Olen 43-vuotias. Nelikymppiseksi olin normaalipainoinen, jaksoin harrastaa liikuntaa jne. Nyt työ on muuttunut hektisemmäksi (tai minä hitaammaksi) eikä liikunnalle ym. tunnu enää jäävän aikaa. Olen lihonnut 10 kg ja nyt siis ylipainoinen.
Mutta mitä on tapahtunut miesrintamalla? Viimeiset pari vuotta on näyttänyt siltä, että miehiä tulisi ovista ja ikkunoista. En ole mitenkään sinut painon nousuni kanssa, mutta miehiä tunnun kiinnostavan enemmän kuin koskaan ennen vaikka ikääkin on tullut. On huomattavasti nuorempia sinnikkäitä "rakastuilijoita" sekä sopivamman ikäisiä miehiä. Tuntuu, että niitä sinkoilee kuin hyttysiä. Miten ihmeessä näin on päässyt käymään?
Koen oloni vaivautuneeksi, mutta toisaalta imarrelluksi. Sekö miehiä innostaa, kun en todellakaan halua tuttavuutta enempää? Ihmeellistä.
Kiinnostavampi lihonneena?
4
196
Vastaukset
- .M.
Ehkä aikuisen naisen tasapaino? Siis se, että on kokemusta eikä sirkuta blondi-bimbona? Oikeasti aikuisessa, työelämässä akttivisessa naisessa vaan on sitä jotain.
- 1+6
Lihonut, ei lihonnut.
- King Corvax
"On huomattavasti nuorempia sinnikkäitä "rakastuilijoita" sekä sopivamman ikäisiä miehiä. Tuntuu, että niitä sinkoilee kuin hyttysiä. Miten ihmeessä näin on päässyt käymään?"
Olet helpomman näköinen lihavana ja vanhana. Etenkin nuorempien tuleekin tähdätä vähän alas koska tollaset 20-27v naiset on todella mulkeroita nuorille miehille. Kun kuvioon tulee hyvännäköinen mutta hieman pyöreähkö ja vanhempi nainen, joka on mukavaluonteinen niin siihen on helppo iskeä kiinni.
Mitä kauniimpi ja hoikempi nainen, sitä todennäköisemmin sisällä on pakit antava biatchi. Ja taas sun näköisistä miehet aattelee, että "no tota ei niin moni lähesty joten ehkä siltä saa vähän parempaa kohtelua".
"Sekö miehiä innostaa, kun en todellakaan halua tuttavuutta enempää?"
Sekin. Jatka ihmeessä samaan malliin. Sinunlaisiasi naisia pitäisi olla enemmän.- Hämmennyksen vallass
Tuo oli hieman raadollisesti sanottu, mutta varmaan juuri noin tuo on. Nuoret varmaan ajattelee, että kaikki 40 naiset on innokkaista puumia. Ja sopivamman ikäisille olen sitten varmaan "turvallinen valinta". Tai sitten ne ajattelee juuri noin, että olen helppo. No, totuus on sitten vähän erilainen, tosin pyrin kuitenkin hoitamaan tilanteet aina niin ettei mies koe menettävänsä kasvojaan.
Oli miten oli, niin tämä on toisaalta hämmentävää ja toisaalta ilahduttavaa. Totuus on kuitenki se, ettei minua voisi vähempää kiinnostaa nuo epätoivoiset iskuyritykset. Lisäksi tuntuu, että mieheillä on ajatus, että kun vain jaksavat muutaman vuoden pommittaa, niin jossain vaiheessa nainen "antautuu". Sekin on huvittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911052
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
- 38434
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14431