Tuli mietittyä verrattaisko työyhteisöön--perhe-elämän kuviohin tätä suomi24// 70v
keskusteluketjua. Eihän julkisesti kirjoiteltais työkavereistakaan kaiken moisia
ilkeyksiä, ekä ukoistamme ja akoistamme näin julkisesti naljaltais ja haukuttaisi.
Kyllä tätä meidän yhteistä ketjua voitais verrata yhteisöön, tunnustetaan
halumme ystävällisesti seurustella. jos jonkun mielipiteet ei tunnu miellyttävän,
niin nielaistaan itekseen suurenpi pala ,mutta ei tukehduta.
HAUSKAA VAPPUA.
Olen kulkija lueskelen kaikista ketjuista "oppia."
9
152
Vastaukset
- Taavetti Kaustinen
Onhan tämä mennyt piirileikiksi.
- lehteriltä
Kiva monenlaisia juttuja on älykkäitä ja vähemmän älykkäitä.
Muutamilla on oikein paljonkin asiaa juteltavaksi asti liekö ikävää. - DDDDDDDDDDDDD
Ainakin minä sain hyvät aamu naurut, meinas kahvikuppi pudota kädestä.
- Vanha suola janottaa
Olisikko vuottakaan, kun tämä heta haukkui tämän palstan ja siirtyi kirjoittelemaan seniorinettiin nyt on sitten palannut tänne äksyilemää ja tyhjää höpöttelemaan. Käykää lukemassa jos kiinnostaa löytyy seniorinetistä nimimerkeillä he, heta ja merihuisku
- ,.,.,
Seniorinetti on haiseva kaatopaikka, en pitkällä tikullakaan avais niitä ketjuja
heta on viksuimpia siellä.
- me.
Totta!
Kyllä heta on fiksuimpia,
vaikka sem itse sanonkln. - m.v.
Siivottiin sitten tämäkin ketju salonki kelpoiseksi, ettei Hetan tarvitse mieltään pahoittaa...
- he
Kiitos myötä tunnosta M V ilmoitin ,että pitäiskö täällä olla rauhoitus piikkien antaja ,näille hurmos henkisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473