mikähän mahtaa olla tuon kuvassa olevan auton merkki, kun ei tunnista sitä tuosta kulmasta?
http://static.iltalehti.fi/uutiset/toivakkajuttu0604MZ_uu.jpg
Toivakan kolari
17
322
Vastaukset
- Mondeo
Fordin logo tuolla takana näyttäisi olevan. Viittaa siis Mondeoon.
- ldjkfnksdnfksdjnksdf
Mondeolta se vaikuttaisi muuten... mutta kattokaiteessa on keskellä tuki, jota en nähnyt yhdessäkään mondeossa, joita netistä katselin...
- 2.0 D4D
ldjkfnksdnfksdjnksdf kirjoitti:
Mondeolta se vaikuttaisi muuten... mutta kattokaiteessa on keskellä tuki, jota en nähnyt yhdessäkään mondeossa, joita netistä katselin...
Scorpio 1990-luvun puolivälistä
- lsdklsdkflskflsfjlsd
2.0 D4D kirjoitti:
Scorpio 1990-luvun puolivälistä
Meinaat jotakint tällaista?
http://dayerses.com/data_images/posts/ford-scorpio-wagon/ford-scorpio-wagon-03.jpg
Muuuuten näyttäisi ihan ookoo, mutta olenko väärässä, vai onko tuossa kolariautossa moottori poikittain? - pöööpöö
lsdklsdkflskflsfjlsd kirjoitti:
Meinaat jotakint tällaista?
http://dayerses.com/data_images/posts/ford-scorpio-wagon/ford-scorpio-wagon-03.jpg
Muuuuten näyttäisi ihan ookoo, mutta olenko väärässä, vai onko tuossa kolariautossa moottori poikittain?Tässäkin on kattokaiteet erilaiset
- 2.0 D4D
lsdklsdkflskflsfjlsd kirjoitti:
Meinaat jotakint tällaista?
http://dayerses.com/data_images/posts/ford-scorpio-wagon/ford-scorpio-wagon-03.jpg
Muuuuten näyttäisi ihan ookoo, mutta olenko väärässä, vai onko tuossa kolariautossa moottori poikittain?jos zoomaat lähemmäs, huomaat että "moottorilta näyttävä juttu" on liian edessä ollakseen moottori - visuaalinen harha.
http://www.nettiauto.com/ford/scorpio/4696969 - 2.0 D4D
2.0 D4D kirjoitti:
jos zoomaat lähemmäs, huomaat että "moottorilta näyttävä juttu" on liian edessä ollakseen moottori - visuaalinen harha.
http://www.nettiauto.com/ford/scorpio/4696969...toisaalta takaluukku on erilainen kuin Scorpiossa. Pähkinän selvittäminen jatkukoon.
- 2.0 D4D
2.0 D4D kirjoitti:
...toisaalta takaluukku on erilainen kuin Scorpiossa. Pähkinän selvittäminen jatkukoon.
se todennäköisin vaihtoehto taitaa kuitenkin toteutua... eli mondeo.
http://static.iltalehti.fi/uutiset/toivakkajuttu0604MZ_uu.jpg
http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/4694150 - Mondeo se on
ldjkfnksdnfksdjnksdf kirjoitti:
Mondeolta se vaikuttaisi muuten... mutta kattokaiteessa on keskellä tuki, jota en nähnyt yhdessäkään mondeossa, joita netistä katselin...
Mondeo se on. Tämä malli kattokaiteilla varustettuna:
http://www.google.fi/imgres?start=137&num=10&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1082&bih=847&addh=36&tbm=isch&tbnid=k4QZWJCOlduOiM:&imgrefurl=http://www.autotype.nl/ford/20327-ford-mondeo-wagon-2.5-24v-v6-sport-edition.html&docid=Sm-LNgJ4B8_F7M&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/1996-1998_Ford_Mondeo_(HC)_LX_station_wagon_01.jpg/800px-1996-1998_Ford_Mondeo_(HC)_LX_station_wagon_01.jpg&w=800&h=357&ei=5JSAT_jUKemI4gS6ps3ZBw&zoom=1&iact=hc&dur=332&sig=118210306994061438409&page=8&tbnh=96&tbnw=216&ndsp=21&ved=1t:429,r:14,s:137,i:130&tx=122&ty=59&vpx=562&vpy=119&hovh=122&hovw=274
Tässä kattokaiteellinen:
http://www.euronet.nl/users/ernstoud/mondeo.html - Näkyy olevan
Mondeo se on kirjoitti:
Mondeo se on. Tämä malli kattokaiteilla varustettuna:
http://www.google.fi/imgres?start=137&num=10&um=1&hl=fi&client=firefox-a&rls=org.mozilla:fi:official&biw=1082&bih=847&addh=36&tbm=isch&tbnid=k4QZWJCOlduOiM:&imgrefurl=http://www.autotype.nl/ford/20327-ford-mondeo-wagon-2.5-24v-v6-sport-edition.html&docid=Sm-LNgJ4B8_F7M&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/92/1996-1998_Ford_Mondeo_(HC)_LX_station_wagon_01.jpg/800px-1996-1998_Ford_Mondeo_(HC)_LX_station_wagon_01.jpg&w=800&h=357&ei=5JSAT_jUKemI4gS6ps3ZBw&zoom=1&iact=hc&dur=332&sig=118210306994061438409&page=8&tbnh=96&tbnw=216&ndsp=21&ved=1t:429,r:14,s:137,i:130&tx=122&ty=59&vpx=562&vpy=119&hovh=122&hovw=274
Tässä kattokaiteellinen:
http://www.euronet.nl/users/ernstoud/mondeo.htmlTakaluukun merkeistä tunnistaa.
- Volga ja pobeda
Kyllä, ehdottomasti on volvo tuossa sinun linkissä
- Kannattaa
Volga ja pobeda kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti on volvo tuossa sinun linkissä
arvata volvo, kun yleensä ne ovat niitä.
- Volvon antenni
Volvon antenni ja vanteet.
- Uudemmissa
malleissa puskurikin saman tyylinen.
- ertt
scorpio taitaisi olla, ainaki mitä tuosta etuvalosta näkee?
- huhuhuhuh
Ekan mallin Mondeo. Kyllä pelti on heikkoo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103855"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 70615
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483