Missä kunnollinen vaimoaines, siinäpä vasta pulma?
Jo vuosikymmeniä sitten miehillä oli tapana kertoilla keskenään, kuka on ns.
helposti antava eli horo ja kuka nainen taas oli vaimoainesta.
Vanhoina hyvinä aikoina seurusteltiin siihen asti, kunnes mentiin parin vuoden kuluttua naimisiin ja silloin morsian oli neitsyt.
Mitä mies ( kunnollinen mies) saa nykyisin?
Ei niin mitään muuta kun käytetyn naisjämän jolla saattaa olla lapsikatras jo hankittuna!
Missä kunnollinen vaimoaines?
10
317
Vastaukset
- Itä & Etelä
Suomessa kunnollinen vaimoaines on kateissa - mutta Viro ja Venäjä ovat maita joista löytyy kunnollisia naisia.
Suomalaisnainen juo ja jakaa sekä lihoo ja paisuu.
Virolaiset ja Venäläiset naiset ovat monestikin täysraittiia, eikä heille tule mieleenkään toimia jakoautomaatteina. Lisäksi virolaiset ja venakot ovat kauniita ja hyväkroppaisia.Yhtä asiaa en ymmärrä... Miksi se vaimon hakeminen Virosta tai Venäjältä on niin vaikeaa? Kun kuukaudesta ja vuodesta toiseen saa lukea näitä samoja juttuja niin ihmetyttää, miksi kirjoittajat eivät mieluummin käytä energiaansa sen ulkomaalaisen puolison hakemiseen.
Jos itse haluaisin ranskalaisen tai italialaisen miehen niin opiskelisin jo kieltä ja matkustelisin paikan päälle tapaamaan heikäläisiä. Ei se minua hyödyttäisi, että kirjoittelisin nettiin suomalaisten miesten huonoudesta.
Ystävissäni on virolaisia ja venäläisiä, aivan ihania naisia, mutta eivät mitenkään eroa suomalaisista ystävistäni. Henkilökohtainen reviiri on ehkä pienempi; heidän kanssaan on luontevaa kulkea kadulla "käsikoukussa" tai istua sohvalla kylki kyljessä. Karjalaista tai inkeriläistä sukua olevat eivät eroa ulkonäöltäkään mitenkään suomalaisista.
Mutta menkää ihmeessä hakemaan se ulkomaalainen nainen! Minä haluan suomalaisen miehen joten yritän sietää myös heidän heikkouksiaan.- M50+
simasuuneiti kirjoitti:
Yhtä asiaa en ymmärrä... Miksi se vaimon hakeminen Virosta tai Venäjältä on niin vaikeaa? Kun kuukaudesta ja vuodesta toiseen saa lukea näitä samoja juttuja niin ihmetyttää, miksi kirjoittajat eivät mieluummin käytä energiaansa sen ulkomaalaisen puolison hakemiseen.
Jos itse haluaisin ranskalaisen tai italialaisen miehen niin opiskelisin jo kieltä ja matkustelisin paikan päälle tapaamaan heikäläisiä. Ei se minua hyödyttäisi, että kirjoittelisin nettiin suomalaisten miesten huonoudesta.
Ystävissäni on virolaisia ja venäläisiä, aivan ihania naisia, mutta eivät mitenkään eroa suomalaisista ystävistäni. Henkilökohtainen reviiri on ehkä pienempi; heidän kanssaan on luontevaa kulkea kadulla "käsikoukussa" tai istua sohvalla kylki kyljessä. Karjalaista tai inkeriläistä sukua olevat eivät eroa ulkonäöltäkään mitenkään suomalaisista.
Mutta menkää ihmeessä hakemaan se ulkomaalainen nainen! Minä haluan suomalaisen miehen joten yritän sietää myös heidän heikkouksiaan.Ei heitä tarvitse hakea. He ovat jo Suomessa. S24:ssä syntyperän vaihtoehdot ovat suomalainen/suomenruotsalainen/ulkomaalainen/muu. Muistan törmänneeni palveluun, jossa virolaiset ja venäläiset on jo eroteltu.
Yksi S24:sta löytämäni virolaisnainen myönsi lihoneensa Suomessa olonsa aikana. Hänen mukaansa syynä ovat suomalaiset ruokailutavat.
- se
Haista ( Y ) .
- rht543
Huono vitsi edes trolliksi.
Naiset ovat aina suosineet helposti antavia miehiä. Miksi miesten pitäisi toimia toisin? - ...
Onkohan suomessa enää uskollisia ja kuuliaisia naisia, jotka eivät sorru muihin miehiin.
- Jep1
Onhan niitä mutta miksi alentua miehen kynnysmatoksi? Yhtälailla se tuntuu olevan miehilläkin olevan se nakin uitto vierailla vesillä mielessä. Ainainen kitinä joka asiasta ja käytännössä naisen tulisi olla siellä nyrkin ja hellan välissä (vain ja ainoastaan. Tyhjän saa pyytämättäkin. Kannattaa katsoa miestenkin peiliin että minkähänlainen adonis sieltä takaisin kollottaa.
- kyllä_olen
Mihinkä me olisimme hävinneet. Todennäköisesti yhtä paljon kuin kunnollisia miehiäkin. Kapakassa tuskin montaa kuitenkaan. Kaunis ja kunnollinen onkin jo haasteellisempi iskettävä. Kelpaako sinulle ns. tavallinen nainen, vai etsitkö sitä henkeäsalpaavan upeaa neitsyttä vielä kauankin?
- hfghdhdfh
kyllä_olen kirjoitti:
Mihinkä me olisimme hävinneet. Todennäköisesti yhtä paljon kuin kunnollisia miehiäkin. Kapakassa tuskin montaa kuitenkaan. Kaunis ja kunnollinen onkin jo haasteellisempi iskettävä. Kelpaako sinulle ns. tavallinen nainen, vai etsitkö sitä henkeäsalpaavan upeaa neitsyttä vielä kauankin?
Suurimmalle osalle miehistä kelpaa se tavallinen nainen.
Naiset tietysti saavat väärän kuvan jos baareissa miehet iskee niitä kaikkein kauneimpia. Oikeat miehet hakevat sellaista tavallista naista.
- AP.
"Kelpaako sinulle ns. tavallinen nainen, vai etsitkö sitä henkeäsalpaavan upeaa neitsyttä vielä kauankin?"
Tavallinen neitsytnainen riittää ja ikää noin 35-40
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701