PROFETIA
Ennen Jeesuksen tulemusta on tapahtuva joukkopako ulos kaikista ihmisperusteisista uskonsuunnista, ja yhteen kokoontuminen paikkakunnittain YHDEKSI seurakunnaksi (ekkleesia). Rakkaat Jumalan lapset tulevat suurin joukoin ymmärtämään lahkokirkkojensa epäraamatullisuuden ja alkavat rakentaa kullakin paikkakunnalla elävän Jumalan seurakuntaa Kristuksen ruumiin yhteyden periaatteella, ei enää hajaannuksen periaatteella uskovia toisistaan erottavien nimikylttien alla.
Sitten ei enää olla luterilaisia tai helluntailaisia; ei vapaakirkollisia tai babtisteja ja adventisteja ... jne. Sellaiset nimittelyt eivät sovi Jumalan seurakuntaan!
Suuresta ilouutisesta (joukkopako kirkoista) kerrotaan sitten jättiotsikoin myös mediassa.
Tästä alkaa lopunaikana historiamme suurin herätys. Matt. 25:6-7. Tämä on verrattavissa juutalaiskansa exodukseen! 2 Moos.
Näin myös uskosta osatttomat tulevat näkemään Joh. 17:23 ja 13:34-35. toteutuvan. Ja sen johdosta maailma ymmärtää Jeesuksen todellisuuden!
Jo nyt saamme Kaikki yhdessä iloita, että pian tulee sisälle lopunajan suuri sielujen sato. Monet löytävät Jeesuksen, saavat syntinsä anteeksi uskon kautta Hänen vereensä ja tulevat raamatulliselle kasteelle Hänen Nimeensä, täyttyvät Pyhällä Hengellä, sekä eroavat kirkoistaan.
Kirkot kaatuvat! Jumalan seurakunta nousee!
Tämä on ilosanomaa!
!
Tässä lisäselvistys:
http://www.Jeesus-on-Herra.com/kirjoitukset/kirkkokaatuu.htm
!
Kirkkoa koskeva profetia
12
496
Vastaukset
- kaisankka***
Minä näin jo v.. 1994 näyn jossa oli suuri kirkko ja ihmisiä "uskovia" kirkon ulkopuolella,ne ihmiset jotka olivat Kirkon ulkopuolella olivat ns.huonoja ihmisiä joita tämä pää Kirkko hyljeksi.Ihmiset koputtuvat ison kirkon oveen,ja sieltä tuli Pastori ja sanoi heille;menkää pois te ette kuulu tänne,olette rupusakkia.
Ihmiset jäivät pihalle ja siellä heidän keskellä oli Jeesus opettamassa heitä.
Ja kävi niin että Jeesus nousi ylös eli otti mukaansa enemmän niitä ihmisiä kirkon ulkopuoleta kuin kirkosta,jokunen henki nousi myös kirkosta Jeesuksen mukaan.
Olen vain odottanut aikaa milloin tämä tapahtuu,ja se aika näyttää olevan lähellä.Näin tuohon aikaan muutakin,tulevan laman,joka nyt on kynnyksellä ja sen että Suomi menisi "kahtia" Oulun korkeudelta.En tiedä oliko kyse sodasta vaikko jostain uhasta,saasteesta joka tuhoaisi jollakin tavalla osan Pohjois-suomea.Rukoilin paljon ettei mitään pahaa tapahtuisi ja pyysin Herraa etsimään miehiä ,ja naisia jota seisoisivat rukouksessa maan puolesta.Tämä näky on nähty Muhoksella pilvissä,ja itse asuin tuolloin myös Muhoksella kun nämä näyt näin.Minulle puhuttiin myös Nuorison herätyksestä ja että lapset/nuoret evankelioi vanhepiaan ja siten vanhemmat tulevat uskoon lastensa kautta,ei niin että ensin vanhemmat uskoo.Jumala nostaa uuden uskovan sukupolven nuorista.He ovat moraalisempia kuin vanhepansa.
Herra myös kertoi että Bosnian-Serbian,Kroatia,Albaanian alueella kuohuu aina
.- Anonyymi
Tämä ainakin pätee tähän päivään.
TVssä jumalanpalvelukset ovat pelkkää kulttuuripsykologiaa johon liitetään kaavakäytös ja iskulauseet Raamatusta.
Puheen idea on koko ajan yhteiskunta ja psykologia, toistemme ymmärtäminen ja hyväksyminen.
Uskonnollinen silaus annetaan kaavalla ja iskulauseilla.
- -D-
Hmh. Tässä "virallisessa" EvLut-kirkossa täytyy olla jotain hyvääkin, koskapa nämä ärmättisekopäälahkolaiset sitä noin palavasti vihaavat. Vai onko tässäkin taas kerran kyse siitä ikuisesta kateudesta ja vihasta, joka kristityillä toisia kristittyjä kohtaan selkeästi on? Ovat kuin sukupuuttoon jo kuolleet kommunistit, hekään eivät vihanneet mitään muuta niin paljon kuin toisia kommunisteja.
Jatkakaa vain lahkoutumistanne ja aina vain pienemmiksi kuppikunniksi pirstaloitumista. Sekularismi kiittää :)- UskovaM1977
Itse kuulun ev.lut. kirkkoon kyllä. Mutta se mikä ev.lut. kirkossa tosiuskovaisia (eli siis niitä fundamentalistiuskovaisia, jotka tulkitsevat kirjaimellisesti Raamattua..niin kuin pitääkin) eivät ole samaa mieltä kirkon joidenkin päätöksien kanssa eivätkä ole tyytyväsiä kirkon liberaaliteologisiin johtajiin. Paljon on kirkossa työntekijöitä, jotka eivät edes usko kirkon oppiin. Ja nyt kun kirkon pitäisi alkaa esimerkiksi vihkimään samaa sukupuolta olevia vastoin Raamatun avioliitto-käsitystä, niin tottakai sitä ollaan vähän näreissään kirkkoa kohtaan. Onneksi kirkossa on vielä ihmisiä, jotka oikeasti uskovat Raamatun oppiin ja Jeesukseen Kristukseen ainoana pelastuksen toimivana tienä. Mutta jos kirkon liberalisoituminen ja Raamatun arvovallan romuttaminen jatkuu, varmasti porukkaa eroaa kirkosta...itsekin lähden jos tietyn rajan yli mennään.
- Anonyymi
UskovaM1977 kirjoitti:
Itse kuulun ev.lut. kirkkoon kyllä. Mutta se mikä ev.lut. kirkossa tosiuskovaisia (eli siis niitä fundamentalistiuskovaisia, jotka tulkitsevat kirjaimellisesti Raamattua..niin kuin pitääkin) eivät ole samaa mieltä kirkon joidenkin päätöksien kanssa eivätkä ole tyytyväsiä kirkon liberaaliteologisiin johtajiin. Paljon on kirkossa työntekijöitä, jotka eivät edes usko kirkon oppiin. Ja nyt kun kirkon pitäisi alkaa esimerkiksi vihkimään samaa sukupuolta olevia vastoin Raamatun avioliitto-käsitystä, niin tottakai sitä ollaan vähän näreissään kirkkoa kohtaan. Onneksi kirkossa on vielä ihmisiä, jotka oikeasti uskovat Raamatun oppiin ja Jeesukseen Kristukseen ainoana pelastuksen toimivana tienä. Mutta jos kirkon liberalisoituminen ja Raamatun arvovallan romuttaminen jatkuu, varmasti porukkaa eroaa kirkosta...itsekin lähden jos tietyn rajan yli mennään.
On erilaisia kirkkoja tai lahkoja tai sitten ei ole, niin Jumala itse vie alkamansta työn aina päätökseen. Raamatussa on tuhatvuotisesta valtakunnastakin tietoa. Nyt on jo maassamme tieto lisääntynyt suurin harppauksin ja niinhän Raamattu meille kertookin, että lopun aikana myös tieto lisääntyy. Merkittävän aikakauden lopun aika johonkin päättyväksi tiedetään Raamatun mukaan alkaneen Jeesuksen ajoista. Sieltä on ajanlaskummekin alkanut. On erikoista netti ja on erikoista, että tiedämme varmasti nyt löydetyn alkuperäisiä kirjoituksia jo vuodelta -70 . Eli kaikki todistaa, että Jumalan Sana on totta.
Valtava hyökkäys viime sotamme jälkeen tuli maamme kouluihin , kun siellä alettiin opettaa jtkn ihmeellistä ihmisen kehitysevoluutioteoriaa ja onko yllätys, että radikaalivallankumouksen eli vuoden -68 jälkeen se sai siivet alleen koulutusuudistuksessa. Tänne saakka on saatu vapaasti tuota satua lapsillemme opettaa totena ja nyt se mielettömyyden opetus kilpistyy hulluuteen, ettei ole erikseen tyttöjä ja poikia. Totuuden sijaan myös kaikenlainen vihtahousun hypnoosi- ja taikuususkonto saa kouluissa rehoittaa sekoittaen lasten mielen ja ajaen heidät mielenterveyspotilaiksi!
Kaikki on kuitenkin, miten Raamattu kertookin loppuaikojen lopunajasta, mikä kohtaa ihmistä: - Mielettömyys, koska ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta ja kiittää ja ylistää kaiken Luojana.
Suomen kirkon syntyajoista on kulunut lähes 1000 vuotta. Mitäköhän aikaa elimme kalenterimme ensimmäisen 1000 v.
Googlettamalla löytyi mm. tällaista tietoa kirkostamme:
Ks https://evl.fi/documents/1327140/40400830/suomalaiset_virsikirjat.pdf/
"Virret ennen virsikirjaa
Kristillinen kirkko tuli Suomeen vuonna 1155. Sen toi englantilainen piispa Henrik yhdessä kuningas Erikin
kanssa. Talonpoika Lalli tappoi Henrikin järven jäällä. Henrikistä alettiin kertoa ihmeellisiä kertomuksia.
Hänestä tehtiin myös antifoneja, hymnejä ja sekvenssejä. Myöhemmin hänet julistettiin pyhimykseksi.
Vanhimmaksi suomalaiseksi virreksi sanotaan Henrikistä kertovaa latinankielistä hymniä ”Ramus virens
olivarum”.
Kristinusko lähti hitaasti leviämään Henrikin kuoleman jälkeen läntiseen Suomeen. Jo 1100-luvun lopulla
Suomessa oli piispankirkko, joka siirrettiin paavin luvalla nykyiselle paremmalle paikalle nykyisen Turun kaupungin alueelle vuonna 1229. Tätä vuotta pidetään myös Turun kaupungin perustamisvuotena.
Kristinusko tuli nykyisen Suomen alueelle myös idästä. Itäinen kristinuskon muoto ei saavuttanut kuitenkaan Suomessa samaa asemaa kuin läntinen. Itäisen kirkon bysanttilaisesta kirkkolaulusta ei Suomen alueelta tunneta dokumentteja.
Turkuun perustettiin dominikaaniluostari vuonna 1249. Jonkin verran myöhemmin aloitti toimintansa myös katedraalikoulu pappiskoulutusta varten. Tämän koulun vaikutus Suomen kirkkolaulun kehitykseen oli huomattava. Nykyisen Venäjän alueella sijaitsevassa Viipurin kaupungissa oli dominikaaniluostari 1300- luvulla. Viipurissa oli 1400-luvulla myös fransiskaaniluostari, ja sellainen oli myös läntisessä Suomessa
Rauman kaupungissa, Turusta pohjoiseen. Kaupungeissa sijaitsevien luostarien yhteydessä oli kouluja, joissa opetettiin luonnollisesti myös kirkkolaulua. Kouluissa opiskelevat pojat toimivat laulajina messuissa ja rukoushetkissä. Koululaiset ansaitsivat opiskelurahoja kiertämällä kesäisin maaseudulla laulamassa palkkiota vastaan."
- kaisankka***
Huom.ei tässä ole kyse mistään lahkosta,vaan Jeesus opetti ihmisiä kuten " apostolien aikaan".Ihmiset halusivat mennä nimenomaan kirkkoon mutta ovet eivät heille auvenneet.Kirkko itse käänsi heille selkänsä.
http://www.credo.fi/raamattu/1933/Joh.14.html
Olipa vielä eräs näky;
Oli sharonin vehreät laaksot ja vihreät niityt,katselin ympärilleni ja ihmettelin kun laaksossa oli erilaisia laitumia ja laitumet olivat aidattuja.Jokaisen laitumen sisällä oli oma pastori ja lampaita.Jeesus oli laakson ison kiven juuressa siellä oli myös vapaita lampaista jota Jeesus itse kaitsi ja kysyin Jeesukselta missä on Rakkaus seurakunnissa?
Jeesus sanoi minulle;Minä olen monta kertaa kutsunut lampaita laituminen sisältä,ja he ovat tulleet aidan reunalle kuuntelmaan minua,mutta paimen laitumen sisältä kutsuu heitä ja lampaat juoksevat sinnetänne. - Veli Hopea
Oletteko aikoneet ruveta syömään varhais viikunoita ennenkuin Herra Sebaot,
Israelin Pyhä itse haluaa herätä levostaan pohjoisesta ? ? ?
Isä on hyvin, hyvin vihainen, jos otto lapset herättävät hänet ansaitusta lepo
tauostaan.
Jumalan Siionin vuori ( viinitarha) on vielä tuhkaksi poltettu, mutta jo aurattu
viilokselle, uutta kylvöä varten, joka on Jaakobin tehtävä aikanaan, kun hän
saa siihen käskyn Herralta Sebaotilta.
Tätä Jaakobin kohdalleen laittoa ennen ei Korkeimman nimissä tule mitään
herätystä Jumalan Kuningaskunnasta.
Nämä maailmalliset herätykset, jotka ovat olleet ja tulevat herätykset ovat
eri vuorilta, ne ovat niiltä, jotka ovat kateelisia Korkeimalle, Pyhälle Vuorelle.
Herätyksiä tulee ja ne haihtuvat tuuliin, kuin aamukaste auringon noustua.
Jos joillekin on omasta mielestään suuri ahdistus ja kärsimys Kirkkojen
laittomuuden rapakossa rypeminen, on hyvä muistaa, että se on kasvun
ja Uskon vahvistamisen mahdollisuus tosi vanhurskaalle, kun elää
maailmaa mukailevan seurakunnan keskellä, näinhän elivät VT:n Pro-
feetatkin.
Ei se synti puutu kuin virus ja onhan Vanhurskautettu Uskossa vaeltava
ostettu ja eroitettu maailmasta Pyhitykseen Jumalan tahdosta.
Tämän antakoon kuitenkin Herra anteeksi palvelijallesi; kun minun herrani
menee Rimmonin temppeliin rukoilemaan, nojaten minun käteeni, ja minä-
kin kumartaen rukoilen Rimmonin temppelissä, niin antakoon Herra palveli-
jallesi anteeksi sen, että minä kumartaen rukoilen Rimmonin temppelissä.
Elisa sanoi hänelle: " Mene rauhassa. " ( Toinen Kuningasten Kirja 5; 18 ja 19 )
Tätä voi soveltaa, jos kenelle sopii sisimmässään. - Linkki ok mutta
Turun narstisen Weijon lahkoon ei kannata mennä!
- Anonyymi
"Sitten ei enää olla luterilaisia tai helluntailaisia; ei vapaakirkollisia tai babtisteja ja adventisteja ... jne. Sellaiset nimittelyt eivät sovi Jumalan seurakuntaan!".
Itse Luterilainen kirkko saattaakin jakaantua vielä kahdeksi, mutta se ei tarkoita, etteikö ihmiset kuuluisi aitoon kristittyyn kirkkoon eli he, jotka ymmärtävät, että 10 Jumalan käskyä on edelleen Hänen totuudellinen ihmisen elämän ohjeistus. Jos se olisi ollut sidoksissa jokaisen aikakauden muotivirtauksiin "valtaapitävien halujen mukaan", niin mitäköhän olisi jäljellä?
Tuolloin 10 vuotta sitten ei vielä tiedetty, että Suomessa tullaan aivan oikeuslaitoksen kautta miettimään , voiko lukea raamatun tekstiä ja siten opettaa nuorempaa sukupolvea julkisesti, että mikä on Jumalan 10 käskyn mukaista elämää ja mikä ei ole. Siksi nykyiset muotivirtausvaltaapitävät haluaisivat hädällä ja kiireellä nyt lopettaa kouluistamme sen suurimman ja ensimmäisen perustan, mille se on alunpitäen edes perustettu eli KRISTINUSKON. Ihmetyttä herättääkin, miten heitä ei oteta jo sanoistaan kiinni saati teoistaan? Miten olisi mahdollista, että koko maamme pitkän sivistyshistorian ja varsinkin kansamme kielelle käännetyn Raamatun lukemisesta saakka , niin miksi NYT pitäisi yhtäkkiä estää kasvava polvemme saada tuntea Jeesus?
On tullut aika maassamme, että pimeys ei kestä valoa, kun se alkoi kirkastua kirkastumistaan. Nyt on tapahtunut maassamme suuri muutos ympäri Suomea ja siitä on kiittäminen monia pappeja ja evankelistoja niin kokoontumisissa kuin sähköisillä kanavilla ja ei vähiten Räsäsiä. Valvonnan aika on palannut maahamme , kuten Sana kehoittaa: valvokaa.
Markus 13
19 Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule.
20 Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.
21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
22 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
23 Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
24 Mutta niinä päivinä, sen ahdistuksen jälkeen, aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa,
25 ja tähdet putoilevat taivaalta, ja voimat, jotka taivaissa ovat, järkkyvät.
26 Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvissä suurella voimalla ja kirkkaudella.
27 Ja silloin hän lähettää enkelinsä ja kokoaa valittunsa neljältä ilmalta, maan äärestä hamaan taivaan ääreen.
28 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: Kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
29 Samoin te myös, kun näette tämän tapahtuvan, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
30 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin nämä kaikki tapahtuvat.
31 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa.
32 Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.
33 Olkaa varuillanne, valvokaa ja rukoilkaa, sillä ette tiedä, milloin se aika tulee.
34 On niinkuin muille maille matkustaneen miehen: kun hän jätti talonsa ja antoi palvelijoilleen vallan, kullekin oman tehtävänsä, käski hän myös ovenvartijan valvoa.
35 Valvokaa siis, sillä ette tiedä, milloin talon herra tulee, iltamyöhälläkö vai yösydännä vai kukonlaulun aikaan vai varhain aamulla,
36 ettei hän, äkkiarvaamatta tullessaan, tapaisi teitä nukkumasta.
37 Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
Jumala odottaa , että pidämme käskyt, ja että siinä juuri on rakkaus Häneen. Siten ensimmäinen käsky sanoo, että tärkeintä on rakastaa Jumalaa Kaikkivaltiasta Luojaamme ja sitten lähimmäistä kuin itseään. Silloin ymmärrämme oikealla tavalla elää ja rakastaa myös lähimmäistämme kun ensin rakastamme Jumalaa ja olemme Hänelle kuuliaiset. Jumala huolehtii tarpeistamme, kun elämme oikein ja viljelemme ja varjelemme luomakuntaa rakkaudella ja kiitollisuudella kaiken Hyvän
Antajalle. Siis ensin on: Pidä käskyt ja ole kuuliainen Jumalalle. Jeesus saapui keskellemme ja tuli nimenomaan VAPAUTTAMAAN ihmiset väärin tekemisen jatkumosta ja sanoi , että tehkää ensin parannus ja seuratkaa minua - sitten, anokaa mitä tahdotte , niin sen te saatte. Ja ennenkuin anottekaan Herra jo itse näkee ja tietää tarpeenne.
Johannes 14
26 Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut.
27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani-sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö. - Anonyymi
Toi profetia trkoittaa, Jumalan valtakunnan valloittamista, ja jeesustelijoiden tappamista.
Jälki on pahempaa kuin Ukrainassa, jos joku on alkanut tehhdä siitä selvää (Jumalan valtakunnasta), ja Ukrainan sota on sen seurausta.
Saatanahan hävisi sodan taivaissa ja syöstiin maan päälle suuren vihan vallassa, mikä näkyy nyt.
Ongelma on vain, taiivaassa on vain Jeesuksen perustama Jumalan valtakunta, kuka sieltä heitetään ulos?- Anonyymi
» Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa. » - Ef. 6:12
TAISTELU . . .
. . . HENKIVALTOJA VASTAAN - Tapio Nousiainen . . . !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509