MISSÄ ON FATKAA....

a-c-s-w

Missä on tieto JEESUKSEN NIMESSÄ annetuista opeista joita ei ole raamatussa???

MILLAISTA epäjumalaa JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ PALVELEE TÄMÄN MIELIPITEEN JULKAISIJA?:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10617565
teu. 5.5.2012 22:47
Kaiken kiireen keskellä olen aina ollut sitä mieltä , että varmasti
kaikki sanat käytetään eduksi jotka tulee esiin , Mutta en kanna-ta mitään erikseen hakemista Jumalan /Jesuksen sanoja .

JA MISSÄ KOHTAA RAAMATTUA JEESUS ON LUVANNUT TAPETTUJEN RUUMIIDEN RAISKAAJA nekrofiili PERKELEILLE RIKOKSET ANTEEKSI?

teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

JOS JEESUKSEN ANTAMAA LUPAA EI OLE NIIN KENELTÄ TE LAHKOLAISINA OLETTE SEN TIEDON SAANEET???

EIKÖ MURHAAMINEN OLEKKAAN MIELESTÄNNE TARPEEKSI SUURI RIKOS luciferilaisille KUN PITÄÄ VIELÄ PILKATA VAINAJAA RAIKAAMALLA SE?


JOS JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ OLEVAA TIETOA "ei kannata" LAITTAA ESIIN NIIN MINKÄ HELEVETIN VUOKSI ETTÄ SITTEN LAITA ESIIN KENEN TIETOJA OPETATTE????
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10617565
teu.
5.5.2012 22:47
Kaiken kiireen keskellä olen aina ollut sitä mieltä , että varmasti
kaikki sanat käytetään eduksi jotka tulee esiin , Mutta en kanna-ta mitään erikseen hakemista Jumalan /Jesuksen sanoja .


teutan ei tarvitse TÄHÄN vastata!

33

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • c,sd.ww-

      KORJAUS; OTSIKON TULEE OLLA;:

      MISSÄ ON FAKTAA....

    • TEU.

      ESIMERKIKSI SIINÄ KETJUSSA JONKA POISTIT TEIN SINNE , PITKÄN SEPUSTUKSEN , JOTAIN OLI SU KIN TEHNYT , HAE .

      • cv,ds.ww-

        EN OLE POISTANUT MITÄÄN TÄÄLTÄ eikä minulla ole sellaisia oikeuksia JOTEN VALEHTELET TAAS OMAN NAHKASI PELASTAAKSEEN luciferilaisena väärää todistusta levittavänä ateistipiruna!

        "http://keskustelu.suomi24.fi/node/10617565
        teu.
        5.5.2012 22:47
        Kaiken kiireen keskellä olen aina ollut sitä mieltä , että varmasti
        kaikki sanat käytetään eduksi jotka tulee esiin , Mutta en kanna-ta mitään erikseen hakemista Jumalan /Jesuksen sanoja ."

        VASTAA VASTAA VASTAA!!!!
        minkä helevetin vuoksi Paavalin, Luder/Lutherin jne luferilaisuuden sanat kannattaa jatkuvasti kaivaa esiin???

        Minkä vuoksi Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä "kannattee" jatkuvasti pilkata, syyttää ja Heidän Nimissä antaa vääriä todisteita???

        Minkä vuoksi sinulla on aikaa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaamisien lisäksi aikaaTUOMITA HEITÄ rikollisen kristinuskon herra epäjumalien ja ja heitä palvelevien kaltaisesi rikollisten rikoksista????

        teuta; TÄHÄN SINULLA ON AIKAA, OPETTAA JEESUKSEN NIMISSÄ, ETTÄ MURHATTUJEN JA RAISKAAMISET JA MURHAAMISET JA UHRIEN/RAATOJEN RAISKAAMISET OLIS MUKA JUMALA JA JEESUS SOVITTANUT JA KUITENKAAN SINULLA EI OLE HEIDÄN OMAN SANAN TODISTETTA SIITÄ:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        JOS SINULLA EI OLE NÄYTTÖÄ ETTÄ JEESUS ON LUVANNUT TAPETTUJEN RUUMIIDEN SEKSUAALISESTI HYVÄKSI KÄYTÖISTÄ SOVITUKSET NIIN KENELTÄ OLET SEN SAATANALLISUUDEN OPIN SAANUT???
        Luder/Lutheriltako?
        Paavalistako?
        LLL:täkö?
        vai keneltä!!!!
        JEESUKSEN NIMESSÄ nekrofiilI PERKELEILLE RIKOLSIA SOVITTAVANA LESTADIOLAISENA OLET PAHEMPI KUIN ******* ITSE!!!

        Jos Jumalan tai/ja Jeesuksen Nimessä kirjoitat niin laita esiin raamatun UT:n Heidän Oman Sanan tieto ja raamatun kohta esiin. Muuten tekstisi ovat RIKOLLISTEN luciferilaisten epäjumalallisuuden uskon oppia!

        ASIALLISIA JA REHELLISIÄ VASTAUKSIA ODOTTAEN!!!


      • teu.
        cv,ds.ww- kirjoitti:

        EN OLE POISTANUT MITÄÄN TÄÄLTÄ eikä minulla ole sellaisia oikeuksia JOTEN VALEHTELET TAAS OMAN NAHKASI PELASTAAKSEEN luciferilaisena väärää todistusta levittavänä ateistipiruna!

        "http://keskustelu.suomi24.fi/node/10617565
        teu.
        5.5.2012 22:47
        Kaiken kiireen keskellä olen aina ollut sitä mieltä , että varmasti
        kaikki sanat käytetään eduksi jotka tulee esiin , Mutta en kanna-ta mitään erikseen hakemista Jumalan /Jesuksen sanoja ."

        VASTAA VASTAA VASTAA!!!!
        minkä helevetin vuoksi Paavalin, Luder/Lutherin jne luferilaisuuden sanat kannattaa jatkuvasti kaivaa esiin???

        Minkä vuoksi Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä "kannattee" jatkuvasti pilkata, syyttää ja Heidän Nimissä antaa vääriä todisteita???

        Minkä vuoksi sinulla on aikaa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaamisien lisäksi aikaaTUOMITA HEITÄ rikollisen kristinuskon herra epäjumalien ja ja heitä palvelevien kaltaisesi rikollisten rikoksista????

        teuta; TÄHÄN SINULLA ON AIKAA, OPETTAA JEESUKSEN NIMISSÄ, ETTÄ MURHATTUJEN JA RAISKAAMISET JA MURHAAMISET JA UHRIEN/RAATOJEN RAISKAAMISET OLIS MUKA JUMALA JA JEESUS SOVITTANUT JA KUITENKAAN SINULLA EI OLE HEIDÄN OMAN SANAN TODISTETTA SIITÄ:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        JOS SINULLA EI OLE NÄYTTÖÄ ETTÄ JEESUS ON LUVANNUT TAPETTUJEN RUUMIIDEN SEKSUAALISESTI HYVÄKSI KÄYTÖISTÄ SOVITUKSET NIIN KENELTÄ OLET SEN SAATANALLISUUDEN OPIN SAANUT???
        Luder/Lutheriltako?
        Paavalistako?
        LLL:täkö?
        vai keneltä!!!!
        JEESUKSEN NIMESSÄ nekrofiilI PERKELEILLE RIKOLSIA SOVITTAVANA LESTADIOLAISENA OLET PAHEMPI KUIN ******* ITSE!!!

        Jos Jumalan tai/ja Jeesuksen Nimessä kirjoitat niin laita esiin raamatun UT:n Heidän Oman Sanan tieto ja raamatun kohta esiin. Muuten tekstisi ovat RIKOLLISTEN luciferilaisten epäjumalallisuuden uskon oppia!

        ASIALLISIA JA REHELLISIÄ VASTAUKSIA ODOTTAEN!!!

        mINÄ EN TIEDÄ MUTTA VARMUUDELLA örvelö
        on on kirjoituksillaan tarkoittanut ,päin vastaisia sen
        olen jo kauan sitten huomannannut , kun hän pilkkaa
        hän tarkoittaa kehuja, ja niin poispäin , ei ole kukaan
        noin törppö , ei voi olla ja vielä kysyy asiallisia rehel -
        lisiä vastauksia ODOTELLEN ?

        kUN PUHUT JUMALAN SANAN /TAI JEESUKSEN
        NIMESSÄ LAITA ESIIN RAAMATUN UT:n
        HEIDÄN OMAN SANAN TIETO JA RAAMATUN
        KOHTA ESIIN . .. SELLAISESTA EI PUHUTA MITÄÄN RAAMATUSSA , VAAN SIELLÄ MAINITAAN PELKÄSTÄÄN KAIKESTA SANASTA

        Voisiko , örvelö , ottaa itteensä niskasta kiinni ja
        nostaa itsensä täältä ulos, Olen monta kertaa sa-
        nonut että Kaikki on samaa Jumalan sanaa ,joka
        ei mitenkää poikkea toisesta .

        Jos piruparka kirjoittaa vain muutaman sanan se
        tekee Raamatusta kovin ohkaisen, sitäkö örvelö
        hakee . jos et usko , sinä et ole uskovainen , oletko
        omasta mielestä noilla puheilla uskovainen .

        Siksi toiseksi mitähän sinun sanasi pitäisi pitää jos
        otetaan huomioon Uskottomuutes, minusta tuntuu
        että sinun teko oppi on vain toisten kyykytstä .
        ymmärtänet sen , ilmeisesti vain rajusti sanoten
        Jos silloinkaan , Kaiken tämän olen kirjoittanut
        lähimmäisen Rakkaudella , saat ottaa sellaisena
        kun haluat , mutta se ei edllytä toisten halveksimista .


      • v.v-d-ew
        teu. kirjoitti:

        mINÄ EN TIEDÄ MUTTA VARMUUDELLA örvelö
        on on kirjoituksillaan tarkoittanut ,päin vastaisia sen
        olen jo kauan sitten huomannannut , kun hän pilkkaa
        hän tarkoittaa kehuja, ja niin poispäin , ei ole kukaan
        noin törppö , ei voi olla ja vielä kysyy asiallisia rehel -
        lisiä vastauksia ODOTELLEN ?

        kUN PUHUT JUMALAN SANAN /TAI JEESUKSEN
        NIMESSÄ LAITA ESIIN RAAMATUN UT:n
        HEIDÄN OMAN SANAN TIETO JA RAAMATUN
        KOHTA ESIIN . .. SELLAISESTA EI PUHUTA MITÄÄN RAAMATUSSA , VAAN SIELLÄ MAINITAAN PELKÄSTÄÄN KAIKESTA SANASTA

        Voisiko , örvelö , ottaa itteensä niskasta kiinni ja
        nostaa itsensä täältä ulos, Olen monta kertaa sa-
        nonut että Kaikki on samaa Jumalan sanaa ,joka
        ei mitenkää poikkea toisesta .

        Jos piruparka kirjoittaa vain muutaman sanan se
        tekee Raamatusta kovin ohkaisen, sitäkö örvelö
        hakee . jos et usko , sinä et ole uskovainen , oletko
        omasta mielestä noilla puheilla uskovainen .

        Siksi toiseksi mitähän sinun sanasi pitäisi pitää jos
        otetaan huomioon Uskottomuutes, minusta tuntuu
        että sinun teko oppi on vain toisten kyykytstä .
        ymmärtänet sen , ilmeisesti vain rajusti sanoten
        Jos silloinkaan , Kaiken tämän olen kirjoittanut
        lähimmäisen Rakkaudella , saat ottaa sellaisena
        kun haluat , mutta se ei edllytä toisten halveksimista .

        teuta kirjoitti:
        "Jos piruparka kirjoittaa vain muutaman sanan se
        tekee Raamatusta kovin ohkaisen, sitäkö örvelö
        hakee . jos et usko , sinä et ole uskovainen , oletko
        omasta mielestä noilla puheilla uskovainen ."

        Olen kirjoittanut, että JOKAINEN SANA RAAMATUSSA JOKA EI OLE JUMALAN JA JEESUKSEN OMAA SANAA EI OLE HEIDÄN SANAA!
        SIIS:
        OSOITA RAAMATUSSA OLEVAN JUMALAN SANALLA, ETTÄ JUMALA ON KIELTÄNYT NAISEN OLEMASTA PAPPI TAI SAARNAAJA???
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle. 28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .
        ELLEI TUOTA TIETOA OLE RAAMATUSSA JUMALAN OMALLA SANALLA, NIIN OLET luciferia palveleva VALEHTELIJA!

        JA mitä tulee minun "uskottomuuteen" niin OLEN MONESTI KIRJOITTANUT, ETTÄ MINÄ EN USKO! Minä en usko esim. että:
        - JUMALA LAILLA ON KIELTÄNYT NAISEN OLEMASTA PAPPI TAI SAARNAAJA.
        -en usko, että RIKOLLISELLA KRISTINUSKON LAHKOILLA ON OIKEUS TAPPAA JA TAPATTAA OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN
        -en usko, että RIKOLLISUUDEN LAHKOLAISILLA ON OIKEUS RAISKATA LAPSIA PERKELEEN PEDOFIILEILLÄ
        -minä en usko, että RIKOLLISILLA LAHKOJEN RIPPI JA SALARIPPI ripi-isillä OLIS MUKA OIKEUS JAKAA MURHAAJILLE, PEDOFIILEILLE JNE RIKOKSIA ANTEEKSI NIINKUIN teutakin OPETTAA
        -minä en usko, että JEESUS ON TEURASTETTAVA ELUKKA NIINKUIN teuta OPETTAA
        -minä en usko, että teutan LAHKOLAISILLA OLIS JEESUKSELTA SAAMA ANTEEKSI ANTO MURHIEN JÄLKEEN RAISKATTUJEN UHRIEN RAISKAAMISIIN

        JNE...

        JOS ET JOKAISTA YLLÄ OLEVAA VÄITETTÄ VOI KUMOTA JUMALAN TAI JEESUKSEN OMALLA SANALLA, NIIN OLET EDELLEEN luciferilainen ateistipiru JA LESTADIOLAISTEN SONTALUUKKU VALEHTELIJA SEKÄ JUMALAN JA JEESUKSEN NIMISSÄ VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JAKAVA RIKOLLINEN!

        VALE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        teuta
        14.5.2011 16:22
        Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
        kun mitä siinä lukee ..

        VALE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
        teuta
        26.5.2011 07:32
        vASTAAN KUN OLEN TÄSSÄ. Maallisella lailla ei ole mitään valtaa ,
        jne....

        VALE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10196262
        Fered.
        28.10.2011 23:00
        Ja tiedätkö minkä takia . Luthr: oli Jumalan ase ,koska hän
        oli laittanut Lutherin uskon uudistajaksi , siksi

        VALE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10134767
        Teuta
        22.9.2011 10:51
        Jeesuksen USKONTUNNUSTUS OLI silloin , kun
        Hän meni Kasteelle JOHANEKSEN LUO.
        MIETI.

        VALE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
        kaste kirja n. 350 luvulta
        teuta 22.12.2010 22:17
        Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka .

        VALE:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        VALE:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .

        JNE....


    • su

      En muuta sano, mutta raiskaajan ja murhaajan ei lähde uskonkaverin kautta anteeksi pyynnöt ja annot. Joka on nämä rikokset tehnyt. Häntä tulee painamaan ne koko elämänsä, vaikka maallinen oikeus tuomitseekin. Se on FAKTAA

      Vai onko se hypnoosia. Jos on pätevä hypnotisoija saarnamieksi, niin ehkä hän voi hetkeksi sekoittaa kuulijoiden ja parannettavien päät.

      Uskotteko lestadiolaiset hypnoosiin?

      • v.d.e-w3

        Ymmärrän, että tarkoitat joukko suggestiota sanalla hypnoosi ja on selvää, että kyse on siitä ilmiöstä. Se on enemmän kuin tavallinen ilmiö kaikissa tuntemissani uskon lahkoissa.


      • v .,d.-ww
        v.d.e-w3 kirjoitti:

        Ymmärrän, että tarkoitat joukko suggestiota sanalla hypnoosi ja on selvää, että kyse on siitä ilmiöstä. Se on enemmän kuin tavallinen ilmiö kaikissa tuntemissani uskon lahkoissa.

        LISÄYS:

        Kun kirjoitin, että:
        "Se on enemmän kuin tavallinen ilmiö kaikissa tuntemissani uskon lahkoissa. "
        niin tarkoitin että:
        "Se on enemmän kuin tavallinen ilmiö kaikissa tuntemissani ihmisyyden kieltäneiden laumoissa".

        Tämä lisäys uskontunnustuksen antaneille sen vuoksi, että kunnioitan heidän uskovapauden oikeutta olla vaikka sikoja mutta en hyväksy Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamisia ja Heidän Nimissä väärää todistuksen jakamista!!!


      • Sue K
        v .,d.-ww kirjoitti:

        LISÄYS:

        Kun kirjoitin, että:
        "Se on enemmän kuin tavallinen ilmiö kaikissa tuntemissani uskon lahkoissa. "
        niin tarkoitin että:
        "Se on enemmän kuin tavallinen ilmiö kaikissa tuntemissani ihmisyyden kieltäneiden laumoissa".

        Tämä lisäys uskontunnustuksen antaneille sen vuoksi, että kunnioitan heidän uskovapauden oikeutta olla vaikka sikoja mutta en hyväksy Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamisia ja Heidän Nimissä väärää todistuksen jakamista!!!

        Matt 24

        9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

        Oletko siis itse valmis vaikka kuolemaan Jeesuksen nimen tähden? Tässä Jumalallisessa ilmoituksessa Jeesus puhuu siitä.

        Tällaisen kysymyksen laitoin sinulle jo aikaa sitten, ja sinulla on vielä vastaus antamatta.


      • teu.
        v .,d.-ww kirjoitti:

        LISÄYS:

        Kun kirjoitin, että:
        "Se on enemmän kuin tavallinen ilmiö kaikissa tuntemissani uskon lahkoissa. "
        niin tarkoitin että:
        "Se on enemmän kuin tavallinen ilmiö kaikissa tuntemissani ihmisyyden kieltäneiden laumoissa".

        Tämä lisäys uskontunnustuksen antaneille sen vuoksi, että kunnioitan heidän uskovapauden oikeutta olla vaikka sikoja mutta en hyväksy Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamisia ja Heidän Nimissä väärää todistuksen jakamista!!!

        Vain sinä täällä pilkkaat , ja annat väärää todistusta
        emme me , huomaa sellainen seikka , ja ota onkeen
        nimittäin se on jämti niin .


      • teu.
        Sue K kirjoitti:

        Matt 24

        9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

        Oletko siis itse valmis vaikka kuolemaan Jeesuksen nimen tähden? Tässä Jumalallisessa ilmoituksessa Jeesus puhuu siitä.

        Tällaisen kysymyksen laitoin sinulle jo aikaa sitten, ja sinulla on vielä vastaus antamatta.

        Sue K sulla on hyvä kysymys (jonka teit )

        Laitoin tuohon alle pienen vastineen, hänelle ja muistutin
        siitä kuka täällä pahaa puhuu (örvelö)


      • teu.
        v.d.e-w3 kirjoitti:

        Ymmärrän, että tarkoitat joukko suggestiota sanalla hypnoosi ja on selvää, että kyse on siitä ilmiöstä. Se on enemmän kuin tavallinen ilmiö kaikissa tuntemissani uskon lahkoissa.

        Kun kirjoitetaan lahko niinkuin örvelö ,se voi olla totta hänen
        mielestä , mutta kun meillä on USKO niin mitä se vaikuttaa
        tähän . hain tietosankirjan .. arvatkaa ,siellä ei anneta sel-
        laista tietoa , Että Hypnoosi vaikuttaisi noin .

        Sillä' myös Suggesiotila on mahdollinen vaikuttaa nukkuessa
        en minä ainkaan myönnä nukkuneeni seuroissa .
        Hypnosis kreikkaa. = nukkuttaminen ja vain sitä kautta voisi
        tehdä joitain asioita siis oli kaukaa haettu verrokki , että
        ei läheskään kaikkia voi hoitaa kuten vanhasta muistista .

        Sitten mitähän te, teettäsitte uskovaisilla jos se toimisi
        USKOSSA Minusta pitää tapahtumat toimia kyllä nöyrasti
        muttei mitenkään pakottamalla eikä väkisin , ottakaa
        huomioon tälläiset seikat ? ?


      • v.d.ew-3
        Sue K kirjoitti:

        Matt 24

        9. Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.

        Oletko siis itse valmis vaikka kuolemaan Jeesuksen nimen tähden? Tässä Jumalallisessa ilmoituksessa Jeesus puhuu siitä.

        Tällaisen kysymyksen laitoin sinulle jo aikaa sitten, ja sinulla on vielä vastaus antamatta.

        NIINPÄ!!!
        Jos maksat kirkollisveroa ja/tai tuet lähetystyö rikollusuutta niin tilaat murhia!!
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana..."

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Tässä muutamia Jeesuksen älä tapa käskyistä:
        Matteuksen evankeliumi:
        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
        Markuksen evankeliumi:
        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Roomalaiskirje:
        13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
        Jaakobin kirje:
        2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

        Oletko tyytyväinen???
        Minulla on muitakin esimerkkejä!


      • v.,d.-eww-
        teu. kirjoitti:

        Vain sinä täällä pilkkaat , ja annat väärää todistusta
        emme me , huomaa sellainen seikka , ja ota onkeen
        nimittäin se on jämti niin .

        Unohdit laittaa esiin mitä olen väärin todistanut ja miten olen pilkannut Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä?

        luciferiakaan en pilkkaa mutta rehellisesti osoitan hänet uskovaisten herraksi, Paavalinkin joka rehellisesti tunnusti luciferin mutta te Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajat olette niin raukkoja elukkoja, että ette edes herraanne tunnusta vaikka oppinne ja opinninne aikaan saanokset puhuvat selvyyttä ketä olette!

        Jos Jumalan tai/ja Jeesuksen Nimessä kirjoitatte niin laittakaa esiin raamatun UT:n Heidän Oman Sanan tieto ja raamatun kohta esiin. Muuten tekstinne ovat RIKOLLISTEN luciferilaisten epäjumalallisuuden uskon oppia!!


      • v.sd.w2
        teu. kirjoitti:

        Kun kirjoitetaan lahko niinkuin örvelö ,se voi olla totta hänen
        mielestä , mutta kun meillä on USKO niin mitä se vaikuttaa
        tähän . hain tietosankirjan .. arvatkaa ,siellä ei anneta sel-
        laista tietoa , Että Hypnoosi vaikuttaisi noin .

        Sillä' myös Suggesiotila on mahdollinen vaikuttaa nukkuessa
        en minä ainkaan myönnä nukkuneeni seuroissa .
        Hypnosis kreikkaa. = nukkuttaminen ja vain sitä kautta voisi
        tehdä joitain asioita siis oli kaukaa haettu verrokki , että
        ei läheskään kaikkia voi hoitaa kuten vanhasta muistista .

        Sitten mitähän te, teettäsitte uskovaisilla jos se toimisi
        USKOSSA Minusta pitää tapahtumat toimia kyllä nöyrasti
        muttei mitenkään pakottamalla eikä väkisin , ottakaa
        huomioon tälläiset seikat ? ?

        sinä olet uskontunnustustasi hokenut ilmeisesti kymmeniä vuosia ja olet tarkalleen sellainen psykopaatti millaiseksi se rituaali elukat muokkaa!!!

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'


      • v .d-ww-
        teu. kirjoitti:

        Vain sinä täällä pilkkaat , ja annat väärää todistusta
        emme me , huomaa sellainen seikka , ja ota onkeen
        nimittäin se on jämti niin .

        siis tämäkö on sitä "me" oppianne, että murhatut uhrit raiskataan ja vainajien raiskaajille opetetaan että Jeesus on rikokset muka sovittanut???
        LAITA ESIIN JEESUKSEN OMAN SANAN TIETO TAI SUKELLE HELEVETTIIN PYYTÄMÄÄN PAREMPIA KEINOJA JEESUKSEN PILKKAAMISEKSI:

        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )


      • b.d-ww-
        teu. kirjoitti:

        Sue K sulla on hyvä kysymys (jonka teit )

        Laitoin tuohon alle pienen vastineen, hänelle ja muistutin
        siitä kuka täällä pahaa puhuu (örvelö)

        sinulla on luciferilaisuuden valheet joten olet lahkosi 1:nen luciferin häntää kiillottajien jonossa!!

        teuta leikki lestadiolasten (yli)jumalaa ja säätelee Lakia joita luciferilaisuus ei ole raamattuun vielä saaneet!!
        JOS TÄMÄKÄÄN EI lestadiolaisten mielestä ole JUMALAN pilkkaamista, niin elukkamaisuus on heissä helevetin syvältä!

        teuta vale:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .


      • v.d.eww3-
        teu. kirjoitti:

        Kun kirjoitetaan lahko niinkuin örvelö ,se voi olla totta hänen
        mielestä , mutta kun meillä on USKO niin mitä se vaikuttaa
        tähän . hain tietosankirjan .. arvatkaa ,siellä ei anneta sel-
        laista tietoa , Että Hypnoosi vaikuttaisi noin .

        Sillä' myös Suggesiotila on mahdollinen vaikuttaa nukkuessa
        en minä ainkaan myönnä nukkuneeni seuroissa .
        Hypnosis kreikkaa. = nukkuttaminen ja vain sitä kautta voisi
        tehdä joitain asioita siis oli kaukaa haettu verrokki , että
        ei läheskään kaikkia voi hoitaa kuten vanhasta muistista .

        Sitten mitähän te, teettäsitte uskovaisilla jos se toimisi
        USKOSSA Minusta pitää tapahtumat toimia kyllä nöyrasti
        muttei mitenkään pakottamalla eikä väkisin , ottakaa
        huomioon tälläiset seikat ? ?

        Tunnettua on, että uskonnollisissa piireissä käytetään suggestion voimaa ihmisten eksyttämiseksi, periaatteessa ihan yleinen ilmiö mm. jokaisessa kirkollisissa tilaisuudessa.
        Lapset ovat sellaisten voimien väärinkäyttäjien uhreja, nekin lapset jotka ovat jääneet raiskaamatta. Kaikkien, alle 18 vuotiaat tulisi suojata lasten suojelua koskevalla Lailla niin, ettei lapsia saisi päästää kirkkoon tai sen oppien piiriin.
        Ilmeisesti ainoa perisynti joka on olemassa ovat ne rikokset/synnit joita rikollisen kristinuskon toimesta on tehty, synti ei ole kollektiivinen vaan jokaisen yksilön omaa syntiä! JA Ilmeisesti uskontunnustuksessa uskovainen harhautetaan tunnustamaan itsensä syylliseksi rikoksiin joita ei ole tehnyt; "Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä.." jne.

        Hypnoosi on ihan eri asia ja hypnoosin suhteen Suomen Laki on voimassa ja kieltää sen käyttämisen monestakin syystä mutta ihmisille ei olis yllätys jos rikollisten lahkojen toimesta sitäkin käytetään mm. pedofiilien suojaamiseen. Todisteita ei tietääkseni vielä ole mm. siitä syystä, ettei kaikki raiskatut tiedä edes tulleensa hypnotisoiduksi taitavan rikollisen toimesta... Mutta siitä vaikuttaa olevan selvää tietoa että raiskattuja lapsia pelotellaan helevetillä hiljaisiksi pedofiilien suojelemiseksi. Usein lapsi uhrit vanhentuessaan saavat psyykkisiä ongelmia ja niitä sitten hoitokokouksissa, salarippi ja rippi rituaaleissa muokataan seurakunnan painostuksen alaisina vaikenemaan asiosta jotka pitäisi ehdottomasti tuoda esiin muistakin kuin mielenterveydellisistä syistä. Jokainen uskovainen on tavallaan mielellisesti "raiskattu." Jeesuksen antaman tiedon mukaan ihminen, siis ihminen syntyy Jumalan Valtakunnan kaltaisena ja mieleen manipuloitu luciferia palvelevien epäjumalien oppeilla riistetään ihmisten oikeus pitää Luojalta saamansa Jumalan Valtakunnan kaltaisuus; olla synnitön, perisynnitön jne sillä Jumala Valtakunnassa ei sitä ole vaan se manipuloidaan ihmisen mieleen rikollisten toimesta. Rikollinen uskonnollisuus samalla pilkkaa Jumalan Valtakuntaa kierosti osoittaen että Jumalan Valtakunnassa muka olis perisyntiä tai syntiä!!! luciferilaisuudella on keinonsa!


      • Sue K
        v.d.ew-3 kirjoitti:

        NIINPÄ!!!
        Jos maksat kirkollisveroa ja/tai tuet lähetystyö rikollusuutta niin tilaat murhia!!
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        "Noitavainot nykyaikana..."

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        Tässä muutamia Jeesuksen älä tapa käskyistä:
        Matteuksen evankeliumi:
        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
        Markuksen evankeliumi:
        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Roomalaiskirje:
        13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
        Jaakobin kirje:
        2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

        Oletko tyytyväinen???
        Minulla on muitakin esimerkkejä!

        En toki ole tyytyväinen. Jeesus, jota mielelläsi siteeraat, kertoo omin sanoin meille Raamatun välityksellä, että Hänen nimensä tähden meidän henkeämme saatetaan uhata. Kerro siis, oletko valmis uhraamaan henkesi Jeesuksen nimen tähden? Vai mihin sinä Jeesusta tarvitset, mikä onkaan sinun motiivisi? Eikö kaikki Jeesuksen sanat ole totta?


      • teu.
        v.sd.w2 kirjoitti:

        sinä olet uskontunnustustasi hokenut ilmeisesti kymmeniä vuosia ja olet tarkalleen sellainen psykopaatti millaiseksi se rituaali elukat muokkaa!!!

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä (mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

        Tuossa sanoit oikein sinulla , ei ole järkeä ,
        jne. mistä löysitkin noi sanat .

        Olen todella , muutamia kymmeniä vuosia ollut us-
        kossa , enkä ole katunut sitä pätkääkään .

        Mutta en ole vieläkään tullut elukaksi , niinkuin sinä
        sillä jokainen lauseesi jota kailotat , kertoo vain sen
        millainen on sinun , pohjaton tarve painaa muita ja
        nostaa itseäsi , joka menee pieleen aivan joka kerta
        kun yrität jotain .

        Katsos sinulla luulo , pitääkö kertoa tarkemmin etkö
        millään voi ottaa asioita niin kuin ne on annettu .
        Jos sinulle ei ole annettu ,ei parane kiukuttelustasi
        vaan siitä , että otat asiat nätisti , jos et pärjää noin
        tavallisella kirjoituksella, et pärjää kiukuttelullakaan ,

        Jos sinä olet eläin ,en minä sille mitään voi ,
        mutta ei Raamattu niin sano, muusta kuin
        Jeesuksestamme, Hän on ilmoitettu Taivaasta tulleeksi KARITSAKSI , joten en mielestäni sano
        väärin juuri yhtään kun heiman opastan sinua .

        Mene katsomaan peiliin ,rautakangen takaa josko
        sieltä on alkanut näkyä AASIN KORVAT. sitä se
        voisi puutua vielä . muista kuka käytti aasin leu-
        kaluuta aseena kun löi 1000 filistealaista .


      • v.d-ww
        teu. kirjoitti:

        Tuossa sanoit oikein sinulla , ei ole järkeä ,
        jne. mistä löysitkin noi sanat .

        Olen todella , muutamia kymmeniä vuosia ollut us-
        kossa , enkä ole katunut sitä pätkääkään .

        Mutta en ole vieläkään tullut elukaksi , niinkuin sinä
        sillä jokainen lauseesi jota kailotat , kertoo vain sen
        millainen on sinun , pohjaton tarve painaa muita ja
        nostaa itseäsi , joka menee pieleen aivan joka kerta
        kun yrität jotain .

        Katsos sinulla luulo , pitääkö kertoa tarkemmin etkö
        millään voi ottaa asioita niin kuin ne on annettu .
        Jos sinulle ei ole annettu ,ei parane kiukuttelustasi
        vaan siitä , että otat asiat nätisti , jos et pärjää noin
        tavallisella kirjoituksella, et pärjää kiukuttelullakaan ,

        Jos sinä olet eläin ,en minä sille mitään voi ,
        mutta ei Raamattu niin sano, muusta kuin
        Jeesuksestamme, Hän on ilmoitettu Taivaasta tulleeksi KARITSAKSI , joten en mielestäni sano
        väärin juuri yhtään kun heiman opastan sinua .

        Mene katsomaan peiliin ,rautakangen takaa josko
        sieltä on alkanut näkyä AASIN KORVAT. sitä se
        voisi puutua vielä . muista kuka käytti aasin leu-
        kaluuta aseena kun löi 1000 filistealaista .

        teuta, osoitit taas tarkalleen kuinka helevetin tyhmä olet! Minä olen ilmoittanut moneen kertaan, etten ole uskon tunnustusta antanut, en edes herrallesi jota luciferiksi kutsutaan.

        usko ei ole tietoa!
        he, jotka tietävät eivät usko.

        Miten sinä voisit tulla elukaksi kun olet sitä ja kauan ollut!!!
        Mutta sekään rakastamasi ominaisuutesi ei anna oikeutta sinun pilkata Jeesusta elukaksi ja lahtarina teurastaa Hänet!

        sinä uskot kaikkia, Jeesustakin elukaksi kun itse olet elukka. Tuolla toisessa paikassa kehuit luciferia hyväksi paimeneksi Jeesusta pilkaten elukaksi!
        Siis olet psykopaatti ja Jumalan ja Jeesuksen vihaaja!

        Äläkä valehtele, että Jeesus on kutsunut Itseänsä teurastettavaksi elukaksi ellei sinulla ole laittaa esiin sitä tietoa Jeesuksen Omalla Sanalla!

        Minun korvia voit pilkata mutta mitä luulet Jeesuksen ajattelevan opistasi jossa JEESUKSEN NIMISSÄ VÄÄRÄÄ TODISTUSTA ANTAEN JAAT RIKOKSIA ANTEEKSI VAINAJIEN RAISKAAJILLE???

        KERRO KUN SINULLA ON NIITÄ hyvän paimenen kokemuksia!
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )


      • c.d.we-
        teu. kirjoitti:

        Tuossa sanoit oikein sinulla , ei ole järkeä ,
        jne. mistä löysitkin noi sanat .

        Olen todella , muutamia kymmeniä vuosia ollut us-
        kossa , enkä ole katunut sitä pätkääkään .

        Mutta en ole vieläkään tullut elukaksi , niinkuin sinä
        sillä jokainen lauseesi jota kailotat , kertoo vain sen
        millainen on sinun , pohjaton tarve painaa muita ja
        nostaa itseäsi , joka menee pieleen aivan joka kerta
        kun yrität jotain .

        Katsos sinulla luulo , pitääkö kertoa tarkemmin etkö
        millään voi ottaa asioita niin kuin ne on annettu .
        Jos sinulle ei ole annettu ,ei parane kiukuttelustasi
        vaan siitä , että otat asiat nätisti , jos et pärjää noin
        tavallisella kirjoituksella, et pärjää kiukuttelullakaan ,

        Jos sinä olet eläin ,en minä sille mitään voi ,
        mutta ei Raamattu niin sano, muusta kuin
        Jeesuksestamme, Hän on ilmoitettu Taivaasta tulleeksi KARITSAKSI , joten en mielestäni sano
        väärin juuri yhtään kun heiman opastan sinua .

        Mene katsomaan peiliin ,rautakangen takaa josko
        sieltä on alkanut näkyä AASIN KORVAT. sitä se
        voisi puutua vielä . muista kuka käytti aasin leu-
        kaluuta aseena kun löi 1000 filistealaista .

        Sinulla on luciferilaisuuden aivopieruja!
        TÄMÄ JUMALAN PILKKAAMINEN JA VAKAVEMPI KUIN teuta uskoo! ASETTAMALLA ITSENSÄ VALEHTELIJA JUMALAKSI ON RIKOS JOTA PAHEMPAA PIRUKAAN TUSKIN USKALTAA TEHDÄ:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .

        Tuolainen laki on suoraan helevetin luciferilta!


    • su

      teu, en ota kantaa örvelön örvellyksiin, mutta kysyisin kuitenkin, että mitä mieltä olet, onko teidän yhteisössänne näitä lahkolaisuuden piirteitä, mitä raamatun mukaan johtaa lahkolaisuuteen?

      Sitten vielä siihen suggesion vaikutukseen, eli joukko hysteriaan. Kyllä sillä vain mielestäni on vaikutusta. Kirkossa kun porukalla ruvetaan veisaamaan tai tunnustamaan syntejä, niin kyllä sanoisin että joukossa se "tyhmyys tiivistyy" noin kuvainnollisesti. Mutta se voi olla myös hyvä asia. Monikaan ei saa itsestään latausta yksinään, rukoukseen.

      Samoin hengellisissä seuroissa kun "hyvä" maallikkosaarnaaja panee parastaa, että alkaa itkun tiherrystä ja ilon möläyksiä tulla kuulijoissa, johon herkemmät kuulijat yhtyvät. Se on sitä luotua tunnelmaa.

      Ja tavallisissa syntisissä terveissä toiminnoissa. Jalkapallo tai jääkiekkokatsomoissa on joukkohysteriaa ilmassa. Samoin, vaikka en ehtinytkään viime sotiin, niin sotaisissa hyökkäystilanteisssa on myös yhteen kuuluvaisuuden tuntua joukkohysterialla. Tulta päin vaan vaikka henki menis!

      Ja sitten voidaan mennä aivan pikkulapsiin, jotka ovat Herran lahjoja viattomuudessaa. Vuoden vanhoja lapsia joukko, jos yksi ja kaksi lasta rupee parkumaan, niin koko lauma on kohta äänessä samalla tasolla.

      Että kyllä uskonyhteisöissä käytetään paljon tuota joukkopsykoosia tai hysteriaa puhujankin mielihyväksi ja kuulijoiden haltuun saamiseksi. Vai väitetäänkö toisin?

      • teu.

        Kyllä , väitän toisin , jos nuo sanasi olisi sanonut joku toinen , minä ehkä uskoisin hiukan mutta kun ,örvelö aloitti ja sinä jatkat , niillä asioilla ei ole paljon tekoa .

        Otetaan esittämäsi terveet syntiset toiminnot , kuten
        Jalkapallo ja Jääkiekko yms. Mitä se markkeeraa
        Se muistuttaa meitä siitä , kuinka ROOMANvallan
        aikana , ihmisiä asetettiin Sirkukseen Eläinten eteen
        Sirkus huveja oli Kristittyjen tapatus yleisesti isoilla
        kissa pedoilla Gladiaattorit taistelivat viimeiseen
        asti , eli voittaja oli se joka joka oli kilpailijansa saanut, hengiltä .

        Näitä koneistoja ohjaili isot orkanisaattorit, Keisari
        käänsi kättään tai Tikaria , jolloin ohjelmaoperaattori
        Toimi sen mukaan , Henki ei maksanut mitään.
        Älkää hyvät miehet ,alkako täällä mainostamaan
        mitään tuon tyyppistäkään .

        Sanon vielä että Uskokaa , ja kertokaa paremminkin
        siitä mitä saatte aikaiseksi Rakkaudessa .


    • #

      Löytyy lahkolaisuuden piirteitä niin paljon, että en voi sanoa olevani samaa mieltä opetuksesta. Nykyään on niin diktatuuriin viittaavia elementtejä saarnoissa, että heikkopäistä hirvittää.

      Suggestio toimii yhtälailla seuroissa, kuin muissakin ryhmissä. Valitettavasti tunteiden herättämisestä on pikku hiljaa tullut itsetarkoitus ja opetus jää sivuosaan.

      • teu.

        Kerroppa , mitä ne Lahkolaisuudet on ?

        Toiseksi tuolla kysyttiin Hypnoosista mitä se on ?

        Eikö se ole sellainen Ihmisen hallusinaatioon vaikutta
        va tekijä joka annetaan ihmisen ollellessa unessä ei
        ei meillä ainakaan tehdä mitään sillälailla .

        Mieti nyt tarkkaan mitäö voit kertoa asiasta.?


      • v.,de.w3
        teu. kirjoitti:

        Kerroppa , mitä ne Lahkolaisuudet on ?

        Toiseksi tuolla kysyttiin Hypnoosista mitä se on ?

        Eikö se ole sellainen Ihmisen hallusinaatioon vaikutta
        va tekijä joka annetaan ihmisen ollellessa unessä ei
        ei meillä ainakaan tehdä mitään sillälailla .

        Mieti nyt tarkkaan mitäö voit kertoa asiasta.?

        "Eikö se ole sellainen Ihmisen hallusinaatioon vaikutta
        va tekijä joka annetaan ihmisen ollellessa unessä..."

        ei ole!
        Jos ei tiedä mitä hypnoosi on niin ei kannate keskustella siitä.

        uskoissa on kyse joukko suggestiosta
        ja
        jos hypnoosia esiintyy niin se on rikos...
        siihen on oltava viranomaisten lupa...


    • su

      Just näin. Jumala siinä unohtuu, kun oikein koetetaan kansaa kasaan.

      • teu.

        Liian optimisti vastaus , luulet että sait saman asteisen
        kirjoittajan kun kysyit , joo lapsellisen ,


    • #

      Kun teuta niin kieltää lahkolaisuuden, niin miten itse määrittelet tämän asian.

      Savon ukon sanomisia ei voi sanoa perättömiksi vain siksi, että hän ne sanoo.
      Totuus on totuus, sanoo sen kuka tahansa ja vaikka se tekisi miten kipeää.

      Voitko väittää, ettei seuroissa saarnaajat yritä vaikuttaa ihmisten tunteisiin, vaikka eivät kaikki. Minullakin meni pitkän aikaa huomata ja tunnustaa tämä asia itselleni.

      Hypnoosi toimii, mutta sitä ei ole näissä piireissä käytetty.

      • vc.,s.,w

        Joukko suggestiolla saavat aikaan paljon enemmän pahaa, rikollisuuttakin ilman hypnoosia. Todisteena siitä ovat mm. noitavainot joissa rikolliset tapattivat ja tappoivat omia uskovaisia, pikku lapsiakin herransa helevetin tulessa.

        Ja tänäänkin on rikollisuuden joukko suggestion tukijoita jotka tietoisesti toimivat Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä luciferilaisina tapattaen ja tappaen samoja saatanallisuuden noitarovioita poltellen. JUMALA, JEESUS JA PYHÄ HENKI EI OLE NÄIDENKÄÄN RIKOKSIEN TEETTÄJÄ VAIKKA LÄHETYSTYÖ RIKOLLISUUS HEIDÄN NIMISSÄÄN RIKOKSIA TEKEVÄT:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Noitavainot nykyaikana
        Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[14] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[15] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia." Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[18]

        http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/

        JNE....

        Siis periaatteessa on niin, että jokainen kirkollisveron maksaja ja lähetystyö rikollisuuden tukija on MURHIA TILAAVA RIKOLLINEN.

        Tässä muutama Jeesuksen älä tapa käskyistä:
        Matteuksen evankeliumi:
        5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
        19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
        Markuksen evankeliumi:
        10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Luukkaan evankeliumi:
        18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
        Roomalaiskirje:
        13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
        Jaakobin kirje:
        2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

        USEIN RITUAALEISSA MURHAAMISIA ENNEN JA JOPA MURHIEN JÄLKEEN, RIKOLLISET RAISKAAN UHRINSA:
        teuta: Uskosa 11.4.2011 12:15
        TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
        On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
        se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
        voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
        raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
        kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
        saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
        örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )

        RIKOLLISET JAKAA TOISILLEEN RIKOKSIA ANTEEKSI JUMALAN JA JEESUKSEN NIMESSÄ HEITÄ PILKATEN:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
        teuta
        25.4.2011 19:30
        Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
        sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
        pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
        silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
        toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
        tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
        kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
        Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
        mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
        astuu rikollisoikeus voimaan.

        luciferilaiset eivät palvele Jumalaa ja Jeesusta vaan Heidän ja Pyhän Hengen Nimissä rikkovat Jumalan ja Jeesuksen Lakia ja myös Suomen Lakia. Esimerkiksi lapsikaste rikkoo "älä tapa" käskyä sillä siinä rituaalissa lapsi tapetaan hengellisesti ja lapsi merkitään hengellisesti kuolleeksi asettamalla kuolleen merkki (risti) otsaan. Suomen Lain mukaan myös uskovaisten lapset ovat ihmisiä ja ihmisillä pitäs olla ihmisoikeuksia mm. uskonvapaus oikeus joka lapselta varastetaan "älä varasta" käskyä rikkoen.... jne jne....


    • su

      Nykyään puhutaan paljon sosialisen median vaikutuksista. Eli kun kansa voi puhua. Ja että kun kansa myös täälläkin käy, niin tulee totuuksia esiin mitä kansanparissa on tapahtunut.

      Virallinen media joka on harvojen käsissä, TV.radio, sanomalehdistö. Nämä ei kerro kaikkea aina totuutta. Ja on se hyvä, että näinkin on. Ei ne tiedotusvälineet olekkaan mitään tikulla paskojen kaivamista. Ne ovat virallisia tiedoituksia.

      Mutta niin on nyt tämä kansan sosiaalinen media iskenyt tännekin. Tulee esille todella sellaista, mitä virallinen media ei kokonaisuudessaan kerro. Lestadiolaisuus joka on suljettu kansanryhmä, pitää omat virheensä piilossa. Kun taa seurakunnissa niitä virheitä puidaan hieman avoimimmin. On papien juopotteluja, lähimmäisen kiusaamisia, homoutta ym.

      Ja vaikka esikoiset koettavat pelastaa itseään insesti jutuilta, niin puolustajia löytyy. Jeesus antaa anteeksi kaikki rikokset jonkun pelätyn parannukehoittajan välityksellä. Ja peloteltu kuulijakunta uskoo.

      Kuulijat on kuin jengeissä ikään. Pysy ruodussa tai saat" selkääsi ja potkitaan mitättömäksi" Herätkää todella te jotka nukutte! Ei teidän syntiä silti tarvii tehdä, mutta elää niin, ettei "Paavalit" kyttää mitä syötte, juotte, mitä panette päällenne, minne menette , mistä tulette, sanotteko päivää kenelle ja voitte olla poissa kokouksitakin ettei tule "haukkuja ja tuomioita.

      Tämä on nyt sitä sosiaalistan kansan mediaa. Ja tikulla paskojen kaivuuta.

    • c.d-.ww

      EIKÖ JUMALAN JA JEESUKSEN LAKI OLE VOIMASSA?
      JOS EI, NIIN MISSÄ JUMALA TAI/JA JEESUS ON SEN TIEDON VAHVISTANUT?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe