Missä kunnollinen vaimoaines?

Vappu 2012

Missä kunnollinen vaimoaines, siinäpä vasta pulma?

Jo vuosikymmeniä sitten miehillä oli tapana kertoilla keskenään, kuka on ns.
helposti antava eli horo ja kuka nainen taas oli vaimoainesta.
Vanhoina hyvinä aikoina seurusteltiin siihen asti, kunnes mentiin parin vuoden kuluttua naimisiin ja silloin morsian oli neitsyt.
Mitä mies ( kunnollinen mies) saa nykyisin?
Ei niin mitään muuta kun käytetyn naisjämän jolla saattaa olla lapsikatras jo hankittuna!

10

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itä & Etelä

      Suomessa kunnollinen vaimoaines on kateissa - mutta Viro ja Venäjä ovat maita joista löytyy kunnollisia naisia.

      Suomalaisnainen juo ja jakaa sekä lihoo ja paisuu.

      Virolaiset ja Venäläiset naiset ovat monestikin täysraittiia, eikä heille tule mieleenkään toimia jakoautomaatteina. Lisäksi virolaiset ja venakot ovat kauniita ja hyväkroppaisia.

      • Yhtä asiaa en ymmärrä... Miksi se vaimon hakeminen Virosta tai Venäjältä on niin vaikeaa? Kun kuukaudesta ja vuodesta toiseen saa lukea näitä samoja juttuja niin ihmetyttää, miksi kirjoittajat eivät mieluummin käytä energiaansa sen ulkomaalaisen puolison hakemiseen.

        Jos itse haluaisin ranskalaisen tai italialaisen miehen niin opiskelisin jo kieltä ja matkustelisin paikan päälle tapaamaan heikäläisiä. Ei se minua hyödyttäisi, että kirjoittelisin nettiin suomalaisten miesten huonoudesta.

        Ystävissäni on virolaisia ja venäläisiä, aivan ihania naisia, mutta eivät mitenkään eroa suomalaisista ystävistäni. Henkilökohtainen reviiri on ehkä pienempi; heidän kanssaan on luontevaa kulkea kadulla "käsikoukussa" tai istua sohvalla kylki kyljessä. Karjalaista tai inkeriläistä sukua olevat eivät eroa ulkonäöltäkään mitenkään suomalaisista.

        Mutta menkää ihmeessä hakemaan se ulkomaalainen nainen! Minä haluan suomalaisen miehen joten yritän sietää myös heidän heikkouksiaan.


      • M50+
        simasuuneiti kirjoitti:

        Yhtä asiaa en ymmärrä... Miksi se vaimon hakeminen Virosta tai Venäjältä on niin vaikeaa? Kun kuukaudesta ja vuodesta toiseen saa lukea näitä samoja juttuja niin ihmetyttää, miksi kirjoittajat eivät mieluummin käytä energiaansa sen ulkomaalaisen puolison hakemiseen.

        Jos itse haluaisin ranskalaisen tai italialaisen miehen niin opiskelisin jo kieltä ja matkustelisin paikan päälle tapaamaan heikäläisiä. Ei se minua hyödyttäisi, että kirjoittelisin nettiin suomalaisten miesten huonoudesta.

        Ystävissäni on virolaisia ja venäläisiä, aivan ihania naisia, mutta eivät mitenkään eroa suomalaisista ystävistäni. Henkilökohtainen reviiri on ehkä pienempi; heidän kanssaan on luontevaa kulkea kadulla "käsikoukussa" tai istua sohvalla kylki kyljessä. Karjalaista tai inkeriläistä sukua olevat eivät eroa ulkonäöltäkään mitenkään suomalaisista.

        Mutta menkää ihmeessä hakemaan se ulkomaalainen nainen! Minä haluan suomalaisen miehen joten yritän sietää myös heidän heikkouksiaan.

        Ei heitä tarvitse hakea. He ovat jo Suomessa. S24:ssä syntyperän vaihtoehdot ovat suomalainen/suomenruotsalainen/ulkomaalainen/muu. Muistan törmänneeni palveluun, jossa virolaiset ja venäläiset on jo eroteltu.

        Yksi S24:sta löytämäni virolaisnainen myönsi lihoneensa Suomessa olonsa aikana. Hänen mukaansa syynä ovat suomalaiset ruokailutavat.


    • se

      Haista ( Y ) .

    • rht543

      Huono vitsi edes trolliksi.

      Naiset ovat aina suosineet helposti antavia miehiä. Miksi miesten pitäisi toimia toisin?

    • ...

      Onkohan suomessa enää uskollisia ja kuuliaisia naisia, jotka eivät sorru muihin miehiin.

      • Jep1

        Onhan niitä mutta miksi alentua miehen kynnysmatoksi? Yhtälailla se tuntuu olevan miehilläkin olevan se nakin uitto vierailla vesillä mielessä. Ainainen kitinä joka asiasta ja käytännössä naisen tulisi olla siellä nyrkin ja hellan välissä (vain ja ainoastaan. Tyhjän saa pyytämättäkin. Kannattaa katsoa miestenkin peiliin että minkähänlainen adonis sieltä takaisin kollottaa.


      • kyllä_olen

        Mihinkä me olisimme hävinneet. Todennäköisesti yhtä paljon kuin kunnollisia miehiäkin. Kapakassa tuskin montaa kuitenkaan. Kaunis ja kunnollinen onkin jo haasteellisempi iskettävä. Kelpaako sinulle ns. tavallinen nainen, vai etsitkö sitä henkeäsalpaavan upeaa neitsyttä vielä kauankin?


      • hfghdhdfh
        kyllä_olen kirjoitti:

        Mihinkä me olisimme hävinneet. Todennäköisesti yhtä paljon kuin kunnollisia miehiäkin. Kapakassa tuskin montaa kuitenkaan. Kaunis ja kunnollinen onkin jo haasteellisempi iskettävä. Kelpaako sinulle ns. tavallinen nainen, vai etsitkö sitä henkeäsalpaavan upeaa neitsyttä vielä kauankin?

        Suurimmalle osalle miehistä kelpaa se tavallinen nainen.

        Naiset tietysti saavat väärän kuvan jos baareissa miehet iskee niitä kaikkein kauneimpia. Oikeat miehet hakevat sellaista tavallista naista.


    • AP.

      "Kelpaako sinulle ns. tavallinen nainen, vai etsitkö sitä henkeäsalpaavan upeaa neitsyttä vielä kauankin?"

      Tavallinen neitsytnainen riittää ja ikää noin 35-40

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe