Oletko mielestäsi

Pulla G.

1) keskivertoa älykkäämpi?
2) keskivertoa paremman näköinen?
3) keskivertoa tyylikkäämpi?
4) keskivertoa huumorintajuisempi?

47

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Johnny ATM

      1) En.
      2) Ehkä ihan vähän.
      3) Enpä oikeastaan.
      4) Kyllä.

    • Kalle.

      No olen, olenhan minä kuule. Mulla on oma bändi, resisposse.

    • ytm28vee

      1) En
      2) Kyllä
      3) Kyllä
      4) En

    • M34, ATM

      1) En
      2) En
      3) Kyllä
      4) Kyllä

    • m_76

      En, en, en ja en

    • :)))

      1. Olen sitä tutkitusti.
      2. Tavis
      3. En varmasti. En juurikaan välitä tuollaisista asioista.
      4. Mielestäni huumorin voi jakaa negatiiviseen ja positiiviseen huumoriin, ja usein ihminen joka pitää itseään huumorintajuisena osaa nauraa vain toiselle ja loukkaantuu toisesta.

      Minua on kiusattu ja syrjitty, ja toisinaan itselleen nauraminen on ollut ainoa keino viedä aseet kiusaajilta. Ennenkaikkea huumori on minulle selviytymiskeino, ja sellainen huumori on usein sarkastista ja jopa kyynistä. Ihminen joka ei koskaan ole joutunut selviämään huomiseen pelkällä huumorilla, ei oikeasti voi ymmärtää negatiivista huumoria.

      • .......

        Oletko oikeasti 1. tutkitusti? :-D Luultavasti sitten rimaa hipoen.


    • ATMaster

      Riippuu täsmälleen siitä mihin verrataan, mutta vastataan tähän nyt kummiskin.

      1) En
      2) En
      3) En
      4) En

      • Joku nainen

        Mun ymmärtääkseni aloituksessa annetaan keskiverto jokaiselle vertailukohdaksi. Olenko mä nyt keskivertoa älykkäämpi?


    • YTM

      1) Olen.
      2) Olen.
      3) No.. vähän parempi.
      4) Olen.

      • kultapieni,

        Wake up


    • nöösi_poika

      1) keskivertoa älykkäämpi? - Mistä älykkyydestä kyse? Metemaattinen älykkyys? Vai yleisesti? Vastaan silti kyllä.
      2) keskivertoa paremman näköinen? - En.
      3) keskivertoa tyylikkäämpi? - En.
      4) keskivertoa huumorintajuisempi? - Ehkä keskiverto.

    • Eikä siinä kaikki, olen myös keskivertoa parempi kuski.

    • Vastaus kaikkiin kohtiin on itsestäänselvästi kielteinen. Huumorintaju nyt ei ole mikään yksinkertainen skalaarisuure muutenkaan. Joskus olisin saattanut arvioida itseni keskivertoa älykkäämmäksi, mutta nykyään olen varovaisempi arvioissani. Vaikka lopulta toteaisinkin olevani edes vähän keskivertoa älykkäämpi, niin samantien pöllähtäisi joku ilkkumaan, ettei matemaattisella älyllä ole mitään arvoa, ainoastaan tunneälyllä. (En pidä itseäni ihan tunneälyttömänäkään, mutta kun ei tyttöystävää ja paria exää siitä todisteena, niin turha on väittää yhtään mitään).

      • älä viitsi

        Apinatkin nussii, se ei ole todiste älykkyydestä. Se että kieltäydyt tämän vuoksi kutsumasta itseäsi älykkääksi vain miellistelläksesi nussijoita on hieman selkärangatonta. Olet älykäs vain selkärangstasi puuttuu ryhtiä.


      • älä viitsi kirjoitti:

        Apinatkin nussii, se ei ole todiste älykkyydestä. Se että kieltäydyt tämän vuoksi kutsumasta itseäsi älykkääksi vain miellistelläksesi nussijoita on hieman selkärangatonta. Olet älykäs vain selkärangstasi puuttuu ryhtiä.

        Eikös apinat ole älykkäitä eläimiä? No, ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ei vain huvita tapella matematiikkaa inhonneiden tunneihmisten kanssa joutavasta asiasta, ja onhan se myönnettävä kai että älykkyyttä voi jotenkin mitata tai arvioida muillakin kriteereillä kuin logiikka- ja laskutehtävillä.

        Silti en koe olevani keskivertoa älykkäämpi oikein muutenkaan. Tuttavapiirissäni suurin osa on kiistatta minua älykkäämpiä ihmisiä. Ei välttämättä paljoa, mutta asetun silti keskiarvon alapuolelle. Tietysti kaveripiirini ei ole ihan kattava osa edes suomalaisesta yhteiskunnasta, mutta olen itsearvioissani mieluummin hieman varovainen kuin kovinkin rohkea, ettei sitten tarvitse selitellä ja todeta myöhemmin että väärässä olin, kun joku on ensin provosoinut minut todistelemaan älykkyyttäni ja sitten kimpaantuneena vielä töpeksin älykkyystestin.


      • ei mulla muuta
        LordBoredom kirjoitti:

        Eikös apinat ole älykkäitä eläimiä? No, ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ei vain huvita tapella matematiikkaa inhonneiden tunneihmisten kanssa joutavasta asiasta, ja onhan se myönnettävä kai että älykkyyttä voi jotenkin mitata tai arvioida muillakin kriteereillä kuin logiikka- ja laskutehtävillä.

        Silti en koe olevani keskivertoa älykkäämpi oikein muutenkaan. Tuttavapiirissäni suurin osa on kiistatta minua älykkäämpiä ihmisiä. Ei välttämättä paljoa, mutta asetun silti keskiarvon alapuolelle. Tietysti kaveripiirini ei ole ihan kattava osa edes suomalaisesta yhteiskunnasta, mutta olen itsearvioissani mieluummin hieman varovainen kuin kovinkin rohkea, ettei sitten tarvitse selitellä ja todeta myöhemmin että väärässä olin, kun joku on ensin provosoinut minut todistelemaan älykkyyttäni ja sitten kimpaantuneena vielä töpeksin älykkyystestin.

        On sitä muunkinlaista älykkyyttä kuin tuo tunneälypaska. Esimerkiksi kielellinen älykkyys, ja se sulla selvästi on keskivertoa korkeampi. Ja luultavasti myös loogis-matemaattinen älykkyytesi on keskivertoa korkeampi.

        Sosiaalisesta älykkyydestä(si) taas en tiedä mitään.


      • seuraaja
        LordBoredom kirjoitti:

        Eikös apinat ole älykkäitä eläimiä? No, ymmärrän mitä tarkoitat, mutta ei vain huvita tapella matematiikkaa inhonneiden tunneihmisten kanssa joutavasta asiasta, ja onhan se myönnettävä kai että älykkyyttä voi jotenkin mitata tai arvioida muillakin kriteereillä kuin logiikka- ja laskutehtävillä.

        Silti en koe olevani keskivertoa älykkäämpi oikein muutenkaan. Tuttavapiirissäni suurin osa on kiistatta minua älykkäämpiä ihmisiä. Ei välttämättä paljoa, mutta asetun silti keskiarvon alapuolelle. Tietysti kaveripiirini ei ole ihan kattava osa edes suomalaisesta yhteiskunnasta, mutta olen itsearvioissani mieluummin hieman varovainen kuin kovinkin rohkea, ettei sitten tarvitse selitellä ja todeta myöhemmin että väärässä olin, kun joku on ensin provosoinut minut todistelemaan älykkyyttäni ja sitten kimpaantuneena vielä töpeksin älykkyystestin.

        Olet keskivertoa älykkämpi, mutta valitettavasti se ilmenee sun kohdalla hillittömänä itseanalyysina ja -arviointina, mikä johtaa siihen että kansanomaisesti ilmaistuna ajattelet itsesi solmuun.


    • 10

      Pöhköjä kysymyksiä näin HC-ATM:n kantilta katsoen.

    • mmjuu.

      Kyllä.

    • tavisnainen N-45w

      1) keskivertoa älykkäämpi? -keskivertoa
      2) keskivertoa paremman näköinen? -en
      3) keskivertoa tyylikkäämpi? -en
      4) keskivertoa huumorintajuisempi? -keskivertoa

    • 1) keskivertoa älykkäämpi? - No en todellakaan ole..välillä olen ihan torvi keskivertoakin torvempi..
      2) keskivertoa paremman näköinen? - Heh, en ole en.
      3) keskivertoa tyylikkäämpi? - No en sitäkään..hyvin on arkiset ryysyt päällä ja tyyli miten sen sanoisi...ylirento
      4) keskivertoa huumorintajuisempi - No joskus tuntuu, että olen huumoritajuisempi, kun keskiverto tyyppi mun silloisessa seurueessa tai seurassa..mutta tääkin on mutua.

      • apfddj

        olet keskivertoa kauniimpi, keskivertoa huumorintajuisempi


      • apfddj kirjoitti:

        olet keskivertoa kauniimpi, keskivertoa huumorintajuisempi

        Ja höpön höpö.


      • safasdfadsfasdf
        teevadit kirjoitti:

        Ja höpön höpö.

        Se että osaat olla rento meidänlaisten seurassa on aika poikkeuksellista. Varattuna tosin olet täällä vain kiusaamassa meitä. :'(


      • Tuu mun luo muru
        safasdfadsfasdf kirjoitti:

        Se että osaat olla rento meidänlaisten seurassa on aika poikkeuksellista. Varattuna tosin olet täällä vain kiusaamassa meitä. :'(

        Mut hei, mä en oo varattu.


      • safasdfadsfasdf kirjoitti:

        Se että osaat olla rento meidänlaisten seurassa on aika poikkeuksellista. Varattuna tosin olet täällä vain kiusaamassa meitä. :'(

        Höh, anteeksi. Se ei ole mun tarkoitus olla kiusaamassa teitä. :''-(

        Olen mä kyllä sitäkin miettinyt, että miten arka asia se jollekin voi olla, että varattu ihminen tulee puhumaan parisuhteista ihmisille, joille se voi olla kovinkin arka aihe. Mut sitten taas toivon, etten sano mitään sellaista ihan kamalaa, mitä ei voisi jotenkin kestää. Tottakai olis kiva, jos kaikki sinkut löytäs sen elämänkumppanin, jotka semmosta kovasti kaipaakin.

        Kuulostaa ehkä tyhjänpäiväiseltä fraasilta ja lässynlässyn, mutta niin mä oikeasti silti ajattelen. Ei musta ole kivaa kattella, jos jollain on paha olla. Mut sitten se että mitä sille voi ulkopuolisena tehdä?


      • dsafasdfsdafasdfsdaf
        teevadit kirjoitti:

        Höh, anteeksi. Se ei ole mun tarkoitus olla kiusaamassa teitä. :''-(

        Olen mä kyllä sitäkin miettinyt, että miten arka asia se jollekin voi olla, että varattu ihminen tulee puhumaan parisuhteista ihmisille, joille se voi olla kovinkin arka aihe. Mut sitten taas toivon, etten sano mitään sellaista ihan kamalaa, mitä ei voisi jotenkin kestää. Tottakai olis kiva, jos kaikki sinkut löytäs sen elämänkumppanin, jotka semmosta kovasti kaipaakin.

        Kuulostaa ehkä tyhjänpäiväiseltä fraasilta ja lässynlässyn, mutta niin mä oikeasti silti ajattelen. Ei musta ole kivaa kattella, jos jollain on paha olla. Mut sitten se että mitä sille voi ulkopuolisena tehdä?

        Eipä sille välttämättä mitään voi, katsos kun et ole velkaa täällä kenellekkään. Ei kenenkään oikeasti tarvitse uhrata itseään muiden puolesta. Mut se ettei suhtaudu toiseen alentuvasti on jo paljon. Voiko muuta toiselta edes vaatia? Sun jutuista on helppo pitää, kun juttelet omiasi täällä niin rentona, etkä ollenkaan alentuvasti tai ilkeästi. Tulee sellanen fiilis, että joku pitää meitä mölöjäkin ihmisenä.

        Mä luulen että sitä suurin osa huutelijoistakin todellisuudessa haluaa. Että jos ihmisellä on paha olla, ei lähdetä kuorossa kilpahuudantaan sen kipuaan huutavan kanssa, vaan pidetään sitä kärsivääkin ihmisenä, jolle se oma kärsimys on varsin todellista.


      • adsffdsafasfasfasfas
        Tuu mun luo muru kirjoitti:

        Mut hei, mä en oo varattu.

        Mutta oletko ilkeä?


      • dsafasdfsdafasdfsdaf kirjoitti:

        Eipä sille välttämättä mitään voi, katsos kun et ole velkaa täällä kenellekkään. Ei kenenkään oikeasti tarvitse uhrata itseään muiden puolesta. Mut se ettei suhtaudu toiseen alentuvasti on jo paljon. Voiko muuta toiselta edes vaatia? Sun jutuista on helppo pitää, kun juttelet omiasi täällä niin rentona, etkä ollenkaan alentuvasti tai ilkeästi. Tulee sellanen fiilis, että joku pitää meitä mölöjäkin ihmisenä.

        Mä luulen että sitä suurin osa huutelijoistakin todellisuudessa haluaa. Että jos ihmisellä on paha olla, ei lähdetä kuorossa kilpahuudantaan sen kipuaan huutavan kanssa, vaan pidetään sitä kärsivääkin ihmisenä, jolle se oma kärsimys on varsin todellista.

        Ehkäpä niin kun sanoit velasta ja uhraamisesta. Niin, no ihan samanlainen ihminenhän mä itsekin vaan olen, kun muutkin. Mölöyskin aina tulee jostain seurauksena. Itse kullakin. Ei ole helppoa olla aina ihana ja mukava, varsinkaan kaikkien mielestä. Mutta ei se kai ole elämän tarkoituskaan.

        Ihmisiä me kaikki vaan ollaan, siviilisäädystä, ihonväristä, iästä ja koosta tai kärsimysten määrästä tms. riippumatta. Hyvien ja huonojen hetkien kanssa.

        :-)


    • gfykwe

      1) En tiedä
      2) Olen
      3) Tuskinpa
      4) Noin keskitasoa

    • Pro-YTM

      1) kyllä
      2)kyllä
      3) en
      4) kyllä

      Siksi on naisia riittänyt.

    • 34r5tyuj

      1) keskivertoa älykkäämpi? Hieman.
      2) keskivertoa paremman näköinen? Kyllä.
      3) keskivertoa tyylikkäämpi? Kyllä.
      4) keskivertoa huumorintajuisempi? Kyllä.

    • atm 31v

      1) en
      2) kyllä
      3) en
      4) en

    • 1) keskivertoa älykkäämpi? Riippuu mistä älykkyydestä puhutaan, jos perinteisesti matemaattis-loogisesta puhutaan, niin olen.
      2) keskivertoa paremman näköinen? En.
      3) keskivertoa tyylikkäämpi? Riippuu varmasti mausta mutta omasta mielestäni kyllä.
      4) keskivertoa huumorintajuisempi? Kavereilla on hauskaa ja se on pääasia.

    • jaa-a

      1) keskivertoa älykkäämpi?
      - En ole

      2) keskivertoa paremman näköinen?
      - Olen kyllä saanut joskus hieman kehuja naisilta ulkonäöstäni, mutta en siltikään usko että olisin keskivertoa paremman näköinen

      3) keskivertoa tyylikkäämpi?
      - Pukeudun tyylikkäisiin, mutta ainakin omasta mielestäni liian virallisiin vaatteisin

      4) keskivertoa huumorintajuisempi?
      - Minulla on melko hyvä, mutta välillä hieman musta huumorintaju, joten en silläkään itseäni kehuskele, mutta salaa sisimmässäni pidän itseäni kyllä hieman keskivertoa huumorintajuisempana ihmisenä

    • noh..,

      Jumalauta mitä täällä oikein MINUSTA kysellään? En kyllä teille seuranhakijoille paljasta itsestäni mitään, vaikka kuinka herjaisitte! Täällä on pelkkiä moottoripyöräkerholaisia minua herjaamassa. JUMALAUTA!

    • tsirptsirp..

      1) kyllä
      2) en, olen keskivertoa rumempi
      3) en
      4) en

    • Dr Obvious

      1) Todella paljon älykkäämpi
      2) Paljon paremman näkoinen
      3) Melko tyyliton, ikävä kyllä (pukeutumisen suhteen)
      4) Joskus liiankin kanssa

      • Minkä mittainen

        munasi on?


    • Digimonkeisari

      OLEN TÄYDELLINEN!!!!!

    • SSSatana

      1) Joo
      2) En
      3) En
      4) Joo

    • Kaikkiin kyllä

      Koska kyse omasta mielestäni, kahdessa ekassa epävarmin

      • Mini-N27

        1) keskivertoa älykkäämpi? - varmastikin keskitasoa, vaikkakin opiskelen yliopistossa (sehän taas ei ole älykkyyden tae edes verratessa keskitasoon?)
        2) keskivertoa paremman näköinen? - kyllä, vaikkakin rimaa hipoen. Miehet kyllä kehuvat hyvännäköiseksi, mutta niin kai joka toista naista.
        3) keskivertoa tyylikkäämpi? - ehdottomasti, tästä usein kuullut positiivista palautetta
        4) keskivertoa huumorintajuisempi? - saan ihmiset nauramaan, mutta minulla on vaikeuksia ottaa itseni huumorilla.


    • lwg

      1) keskivertoa älykkäämpi? Olen, ja mitatustikin
      2) keskivertoa paremman näköinen? Kevyesti
      3) keskivertoa tyylikkäämpi? Ladylike, kaikki kehuvat
      4) keskivertoa huumorintajuisempi? Muut väittävät näin

    • get smart

      Ensimmäiseen kohtaan ei. Katson olevani keskivertoälykäs. Loppuihin kohtiin kyllä, mutta en silti ole missään ääripäissä.

    • Mies1985

      1) Ainakin tietyillä osa-alueilla
      2) Oikealla hetkellä ja valaistuksessa
      3) Uskon tyylittömyyteen
      4) Pakko olla kun elämä on mitä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe