Aivan järkyttävää...

1561

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/kotimaa/varkaudessa-puukotettu-kuoli/1189627

Tässä itkussa tulee jälleen kerran mieleeni kysyä, MIKÄ SAATANAN OIKEUS TUOLLA ******** OLI OTTAA NUOREN, ELÄMÄNILOISEN TYTÖN HENKI?! TÄMÄN TAKIA MAAILMAAN EI PITÄISI TEHDÄ LAPSIA, AJATELKAA MITEN HEIDÄN ELÄMÄNSÄ VOI PÄÄTTYÄ JA MITEN LOPUTON SURU SIITÄ TULEE LÄHEISILLE!

Minä niin kaikesta sydämestäni toivon, että tämä ***** maa tuhoutuisi niin pian kuin se voi, loppuisi itku, valitus, kärsimys, kaikki paha... Mikään hyvä ei ole arvoistaan mikäli pahaa tapahtuu, se on tosiasia vaikka miten väitätte vastaan. Mitä iloa tuonkaan tytön elämässä nyt enää on? Mitä iloa hänen vanhempiensa elämässä on? Kaikki se onni mitä he kokivat, on nyt turhaa... NIIN, MITÄ JÄRKEÄ? MAAILMA ON HELVETIN PAHA, PAHEMPI KUIN ********. Siellä ei sentään voi enää kuolla...

Mieluummin iankaikkinen kärsimys, kunhan saa elää. Elämän ainoa tarkoitus ja sääntö on: jatka elämää.

Ps. En tuntenut henkilöitä tässä tapauksessa, mutta voitte arvata miten minua juuri nyt ********! Kuolemantuomio paskapäälle! En tiedä miten ihmiset pystyvät jatkamaan elämäänsä kun tällainen on tapahtunut, ainakin minusta tuntuu äärimmäisen vaikealle tällä hetkellä...

3

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 456456456

      ''tämän takia maailman ei pitäisi tehdä lapsia''

      ei ole olemassa elämää ilman kuolemaa, eikä kuolemaa ilman elämää.

      joku sekopää vain päätti yhden ihmisen elämän... julmaa mutta universaalisti se on olematon tapahtuma. ei voi mitään. kyllä, pitäisi tuo murhantekijä laittaa hirteen, mutta nääh, suomen laki sanoo muuta valitettavasti.

      rauha tuolle tytölle.

    • Niin...

      Kuolema on tietysti myös erittäin valitettava uhrille itselleenkin jolla jäi nyt elämä täysin elämättä, kaikki ihana ja suloinen kokematta, mutta mielestäni vielä kauheampaa on se kuinka moni yhden ihmisen kuoleman takia menettää todennäköisesti elämänilonsa ainiaaksi, he eivät enää koskaan voi nähdä auringon säteitä eivätkä sitä kaikkea kaunista mitä maailmassa on. Yksi hullu voi tuhota vaikka tuhannen muun ihmisen elämän lopullisesti, joten ei ihme kun kansakunta on täysin rappiolla. Kuka pystyy jatkamaan elämäänsä ylipäätänsä minkään kuoleman jälkeen?

    • elämä on tätä

      Ymmärrän sinua. Maailmassa on pahuutta. Tämä mielisairas teki teon vain saadakseen itselleen hoitoa ja huomiota.
      On se tuollainen kova isku omaisille. Ei mitään järkevää syytä kuin vain yhden hullun mielenoikku. Panee vain miettimään; eikös vian mikä saa ihmisen toimimaan juuri näin. MIssä on syy? Eikö ihmiien ole sittenkään períaatteessa hyvä? Ajattelen myös tämän murhaajan omaisa: kyllä sielläkin kärsitään ja kysellään mikä meni vikaan?
      Ihmisiä kuolee yllätttäen myös luonnonmullistuksissa. Ihmiselle on annettu vain tämä hetki. Kukaan ei teidä, milloin on lähdettävä ajasta?
      Uskon iankaikkiseen elämään. Itsekkin voin kuolla vaikka liikenneonnettomuudessa, murhammiehen puuosta tai luonnonmullistuksessa. Voi myös sydän räjähtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      456
    Aihe