni ja sillä lailla, eli ei muka mahtuisi kuvaamaan kunnolla pääsiäisyönä, kun kirkko on väkeä täynnä. Minusta se haiskahti t e k o s y y l t ä.. Kunhan vaan tahtovat kaiken kunnian ja näkyvyyden jonnekin hiton Helsinkiin. Ei Hesalaisille muuta suomea edes olemassa ole!

        Kirkko ei ole huonossa kunnossa, joten sekään ei voi olla syy, olen siellä sen verran usein että tiedän.


    • Kffyjnvfg

      YLE säästää ja palveluksia tulee sieltä missä niitä on halvinta tuottaa. Money talks.

      • Toden totta

        Niin, tulee tosiaan melkoisen kalliiksi järjestää kuvausryhmä Turkuun pyhäpäivänä keskellä yötä. Selvästi halvempaa tämä on Helsinkiin tai Tampereelle, kun ei tule maksuun matkakuluja, hotelleja ja päivärahoja.

        Sitä en tiedä, miksi tänä vuonna lähettävät Vaasasta. Ehkä niillä on siellä kalusto valmiina jotain muuta tarkoitusta varten.


      • Miinustajalle
        Toden totta kirjoitti:

        Niin, tulee tosiaan melkoisen kalliiksi järjestää kuvausryhmä Turkuun pyhäpäivänä keskellä yötä. Selvästi halvempaa tämä on Helsinkiin tai Tampereelle, kun ei tule maksuun matkakuluja, hotelleja ja päivärahoja.

        Sitä en tiedä, miksi tänä vuonna lähettävät Vaasasta. Ehkä niillä on siellä kalusto valmiina jotain muuta tarkoitusta varten.

        Minustakin on ikävää, että yleisradio syytää uskomattomia rahamääriä mihin tahansa viihderoskaan samalla kun ortodoksisista jumalanpalveluksista tingitään miten mielitään.


      • ylen rahat kyseessä
        Toden totta kirjoitti:

        Niin, tulee tosiaan melkoisen kalliiksi järjestää kuvausryhmä Turkuun pyhäpäivänä keskellä yötä. Selvästi halvempaa tämä on Helsinkiin tai Tampereelle, kun ei tule maksuun matkakuluja, hotelleja ja päivärahoja.

        Sitä en tiedä, miksi tänä vuonna lähettävät Vaasasta. Ehkä niillä on siellä kalusto valmiina jotain muuta tarkoitusta varten.

        Yle lähettää säästötoimenpiteidensä vuoksi pääsiäisyöpalvelukset vain niiltä paikkakunnilta, joissa heillä on oma kalusto. Näitä paikkakuntia ovat mm. Tampere, Helsinki ja Vaasa. Ylen säästösyistä mm. vuoden 2011 Valamoon suunniteltu yöpalvelus siirrettiin Tampereelle.


    • --------X

      Siksi koska siellä on niin rumia ihmisiä! Esteettisyys aina ensin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe