Moi. onko se mahdollista että auton sais kullan väriseksi ja jos on nii kuinka paljon se maksaa ja missä sitä tehdään?
auto kullan väriseksi halvalla?
9
136
Vastaukset
Sitä kutsutaan maalaamiseksi ja se maksaa parista sadasta ylöspäin.
- teippiäteippiä
Teippaamalla pääsee halvemmalla kun maalaamalla maksaa jotain 500-600e. Jos nimittäin oikeen kullan väriseks haluat niin maksaa todennäkösesti jotain 2000-3000e
- aidi tt20
Teippaamalla? aika utopiselta vaihtoehdolta kuulostaa... mutta jos ny jotenki sais auton kullattua niin saako sillä ajaa liikenteessä ihan normaalisti vai tuleeko siitäkin sakkoja. tuli vaa mieleen että aika kiiltävää toi kullattu väri
- Kultasepällä
Kultasepät tekevät pinnoitteen autoosi.
- näinkö vai noinko
Kultasepät kertoivat, että pohja pitää ensin hopeoida ennen kultapinnoitusta. Täytyy lähteä käymään Thaimaassa ja käydä kysymässä mitenkä siellä kultapinnoitetaan budan patsaita. Voisi kyllä lähempääkin ohjeita löytyä. Onhan noita kirkon tapuleita myöskin kullattu.
- Ittimitäaskaa
Ihan sama mitä tehdään mutta mulla nousee karvat pystyyn aina kun halvalla pitää jotain saada turattua. Kylillä pyörii aivan tarpeeksi teinitunaroituja vehkeitä, joissa hyvät ainekset on pilattu hutiloimalla. Tai sitten raastetaan vehkeet tallilta puolivalmiina perjantairimpsalle. Esim levikkeet/helmat/puskurit maalaamatta tai pohjamaalissa.
- 23
Jos nyt äkkisiltään ajattelee että pikku homma väriä pintaan niin. Pieni kommetti ovet on maalattava myös sisältä. korin pilarit ja muut sisältä verhoilemattomat osat jotka ovat korin väriset, että siitä vaan, jos massia riittää kunnolliseen uudelleen maalaukseen kyllä tekijöitä löytyy mutta halvempi vaihtoehto on kenites käydä autoliikkeessä ja ostaa alunperin oikean värinen auto.
Autojen tuunaus on sitten oma juttu mutta silloin rahalla ja ajalla ei ole merkitystä vaan se on harrastus ja siihen laitettuja jenejä ei saa koskaan takaisin. - 330d ja hajis
Kullitettu auto... nam!
- saacdcc
Ei se paljon maksa kun ite teet, osta Motonetin kultakromia kolme neljä pulloa vedä auto sillä, ainut ongelma on että kaikki epätasaisuudet näkyvät ikävästi läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483